abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214889799
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 14:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Courgettesalade dan maar.
Hehe.
Spoilers!
pi_214889813
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2024 14:11 schreef Clubsoda het volgende:
Oh sorry, ik kwam dus even met een oude doos :') ik ben daar vroeger regelmatig voor op mijn vingers getikt 8)7
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2024 13:29 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Of club is zo oud dat ze met een verhaal uit de geschiedenis komt *)
[..]
Nee man, daar niet je je neus mee spoelen, niet sprayen.

Ik combineer dat met fluticason(propionaat)
Ik kwam ook met een ouwe doosch, maar koud gekookt water met zout doet het prima.

Groetjes, klazien uit wisp
pi_214889861
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2024 14:44 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik zal het in de gaten houden ;) Ik wil zeker geen ervaring zoals de jouwe!

Balen van je AB zeg. Sterkte. Ook met de airco. Ik heb de mijne vandaag net het reinigingsprogramma laten draaien.
Ik kan nog op de personeelspagina van dat bedrijf kijken 😂 geloof dat ik in de afgelopen 1,5 zo’n 15 andere/nieuwe namen ben tegengekomen en van de ca 15 collega’s die daar werkten zitter er nu nog 6 of 7 :o
We have far more in common than that which devides us..
pi_214889862
Kennelijk heeft mijn collega een ongeluk gehad op vakantie, maar ik zit niet in de teamappgroep dus krijg alleen een vaag teamsberichtje van een andere collega die zich afvroeg waarom ik niet in de teamapp zit en of ik het al gehoord had. Ja nee ik zit idd niet in de teamapp, iets als dit is al eerder voorgekomen en toen vond de collega die de app beheert het niet nodig om me toe te voegen.
Weet nu niet wat er gebeurd is, want de collega die me teamste zegt dat het niet zijn verhaal is (wat ook zo is natuurlijk).

Goed. 2 maanden nog ;)
pi_214889878
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 14:52 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik kan nog op de personeelspagina van dat bedrijf kijken 😂 geloof dat ik in de afgelopen 1,5 zo’n 15 andere/nieuwe namen ben tegengekomen en van de ca 15 collega’s die daar werkten zitter er nu nog 6 of 7 :o
Daar gaat echt nooit iets veranderen :X
Spoilers!
pi_214889879
Jeetje @Tele6 hoe dan? Wel aangeven als nieuwe arbeidsvoorwaarde, toevoeging tot de teamapp
We have far more in common than that which devides us..
pi_214889915
quote:
ClementineSaus?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_214889919
quote:
ClementineSaus?
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 14:46 schreef Blues het volgende:

[..]
[..]
Ik kwam ook met een ouwe doosch, maar koud gekookt water met zout doet het prima.

Groetjes, klazien uit wisp
Hoef je niet eens meer te koken tegenwoordig.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_214889944
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2024 14:59 schreef Vanyel het volgende:

[..]
ClementineSaus?
ClupSoda?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_214889964
ClubSandwich :9
Spoilers!
  woensdag 4 september 2024 @ 15:58:59 #211
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_214890327
Ik onthoud me maar even van alle associatieve reacties die mijn brein de afgelopen 2 pagina's had.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_214890470
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 12:46 schreef Tele6 het volgende:
Afspraak met teamleider gemaakt voor komende maandag. ^O^
Heel goed.

Echt, niet zo bang zijn hoor. Je kan eigenlijk niks 'fout' doen. Práát vooral gewoon met de betrokken partijen en dan kom je er wel uit. Er zijn wat regels (opzegtermijn, verlofdagen, bijbetalen/uitkeren etc) maar er is eigenlijk maar 1 regel waar *altijd* aan gehouden wordt: uiteindelijk willen ze even een briefje van je waarin staat dat je ontslag neemt, zodat ze dat in het dossier kunnen stoppen. Al die andere zaken zijn bespreekbaar.

En no worries, in de wereld waarin jij je beweegt (bieb, uni) zitten geen haaien die je naaien en dat je dus opeens niet aangenomen blijkt ofzo.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_214890586
En denk pyramidemodel. Niet 15 minuten stamelen en om de hete brei heen draaien.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_214890596
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 16:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
En denk pyramidemodel. Niet 15 minuten stamelen en om de hete brei heen draaien.
Wat is pyramidemodel? :@
pi_214890630
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 16:30 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Wat is pyramidemodel? :@
Hoofdboodschap eerst, de rest er achteran.
  woensdag 4 september 2024 @ 16:37:38 #216
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_214890648
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 16:35 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Dat zou altijd de stelregel moeten zijn
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_214890711
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 16:35 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ah ja. Alsof je bovenop de pyramide begint en dan wordt hij daarna breder.

Bij sport doen we wel eens pyramidetraining maar dat gaat van weinig naar meer terug naar weinig. Dus alsof je van links naar rechts naar een pyramide kijkt. Da's wat anders :D
pi_214891673
Mooie, ware opmerking van Fiep voor Lucky O+
Sterkte Kaat.

En ik heb een happy brief met blije foto's uit Aus *O*
Begin oktober 2e Aussie babi.
pi_214891680
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 15:58 schreef fietsie het volgende:
Ik onthoud me maar even van alle associatieve reacties die mijn brein de afgelopen 2 pagina's had.
Typ }:|
pi_214891719
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2024 17:47 schreef Blues het volgende:
Mooie, ware opmerking van Fiep voor Lucky O+
Sterkte Kaat.

Nog een baby! Die vorige is pas net geboren in mijn herinnering :o
Spoilers!
pi_214891727
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2024 17:51 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Nog een baby! Die vorige is pas net geboren in mijn herinnering :o
2jr over 3 weken :D
pi_214891738
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2024 17:52 schreef Blues het volgende:

[..]
2jr over 3 weken :D
Oh _O-
Spoilers!
pi_214891861
Ik ben wel een ervaren ontslagnemer.
Leukste ontslagonderhandeling was weg uit de detachering; ik zat op de bank en heb onderhandeld dat ik 2 maanden doorbetaald kreeg zonder klus (of bankwerk) maar dat ik dan niet gehouden werd aan m'n 3 maanden opzegtermijn; als ik me daaraan zou houden ging m'n manager me oproepen voor rotklussen. Hij & ik begrepen deze onderhandeling uitstekend, de HR-dame die erbij zat begreep het steeds maar niet :D
Die manager zie ik nog steeds eenmaal per jaar op een congres.

Profijtelijkste ontslag was toen mijn functie 'boventallig' was verklaard en (na 6 maanden doorbetaald vrijgesteld van arbeid) ik een ruime tienduizend meekreeg als ik dan zelf ontslag nam.

Eenmaal ben ik ontslagen, toen had ik een andere baan gevonden terwijl ik bij waar ik een baan had nog in de proeftijd zat. Dat heb ik netjes aan m'n manager verteld, die toen geen andere keuze had dan mij te ontslaan. Dat was ook wel vermakelijk - ik spreek hem nog wel eens, op datzelfde congres als die andere manager ;)

Tussentijds heb ik nog wel eens ontslag genomen omdat ik na het uitdienen van m'n jaarcontract geen zin had in een vervolgcontract, maar het beide partijen beter uitkwam om dat toch pas een maandje of twee na afloop van dat jaarcontract te doen.

De saaiste ontslagname was nadat ik netjes een paar maanden daarvoor gemeld had dat ik maar eens op zoek ging naar een andere baan.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_214891870
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2024 17:47 schreef Blues het volgende:

Wat leuk!
pi_214891902
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2024 10:49 schreef derLudolf het volgende:

[..]
:D

Met dank aan @:dr_Flash is de eerste associatie met pimpel tegenwoordig de IC Amsterdam Berlijn. De enige trein waarin je met regulier NS ticket / zonder toeslag aan de pimpel kon. Maar helaas, das war einmal. De DB wou geen materieel met Drehfalttüren meer hebben dus zijn de restauratierijtuigen uitgerangeerd ;(

Vanaf eind dit jaar zou er nieuw "ICE" materieel moeten komen. Dan is het ICE en kun je de tickets duurder verkopen... :')
ja heb ik ooit ad hoc bedacht tijdens Rondje Nederland in augustus 2006 :D

Heel PTA weet nu wat "De Pimpel", "Der Pfimpfel" of de Pimpel-Expres(s) is :D

[ Bericht 61% gewijzigd door Dr_Flash op 04-09-2024 18:16:09 ]
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')