abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214912947
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 september 2024 00:39 schreef skysherrif het volgende:

[..]
En dat heeft een NAFO profielfoto.
Ik heb het gevoel dat je het niet zo leuk vindt dat ik dit soort zaken benoem. O-)
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214912953
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2024 00:47 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik heb het gevoel dat je het niet zo leuk vindt dat ik dit soort zaken benoem. O-)
Nee jij zegt letterlijk dat het logisch is dat daarom Rusland maar burgers gaat bombarderen. Dat is een heel andere discussie dan je laatste post. Maar nogmaals vertel het een oekraiense nabestaande dat jij dat een heel logisch gevolg vindt voor Russische escalatie.
pi_214912959
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 september 2024 00:48 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Nee jij zegt letterlijk dat het logisch is dat daarom Rusland maar burgers gaat bombarderen. Dat is een heel andere discussie dan je laatste post. Maar nogmaals vertel het een oekraiense nabestaande dat jij dat een heel logisch gevolg vindt voor Russische escalatie.
Dat verzin je.
Dat zeg ik nergens.

Kom maar op met de post waarin ik zeg "dat het logisch is dat daarom Rusland maar burgers gaat bombarderen".
En ook nog letterlijk, volgens jou. :')
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214912964
quote:
Dus een droneoperator die een artilleriebarrage filmt moet direct de batterij de opdracht geven te stoppen met vuren want er zijn gewonden gedetecteerd op 20 kilometer afstand.
  zaterdag 7 september 2024 @ 00:53:10 #155
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_214912978
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2024 00:46 schreef LXIV het volgende:
Verder is het in het nadeel van soldaten aan beide zijden dat het HOR steeds meer met voeten getreden wordt. Het is in hun beider belang dat dit niet gebeurd.
rus pleegt aan de lopende band oorlogsmisdaden. Het is aannemelijk dat oekrainers zich soms ook misdragen, daar zijn echter veel minder bewijzen van.

Maar dat laat onverlet dat het filmen van dronehandelingen, benoemen als de oorzaak, van het gevolg dat er nu op film PoWs worden onthoofd, en geëxecuteerd, walgelijk is.

Dan negeer je bewust dat ook zonder drone filmpjes rus aan de lopende band oorlogsmisdaden pleegt.
pi_214912984
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2024 00:46 schreef LXIV het volgende:

[..]
Nee. Het meest irritante is dat deze zolderkamerkrijgers hier met 0,0 kennis van het HOR toch het hoogste woord voeren.
Verder is het in het nadeel van soldaten aan beide zijden dat het HOR steeds meer met voeten getreden wordt. Het is in hun beider belang dat dit niet gebeurd.
Een van de grote fouten die Duitsland gemaakt heeft toen het de Sovjet unie aanviel was ook soldaten die zich overgaven te executeren. Met als gevolg dat die zich liever dood vochten, wat de opmars weer vertraagde er cetera.
Het is zowel vanuit menselijk perspectief als tactisch helemaal niet slim om dit te doen.
Correct. Het wordt uiteindelijk gewoon een race wie het meest barbaars kan zijn.
pi_214912992
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2024 00:50 schreef capricia het volgende:

[..]
Dat verzin je.
Dat zeg ik nergens.

Kom maar op met de post waarin ik zeg "dat het logisch is dat daarom Rusland maar burgers gaat bombarderen".
Oh in deze bied ik mijn excuses aan het ging over een andere quote, vandaar dat ik ook zo aanvallend was, sorry. Ook aan Achja.
pi_214912995
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2024 00:54 schreef AchJa het volgende:

[..]
Correct. Het wordt uiteindelijk gewoon een race wie het meest barbaars kan zijn.
Rusland heeft een flinke voorsprong.

twitter
pi_214912999
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2024 00:50 schreef capricia het volgende:

[..]
Dat verzin je.
Dat zeg ik nergens.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 23:28 schreef AchJa het volgende:

[..]
Niet om het een of ander, maar als je als Oekraiene pauzeloos filmpjes loopt te posten van Russische soldaten die met de handen in de lucht tegenover een drone staan en de drone vervolgens vol gas voorwaarts gaat moet je niet vreemd opkijken dat dit soort dingen gebeuren.
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2024 00:29 schreef capricia het volgende:

[..]
Dit dus.
Het is open voor interpretatie, maar ik interpreteer het als "capricia vindt het logisch dat Rusland burgers bombardeert (of insert random oorlogsmisdaad), omdat Oekraïners soldaten doodmaken die de handen in de lucht hebben voor een drone".
  zaterdag 7 september 2024 @ 00:57:16 #160
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_214913001
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 september 2024 00:53 schreef ExTec het volgende:

[..]
rus pleegt aan de lopende band oorlogsmisdaden. Het is aannemelijk dat oekrainers zich soms ook misdragen, daar zijn echter veel minder bewijzen van.

Maar dat laat onverlet dat het filmen van dronehandelingen, benoemen als de oorzaak, van het gevolg dat er nu op film PoWs worden onthoofd, en geëxecuteerd, walgelijk is.

Maar Achja keurt het toch niet goed? Hij zegt alleen dat het een een gevolg van het ander is!
The End Times are wild
  zaterdag 7 september 2024 @ 00:57:29 #161
6484 ExTec
pi_214913002
quote:

[..]
Wint rus met vlag en wimpel.

Want jij negeert het wel, maar rus heeft gewoon geen filmpjes nodig om de barbaar uit te hangen.
pi_214913007
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2024 00:57 schreef MaxMark het volgende:

[..]
[..]
[..]
Het is open voor interpretatie, maar ik interpreteer het als "capricia vindt het logisch dat Rusland burgers bombardeert (of insert random oorlogsmisdaad), omdat Oekraïners soldaten doodmaken die de handen in de lucht hebben voor een drone".
Klopt met de oorlogsmisdaad dacht ik dat het ging over het bombarderen van burgers waar ik het eerder over had, maar ging over Russen die oekraiense gevangen executeren.

Een verband dat ik overigens nog steesd niet mee eens ben, maar wel iets heel anders.
  zaterdag 7 september 2024 @ 00:59:32 #163
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_214913016
quote:

[..]
Ja. Met de gewone infanterist aan beide zijden als het slachtoffer hiervan.
Het is al erg genoeg binnen de kaders van het HOR, laten we het vooral niet nog every maken.
The End Times are wild
pi_214913035
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2024 00:50 schreef Ulx het volgende:

Dus een droneoperator die een artilleriebarrage filmt moet direct de batterij de opdracht geven te stoppen met vuren want er zijn gewonden gedetecteerd op 20 kilometer afstand.
Als het doel waar het om gaat is uitgeschakeld wel ja.

Uitwerkingsvuur blijven afgeven omdat er nog wat gewonden liggen die niet meer in staat zijn om te vechten terwijl alle 20 tanks zijn vernietigd is gewoon een overtreding van het HOR. Daarbij levert het je militair gezien verder ook helemaal niks op.
pi_214913041
Maargoed terugkomend op de daadwerkelijke quote, alhoewel ik het inderdaad ook niet even fris vind wat er op elk dronebeeld te zien is van Oekraiense kant is het nog steeds geen correcte vergelijking.

Ik heb echt veel meer videos gezien van Russische kant waar ze kieskeurig met elke drone een ledemaat van een Oekraiense soldaat afrukken tot hij dood is. Maar ook al doen beide kanten het, het aantal videos waar Rusland, Oekraiense soldaten executeren is echt vele vele vele maten hoger dan andersom. Dus Oekraiene escaleert niet op die manier. En dan hebben we het niet over de martelingen die Oekraieners ondergaan in Ruslandse kampen. Vergelijk beide groepen gevangenen eens als ze geruild worden.

Dit is echt geen gelijkopgaande both sides verhaal, afgezien dat 1 land eht andere binnenvalt.
pi_214913053
quote:

[..]
Het simpele feit dat Oekraïense strijdkrachten dit soort filmpjes online zetten, waarbij je zo duidelijk ziet dat ze gewonde Russen (bijv met losgeschoten benen) die al lang niet meer mee doen aan een of ander gevecht, nog even extra afmaken, geeft wel aan dat het kennelijk gewoon is.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214913056
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 september 2024 00:56 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Oh in deze bied ik mijn excuses aan het ging over een andere quote, vandaar dat ik ook zo aanvallend was, sorry. Ook aan Achja.
Oh, dat vind ik netjes van je. O+
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214913057
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2024 00:57 schreef MaxMark het volgende:

[..]
[..]
[..]
De doelpalen worden dus verzet. Ik reageer op dat executie van POW's verhaal.
  zaterdag 7 september 2024 @ 01:05:00 #169
6484 ExTec
pi_214913060
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2024 01:04 schreef capricia het volgende:

[..]
Het simpele feit dat Oekraïense strijdkrachten dit soort filmpjes online zetten, waarbij je zo duidelijk ziet dat ze gewonde Russen (bijv met losgeschoten benen) die al lang niet meer mee doen aan een of ander gevecht, nog even extra afmaken, geeft wel aan dat het kennelijk gewoon is.
Maar wie is er nou begonnen?
  zaterdag 7 september 2024 @ 01:05:39 #170
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_214913063
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 september 2024 01:02 schreef skysherrif het volgende:
Maargoed terugkomend op de daadwerkelijke quote, alhoewel ik het inderdaad ook niet even fris vind wat er op elk dronebeeld te zien is van Oekraiense kant is het nog steeds geen correcte vergelijking.

Ik heb echt veel meer videos gezien van Russische kant waar ze kieskeurig met elke drone een ledemaat van een Oekraiense soldaat afrukken tot hij dood is. Maar ook al doen beide kanten het, het aantal videos waar Rusland, Oekraiense soldaten executeren is echt vele vele vele maten hoger dan andersom. Dus Oekraiene escaleert niet op die manier. En dan hebben we het niet over de martelingen die Oekraieners ondergaan in Ruslandse kampen. Vergelijk beide groepen gevangenen eens als ze geruild worden.

Dit is echt geen gelijkopgaande both sides verhaal, afgezien dat 1 land eht andere binnenvalt.
Als Oekraïne krijgsgevangenen beter behandelt als Rusland dan moeten ze dat zeker zo mee doorgaan, want dat is op lange termijn dus in hun voordeel. Ongeacht wat Rusland doet.
The End Times are wild
pi_214913064
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2024 01:04 schreef AchJa het volgende:

[..]
De doelpalen worden dus verzet. Ik reageer op dat executie van POW's verhaal.
I know.
pi_214913072
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2024 01:04 schreef capricia het volgende:

[..]
Oh, dat vind ik netjes van je. O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_214913082
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 september 2024 00:56 schreef skysherrif het volgende:

^O^

Verder ben ik wel gewend dat mijn mening hier niet altijd gedeeld wordt. ;)
pi_214913086
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 september 2024 01:06 schreef skysherrif het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat snap ik heel goed. Het is gewoon verschrikkelijk. En ik merk ook dat sinds dat Gaza gedoe, er zoveel aandacht weg is van dit conflict. Terwijl dit ons Europa is.

Het is gewoon ziek dat we als westerse wereld die russen er niet uit trappen.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214913100
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2024 00:56 schreef Ulx het volgende:

[..]
Rusland heeft een flinke voorsprong.

[ x ]
Dus is die bewering toch niet helemaal bullshit dat er Nazi's tussen zitten.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')