Zou tof zijn als zij eens keer onze inzending isquote:
Het had ook Jan Jaap vd Wal of Soundos kunnen zijn. Dus wel blij dat Merol hier zit.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:17 schreef Fred_B het volgende:
Merol, altijd mooi dat Dordrecht vertegenwoordigd is.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:19 schreef Meridiaan het volgende:
Het liedje van Merol en Gustaph is leuk
Idd.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:19 schreef Meridiaan het volgende:
Het liedje van Merol en Gustaph is leuk
Misschien, maar jij vergeet dat heel Europa geen Nederlands spreektquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:17 schreef BillDauterive het volgende:
"We zitten bij Nederland in de halve finale en dus kunnen we elkaar 12 punten geven!"
Vergeet Peter dat heel Europa nu kijkt en iets van die opmerking vindt?
Soundos <3 <3quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:19 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het had ook Jan Jaap vd Wal of Soundos kunnen zijn. Dus wel blij dat Merol hier zit.
Ik zei dat we ons er samen doorheen zouden slaan vanavond maar nu kom ik binnen en meteen een kutgevoelquote:
Dan zullen ze het andersom doen dan in 1987 denk ik. Finale in Antwerpen met een Waalse artiest.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:21 schreef Cirilico het volgende:
Stel België wint dit jaar , mag de VRT dan volgend jaar organiseren en artiest kiezen of de Waalse zender omdat zij aan zet zijn? Of gezamenlijk?
België staat nummer 1/2 bij de bookies he nu.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:24 schreef ijs_beer het volgende:
Hallo forumvrienden, ik heb er niets van gezien. Voor wie juichen we vanavond? En was het wat überhaupt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |