Nee hoor, dat is doodnormaal. Ze heeft haar bump gehad na de conventie en het word nu allemaal wat minder.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:41 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Die goede controle leidt dus tot het gewenste resultaat: Russische inmenging lijkt toch weer plaats te vinden.
Maar goed, je fantaseert er weer op los zie ik alweer... 'momentum van Kamal afneemt'
Dit is een mooie om die ontwikkelingen bij te houden:quote:Op donderdag 5 september 2024 17:45 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is doodnormaal. Ze heeft haar bump gehad na de conventie en het word nu allemaal wat minder.
Het zal vooral van het debat afhangen (jammer genoeg maar eentje) en daarna blijven ze moddergooien tot de verkiezingen.
Altijd leuk om een engnekkenaccount als endwokeness aan te halen, dan weet je wel weer waar iemand zijn hoofd mee gevuld wordt.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:43 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Kritiek hebben op de pers of ze zelfs de huid vol schelden is geen aantasting van de vrijheid van meningsuiting. Sterker nog het is juist vrijheid van meningsuiting om kritiek te leveren op de vrije pers die weer de vrijheid hebben om stukjes te schrijven over wat ze maar willen.
Kamala Harris gelooft in de vrijheid van de pers maar niet in de vrijheid van social media. Zij vind blijkbaar dat er toch enige vorm van regulering moet zijn want ze vind het ronduit gevaarlijk dat men via social media miljoenen mensen kan bereiken.
[ x ]
Ik moet eerst weten waar het over gaat. Meneer Pool claimt al op Twitter dat Tenet niet ging over de inhoud. Maar al mocht het wel gaan over de inhoud dan valt het nog steeds onder het vrije woord. Als je dat aan banden wilt leggen dan krijg je straks Europese toestanden waar de overheid gaat bepalen welk nieuws je mag consumeren.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:42 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Jij kan er vraagtekens bij zetten, maar ik mag aannemen dat als alles wel waar blijkt te zijn, jij het sowieso niet zo'n probleem zou vinden, of wel?
Neuh, ze vind het prima dat social media miljoenen/miljarden bereikt. Ze vind het verkeerd dat men die miljoenen ongestraft misinformatie kan voorschotelen. Dat gaat elke keer mis blijkt keer op keer. Kijk maar naar jou.Telkens trappen in dezelfde misinformatie.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:43 schreef Chivaz het volgende:
Kamala Harris gelooft in de vrijheid van de pers maar niet in de vrijheid van social media. Zij vind blijkbaar dat er toch enige vorm van regulering moet zijn want ze vind het ronduit gevaarlijk dat men via social media miljoenen mensen kan bereiken.
Heerlijk die vrijheid, ik heb geen zin om als een kerkganger verteld te worden door de pastoor wat wel of niet geoorloofd is. Daar krijg je heel slaafse volgzame burgers van net als jij.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:56 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Neuh, ze vind het prima dat social media miljoenen/miljarden bereikt. Ze vind het verkeerd dat men die miljoenen ongestraft misinformatie kan voorschotelen. Dat gaat elke keer mis blijkt keer op keer. Kijk maar naar jou.Telkens trappen in dezelfde misinformatie.
Weet je wat ik verontrustend vind? Het proberen weg te gooien van de stemmen van 7 staten om aan de macht te blijven.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:58 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Ik vind dit soort teksten toch behoorlijk verontrustend, geheel in lijn met de Europese progressieven. Als het vrije woord ook in de VS sneuvelt vanwege gezanik over haat of cyberwarfare dan is het vrije woord dus wereldwijd dood. Het is een opmaat naar verdere censuur, alleen daarom al zou Kamala nooit een voet mogen zetten in het Witte Huis.
Dat beweer ik ook nergens. Je hebt natuurlijk wel een verantwoordelijkheid naar jezelf toe en naar anderen. Maar dat betekent nog niet dat de overheid moet gaan bepalen wat wel of niet gezegd mag worden of hoe ze in Europa erover denken wat wel of niet geconsumeerd mag worden.quote:Op donderdag 5 september 2024 18:02 schreef Barbusse het volgende:
Vrijheid van meningsuiting betekent niet vrijheid van de consequenties ervan, Chivaz.
Nou, kom op jongen, niet zo om de hete brei heendraaien. Wat wil je nu eigenlijk? Wat beweer je dan?quote:Op donderdag 5 september 2024 18:06 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook nergens. Je hebt natuurlijk wel een verantwoordelijkheid naar jezelf toe en naar anderen. Maar dat betekent nog niet dat de overheid moet gaan bepalen wat wel of niet gezegd mag worden of hoe ze in Europa erover denken wat wel of niet geconsumeerd mag worden.
Die van 2020? Dat was onder de regering Trump.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:26 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik zeg dit omdat de vorige verkiezingen de meest veilige verkiezingen ooit waren. Ze hadden ons verteld dat ze de invloed van Russische agitatoren beter in de gaten zouden houden om de verkiezingen veilig en eerlijk te laten verlopen.
Het is toch duidelijk wat ik zeg. Ik ben voor het vrije woord zonder dat de overheid gaat bepalen wat acceptabel is of niet.quote:Op donderdag 5 september 2024 18:08 schreef JAM het volgende:
[..]
Nou, kom op jongen, niet zo om de hete brei heendraaien. Wat wil je nu eigenlijk? Wat beweer je dan?
Verkiezingen zijn geen federale aangelegenheid. De afzonderlijke staten bepalen hoe de verkiezingen worden georganiseerd. Dat gezegd hebbende is de claim van de democraten toen wel wat vreemd dat het de meest veilige verkiezingen ooit waren vind je niet?quote:Op donderdag 5 september 2024 18:10 schreef Ulx het volgende:
[..]
Die van 2020? Dat was onder de regering Trump.
Waarom roept Trump dan steeds dat die verkiezingen gestolen zijn?
Nou, heel duidelijk is dat niet. Betekent dat dus dat álles onder alle omstandigheden mag worden gezegd, zonder dat de overheid daar ook maar een enkele vorm van invloed op heeft, of dat nu een straf is, een boete, een publicatieverbod, of wat dan ook?quote:Op donderdag 5 september 2024 18:13 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het is toch duidelijk wat ik zeg. Ik ben voor het vrije woord zonder dat de overheid gaat bepalen wat acceptabel is of niet.
Waar ik mij vooral over blijf verbazen is de intellectuele luiheid die figuren zoals jij tentoonspreiden. Geen nieuwsgierig, nul inlevingsvermogen, nooit het grote plaatje willen of kunnen zien. Je komt niet verder dan roepen dat de coronabeperkingen verkeerd waren. Waarom? Omdat ze in jouw ogen per definitie verkeerd zijn.quote:Op donderdag 5 september 2024 18:02 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Heerlijk die vrijheid, ik heb geen zin om als een kerkganger verteld te worden door de pastoor wat wel of niet geoorloofd is. Daar krijg je heel slaafse volgzame burgers van net als jij.
Burgers die met elke wind meewaaien die de progressieve orde voorschotelt. We hebben tijdens de COVID periode kunnen zien wat dat oplevert. De meest malle maatregelen werden door normaal redelijk kritische mensen opgevolgd zonder tegenspraak want anders was je een wappie. Wetenschappers die van social media werden verbannen omdat ze kritiek leverden op het beleid etc etc.
"Dit zou een overval kunnen zijn, en u zou doodgeschoten kunnen worden als u nu niet direct uw portemonnee afgeeft"quote:Op donderdag 5 september 2024 18:15 schreef JAM het volgende:
[..]
Nou, heel duidelijk is dat niet. Betekent dat dus dat álles onder alle omstandigheden mag worden gezegd, zonder dat de overheid daar ook maar een enkele vorm van invloed op heeft, of dat nu een straf is, een boete, een publicatieverbod, of wat dan ook?
Maar chivav die boeken die in de VS voor kinderen verboden zijn waar blijft de Maga ophef daar toch over, dat vonden ze bij het verbieden allemaal een perfect plan om kinderen niet te besmetten met woke. Die ongelofelijke doorzichtige hypocrisie die Maga keer op keer toont en met vele voorbeelden gewoon aan te tonen zijn daar wil je toch niet aan mee doen als zelf benoemde kritische denker.quote:Op donderdag 5 september 2024 18:06 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook nergens. Je hebt natuurlijk wel een verantwoordelijkheid naar jezelf toe en naar anderen. Maar dat betekent nog niet dat de overheid moet gaan bepalen wat wel of niet gezegd mag worden of hoe ze in Europa erover denken wat wel of niet geconsumeerd mag worden.
Nu ben je aan het mierenneuken, het gaat erom dat de overheid geen verboden gaat opleggen qua mediaconsumptie zoals in Europa. Of dat kritische meningen niet gecensureerd worden omdat het de gevestigde orde even niet uitkomt. Ik verwijs wederom naar de COVID periode waar dit gemeengoed was en dit door bepaalde types in dit topic ook werd toegejuicht.quote:Op donderdag 5 september 2024 18:15 schreef JAM het volgende:
[..]
Nou, heel duidelijk is dat niet. Betekent dat dus dat álles onder alle omstandigheden mag worden gezegd, zonder dat de overheid daar ook maar een enkele vorm van invloed op heeft, of dat nu een straf is, een boete, een publicatieverbod, of wat dan ook?
Zijn die boeken verboden? Je kan ze nergens meer kopen in die staten of gaat het om bibliotheken op scholen?quote:Op donderdag 5 september 2024 18:21 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Maar chivav die boeken die in de VS voor kinderen verboden zijn waar blijft de Maga ophef daar toch over, dat vonden ze bij het verbieden allemaal een perfect plan om kinderen niet te besmetten met woke. Die ongelofelijke doorzichtige hypocrisie die Maga keer op keer toont en met vele voorbeelden gewoon aan te tonen zijn daar wil je toch niet aan mee doen als zelf benoemde kritische denker.
Op zich geeft Trump nu zelf ook gewoon toe dat ie op het nippertje verloren heeft:quote:Op donderdag 5 september 2024 18:14 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Verkiezingen zijn geen federale aangelegenheid. De afzonderlijke staten bepalen hoe de verkiezingen worden georganiseerd. Dat gezegd hebbende is de claim van de democraten toen wel wat vreemd dat het de meest veilige verkiezingen ooit waren vind je niet?
Wie is er nu aan het mierenneuken?quote:Op donderdag 5 september 2024 18:25 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Zijn die boeken verboden? Je kan ze nergens meer kopen in die staten of gaat het om bibliotheken op scholen?
Als iemand bij een oud vrouwtje aanbelt en zegt dat hij van de politie is en zegt dat criminelen haar bankrekening leeg willen halen en dat ze haar geld snel op zijn bankrekening moet zetten. Vind je dat dat gewoon moeten kunnen? Vrijheid van meningsuiting?quote:Op donderdag 5 september 2024 17:58 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Ik vind dit soort teksten toch behoorlijk verontrustend, geheel in lijn met de Europese progressieven. Als het vrije woord ook in de VS sneuvelt vanwege gezanik over haat of cyberwarfare dan is het vrije woord dus wereldwijd dood. Het is een opmaat naar verdere censuur, alleen daarom al zou Kamala nooit een voet mogen zetten in het Witte Huis.
Hij moet wel, want anders zou hij voor de komende termijn niet meer verkiesbaar zijnquote:Op donderdag 5 september 2024 18:25 schreef aquawoman het volgende:
Op zich geeft Trump nu zelf ook gewoon toe dat ie op het nippertje verloren heeft:
Ik ben helemaal niet aan het mierenneuken, ik wil gewoon een helder antwoord. Dat komt maar niet. Betekent dat dus dat de media, of mensen op sociale media, onder alle omstandigheden alles gezegd mag worden, zonder dat de overheid daar enige invloed op kan uitoefenen, door bijvoorbeeld het opleggen van boetes, publicatieverboden, etc.?quote:Op donderdag 5 september 2024 18:24 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nu ben je aan het mierenneuken, het gaat erom dat de overheid geen verboden gaat opleggen qua mediaconsumptie zoals in Europa. Of dat kritische meningen niet gecensureerd worden omdat het de gevestigde orde even niet uitkomt. Ik verwijs wederom naar de COVID periode waar dit gemeengoed was en dit door bepaalde types in dit topic ook werd toegejuicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |