Het was fijn hem gekend te hebben, we zullen hem missen.quote:
Ow ja, jij woont in dat blokje.quote:
Maar ik voelde het welquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ja, jij woont in dat blokje.
Ik heb laatst ook al vanaf Hoogte 80 naar je staan zwaaien en bedacht toen dat je helemaal niet in Nijmegen woont
Geen van beide, maar zon is hier niet geweest vandaagquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Ben je verzopen of verbrand?
Ik ben blij dat het overkwamquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar ik voelde het welHet is de gedachte hč
Uhu, maar blijkbaar ben ik de enige die het opvaltquote:
Vok you!quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uhu, maar blijkbaar ben ik de enige die het opvalt
Je hebt daar speciale bakpapiervelletjes voor iddquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zit te (t)wijfelen... airfryer, oven of hete lucht oven... #Keuzestress
Denk de airfryer maar.. lekker makkelijk
Tip van Goa: Doe bakpapier onder in de airfryer ONDER het mandje.
Ik had van die bakjes van ovenpapier gekocht, maar vind het drie keer niets, alles wordt veel onregelmatiger warm, dus ik zat met donkere aardappeltjes, maar ook met bleekscheten. Dus ik doe als voorheen onderin alufolie.quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zit te (t)wijfelen... airfryer, oven of hete lucht oven... #Keuzestress
Denk de airfryer maar.. lekker makkelijk
Tip van Goa: Doe bakpapier onder in de airfryer ONDER het mandje.
Ooh is dat zo! Hmm daar gaat mijn uitvindingquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt daar speciale bakpapiervelletjes voor idd
Neehee, er zit geen fout in jouw TT, je begrijpt me helemaal verkeerdquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vok you!
Edit: Is gewoon goed hoor!
Wat is de betekenis van kluiven?
1) Afbijten 2) Afknagen 3) Afknagen van een bot 4) Benen 5) Bijten 6) Eten 7) Knauwen 8) Met je handen eten 9) Peuzelen 10) Sabbelen 11) Smikkelen 12) Van het bot afbijte...
Goffer iedereen kent het al..quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had van die bakjes van ovenpapier gekocht, maar vind het drie keer niets, alles wordt veel onregelmatiger warm, dus ik zat met donkere aardappeltjes, maar ook met bleekscheten. Dus ik doe als voorheen onderin alufolie.
Ooh..quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neehee, er zit geen fout in jouw TT, je begrijpt me helemaal verkeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |