Moving under brakingquote:Op zondag 1 september 2024 19:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt, maar dit was wel heul laag water
Nee, dat gaat alleen op als Verstappen de "dader" is.quote:Op zondag 1 september 2024 19:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
Moving under braking
Forcing another driver of the track
Max heeft gelijk. Dat zijn de nieuwe regels van dit jaar. Je moet nu altijd een wagenbreedte ruimte laten. Wordt blijkbaar alleen niet echt op gehandhaafd, behalve als er een crash is zoals in Oostenrijk.quote:Op zondag 1 september 2024 18:55 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat was net zo min een penalty. Maar dat zal ook z'n punt geweest zijn.
Er waren mensen die zeiden dat Red Bull dit weekend beter dan McLaren zou zijnquote:Op zondag 1 september 2024 18:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Te veel, maar te overzien.
Er is een universum waarin Max 6e werd en Norris de race won.
Dat zeggen we al weken over 'de volgende race'.quote:Op zondag 1 september 2024 17:29 schreef Nattekat het volgende:
Baku gaat wel een behoorlijk belangrijke race worden. Als Red Bull daar wederom ruk is, hebben ze echt grote problemen. Hun grootste zwakte is daar zo goed als niets waard, dus het zou beter moeten gaan.
Sukkelsquote:Op zondag 1 september 2024 19:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Er waren mensen die zeiden dat Red Bull dit weekend beter dan McLaren zou zijn
Meteen ff de track record opgezocht van Lando op Azerbeidzjan.quote:Op zondag 1 september 2024 19:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ben sowieso benieuwd wat Norris kan doen op Baku.
Als je hier gewoon wat vaker mee las en deel nam aan discussies, had je geweten dat ik al de hele week zeg dat het van Baku moet komen.quote:Op zondag 1 september 2024 19:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat zeggen we al weken over 'de volgende race'.
Er IS een groot probleem en op iedere baan is het bagger.
Dus reken er maar op: Baku ook.
Mij lijkt dat Baku ook slecht gaat zijn, juist verwacht ik dat Singapore een baan gaat zijn waar Max met Red Bull goed zal gaan dit jaar.quote:Op zondag 1 september 2024 19:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je hier gewoon wat vaker mee las en deel nam aan discussies, had je geweten dat ik al de hele week zeg dat het van Baku moet komen.
Spa was an sich ook niets mis mee, maar daar was inhalen gewoon lastig.
Dat zou wel een 180 zijn dan.quote:Op zondag 1 september 2024 19:18 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Mij lijkt dat Baku ook slecht gaat zijn, juist verwacht ik dat Singapore een baan gaat zijn waar Max met Red Bull goed zal gaan dit jaar.
En wat precies aan Baku maakt het dat je dat denkt? Want als je denkt dat het vergelijkbaar is met Zandvoort, sla je de plank echt kneiterhard mis.quote:Op zondag 1 september 2024 19:18 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Mij lijkt dat Baku ook slecht gaat zijn, juist verwacht ik dat Singapore een baan gaat zijn waar Max met Red Bull goed zal gaan dit jaar.
Ik zou het echt briljant vinden. Maar ik durf dat niet te hopen.quote:Op zondag 1 september 2024 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zou wel een 180 zijn dan.
Er zit een maand na Singapore. Daar zit tijd en ik denk dat ze daarin een update gaan plannen voor daarna te releasen.quote:Op zondag 1 september 2024 18:28 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik denk niet dat Red Bull dit op tijd weer terug op de rit krijgt, eerlijk gezegd.
Huh!?quote:Op zondag 1 september 2024 19:18 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Al die 90 graden bochten, daar legt de Red Bull het gewoon af tegen McLaren en ook Mercedes.quote:Op zondag 1 september 2024 19:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En wat precies aan Baku maakt het dat je dat denkt? Want als je denkt dat het vergelijkbaar is met Zandvoort, sla je de plank echt kneiterhard mis.
Ik ook niet.quote:Op zondag 1 september 2024 19:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou het echt briljant vinden. Maar ik durf dat niet te hopen.
McLaren zal daar ook in de mix zitten dus misschien gaat dat juist hetzelfde verhaal zijn als Monza.quote:Op zondag 1 september 2024 19:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
Singapore is een mooie baan maar niet voor de huidige RedBull.
Denk wel dat Ferrari en Mercedes daar in de mix zitten dus schade voor Max kan daar meevallen.
En waar haal je het in godsnaam vandaan dat ze het af zouden leggen? We hebben sinds Oostenrijk geen enkele baan gehad die gedomineerd wordt door langzame bochten, en juist daar kon Verstappen het gat slaan waardoor Norris kansloze divebombs moest doen.quote:Op zondag 1 september 2024 19:21 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Al die 90 graden bochten, daar legt de Red Bull het gewoon af tegen McLaren en ook Mercedes.
Baku vergelijken met zandvoort? waar haal je dat vandaan?
We gaan het zien over twee weken, geen zin om daar over te gaan steggelen.quote:Op zondag 1 september 2024 19:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En waar haal je het in godsnaam vandaan dat ze het af zouden leggen? We hebben sinds Oostenrijk geen enkele baan gehad die gedomineerd wordt door langzame bochten, en juist daar kon Verstappen het gat slaan waardoor Norris kansloze divebombs moest doen.
Ik wil oprecht weten waar je het vandaan haalt.quote:Op zondag 1 september 2024 19:26 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
We gaan het zien over twee weken, geen zin om daar over te gaan steggelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |