Dan blijven er amper warme dagen overquote:Op maandag 2 september 2024 22:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Verkeerde statistiek dan. De gemiddelde maximumtemperatuur
quote:Weeronline meldde om 20.00 uur dat er in Hellendoorn, in Overijssel, al meer dan 82 millimeter regen is gevallen. Dat is meer dan normaal gesproken in de hele maand september valt.
Nee dat liedje gaat zo: Het dondert en het bliksemt en het regent meters bier. Het is pompen of verzuipen, da's de enige manier etc.quote:Op maandag 2 september 2024 20:55 schreef Donna het volgende:
Het dondert en het bliksemt.
Maar het regent niet.
quote:Op maandag 2 september 2024 22:08 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dan blijven er amper warme dagen overHeb je hier 10 maanden koud k*t weer. Grapjas
Oh ja jij met je sneeuwvriendin. Lol.quote:
Die geniet minder van de kou dan ik hoorquote:Op maandag 2 september 2024 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja jij met je sneeuwvriendin. Lol.
Utqiagvik, Alaska. Wel mogelijk een paar warme dagen in de zomer waar je je ff flink doorheen zal moeten bijten. Maar! In de winter wel maandenlang tussen de -30 en -50 en nauwelijks regen.quote:Op maandag 2 september 2024 22:16 schreef heywoodu het volgende:
Voor de kenners: wat is een klimaattype waar men ook deze goddelijke temperatuurgemiddeldes heeft, maar dan zonder dat het bijna de helft van de dagen regent?
[ afbeelding ]
Wel genotstemperatuurtje jaquote:Op maandag 2 september 2024 22:08 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Enkeltje Faroėr eilanden zou ik adviseren ja. Hele jaar tussen de 5 en 13 graden genot.
Kon je vandaag geen T-shirt aan?quote:Op maandag 2 september 2024 22:22 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wel genotstemperatuurtje ja
Kan ik eindelijk het t-shirt aan
Dat is dus geen antwoord op mijn vraag.quote:Op maandag 2 september 2024 22:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Utqiagvik, Alaska. Wel mogelijk een paar warme dagen in de zomer waar je je ff flink doorheen zal moeten bijten. Maar! In de winter wel maandenlang tussen de -30 en -50 en nauwelijks regen.
Ideaal toch?
https://en.wikipedia.org/wiki/Utqiagvik,_Alaska#Climate
Koelvest.quote:Op maandag 2 september 2024 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kon je vandaag geen T-shirt aan?
Koelvestdagjequote:Op maandag 2 september 2024 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kon je vandaag geen T-shirt aan?
Oh dan ga ik straks 8 maanden klagen dat ik geen rok aan kan.quote:
Dat mag hoor, als jij graag een rok draagt dan is dat voor jou toch ook klachtwaardigquote:Op maandag 2 september 2024 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dan ga ik straks 8 maanden klagen dat ik geen rok aan kan.
Dankjewel.quote:Op maandag 2 september 2024 22:26 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat mag hoor, als jij graag een rok draagt dan is dat voor jou toch ook klachtwaardig
quote:Op maandag 2 september 2024 22:16 schreef heywoodu het volgende:
Voor de kenners: wat is een klimaattype waar men ook deze goddelijke temperatuurgemiddeldes heeft, maar dan zonder dat het bijna de helft van de dagen regent?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |