SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:o)
quote:Op dinsdag 3 september 2024 09:10 schreef Fred_B het volgende:
Samenvatting van het Aftonbladet-artikel van ESC-Nation voor de liefhebber:Als je dat zo leest, met de verklaringen van beide hoofdfiguren, zijn de reacties van zowel EBU als team NL ook prima te begrijpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joost ging op die avond (weer) enigszins te ver alleen is er absoluut begrip voor de situatie waar in hij terecht kwam inclusief die gierende adrenaline in zinn aderen. Hij wilde 't niet (was verkeerd genformeerd?) en die ook niet. Ik heb medelijden met hem en ook begrip voor de DSQ
Die 'begeleider' van Isral zat na de opmerking van Joost in de persco nijdig te appen...quote:Op dinsdag 3 september 2024 16:26 schreef schommelstoel het volgende:
Zou moroccanoil dan toch een grotere vinger in de pap hebben gehad?..
Samenvatting van het Aftonbladet-artikel van ESC-Nation voor de liefhebber:Dit doet de DQ wel iets minder disproportioneel aanvoelen, Joost tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Waarom? Wat blijkt hieruit dat zo schokkend is dat hij moet worden gediskwalificeerd?quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit doet de DQ wel iets minder disproportioneel aanvoelen, Joost toch
De nodige fysieke agressie. Niet om de hele gang van zaken verder goed te praten, zeker niet, maar als deze verklaringen alles zijn (vooralsnog) ben ik in elk geval wel meer geneigd de schuld richting Joost te leggen, hoe jammer ook. Hopelijk krijgt hij wel extra hulp bij het omgaan met dit soort zaken en het voorkomen van woedeuitbarstingen en dergelijken. Lijkt me vl meer een toffe vent die helaas een keer de controle verloor dan een eikel die dit altijd doet en normaal vindt.quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:19 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Waarom? Wat blijkt hieruit dat zo schokkend is dat hij moet worden gediskwalificeerd?
een volwassen man met een petje schuin op het hoofd.quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:53 schreef summer52 het volgende:
Dat vervelende "petje" van Aftonbladet krijgt zo in Boulevard weer een podium.
Ik zag net een voorstukje, brrr wat een glibberig mannetje is dat.
Ach kom op zeg, dit stelt toch helemaal geen hol voor. Op een gemiddelde uitgaansavond in Malm gebeuren honderd dingen die erger zijn en waar geen haan naar kraait.quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De nodige fysieke agressie. Niet om de hele gang van zaken verder goed te praten, zeker niet, maar als deze verklaringen alles zijn (vooralsnog) ben ik in elk geval wel meer geneigd de schuld richting Joost te leggen, hoe jammer ook. Hopelijk krijgt hij wel extra hulp bij het omgaan met dit soort zaken en het voorkomen van woedeuitbarstingen en dergelijken. Lijkt me vl meer een toffe vent die helaas een keer de controle verloor dan een eikel die dit altijd doet en normaal vindt.
Samenvatting van het Aftonbladet-artikel van ESC-Nation voor de liefhebber:Dit is toch niks nieuws? We wisten toch al dat hij een camera uit de handen had geslagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Dat werd beweerd maar het bewijs ervoor dan wel de letterlijke verklaring hebben we nooit gezien.quote:Op dinsdag 3 september 2024 20:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit is toch niks nieuws? We wisten toch al dat hij een camera uit de handen had geslagen
De letterlijke verklaring niet, maar bij het afsluiten van het politieonderzoek werd deze situatie geschetst en besloten niet tot vervolging over te gaan omdat het om het slaan van de camera ging, endat de intentie bedreiging voor de cameravrouw niet te bewijzen was.quote:Op dinsdag 3 september 2024 20:22 schreef Andromache het volgende:
[..]
Dat werd beweerd maar het bewijs ervoor dan wel de letterlijke verklaring hebben we nooit gezien.
Ook al val ik in die eerste categorie en jij in die tweede: eens. En niemand hoeft daarover ook van gedachten te veranderen eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 september 2024 20:29 schreef timmmmm het volgende:
Voor sommigen is dit niet eens een beetje een reden hem te diskwalificeren, anderen begrijpen dat wel met dit (geweldadige) gedrag. Maar we hebben het inmiddels al 1000x besproken en ik heb niet de illusie dat iemand van gedachte verandert door de 1001ste keer
Een camera uit de handen slaan/schoppen vind ik wel behoorlijk agressief, maar geen idee of dat gebeurd isquote:Op dinsdag 3 september 2024 19:20 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ach kom op zeg, dit stelt toch helemaal geen hol voor. Op een gemiddelde uitgaansavond in Malm gebeuren honderd dingen die erger zijn en waar geen haan naar kraait.
Het hele punt is dat niemand weet of dat is gebeurd want er is geen voldoende bewijs.quote:Op dinsdag 3 september 2024 20:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit is toch niks nieuws? We wisten toch al dat hij een camera uit de handen had geslagen
Dat verhaal begint nu ook wel een eigen leven te leiden. Tot nu toe was het een dreigende beweging, waarbij de camera al dan niet was geraakt. Die vrouw beweert iets anders, maar ondanks dat er vanuit beide kampen genoeg getuigen waren, is zij voorlopig de enige. De camera is ook niet beschadigd.quote:Op woensdag 4 september 2024 08:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Het hele punt is dat niemand weet of dat is gebeurd want er is geen voldoende bewijs.
Nou dit is dus echt raar. Er waren meerdere getuigen bij zegt zij, maar verder niemand spreekt over een kapotte camera en zelf wist ze na 24 uur ook nog helemaal niet of hij kapot was. Het lijkt wel of ze het zelf maar een beetje heeft moeten aandikken van de EBU omdat het anders helemaal niks meer voorstelde. Als iemand mijn camera sloopt weet ik na een uur wel of die kapot is hoor. Eerst van de schrik misschien nog even niet, maar het eerste dat je daarna doet is even checken. Vooral als je ermee moet werken die week.quote:Op woensdag 4 september 2024 08:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat verhaal begint nu ook wel een eigen leven te leiden. Tot nu toe was het een dreigende beweging, waarbij de camera al dan niet was geraakt. Die vrouw beweert iets anders, maar ondanks dat er vanuit beide kampen genoeg getuigen waren, is zij voorlopig de enige. De camera is ook niet beschadigd.
Aan de hand van de foto’s van dat politierapport en haar (unieke) functie bij de EBU die daarin genoemd werd, kon je blijkbaar de naam achterhalen. Ik heb dat zelf overigens niet geprobeerd, dus ik weet het niet.quote:
Maar dat is pas sinds gisteren toch. Dat die naam berhaupt eventueel te achterhalen is. Daarvoor niet. Dat is de schuld van het openbaren van dat onderzoek, van Rood Petje. En ze laten het nu (vind ik) klinken of ze al die tijd wordt lastiggevallen en bedreigd en eindelijk door wil met haar leven.quote:Op woensdag 4 september 2024 08:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Aan de hand van de foto’s van dat politierapport en haar (unieke) functie bij de EBU die daarin genoemd werd, kon je blijkbaar de naam achterhalen. Ik heb dat zelf overigens niet geprobeerd, dus ik weet het niet.
Onder de online artikelen die er over gingen zullen vast dingen geroepen zijn die ze heeft gelezen, zonder dat haar naam expliciet genoemd werd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit hier wekt nou agressie bij mij op.
[ Bericht 31% gewijzigd door Lt.Bookman op 04-09-2024 11:20:50 ]
Opmerkelijke conclusiequote:Op woensdag 4 september 2024 09:34 schreef daniela_007 het volgende:
Met andere woorden: Joost Klein is dus onschuldig en is onterecht uit ESF eruitgegooid?
Ik zou eerder zeggen; er is niet genoeg bewijs in hoeverre Joost Klein schuldig is aan mishandeling en er is door de EBU disproportioneel gereageerd n.a.v. beschuldigingen van een paar personen.quote:Op woensdag 4 september 2024 09:34 schreef daniela_007 het volgende:
Met andere woorden: Joost Klein is dus onschuldig en is onterecht uit ESF eruitgegooid?
Hij heeft zich onbehoorlijk gedragen tegen iemand die zich onbehoorlijk tegen hem gedroeg. Maar niet van dien aard dat het binnen de grenzen van het strafrecht valt en/of genoeg grond zou moeten zijn voor diskwalificatie. Dat is een beetje mijn conclusie.quote:Op woensdag 4 september 2024 09:34 schreef daniela_007 het volgende:
Ik heb toen ik keek niets bijzonders gezien, maar ik weet natuurlijk niet wat mensen priv doen. Ik denk misschien indirect en bij een eventuele rechtszaak zal haar naam wel bekend worden dus daar zal ze wel geen zin in hebben.quote:Op woensdag 4 september 2024 08:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Aan de hand van de foto’s van dat politierapport en haar (unieke) functie bij de EBU die daarin genoemd werd, kon je blijkbaar de naam achterhalen. Ik heb dat zelf overigens niet geprobeerd, dus ik weet het niet.
Nee. Niet onschuldig aan alles. Want hij wilde tenslotte zelf graag z'n excuses aanbieden. Maar ik ben ook weleens schuldig geweest aan het misschien net iets te hard dichtgooien van m'n voordeur toen ik ergens heel emotioneel over was en ik ben blij dat de buren de politie niet gebeld hebben voor het eenmalig te hard dichtgooien van m'n voordeur en me niet m'n huis hebben laten uitzetten voor dat eenmalige ding waarbij nul gewonden vielen en ik de volgende ochtend netjes sorry voor heb gezegd.quote:Op woensdag 4 september 2024 09:34 schreef daniela_007 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 04-09-2024 10:10:51 ]IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Dat klinkt wel als schriftelijk bewijs in ieder geval. Zo lang ze nog praten met de EBU zullen ze dat wel niet openbaar maken.quote:“AVROTROS is het pertinent oneens met de voorgestelde gang van zaken zoals geschetst door de EBU. We hebben de afspraken over het niet filmen van Joost (incl bewijs) getoond bij de EBU (en deze afspraken werden tot aan het optreden bij de halve finale op 9 mei ook gerespecteerd), maar ook hier tot op heden geen reactie op vernomen..”
Ik vraag me eigenlijk af of al dit “breaking news” in Zweden echt zo massaal gelezen wordt. Ik weet dat ze daar wat fanatieker bezig zijn met het ESF dan bij ons. Maar mocht bij het ESF in Rotterdam bijvoorbeeld The Roop zijn gediskwalificeerd voor n of andere drogreden, dan kan ik me niet voorstellen dat, op een handjevol fans na, nog iemand in Nederland daar mee bezig zou zijn in september, en heel enthousiast zou reageren als Aran of Richard de zoveelste update hebben.quote:Op woensdag 4 september 2024 09:24 schreef Lt.Bookman het volgende:
[ afbeelding ]
Dit hier wekt nou agressie bij mij op.
Zoals @Dave zegt, is dat meer iets voor tussen Avrotros en de EBU. Dat nu publiceren gaat de loopgravenoorlog tussen voor- en tegenstanders van Joost toch niet benvloeden, dus er is weinig reden dat te doen.quote:Op woensdag 4 september 2024 10:14 schreef Cheja het volgende:
Ergens in het hele verhaal heb ik eens gelezen dat Avro/Tros (schriftelijk) bewijs heeft van speciale afspraken wat betreft het fotograferen na het optreden. Dan lijkt de zaak helder.
Maar in het rapport zegt Joost dat hij niet precies weet hoe of wat. Dat klinkt dan weer minder stellig.
Het valt en staat, volgens mij, met de eventuele afspraken die zijn gemaakt.
Als AT echt schriftelijk bewijs heeft kunnen ze dat nu toch wel openbaar maken?
Een liedje kan tot in maart worden aangeleverd, dus dat blijft nog wel even open, zolang er niets over gecommuniceerd wordt.quote:Op woensdag 4 september 2024 10:42 schreef Ama het volgende:
Nou we weten nu snel of we volgend jaar aanwezig zijn toch in Zwitserland? Dacht midden september ofzo toch.
Elke B-artiest die denkt te zingen als Elvis en denkt de nieuwe Bohemian Rhapsody te hebben geschreven, en dat wel aan een publiek van 150 miljoen wil tonen, en dat is waarschijnlijk een best grote groep, komt in aanmerking.quote:Als de AVROTROS toch zo zwak is om ja te zeggen dan ben ik benieuwd welke artiest zin heeft volgend jaar na deze hele shitshow.
quote:Op woensdag 4 september 2024 10:42 schreef Ama het volgende:
ben ik benieuwd welke artiest zin heeft volgend jaar na deze hele shitshow.
Er zijn genoeg aandachtorgels te vinden die ja zouden zeggen. Maan, de bankzitters, Thomas Berge etc.quote:Op woensdag 4 september 2024 10:42 schreef Ama het volgende:
Nou we weten nu snel of we volgend jaar aanwezig zijn toch in Zwitserland? Dacht midden september ofzo toch.
Als de AVROTROS toch zo zwak is om ja te zeggen dan ben ik benieuwd welke artiest zin heeft volgend jaar na deze hele shitshow.
Dat is maar goed ook. Je mag van haar denken wat je wil, maar het laatste wat je wilt is een heksenjacht vanuit de (obsessieve) ESF (Twitter) fans.quote:Op woensdag 4 september 2024 08:38 schreef Greys het volgende:
Niemand van buiten de EBU en de politie weet wie ze is. In ieder geval is haar naam niet bekend bij de ESF fans. Dus ik geloof die advocaat niet over alle haat en bedreigingen. Als ze was bedreigd hadden we dat al lang eerder gehoord in allll die maanden.
Ik kan die muil met dat rode scheve petje echt niet meer verdragen op m'n beeldscherm inmiddels.
Opvallend dat we weken niks meer van hem hoorden en nu Joost hem eindelijk onlangs eens op z'n plaats zette voor z'n eerdere fake news vliegen de stukkies van deze meneer ons weer om de oren. Het is een bully, geen journalist.
Dat Joost tijdens zo'n verhoor niet precies weet wat AvroTros wel of niet op papier heeft snap ik echt wel. AvroTros is er om dat soort dingen te regelen.quote:Op woensdag 4 september 2024 10:14 schreef Cheja het volgende:
Ergens in het hele verhaal heb ik eens gelezen dat Avro/Tros (schriftelijk) bewijs heeft van speciale afspraken wat betreft het fotograferen na het optreden. Dan lijkt de zaak helder.
Maar in het rapport zegt Joost dat hij niet precies weet hoe of wat. Dat klinkt dan weer minder stellig.
quote:Op woensdag 4 september 2024 09:24 schreef Lt.Bookman het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit hier wekt nou agressie bij mij op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
Ja, dat begrijp ik. Maar alle roddels kunnen dan meteen van tafel geveegd worden.quote:Op woensdag 4 september 2024 10:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zoals @:dave zegt, is dat meer iets voor tussen Avrotros en de EBU. Dat nu publiceren gaat de loopgravenoorlog tussen voor- en tegenstanders van Joost toch niet benvloeden, dus er is weinig reden dat te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |