Kutzooi. Gisteren stond er nog 25 bij as vrijdagquote:Op dinsdag 3 september 2024 00:46 schreef Dutch_view het volgende:
Volgens Buienradar as. vrijdag weer 30 graden. Pfff houdt het dan nooit op die hitte
Morgen 20-22. Daarna gelukkig toch weer warmer, inderdaad. 26-30 landelijk gezien. T/m zondag/maandag. Maar daarna gelukkig ook nog 22-24. September start goed.quote:Op dinsdag 3 september 2024 00:46 schreef Dutch_view het volgende:
Volgens Buienradar as. vrijdag weer 30 graden. Pfff houdt het dan nooit op die hitte
Nahquote:Op maandag 2 september 2024 23:07 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets? https://en.wikipedia.org/(...)f_semi-arid_climates
[ afbeelding ]
Of anders zoiets? https://en.wikipedia.org/wiki/Desert_climate
Ik werk in Den Ham en woon in een plaatsje ernaast, het ging echt heel goed los gister. Vanochtend op weg naar werk ook overal takken, geen straat was nog schoon. Om het pand waar ik werk ook verschillende dikke takken die niet op het gebouw hadden moeten vallen.quote:Op maandag 2 september 2024 21:04 schreef Frutsel het volgende:
P2000 stroomt vol met meldingen uit Nijverdal, Hellendoorn, Raalte Den Ham etc
Hoog in de bergen aan de zuidkant van de Alpen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nah
Ik zoek iets met de gemiddelde temperaturen (hele jaar door, dus niet met gemiddelden van dik boven de 20 in de zomer) van Reykjavik, maar zonder om de dag regen, zoals in Reykjavik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:55 schreef Jor_Dii het volgende:
Het weekend ziet er weer vrij topisch uit, hopelijk daarna verkoeling..Hopelijk een gruwelijk natte huwelijksnacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proficiat kerel![]()
Kijk, dat zijn de berichten.quote:Vooruitzichten lange termijn
dinsdag 10 september tot en met dinsdag 17 september
Wisselvallig met maximumtemperaturen die dalen naar waardes (ruim) onder het langjarig gemiddelde.
Ik wil niet per se graag herfstweer, ik wil gewoon maxima van onder de 20. Mag prima droog zijn hoorquote:Op dinsdag 3 september 2024 09:14 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar waarom willen jullie zo graag herfstweer. Omdat je niet van zomer houdt, of omdat het de laatste tijd steeds de verkeerde warmte is? Door de te hoge luchtvochtigheid.
Maar zelfs dan heb ik dit nog liever dan 12 graden grijs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |