Online hebben ze al weer tegen elkaar gespeeld maar dit is de eerste keer dat ze elkaar weer tegenkomen in een toernooi. Carlsen kon er deze keer niet onderuit.quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Gaat ie toch weer tegen die cheater

Hoe laat begint het? Ze lijken al in de studio te zitten.. ?quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:45 schreef engine het volgende:
[..]
Online hebben ze al weer tegen elkaar gespeeld maar dit is de eerste keer dat ze elkaar weer tegenkomen in een toernooi. Carlsen kon er deze keer niet onderuit.

quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik neem aan dat ze rectaal gescreend zijn?

Helpt wel om het te begrijpen want ik ken de basisregels maar ben verre van een grootmeester (voorlopig)quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wel grappig dat ze commentators hebben als een bokswedstijd![]()

quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:52 schreef engine het volgende:
[..]
Helpt wel om het te begrijpen want ik ken de basisregels maar ben verre van een grootmeester (voorlopig)

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight

Volgens mij omdat het speed chess is. Vond het ook wat apart om te zien.quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maar.... ze zitten allebei achter een computer.. ?
Hoe niet gewoon aan een bord?

Ja... maar vind de tegenstander tegenover je ook wel bij de sport horen... en dan het geram op dat klokje niet te vergeten ... jammer wel.quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:57 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij omdat het speed chess is. Vond het ook wat apart om te zien.

quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
Go*****
Ik had OnlyFans moeten beginnen.
Een beetje mensen laat naakt poseren en die daar geld voor laten krijgen.
MAAR
Zelf in 3 jaar tijd er een miljard mee verdienen![]()

Ja eens hoor. Ze hebben ook geen handen geschud voor ze begonnen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja... maar vind de tegenstander tegenover je ook wel bij de sport horen... en dan het geram op dat klokje niet te vergeten ... jammer wel.
Blijft wel een mooi moment dit.

quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ja eens hoor. Ze hebben ook geen handen geschud voor ze begonnen.

Er is wel een verklaring voor maar ik ken zijn familiegeschiedenis nietquote:Op vrijdag 6 september 2024 21:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
![]()
Trouwens.. iemand die Hans Niemann heet... moet toch eigenlijk voor Duitsland uit komen ... Duitser kan bijna niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |