Dat denk ik ook. WCC sowieso.quote:Op zondag 1 september 2024 18:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk oprecht dat het nog wel eens einde kampioenschap Max kan zijn als ze er in Baku niet bij zitten.
Dat was allang einde verhaal.quote:Op zondag 1 september 2024 18:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. WCC sowieso.
Met dank aan Perez.quote:
Dat was sowieso al verloren imho.quote:Op zondag 1 september 2024 18:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 september 2024 18:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Te veel, maar te overzien.quote:Op zondag 1 september 2024 18:41 schreef Tijn het volgende:
Voor de tweede race op rij verliest Verstappen nu 8 punten op Norris. Dat is teveel.
WCC was sowieso al een verloren met die belabberde prestaties van Perez.quote:Op zondag 1 september 2024 18:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Norris heeft gewoon de boel weer eens verneukt voor zichzelf, allereerst al met zijn kutstart.quote:Op zondag 1 september 2024 18:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Te veel, maar te overzien.
Er is een universum waarin Max 6e werd en Norris de race won.
En waarin Max won en Norris in Williams reed.quote:Op zondag 1 september 2024 18:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Te veel, maar te overzien.
Er is een universum waarin Max 6e werd en Norris de race won.
Ik zeg toch ook 'te veel'quote:Op zondag 1 september 2024 18:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, 8 punten per race verliezen is teveel om het kampioenschap veilig te stellen.
Waar die gelijk in heeft, hij werd op het gras gedrukt en enkele races terug kreeg hij daar nog een penalty voor terwijl er voor Lando nog meer dan genoeg ruimte was.quote:Op zondag 1 september 2024 18:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Max ging hier al om lopen klagen bij Lewis
Dat was net zo min een penalty. Maar dat zal ook z'n punt geweest zijn.quote:Op zondag 1 september 2024 18:54 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Waar die gelijk in heeft, hij werd op het gras gedrukt en enkele races terug kreeg hij daar nog een penalty voor terwijl er voor Lando nog meer dan genoeg ruimte was.
Zit met rechtsvoor nog keurig binnen de baan.quote:Op zondag 1 september 2024 18:54 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Waar die gelijk in heeft, hij werd op het gras gedrukt en enkele races terug kreeg hij daar nog een penalty voor terwijl er voor Lando nog meer dan genoeg ruimte was.
Hij duwt hem ook gewoon op het gras. Dit stelde niet zoveel voor, maar de stewards negeren alles waarbij geen contact is doordat de ander dat weet te voorkomen. Piastri ging bij de start ook gewoon naar links terwijl Russell daar zat, die dan maar opzij ging om de crash te voorkomen.quote:Op zondag 1 september 2024 18:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Precies.quote:Op zondag 1 september 2024 18:55 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat was net zo min een penalty. Maar dat zal ook z'n punt geweest zijn.
Rijders klagen standaard.quote:Op zondag 1 september 2024 18:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt, maar dit was wel heul laag waterquote:
quote:Op zondag 1 september 2024 18:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zit met rechtsvoor nog keurig binnen de baan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |