In de winter. Zeker genoteerd.quote:Op maandag 2 september 2024 20:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ho, nee, als ik één ding mag wensen: de gemiddelde temperatuur van elke dag (gemiddeld over laten we zeggen de laatste 5 jaar) 7 graden omlaag. Dus als 2 september gemiddeld 22 graden is, vanaf nu dan gemiddeld 15.
Omg zalig, knisperende snil onder je schoenen..strak blauwe lucht en een lekker zonnetje erbij en dan dik ingepakt een heerlijke wandeling door een verse laag snilquote:Op maandag 2 september 2024 20:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kan niet genoeg omschrijven hoe machtig veel zin ik daar in heb
Zo eens luisterend naar 'de verte' lijkt me dat hier geen handig idee.quote:
Ik zie het. Blijft maar doorgaan.quote:Op maandag 2 september 2024 21:04 schreef Frutsel het volgende:
P2000 stroomt vol met meldingen uit Nijverdal, Hellendoorn, Raalte Den Ham etc
Zelden zo veel losse meldingen in zo'n korte tijd gezien inderdaad.quote:Op maandag 2 september 2024 21:04 schreef Frutsel het volgende:
P2000 stroomt vol met meldingen uit Nijverdal, Hellendoorn, Raalte Den Ham etc
Enorm veel meer water dan wij kregen. We moesten vanavond in Eindhoven zijn. Daar kon je op bepaalde plekken pootje baden op straat, daar was in Helmond echt geen sprake van. Kennelijk was er in heel korte tijd enorm veel water naar beneden gekomen en hebben niet alle afvoeren hun werk even goed kunnen doen.quote:Op maandag 2 september 2024 18:29 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Klopt... veel gerommel, heel af en toe een flits en veel water.
Gemiddelde temperatuur is de max en min temperatuur van de dag samen genomen he.quote:Op maandag 2 september 2024 20:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ho, nee, als ik één ding mag wensen: de gemiddelde temperatuur van elke dag (gemiddeld over laten we zeggen de laatste 5 jaar) 7 graden omlaag. Dus als 2 september gemiddeld 22 graden is, vanaf nu dan gemiddeld 15.
RIP moestuinquote:Op maandag 2 september 2024 21:46 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Gemiddelde temperatuur is de max en min temperatuur van de dag samen genomen he.
Als je dat 7 graden omlaag gooit dan heb je echt een soort bijna continue winter waarin heel veel gewassen niet meer zullen groeien.
Koutisten en hun rare wensen
Verkeerde statistiek dan. De gemiddelde maximumtemperatuurquote:Op maandag 2 september 2024 21:46 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Gemiddelde temperatuur is de max en min temperatuur van de dag samen genomen he.
Als je dat 7 graden omlaag gooit dan heb je echt een soort bijna continue winter waarin heel veel gewassen niet meer zullen groeien.
Ja, koekoek. Verhuis lekker, zou ik zeggen. Er zijn zelfs nu maar een kleine 100 dagen van 20+ in De Bilt. Zoveel is dat helemaal niet. En dan wilt hij daar heel veel vanaf?quote:Op maandag 2 september 2024 21:46 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Boerenkoolquote:Op maandag 2 september 2024 21:59 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
RIP moestuin
Gemiddelde etmaaltemperatuur in de zomer naar 12 graden.
Kunnen we wel veel wintergroenten telen bijna jaarrond
Enkeltje Faroër eilanden zou ik adviseren ja. Hele jaar tussen de 5 en 13 graden genot.quote:Op maandag 2 september 2024 22:03 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ja, koekoek. Verhuis lekker, zou ik zeggen. Er zijn zelfs nu maar een kleine 100 dagen van 20+ in De Bilt. Zoveel is dat helemaal niet. En dan wilt hij daar heel veel vanaf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |