denk dat je met een of twee het puntje van de ijsberg nog niet in zicht hebtquote:Op woensdag 4 september 2024 12:13 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Als het een of twee ministers waren afgetreden, dan had ik dat als reden gesnapt.
Maar in de afgelopen twee jaar zijn er al eerder veel Oekraïense ministers afgetreden. Het lijkt nu er nu op (bij mij), dat Zelensky zijn inner circle steeds kleiner aan het maken is.quote:Op woensdag 4 september 2024 12:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
denk dat je met een of twee het puntje van de ijsberg nog niet in zicht hebt
Hij lijkt wel een beetje op Poetin.quote:Op woensdag 4 september 2024 12:16 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Maar in de afgelopen twee jaar zijn er al eerder veel Oekraïense ministers afgetreden. Het lijkt nu er nu op (bij mij), dat Zelensky zijn inner circle steeds kleiner aan het maken is.
quote:Op woensdag 4 september 2024 12:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
denk dat je met een of twee het puntje van de ijsberg nog niet in zicht hebt
quote:Op woensdag 4 september 2024 12:13 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Als het een of twee ministers waren afgetreden, dan had ik dat als reden gesnapt.
aftreden en uit het raam vallen is niet hetzelfdequote:Op woensdag 4 september 2024 12:18 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hij lijkt wel een beetje op Poetin.
Anderzijds is een baan als min buza nou niet echt een positie waar je makkelijk je zakken kunt vullen. Op die positie heb je geen noemenswaardige budgetten.quote:Op woensdag 4 september 2024 12:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
ze kunnen proberen minder geld in hun eigen zakken te steken vermoed ik, het is niet dat dat onderwerp ineens van de tafel is puur omdat de Russen zijn binnengevallen
Ja, want rus is kyiv tot op 500 meter genaderd. Ofzo.quote:Op woensdag 4 september 2024 12:31 schreef ach het volgende:
Ik vraag me af of de regering het einde aan zit komen en op de vlucht aan het slaan is
quote:
Propaganda is goed als het in jouw straatje past? Dan kan je alles goedpraten. Zo denken de Russen ook waarschijnlijk.quote:Op woensdag 4 september 2024 07:44 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Dat is het mooie aan propaganda. Het is niet per definitie onwaar, zolang het maar in het gewenste narratief past.
De Russische soldaten misdragen zich flink, dat zien wij de hele oorlog al. En de Oekraïense soldaten gedragen zich grotendeels goed, al zijn er altijd uitzonderingen natuurlijk. Dus dat filmpje is gewoon feitelijk correct en ondersteund met onder andere filmpjes als bewijs, die je zelf kunt bekijken op zijn telegram kanaal.
Dat er een pro Oekraïense tintje aan zit is ook prima te verklaren daar hij gewoon Oekraïens is.
Russische propaganda is juist het tegenovergestelde, grotendeels bestaat die namelijk uit leugens en onwaarheden zonder ondersteunend bewijs.
Je moet eens opzoeken wat propaganda precies is.quote:Op woensdag 4 september 2024 14:54 schreef stinkielinkie het volgende:
[..]
Propaganda is goed als het in jouw straatje past? Dan kan je alles goedpraten. Zo denken de Russen ook waarschijnlijk.
Door het bewust verspreiden van eenzijdige en/of verzonnen informatie, wordt geprobeerd de publieke opinie te bespelen.quote:Op woensdag 4 september 2024 15:16 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je moet eens opzoeken wat propaganda precies is.
Ik zou wikipedia niet perse gebruiken voor definities op te zoekenquote:Op woensdag 4 september 2024 16:08 schreef stinkielinkie het volgende:
[..]
Door het bewust verspreiden van eenzijdige en/of verzonnen informatie, wordt geprobeerd de publieke opinie te bespelen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Propaganda_(communicatie)
Dit is nooit goed ook al past het toevallig in jouw straatje.
Probeer een woordenboek, ipv wikipedia.quote:Op woensdag 4 september 2024 16:08 schreef stinkielinkie het volgende:
[..]
Door het bewust verspreiden van eenzijdige en/of verzonnen informatie, wordt geprobeerd de publieke opinie te bespelen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Propaganda_(communicatie)
Dit is nooit goed ook al past het toevallig in jouw straatje.
Propaganda hoeft niet eenzijdig of onjuist te zijn.quote:Betekenis 'propaganda'
Je hebt gezocht op het woord: propaganda.
pro·pa·gan·da (de; v(m))
1
alles wat wordt gedaan om aanhangers te winnen voor bepaalde (politieke) ideeën: propaganda maken
betaalde propaganda zoals dat het voor nederland nadelig zou zijn dat Ruzzia de Nordstream pijpen kwijt isquote:Op woensdag 4 september 2024 14:54 schreef stinkielinkie het volgende:
[..]
Propaganda is goed als het in jouw straatje past? Dan kan je alles goedpraten. Zo denken de Russen ook waarschijnlijk.
vraag me af of het tegen mensen is want het lijkt niet super efficientquote:Op woensdag 4 september 2024 09:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Mag dit wel?
Was dat niet als chemisch wapen geclassificeerd wanneer het tegen mensen ingezet wordt?
Munitie doet boem. Metaal gaat stuk. En angst is ook prima.quote:Op woensdag 4 september 2024 16:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
vraag me af of het tegen mensen is want het lijkt niet super efficient
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |