abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214879519
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 23:06 schreef Elan het volgende:

[..]
Wat je zaait zal je oogsten.
Zo te zien hebben ze mijnen geoogst.
pi_214879525
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 12:37 schreef stinkielinkie het volgende:

[..]
Ik reageerde slechts op een andere post. Misschien even teruglezen.
Ja, dat heb ik gelezen. Doe nu niet of ik degene ben die het niet wil begrijpen.
  Moderator dinsdag 3 september 2024 @ 12:40:11 #178
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214879531
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 12:30 schreef stinkielinkie het volgende:

[..]
Dus het is geen complot zoals ExTec beweerd.
Nee

Beweerde hij ook niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 3 september 2024 @ 12:41:31 #179
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_214879542
In het kader van wappie-aluhoedje... vorige week defensienetwerk/NAFIN dat eruit lag. Nu enorme stroomstoring in Rotterdamse haven... smells fishy to me.
  Moderator dinsdag 3 september 2024 @ 12:46:35 #180
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214879572
En Evertsen stond in de fik
pi_214879573
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2024 12:41 schreef bleiblei het volgende:
In het kader van wappie-aluhoedje... vorige week defensienetwerk/NAFIN dat eruit lag. Nu enorme stroomstoring in Rotterdamse haven... smells fishy to me.
Ons stroomnetwerk loopt hier en daar ook wel op z'n tenen, dus dat er wat uitvalt zou ik niet direct willen afschuiven op sabotage. Eerder "zelf sabotage" omdat er te laat is begonnen met forse investeringen.
pi_214879576
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 september 2024 00:09 schreef ExTec het volgende:

[..]
Helemaal correct ;)

Probeer je voor te stellen dat dit topic vergeven is van mensen die meer bagage hebben dan iemand die de laatste podcast van "boekestijn en de wijk" heeft beluisterd maar voor de rest wel prima vind dat die wel mee kan praten.
Ik kwam met een vraag (vreemd dat je over bagage begint, alsof ik dit überhaupt claim, het maakt je punt niet bepaald sterker of zo) maar lijkt niet te passen in dit bijennest.Het is wat het is. Overigens hou ik er nog steeds gegeven de geschiedenis van dit topic en de paar posts van gisteren rekening mee dat er vooral gekeken wordt vanuit een bubbel. Maar van jou hoef ik in ieder geval geen verdere uitleg of duiding te verwachten behalve dat geopolitici en generaals klaarblijkelijk het gewoon mis hebben. Kan prima, maar ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag waar ik in eerste instantie mee kwam. Dan maar weer terug naar de vaste bronnen. Het was het proberen waard.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
pi_214879659
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 12:38 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Zo te zien hebben ze mijnen geoogst.
En kinderziekenhuis annex militaire positie wat clusterbommen.
blablablabla
pi_214879685
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 12:55 schreef Elan het volgende:

[..]
Ik verbaas me echt over mensen als jij.

Dat je de kant van Rusland kan kiezen, dat je blijkbaar wel blij bent met de acties van Rusland, dat je dat met je geweten in lijn weet te krijgen.

Ben je Russisch? Wat is je band met Rusland?
pi_214879695
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2024 12:41 schreef bleiblei het volgende:
Is direct te herleiden naar een gebeurtenis in of rondom een transistorhuisje, zal dus waarschijnlijk niet door Russische hackers komen.
blablablabla
pi_214879717
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 12:58 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ik verbaas me echt over mensen als jij.

Dat je de kant van Rusland kan kiezen, dat je blijkbaar wel blij bent met de acties van Rusland, dat je dat met je geweten in lijn weet te krijgen.

Ben je Russisch? Wat is je band met Rusland?
Ik verbaas me over mensen die alle Westerse propaganda lulkoek maar direct blind aannemen. Ukraine is een walgelijk corrupt land en nieuwsberichten over kinderziekenhuizen en burgerdoelen die gebombardeerd worden kun je net zo goed met een flinke korrel zout nemen als de Russische staatsmedia.
blablablabla
pi_214879747
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 13:01 schreef Elan het volgende:

[..]
Ik verbaas me over mensen die alle Westerse propaganda lulkoek maar direct blind aannemen. Ukraine is een walgelijk corrupt land en nieuwsberichten over kinderziekenhuizen en burgerdoelen die gebombardeerd worden kun je net zo goed met een flinke korrel zout nemen als de Russische staatsmedia.
Zozo, poeh poeh.

Maar wat is nu je band met Rusland?

Zou je Rusland ook steunen in een oorlog tegen Nederland?
pi_214879775
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 13:03 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Zozo, poeh poeh.

Maar wat is nu je band met Rusland?

Zou je Rusland ook steunen in een oorlog tegen Nederland?
Ik ben een spion nou goed.
Post lekker ontopic, ik ga ook niet ik jouw prive zitten wroeten.
blablablabla
pi_214879792
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 13:05 schreef Elan het volgende:

[..]
Ik ben een spion nou goed.
Post lekker ontopic, ik ga ook niet ik jouw prive zitten wroeten.
Ik vind het voor de discussie wel relevant, je hebt een heel duidelijke, stevige mening.

Daardoor ben ik gewoon heel erg benieuwd hoe je op het idee komt om Rusland te steunen.

Als je van geboorte Rus bent, kan ik daar wat begrip voor opbrengen maar voor de rest zie ik dat niet zo.

En de vraag of je Nederland of Rusland zou steunen in een directe confrontatie is niet "in privé wroeten".

Verder ben ik wel benieuwd hoe het komt dat je zoveel weet van Oekraïne. Heb je er gewerkt of gewoond?
pi_214879802
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 13:06 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ik vind het voor de discussie wel relevant.

Ik niet. En daarmee is het wel klaar :)
blablablabla
pi_214879821
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 13:07 schreef Elan het volgende:

[..]
Ik niet. En daarmee is het wel klaar :)
Dit is wel wat jammer.
Altijd een sterke opinie maar als het er op aan komt geef je niet thuis.
  Moderator dinsdag 3 september 2024 @ 13:09:30 #192
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214879834
Ik vind het ook niet echt relevant hoor
  dinsdag 3 september 2024 @ 13:09:37 #193
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_214879837
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 12:03 schreef stinkielinkie het volgende:

[..]
Ze mogen het land niet uit door Rusland aangevallen, dus in die zin worden ze gedwongen om t vechten ja.
:P
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_214879868
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 13:09 schreef sp3c het volgende:
Ik vind het ook niet echt relevant hoor
Misschien niet relevant dan, wel boeiend. Hoe kom je er als iemand die met de Westerse welvaart en vrijheid is opgegroeid (aanname) op om Rusland te gaan steunen, wat het tegenovergestelde is van dat alles.

Als ik in Rusland woonde was ik al opgepakt en in een werkkamp gestopt vanwege de uitspraken die ik op FOK! heb gedaan. Dus wat is dan die drijfveer om zo'n land te steunen.

Maar ik zal het proberen los te laten ;)
  Moderator dinsdag 3 september 2024 @ 13:13:02 #195
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214879886
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 13:11 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Misschien niet relevant dan, wel boeiend. Hoe kom je er als iemand die met de Westerse welvaart en vrijheid is opgegroeid (aanname) op om Rusland te gaan steunen, wat het tegenovergestelde is van dat alles.

Als ik in Rusland woonde was ik al opgepakt en in een werkkamp gestopt vanwege de uitspraken die ik op FOK! heb gedaan. Dus wat is dan die drijfveer om zo'n land te steunen.

Maar ik zal het proberen los te laten ;)
Boeiend sure, net zo boeiend als het verhaal van Laura H. wmb

Maar als hij het nu niet wil delen dan zou het klaar moeten zijn want voor de discussie is het niet relevant
pi_214879905
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 13:01 schreef Elan het volgende:

[..]
In Oekraïne lopen Westerse journalisten rond die het een en ander kunnen verifiëren. Een van de voorwaarden van een goed functionerende (democratische) rechtstaat zijn wat wetten die journalisten de vrijheid geven om kritisch te zijn tegenover de overheid. Iets wat mist in Rusland.

Alles kan natuurlijk een complot zijn, en journalisten kunnen er de kantjes vanaf lopen. Maar je kunt Oekraïne niet (meer) met Rusland vergelijken qua persvrijheid en staatspropaganda. Oekraïne beweegt naar een minder corrupte samenleving. Rusland blijft daarin achter.
pi_214879906
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 12:55 schreef Elan het volgende:

[..]
Maar waar is dan het bewijs dat er een militaire positie was? Of neem je alle Russische propaganda lulkoek maar direct blind aan?
pi_214879968
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 13:15 schreef zuchtje het volgende:

[..]
In Oekraïne lopen Westerse journalisten rond die het een en ander kunnen verifiëren. Een van de voorwaarden van een goed functionerende (democratische) rechtstaat zijn wat wetten die journalisten de vrijheid geven om kritisch te zijn tegenover de overheid. Iets wat mist in Rusland.

Alles kan natuurlijk een complot zijn, en journalisten kunnen er de kantjes vanaf lopen. Maar je kunt Oekraïne niet (meer) met Rusland vergelijken qua persvrijheid en staatspropaganda. Oekraïne beweegt naar een minder corrupte samenleving. Rusland blijft daarin achter.
Want westerse journalisten spreken altijd de waarheid, andere journalisten daarentegen...
pi_214879972
Over corruptie gesproken: als er één land is waar corruptie hoogtij viert dan is dat Rusland wel.

Daar kwam Putin ook achter toen hij de oorlog startte, heel veel wapentuig bleek niet geleverd te zijn, van inferieure materialen gemaakt te zijn, geheel niet te bestaan of dermate oud / slecht onderhouden dat het niet meer inzetbaar is.

En daardoor lukt het Rusland nu niet eens om de Kursk regio te verdedigen.
pi_214880006
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 13:22 schreef stinkielinkie het volgende:

[..]
Want westerse journalisten spreken altijd de waarheid, andere journalisten daarentegen...
Er zijn een hoop Westerse journalisten in Oekraïne, er zijn zover ik weet niet zoveel Russische journalisten in Oekraïne, behalve in de bezette gebieden.

Dus het is niet zo gek om aan te nemen dat je van Westerse journalisten een wat beter beeld krijgt.

Ik zou niet weten waarom een CNN of Fox News journalist de situatie anders zou voordoen dan dat het is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')