Ja, dat heb ik gelezen. Doe nu niet of ik degene ben die het niet wil begrijpen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:37 schreef stinkielinkie het volgende:
[..]
Ik reageerde slechts op een andere post. Misschien even teruglezen.
Neequote:Op dinsdag 3 september 2024 12:30 schreef stinkielinkie het volgende:
[..]
Dus het is geen complot zoals ExTec beweerd.
Ons stroomnetwerk loopt hier en daar ook wel op z'n tenen, dus dat er wat uitvalt zou ik niet direct willen afschuiven op sabotage. Eerder "zelf sabotage" omdat er te laat is begonnen met forse investeringen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:41 schreef bleiblei het volgende:
In het kader van wappie-aluhoedje... vorige week defensienetwerk/NAFIN dat eruit lag. Nu enorme stroomstoring in Rotterdamse haven... smells fishy to me.
Ik kwam met een vraag (vreemd dat je over bagage begint, alsof ik dit überhaupt claim, het maakt je punt niet bepaald sterker of zo) maar lijkt niet te passen in dit bijennest.Het is wat het is. Overigens hou ik er nog steeds gegeven de geschiedenis van dit topic en de paar posts van gisteren rekening mee dat er vooral gekeken wordt vanuit een bubbel. Maar van jou hoef ik in ieder geval geen verdere uitleg of duiding te verwachten behalve dat geopolitici en generaals klaarblijkelijk het gewoon mis hebben. Kan prima, maar ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag waar ik in eerste instantie mee kwam. Dan maar weer terug naar de vaste bronnen. Het was het proberen waard.quote:Op dinsdag 3 september 2024 00:09 schreef ExTec het volgende:
[..]
Helemaal correct
Probeer je voor te stellen dat dit topic vergeven is van mensen die meer bagage hebben dan iemand die de laatste podcast van "boekestijn en de wijk" heeft beluisterd maar voor de rest wel prima vind dat die wel mee kan praten.
En kinderziekenhuis annex militaire positie wat clusterbommen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zo te zien hebben ze mijnen geoogst.
Ik verbaas me echt over mensen als jij.quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:55 schreef Elan het volgende:
[..]
En kinderziekenhuis annex militaire positie wat clusterbommen.
Is direct te herleiden naar een gebeurtenis in of rondom een transistorhuisje, zal dus waarschijnlijk niet door Russische hackers komen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:41 schreef bleiblei het volgende:
In het kader van wappie-aluhoedje... vorige week defensienetwerk/NAFIN dat eruit lag. Nu enorme stroomstoring in Rotterdamse haven... smells fishy to me.
Ik verbaas me over mensen die alle Westerse propaganda lulkoek maar direct blind aannemen. Ukraine is een walgelijk corrupt land en nieuwsberichten over kinderziekenhuizen en burgerdoelen die gebombardeerd worden kun je net zo goed met een flinke korrel zout nemen als de Russische staatsmedia.quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik verbaas me echt over mensen als jij.
Dat je de kant van Rusland kan kiezen, dat je blijkbaar wel blij bent met de acties van Rusland, dat je dat met je geweten in lijn weet te krijgen.
Ben je Russisch? Wat is je band met Rusland?
Zozo, poeh poeh.quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik verbaas me over mensen die alle Westerse propaganda lulkoek maar direct blind aannemen. Ukraine is een walgelijk corrupt land en nieuwsberichten over kinderziekenhuizen en burgerdoelen die gebombardeerd worden kun je net zo goed met een flinke korrel zout nemen als de Russische staatsmedia.
Ik ben een spion nou goed.quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zozo, poeh poeh.
Maar wat is nu je band met Rusland?
Zou je Rusland ook steunen in een oorlog tegen Nederland?
Ik vind het voor de discussie wel relevant, je hebt een heel duidelijke, stevige mening.quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ben een spion nou goed.
Post lekker ontopic, ik ga ook niet ik jouw prive zitten wroeten.
Ik niet. En daarmee is het wel klaarquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik vind het voor de discussie wel relevant.
Dit is wel wat jammer.quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik niet. En daarmee is het wel klaar
quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:03 schreef stinkielinkie het volgende:
[..]
Ze mogen het land niet uit door Rusland aangevallen, dus in die zin worden ze gedwongen om t vechten ja.
Misschien niet relevant dan, wel boeiend. Hoe kom je er als iemand die met de Westerse welvaart en vrijheid is opgegroeid (aanname) op om Rusland te gaan steunen, wat het tegenovergestelde is van dat alles.quote:
Boeiend sure, net zo boeiend als het verhaal van Laura H. wmbquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Misschien niet relevant dan, wel boeiend. Hoe kom je er als iemand die met de Westerse welvaart en vrijheid is opgegroeid (aanname) op om Rusland te gaan steunen, wat het tegenovergestelde is van dat alles.
Als ik in Rusland woonde was ik al opgepakt en in een werkkamp gestopt vanwege de uitspraken die ik op FOK! heb gedaan. Dus wat is dan die drijfveer om zo'n land te steunen.
Maar ik zal het proberen los te laten
In Oekraïne lopen Westerse journalisten rond die het een en ander kunnen verifiëren. Een van de voorwaarden van een goed functionerende (democratische) rechtstaat zijn wat wetten die journalisten de vrijheid geven om kritisch te zijn tegenover de overheid. Iets wat mist in Rusland.quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik verbaas me over mensen die alle Westerse propaganda lulkoek maar direct blind aannemen. Ukraine is een walgelijk corrupt land en nieuwsberichten over kinderziekenhuizen en burgerdoelen die gebombardeerd worden kun je net zo goed met een flinke korrel zout nemen als de Russische staatsmedia.
Maar waar is dan het bewijs dat er een militaire positie was? Of neem je alle Russische propaganda lulkoek maar direct blind aan?quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:55 schreef Elan het volgende:
[..]
En kinderziekenhuis annex militaire positie wat clusterbommen.
Want westerse journalisten spreken altijd de waarheid, andere journalisten daarentegen...quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:15 schreef zuchtje het volgende:
[..]
In Oekraïne lopen Westerse journalisten rond die het een en ander kunnen verifiëren. Een van de voorwaarden van een goed functionerende (democratische) rechtstaat zijn wat wetten die journalisten de vrijheid geven om kritisch te zijn tegenover de overheid. Iets wat mist in Rusland.
Alles kan natuurlijk een complot zijn, en journalisten kunnen er de kantjes vanaf lopen. Maar je kunt Oekraïne niet (meer) met Rusland vergelijken qua persvrijheid en staatspropaganda. Oekraïne beweegt naar een minder corrupte samenleving. Rusland blijft daarin achter.
Er zijn een hoop Westerse journalisten in Oekraïne, er zijn zover ik weet niet zoveel Russische journalisten in Oekraïne, behalve in de bezette gebieden.quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:22 schreef stinkielinkie het volgende:
[..]
Want westerse journalisten spreken altijd de waarheid, andere journalisten daarentegen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |