Je mist Rene Frogerquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:30 schreef Momo het volgende:
Die commentaren van de jury hadden van mij niet gehoeven.
Publieksmanipulatie!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:30 schreef Momo het volgende:
Die commentaren van de jury hadden van mij niet gehoeven.
Ook gestemd op Red Sebastianquote:
Tatjana Simicquote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:22 schreef NailQueen het volgende:
Waar Zweden grappen maakt over Joost heeft Belgie gewoon twee eerbetonen aan hem
Ja ik las dat ze in Zweden grappen maken over Joost en dat hij in België gewoon twee keer geëerd wordtquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:33 schreef NailQueen het volgende:
In Zweden werd Joost afgebrand maar hier wordt hij 2x geëerd
Ik bedoel niet dat ze niet kan zingen. Maar ik vind de beat mooier zonder zang.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:36 schreef PinkLow het volgende:
Heerlijke beat! Tof nummer ook, zolang ze niet zingt...
Maar ze kan niet zingen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:37 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dat ze niet kan zingen. Maar ik vind de beat mooier zonder zang.
Anouk zou de plaatselijke braderie zeggenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:36 schreef Meridiaan het volgende:
Volgende keer maar gewoon bij de familiebarbecue
Hield iemand dit in de gaten?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:35 schreef Momo het volgende:
Ondertussen uitslagen in Slovenië (Pogacar wint)
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:43 schreef Momo het volgende:
Klemen en July Jones in de superfinale Slovenië
Het mist een hoogtepunt inderdaadquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:49 schreef Sableheart het volgende:
Goed gezongen, op zich leuk nummer, maar nog steeds mist het iets voor mij.
Dat voegt echt niets toe aan de actquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:50 schreef blackswangreen het volgende:
Doe die stomme basgitaar weg joh.
Dat leek nergens op inderdaadquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:50 schreef blackswangreen het volgende:
Doe die stomme basgitaar weg joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |