quote:Op woensdag 4 september 2024 14:11 schreef Clubsoda het volgende:
Oh sorry, ik kwam dus even met een oude doosik ben daar vroeger regelmatig voor op mijn vingers getikt
Ik kwam ook met een ouwe doosch, maar koud gekookt water met zout doet het prima.quote:Op woensdag 4 september 2024 13:29 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Of club is zo oud dat ze met een verhaal uit de geschiedenis komt
[..]
Nee man, daar niet je je neus mee spoelen, niet sprayen.
Ik combineer dat met fluticason(propionaat)
Ik kan nog op de personeelspagina van dat bedrijf kijken 😂 geloof dat ik in de afgelopen 1,5 zo’n 15 andere/nieuwe namen ben tegengekomen en van de ca 15 collega’s die daar werkten zitter er nu nog 6 of 7quote:Op woensdag 4 september 2024 14:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik zal het in de gaten houdenIk wil zeker geen ervaring zoals de jouwe!
Balen van je AB zeg. Sterkte. Ook met de airco. Ik heb de mijne vandaag net het reinigingsprogramma laten draaien.
Daar gaat echt nooit iets veranderenquote:Op woensdag 4 september 2024 14:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik kan nog op de personeelspagina van dat bedrijf kijken 😂 geloof dat ik in de afgelopen 1,5 zo’n 15 andere/nieuwe namen ben tegengekomen en van de ca 15 collega’s die daar werkten zitter er nu nog 6 of 7
ClementineSaus?quote:
ClementineSaus?quote:
Hoef je niet eens meer te koken tegenwoordig.quote:Op woensdag 4 september 2024 14:46 schreef Blues het volgende:
[..]
[..]
Ik kwam ook met een ouwe doosch, maar koud gekookt water met zout doet het prima.
Groetjes, klazien uit wisp
ClupSoda?quote:
Heel goed.quote:Op woensdag 4 september 2024 12:46 schreef Tele6 het volgende:
Afspraak met teamleider gemaakt voor komende maandag.
Wat is pyramidemodel?quote:Op woensdag 4 september 2024 16:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
En denk pyramidemodel. Niet 15 minuten stamelen en om de hete brei heen draaien.
Hoofdboodschap eerst, de rest er achteran.quote:
Dat zou altijd de stelregel moeten zijnquote:Op woensdag 4 september 2024 16:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hoofdboodschap eerst, de rest er achteran.
Ah ja. Alsof je bovenop de pyramide begint en dan wordt hij daarna breder.quote:Op woensdag 4 september 2024 16:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hoofdboodschap eerst, de rest er achteran.
Typquote:Op woensdag 4 september 2024 15:58 schreef fietsie het volgende:
Ik onthoud me maar even van alle associatieve reacties die mijn brein de afgelopen 2 pagina's had.
Nog een baby! Die vorige is pas net geboren in mijn herinneringquote:Op woensdag 4 september 2024 17:47 schreef Blues het volgende:
Mooie, ware opmerking van Fiep voor Lucky![]()
Sterkte Kaat.
En ik heb een happy brief met blije foto's uit Aus![]()
Begin oktober 2e Aussie babi.
2jr over 3 wekenquote:Op woensdag 4 september 2024 17:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nog een baby! Die vorige is pas net geboren in mijn herinnering
Wat leuk!quote:Op woensdag 4 september 2024 17:47 schreef Blues het volgende:
En ik heb een happy brief met blije foto's uit Aus![]()
Begin oktober 2e Aussie babi.
ja heb ik ooit ad hoc bedacht tijdens Rondje Nederland in augustus 2006quote:Op woensdag 4 september 2024 10:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Met dank aan @:dr_Flash is de eerste associatie met pimpel tegenwoordig de IC Amsterdam Berlijn. De enige trein waarin je met regulier NS ticket / zonder toeslag aan de pimpel kon. Maar helaas, das war einmal. De DB wou geen materieel met Drehfalttüren meer hebben dus zijn de restauratierijtuigen uitgerangeerd![]()
Vanaf eind dit jaar zou er nieuw "ICE" materieel moeten komen. Dan is het ICE en kun je de tickets duurder verkopen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |