Zoiets?quote:Op woensdag 4 september 2024 20:49 schreef Caland het volgende:
Waarom zou je de oorzaak ook aanpakken.
Ik. Ik ken dat soort figuren niet.quote:Wie kent het niet: de clubgrensrechter die op verjaardagen trots vertelt dat hij dit seizoen al ‘negen punten heeft gepakt’ voor zijn ploeg. Of de grensrechter die opzettelijk twee doelpunten van de tegenstander afvlagt, waarna de vlam in de pan slaat en spelers, trainers en toeschouwers elkaar in de haren vliegen. Allemaal vanwege gedoe rond buitenspel.
Ik vind dat de knvb de schuld zo bij de grensrechters legt. Lekker dan, dat je iedere zaterdag vrijwilligerswerk doet waarbij je in elkaar wordt gemept, krijg je van de knvb nog een trap na.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:02 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik. Ik ken dat soort figuren niet.
Hangen vaak gewoon bij het desbetreffende team of het zijn wisselspelers. En die worden wel beschermd hoor door het eigen team, de scheids is vaak de gebeten hond.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:09 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik vind dat de knvb de schuld zo bij de grensrechters legt. Lekker dan, dat je iedere zaterdag vrijwilligerswerk doet waarbij je in elkaar wordt gemept, krijg je van de knvb nog een trap na.
Gewoon netten ophangenquote:Op woensdag 4 september 2024 20:49 schreef Caland het volgende:
Waarom zou je de oorzaak ook aanpakken.
Hoort tot op zekere hoogte ook bij het vak natuurlijk. Tenzij bij de jongste jeugd is er altijd wel iemand ontevreden. Als je daar niet mee kunt dealen moet je niet gaan fluiten. En dat is bij elke sport zo.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Hangen vaak gewoon bij het desbetreffende team of het zijn wisselspelers. En die worden wel beschermd hoor door het eigen team, de scheids is vaak de gebeten hond.
Ik ook niet, wist niet eens dat het een dingetje wasquote:Op woensdag 4 september 2024 21:02 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik. Ik ken dat soort figuren niet.
Ik ken het gelukkig niet! Ja mijn vader voetbalde, ik voetbalde een jaar of zes tot mijn 12e of 13e Het zal destijds ook wel eens gebeurd zijn. Geen idee, joh ik wist niet eens wat buitenspel betekende. Ik dacht dat het zoiets was, als was je buiten de voetbaklijnen gelopen. En er was ook niemand die het mij simpel uitlegde. Dus ja, ik werd verdediger (waarschijnlijk een van de slechtste verdedigers van mijn club). Tja als epilepticus op de verkeerde medicijnen, had ik ook geen kans.quote:Wie kent het niet: de clubgrensrechter die op verjaardagen trots vertelt dat hij dit seizoen al ‘negen punten heeft gepakt’ voor zijn ploeg. Of de grensrechter die opzettelijk twee doelpunten van de tegenstander afvlagt, waarna de vlam in de pan slaat en spelers, trainers en toeschouwers elkaar in de haren vliegen. Allemaal vanwege gedoe rond buitenspel.
Uitgedeeld door een blanke scheidsrechter is dat al snel de racismekaartquote:Op woensdag 4 september 2024 20:43 schreef Mikeytt het volgende:
gewoon een zwarte kaart invoeren. bij geweld wordt die getrokken en mag je 12 maanden niet meer spelen.
Uhh ik? En als dat wel voorkomt, dat aanpakken. Net als je geweld aanpakt als het voorkomt.quote:Wie kent het niet: de clubgrensrechter die op verjaardagen trots vertelt dat hij dit seizoen al ‘negen punten heeft gepakt’ voor zijn ploeg.
Handbaluitslagen..quote:Op donderdag 5 september 2024 08:22 schreef Hexagon het volgende:
Bizar idee want de buitenspelregel is er niet voor niets natuurlijk. Dan krijg je een heel ander spel.
Oprah-scenario's, niet heel erg werkbaar.quote:Op woensdag 4 september 2024 20:43 schreef Mikeytt het volgende:
gewoon een zwarte kaart invoeren. bij geweld wordt die getrokken en mag je 12 maanden niet meer spelen.
Ik.quote:Op donderdag 5 september 2024 11:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Welke user heeft er geklaagd over mijn Sylvana plaatje?
Maar het hoeft er niet slechter door te worden. Het zou de moeite waard zijn om dat in een aantal competities in de lagere standaardklassen uit te testen.quote:Op donderdag 5 september 2024 08:22 schreef Hexagon het volgende:
Bizar idee want de buitenspelregel is er niet voor niets natuurlijk. Dan krijg je een heel ander spel.
Jij snapt het echt niet he? In het betaald voetbal zou zoiets wel werken, omdat er heel wat op het spel staat voor de individuele spelers, maar in het amateurvoetbal, wat sowieso al helemaal naar de klote is geholpen door voornamelijk Turkse en Marokkaanse bokitootjes, werkt zwaar straffen als een rode lap op een stier. Als ze je tijdens de wedstrijd niet half invalide trappen, doen ze het wel na de wedstrijd op de parkeerplaats.quote:Op woensdag 4 september 2024 20:43 schreef Mikeytt het volgende:
Beetje racistisch, waarom zwart?quote:Op woensdag 4 september 2024 20:43 schreef Mikeytt het volgende:
Waarom? Die verdedigers hebben ook ogen, die zorgen maar dat ze erbij staan. En op die manier wordt het veld te groot, is het niet te belopen en gaat het allemaal weer wat dichter op elkaar staan. Het heeft alleen even tijd nodig om dat te laten groeien.quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:32 schreef quo_ het volgende:
[..]
Maar het hoeft er niet slechter door te worden. Het zou de moeite waard zijn om dat in een aantal competities in de lagere standaardklassen uit te testen.
Ik denk wel dat er aanvullende spelrels nodig zijn om te voorkomen dat vanaf eigen helft met lange trappen de achtergebleven spitsen aangespeeld worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |