Veel van de right wing talking points, ook binnen de Trump-campagne zelf" lijken vooralsnog uit Rusland te komen.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:14 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ten eerste volg, kijk of luister ik naar geen een van deze mensen. En ik vind de timing wederom best verdacht. Maar mocht het waar zijn dan is het kut voor ze.
Dus Walz had het niet gelezen en ingestemd of heeft het wel gelezen en toch ingestemd?quote:Op donderdag 5 september 2024 10:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ach gossie, je bent er weer ingetrapt?
https://www.wral.com/stor(...)-bathrooms/21584434/
fabeltje, rechtse overdrijving gericht op verketteringquote:Op donderdag 5 september 2024 08:57 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Trump heeft gelijk natuurlijk, het is nogal “weird” om Trump weird te noemen met Walz als tegenstander die er voor vocht om tampons op de jongens WC te plaatsen.
https://www.wral.com/story/fact-check-did-walz-force-minnesota-schools-to-stock-tampons-in-boys-bathrooms/21584434/quote:"As written the law does not require products to be put in men’s restrooms," said Lacey Gero, director of government relations at the Alliance for Period Supplies, a nonprofit organization. "The law leaves it up to the local school districts to create a plan for providing products in restrooms, but does not specify which restrooms."
Ik kijk er niet vanop dat al dit alles na de verkiezingen verdwijnt. Ik weet hier overigens niets van af, ik weet niet waar dit over gaat, wie er bij betrokken is en wat er precies speelt. Wat ik wel weet is dat de timing behoorlijk verdacht is. Ik wacht even rustig af wat er gaat gebeuren en in hoeverre dit allemaal waar is.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:28 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Veel van de right wing talking points, ook binnen de Trump-campagne zelf" lijken vooralsnog uit Rusland te komen.
Kun je dan nog vertrouwen op wat er allemaal gezegd wordt?
Musk heeft zelf meerdere keren Tenet aanbevolen bij zijn volgers...wat weet hij?
Het verhaal wordt waarschijnlijk nog groter...
[ x ]
Tucker Carlson schijnt bv al genoemd te zijn in de aanklacht met die Supermarktvideo in Moskou...
En er is een artikel verschenen over de orbit van Trump en hoe ze elkaar de tent uitvechten om er beter van te worden.
https://www.dailymail.co.(...)y-Kamala-Harris.html
Ik kijk er niet van op als de hele boel aan die kant in elkaar stort de komende weken...
Oja Collins, de man die dreigde Democraten neer te schieten met een shotgun!quote:Op donderdag 5 september 2024 05:22 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
[..]
[..]
God is de oplossing!
[ x ]
En Trump natuurlijk ..
[ x ]
quote:US conservative influencers say they are ‘victims’ of Russian disinformation campaign
Tim Pool, Dave Rubin and Benny Johnson addressed allegations that a company they were associated with had been paid to publish videos with messages in favour of Russia
https://www.theguardian.c(...)ussia-disinformation
quote:Op donderdag 5 september 2024 13:51 schreef Tijger_m het volgende:
Ahhhhh...ze zijn slachtoffers, maar natuurlijk, het zijn tenslotte zwakbegaafden die niet in staat zijn om informatie te checken!
[..]
quote:Op donderdag 5 september 2024 15:28 schreef KoosVogels het volgende:
Nate Silver's Election Model Shows Donald Trump Surging
Geen idee wat ik hiervan moet maken, maar Trump ligt volgens Silver nog steeds op koers om het EC te winnen.
Dat gemakzuchtige gelul mag ook wel eens achterwege blijven. Het model van Silver wijkt marginaal af van dat van FiveThirtyEight. In zijn voorspelmodel heeft hij een tijdelijke "Convention bonus" ingecalculeerd waardoor de kans net na een conventie negatief worden gecorrigeerd voor een paar weken. Daar kun je wat van vinden en in tegenstelling tot zijn peilingaggregatie zit zijn model achter een betaalmuur, maar hij geeft wel een dagelijkse update met in de laatste update de melding dat de race in "toss-up range" zit. Wat ook gewoon het geval is bij FiveThirtyEight.quote:Op donderdag 5 september 2024 15:37 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
[ x ]
Nate Silver niet serieus nemen aub. Volg Chris Bouzy of Simon Rosenberg
Het is ook zo'n leuke, grappige man.quote:Op donderdag 5 september 2024 16:16 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Wat humor van Putin met betrekking tot de vermeende Russische inmenging in de Amerikaanse verkiezingen.
Dat stukje van Tim Pool vond ik wel aardig schokkend. Dat is dus de kanker die zijn volgers in hun hoofd gepompt krijgen in ruil voor wat geld van t Kremlin.quote:
Hij heeft zijn leuke momenten ook hij is maar een mens.quote:Op donderdag 5 september 2024 16:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is ook zo'n leuke, grappige man.
Dat is waar; als sporters betrapt worden op doping vlak voor de Olympische spelen is de timing erg verdachtquote:Op donderdag 5 september 2024 10:48 schreef Chivaz het volgende:
Wat ik wel weet is dat de timing behoorlijk verdacht is. Ik wacht even rustig af wat er gaat gebeuren en in hoeverre dit allemaal waar is.
Sure.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:08 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Hij heeft zijn leuke momenten ook hij is maar een mens.
Ik zeg dit omdat de vorige verkiezingen de meest veilige verkiezingen ooit waren. Ze hadden ons verteld dat ze de invloed van Russische agitatoren beter in de gaten zouden houden om de verkiezingen veilig en eerlijk te laten verlopen.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:09 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat is waar; als sporters betrapt worden op doping vlak voor de Olympische spelen is de timing erg verdacht
Dat gescherm met vrijheden van je komt wat ongeloofwaardig over, aangezien je Trump aanhangt, die de stemmen van 7 staten probeerde weg te gooien.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:26 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik zeg dit omdat de vorige verkiezingen de meest veilige verkiezingen ooit waren. Ze hadden ons verteld dat ze de invloed van Russische agitatoren beter in de gaten zouden houden om de verkiezingen veilig en eerlijk te laten verlopen.
Nu het toch mis gaat zo vlak voor de verkiezingen nu het momentum voor Kamala afneemt mag ik toch wel mijn vraagtekens zetten bij dit verhaal.
[ x ]
Nu word bewust ook de aanval op Twitter geopend dus we weten wat we kunnen verwachten met een termijn van Harris. Het vrije woord zal weer flink aangevallen worden en ze genieten steun van een bepaald deel van de bevolking want muh Russia.
Mocht Kamala dit gaan winnen dan ben ik benieuwd wat zij gaat doen om het vrije woord te beperken online.
Die goede controle leidt dus tot het gewenste resultaat: Russische inmenging lijkt toch weer plaats te vinden.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:26 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik zeg dit omdat de vorige verkiezingen de meest veilige verkiezingen ooit waren. Ze hadden ons verteld dat ze de invloed van Russische agitatoren beter in de gaten zouden houden om de verkiezingen veilig en eerlijk te laten verlopen.
Nu het toch mis gaat zo vlak voor de verkiezingen nu het momentum voor Kamala afneemt mag ik toch wel mijn vraagtekens zetten bij dit verhaal.
Jij kan er vraagtekens bij zetten, maar ik mag aannemen dat als alles wel waar blijkt te zijn, jij het sowieso niet zo'n probleem zou vinden, of wel?quote:Op donderdag 5 september 2024 17:26 schreef Chivaz het volgende:
[..]
mag ik toch wel mijn vraagtekens zetten bij dit verhaal.
Kritiek hebben op de pers of ze zelfs de huid vol schelden is geen aantasting van de vrijheid van meningsuiting. Sterker nog het is juist vrijheid van meningsuiting om kritiek te leveren op de vrije pers die weer de vrijheid hebben om stukjes te schrijven over wat ze maar willen.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:30 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat gescherm met vrijheden van je komt wat ongeloofwaardig over, aangezien je Trump aanhangt, die de stemmen van 7 staten probeerde weg te gooien.
De vrijheid van meningsuiting onder Harris hoef je je niet zo'n zorgen over te maken. Ze heeft zich nooit negatief uit gelaten over het vrije woord waar Trump de vrije pers "the enemy of the people" noemde en laatst nog een man aanhing die de pers telijf probeerde te gaan bij een rally.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |