SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Maar ik knuffel jou graag hoorquote:
True.. en dat je al met 17 je rijbewijs kan halen is jong.. en ja je mag niet alleen rijden maar toch..quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:27 schreef greysbones het volgende: [..] Een auto rijdt ook harder dan hij kan Het leeftijds verschil is tegenwoordig ook minimaal met rijbewijs halen voor brommer of auto
Probeer maarquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
Zal ik eens diep dalen in de diepe zuidelijke heuvels van de TS![]()
Weet ikquote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik woon precies tussen 2 bergen
eigenijk vind ik dat dus wel fijn.. dan kun je nog een paar maanden ernaast zitten en kijken hoe ze het doenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
True.. en dat je al met 17 je rijbewijs kan halen is jong.. en ja je mag niet alleen rijden maar toch..
Ik woon op een berg bro.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik woon precies tussen 2 bergen
Ik vind dat nog steeds een hele domme regel. Ja, ze leren het verkeer dan beter kennen, maar met 17 zijn ze nog zo overmoedig als maar zijn kan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
True.. en dat je al met 17 je rijbewijs kan halen is jong.. en ja je mag niet alleen rijden maar toch..
Ik stap nu de auto in!quote:
Pasop die fietser!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
eigenijk vind ik dat dus wel fijn.. dan kun je nog een paar maanden ernaast zitten en kijken hoe ze het doen
Misschien wel.. maar er zijn veel die hun rijbewijs hebben gehaald en meteen denken dat ze "goed" kunnen rijden etcquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
eigenijk vind ik dat dus wel fijn.. dan kun je nog een paar maanden ernaast zitten en kijken hoe ze het doen
Kerel, wat leuk voor je!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik woon op een berg bro.
Joh, ik stop jou gewoon in het konijnenhok hier achter.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik stap nu de auto in!
Bel jij je baas alvast dat je tot 2030 in de ziektewet zit en het ziekenhuis op dat je komende jaren in een zwaar revalidatie traject in moet!
En bij sommige mensen nog later...quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo groot is het verschil tussen 17 en 18 nou ook weer niet. Het brein is pas ontwikkelt bij 25
Was ik op mijn 14e op een opgevoerde brommer ook. Leef ook nog steeds, soms moet je gewoon eerlijk zijn en denken. Ja als je zo stom bent om tegen een boom op te rijden dan verdien je het ook. Alles in het leven komt met gevaren, het is aan het individu zelf om daarop te anticiperen. En ja dat kan fout gaan, maar moet je daarom alles reguleren? Vind ik niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind dat nog steeds een hele domme regel. Ja, ze leren het verkeer dan beter kennen, maar met 17 zijn ze nog zo overmoedig als maar zijn kan.
Klopt, hoort ook wel bij de leeftijd dat stukje zelfoverschatting.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien wel.. maar er zijn veel die hun rijbewijs hebben gehaald en meteen denken dat ze "goed" kunnen rijden etc
Ik denk dat een combi beter zou zijn zoals het bij een motor normaal is. Eerst paar lessen op een afgesloten terrein om de auto te leren kennen en dan pas de weg op voor de verkeer regels in de praktijk te leren.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind dat nog steeds een hele domme regel. Ja, ze leren het verkeer dan beter kennen, maar met 17 zijn ze nog zo overmoedig als maar zijn kan.
En sommige nooitquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En bij sommige mensen nog later...
100 km/uurquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom ik een keer langs
En jij denkt dat als ze een rijbewijs hebben ze nog iets van je aannemenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jups. Daarom helemaal niemand meer wat laten doen totdat ze aangetoond is dat ze een volwassen brein hebben.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je wel genoeg olie in het konijnenhok?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Joh, ik stop jou gewoon in het konijnenhok hier achter.
Met het verschil dat je met de motor al meteen zelf rijdt en niemand er is om in te grijpen. Dat zit in je achterhoofd en dan let je echt wel beter op.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat een combi beter zou zijn zoals het bij een motor normaal is. Eerst paar lessen op een afgesloten terrein om de auto te leren kennen en dan pas de weg op voor de verkeer regels in de praktijk te leren.
Dat denkt iedereen die zijn rijbewijs haalt. Of ze nou 16/17/18/19/20 etc. zijn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien wel.. maar er zijn veel die hun rijbewijs hebben gehaald en meteen denken dat ze "goed" kunnen rijden etc
Hmm ben ik niet met je eens. Muis schreef het hierboven al. Het brein is echt pas rond je 25ste volgroeid.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Was ik op mijn 14e op een opgevoerde brommer ook. Leef ook nog steeds, soms moet je gewoon eerlijk zijn en denken. Ja als je zo stom bent om tegen een boom op te rijden dan verdien je het ook. Alles in het leven komt met gevaren, het is aan het individu zelf om daarop te anticiperen. En ja dat kan fout gaan, maar moet je daarom alles reguleren? Vind ik niet.
Je weet dat dit bij jongeren simpelweg niet zo werkt hèquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met het verschil dat je met de motor al meteen zelf rijdt en niemand er is om in te grijpen. Dat zit in je achterhoofd en dan let je echt wel beter op.
"IK HEB MIJN RIJBEWIJS DUS IK KAN RIJDEN!"quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
En jij denkt dat als ze een rijbewijs hebben ze nog iets van je aannemen
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
En jij denkt dat als ze een rijbewijs hebben ze nog iets van je aannemen
Dan pas rijbewijs met 30+quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat denkt iedereen die zijn rijbewijs haalt. Of ze nou 16/17/18/19/20 etc. zijn.
Of van die oudjesquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat denkt iedereen die zijn rijbewijs haalt. Of ze nou 16/17/18/19/20 etc. zijn.
Dat dusquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"IK HEB MIJN RIJBEWIJS DUS IK KAN RIJDEN!"
*boom niet ziet*
Nee, in een auto niet. En daarom is het ook wel slim dat je met een lagere leeftijd op een lichtere motor moet rijden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je weet dat dit bij jongeren simpelweg niet zo werkt hè
Meer dan genoeg voor zulke situatiesquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je wel genoeg olie in het konijnenhok?
Schijnbaar wel omdat men zich niet aan simpele regeltjes kan houden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Was ik op mijn 14e op een opgevoerde brommer ook. Leef ook nog steeds, soms moet je gewoon eerlijk zijn en denken. Ja als je zo stom bent om tegen een boom op te rijden dan verdien je het ook. Alles in het leven komt met gevaren, het is aan het individu zelf om daarop te anticiperen. En ja dat kan fout gaan, maar moet je daarom alles reguleren? Vind ik niet.
En voertuigbeheersing is vaak ook slecht.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of van die oudjes
Die kennen die helft van de borden niet eens meer
Probleem blijft hetzelfde.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met het verschil dat je met de motor al meteen zelf rijdt en niemand er is om in te grijpen. Dat zit in je achterhoofd en dan let je echt wel beter op.
"Schat, wat staat daar? 10?"quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of van die oudjes
Dus tot die tijd mag je niks?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hmm ben ik niet met je eens. Muis schreef het hierboven al. Het brein is echt pas rond je 25ste volgroeid.
Deels eens. Overschatten is wel het grootste probleem. Dat zie ik nu hier met die fatbikes. Halen gewoon auto's in. Dan is het wachten tot er een geschept wordt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Probleem blijft hetzelfde.
Ik kon, als ik het zou willen en kon betalen, op mijn 19e al op een Hayabusa stappen en mezelf dood rijden.
Kan iemand met een B bewijsje ook met een gehuurde Lambo of vergelijkaar....
Is ook wel te zien daarquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus tot die tijd mag je niks?
Je hebt je toch ook gered, althans je leeft nog?
In Nl hebben we zo ongeveer de strengste regels om een rijbewijs te halen
Zowel voor brommer als auto als motor
Amerika rijden ze een paar keer rond op een parkeerplaats en krijgen ze met 16 een papiertje
Klopt ook wel wat je zegt, maar door steeds meer reguleren gaan jongeren steeds vaker over de grens heen van wat wel en niet mag. Dat deden wij ook als jongeren. Het gaat met vallen en opstaan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hmm ben ik niet met je eens. Muis schreef het hierboven al. Het brein is echt pas rond je 25ste volgroeid.
Overschatten verdwijnt niet echt boven de 25quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deels eens. Overschatten is wel het grootste probleem. Dat zie ik nu hier met die fatbikes. Halen gewoon auto's in. Dan is het wachten tot er een geschept wordt.
Ftfy.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deels eens. Overschatten is wel het grootste probleem. Dat zie ik nu hier met die fatbikes. Halen gewoon auto's in. Dan is het hopen tot er een geschept wordt.
Oh nee, zeker niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Overschatten verdwijnt niet echt boven de 25
Totdat je een keer valt en niet meer opstaat.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt ook wel wat je zegt, maar door steeds meer reguleren gaan jongeren steeds vaker over de grens heen van wat wel en niet mag. Dat deden wij ook als jongeren. Het gaat met vallen en opstaan.
Gewoon hele land plat gooien met regelsquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt ook wel wat je zegt, maar door steeds meer reguleren gaan jongeren steeds vaker over de grens heen van wat wel en niet mag. Dat deden wij ook als jongeren. Het gaat met vallen en opstaan.
Goede opleiding imho is het antwoord en verantwoording vanuit de persoon zelf.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deels eens. Overschatten is wel het grootste probleem. Dat zie ik nu hier met die fatbikes. Halen gewoon auto's in. Dan is het wachten tot er een geschept wordt.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
Snel dit topic even volblaffen zodat we Greys weer kunnen knuffelen
Stiekem wel eigenlijk.quote:
Fatbikes zijn niet kutquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goede opleiding imho is het antwoord en verantwoording vanuit de persoon zelf.
Ik ben het wel eens dat fatbikes gewoon kut zijn,
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:16 schreef aeque het volgende:
<achter spoiler anders is het iets te sfeerbedervend...>SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Dat is niet het probleem van reguleren, dat is het probleem van ouders die simpelweg hun kind niet meer in de gaten houden en alles wat ze doen geweldig vinden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Eensquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik geloof niet dat je iedereen maar kan beschermen door meer regels.... Dat is bureaucratisch geneuzel. Jongeren zoeken toch de grenzen op. Ik was niks anders.
Het eerste kan je prima doen, maar het tweede is soms zo ontzettend lastig. Er zijn best mensen die weten hoe ze normaal moeten deelnemen aan het verkeer. En bij anderen regeert de gedacht dat het bij hen toch niet gebeurt, totdat het wel gebeurt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In de grondwet vast zetten dat mensen verboden moeten worden. Scheelt een hoop ellende!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Fatbikes zijn niet kut
De mensen die erop rijden wel
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon hele land plat gooien met regels
Nee wacht
Vervoer verbieden
Alleen nog OV
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:45 schreef Sally het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Dat zeg ik toch niet?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus tot die tijd mag je niks?
Je hebt je toch ook gered, althans je leeft nog?
In Nl hebben we zo ongeveer de strengste regels om een rijbewijs te halen
Zowel voor brommer als auto als motor
Amerika rijden ze een paar keer rond op een parkeerplaats en krijgen ze met 16 een papiertje
Nou jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is niet het probleem van reguleren, dat is het probleem van ouders die simpelweg hun kind niet meer in de gaten houden en alles wat ze doen geweldig vinden.
Kijk naar scholen. Vroeger als je op je flikker kreeg van een leraar of moest nablijven, dan kreeg je thuis nog even het dubbele. Nu gaan de ouders naar school om verhaal te halen bij de leraar.
Regulatie heeft daar dus niks mee te maken en is een gevolg van het steeds belachelijkere gedrag van de jeugd.
Als ik in sommige wijken kijk zou een soort geboortebeperking niet eens zo slecht zijn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In de grondwet vast zetten dat mensen verboden moeten worden. Scheelt een hoop ellende!
ligt ook aan het kind...quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je kan niet met 16 beginnenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet?
ik zeg alleen dat ik het wel een goed plan zou vinden om een paar maanden ernaast te zitten.. ook omdat mn kind het zelf spannend vindt.![]()
Eerst wilde hij niet eens met 18 jaar rijlessen hebben.. deze week zei hij wellicht toch met 16 jaar te willen beginnen
komt nu wellicht toch een leeftijdsgrens op en helmplicht.. al zitten ze ermee dat kinderen dan wellicht niet meer op een elektrische fiets mogen..quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En waar ze hun opvoeding van krijgen.quote:
Een gewone fiets is goed genoeg.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
komt nu wellicht toch een leeftijdsgrens op en helmplicht.. al zitten ze ermee dat kinderen dan wellicht niet meer op een elektrische fiets mogen..
Bij anderen nooitquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Genoeg leerlingen die een bordenwisser naar hun hoofd hebben gehad. Zijn er echt niet minder op geworden. Daadwerkelijk slaan is wat anders. Maar dan nog had ik het over simpelweg straf krijgen. Niet gelijk lijfstraffen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou ja
Er is ten aanzien van kinderwelzijn natuurlijk ook wel heel wat verandert
Een tik geven is echt een no go
Met een beetje mazzel heb je veilig thuis aan je broek
Ik heb geen kinderen, en ik kan begrijpen dat sommige mensen met kinderen er anders tegenaan kijken. Maar ik reflecteer alleen op mijn eigen jeugd hierinquote:
Die zitten nu in de politiek.quote:
die vervolgens geen kut doen voor het kindquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou ja
Er is ten aanzien van kinderwelzijn natuurlijk ook wel heel wat verandert
Een tik geven is echt een no go
Met een beetje mazzel heb je veilig thuis aan je broek
Ik ben dan wellicht een boomer, maar onder de leeftijd van 50 heb je geniet aan een gewone fiets.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
komt nu wellicht toch een leeftijdsgrens op en helmplicht.. al zitten ze ermee dat kinderen dan wellicht niet meer op een elektrische fiets mogen..
Maar ze kunnen wel klokkijken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of van die oudjes
hmm ik ga nog eens kijken wij zagen 16quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kan niet met 16 beginnen
Wel met 17![]()
![]()
En als hij 3 jaar ouder is
Zal hij er waarschijnlijk ook heel anders over denken
Ook autorijden is een soort loslaten
quote:
niet als er medisch een aanleiding voor is.. dus..... zo zwart wit is het allemaal niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een gewone fiets is goed genoeg.
Ik bedoel ook geen boksquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Genoeg leerlingen die een bordenwisser naar hun hoofd hebben gehad. Zijn er echt niet minder op geworden. Daadwerkelijk slaan is wat anders. Maar dan nog had ik het over simpelweg straf krijgen. Niet gelijk lijfstraffen.
Theoriequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hmm ik ga nog eens kijken wij zagen 16
In de algemeenheid bedoelde ik.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
niet als er medisch een aanleiding voor is.. dus..... zo zwart wit is het allemaal niet.
Ow ja, dat hoorde ik gisteren op de radio..... Is dat echt? Analoge klok niet meer snappen? Dan is er echt wat mis met de hele beschaving.quote:
Ja want hoeveel analoge klokken zijn er nogquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow ja, dat hoorde ik gisteren op de radio..... Is dat echt? Analoge klok niet meer snappen? Dan is er echt wat mis met de hele beschaving.
16.5 ....... dan mag je starten met rijlessenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kan niet met 16 beginnen
Wel met 17![]()
![]()
En als hij 3 jaar ouder is
Zal hij er waarschijnlijk ook heel anders over denken
Ook autorijden is een soort loslaten
Ik wilde het ook niet geloven, maar het is dus echt zo.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow ja, dat hoorde ik gisteren op de radio..... Is dat echt? Analoge klok niet meer snappen? Dan is er echt wat mis met de hele beschaving.
zo schrijf je het niet....quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In de algemeenheid bedoelde ik.
Flip Fluitketel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja want hoeveel analoge klokken zijn er nog
Veelal is het digitaal
Net als een fluitketel
Kennen de meeste niet
Moet jij weten, ik geniet van mijn electrische fietsquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben dan wellicht een boomer, maar onder de leeftijd van 50 heb je geniet aan een gewone fiets.
De geschiedenis vervaagtquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja want hoeveel analoge klokken zijn er nog
Veelal is het digitaal
Net als een fluitketel
Kennen de meeste niet
Hoe oud moet ik zijn voor ik rijles mag nemen en rijexamen mag doen voor mijn autorijbewijs? Je mag vanaf 16,5 jaar rijles nemen voor je autorijbewijs. Vanaf 17 jaar mag je praktijkexamen doen.quote:
Wat had je voor brommer?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik geloof niet dat je iedereen maar kan beschermen door meer regels.... Dat is bureaucratisch geneuzel. Jongeren zoeken toch de grenzen op. Ik was niks anders.
Bizar, je hoort als ouder toch je kind te leren klok kijken nog voor je naar school gaat?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wilde het ook niet geloven, maar het is dus echt zo.
Jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:54 schreef DerRabbit het volgende:
Zit ik in ONZ SC of in BEJAARDEN PLUS PLUS SC:?
Dat ligt eraanquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:54 schreef DerRabbit het volgende:
Ik voel me gewoon level 42 in New Game Plus hoor.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:54 schreef DerRabbit het volgende:
raar verhaal werd op de basisschool bij zoon echt wel aandacht aan besteed. zal wel over de kinderen buiten limburg gaanquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook. Het is er bij mij ook ingestampt. De kinderen van mijn zus leren het ook analoog dacht ik.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bizar, je hoort als ouder toch je kind te leren klok kijken nog voor je naar school gaat?
Die van mij ging 120, ben ik nu stoer? (scheelde wel dat mijn brommer in feite een begrensde motor was)quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat ligt eraan
Ben je voor of tegen opgevoerde brommers
Ehhh neequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bizar, je hoort als ouder toch je kind te leren klok kijken nog voor je naar school gaat?
Onder de rivieren is iedereen geciviliseerdquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
raar verhaal werd op de basisschool bij zoon echt wel aandacht aan besteed. zal wel over de kinderen buiten limburg gaan
Kwamen die niet uit Duitsland?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die van mij ging 120, ben ik nu stoer? (scheelde wel dat mijn brommer in feite een begrensde motor was)
+1 en +1 voor kindquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Moet jij weten, ik geniet van mijn electrische fiets
Ik heb dan ook geen kinderen he? Weet wel dat ik mij het klok kijken thuis werd aangeleerd, niet op school.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ehhh nee
Das vanaf groep 3
Dan zitten ze dus al 2 jaar op school
we zitten hier onze tijd uit tot DTS open gaatquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:54 schreef DerRabbit het volgende:
Zit ik in ONZ SC of in BEJAARDEN PLUS PLUS SC
Jij weet waar ik voor betaald krijg, dan kun je wel bedenken in welk kamp ik zitquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat ligt eraan
Ben je voor of tegen opgevoerde brommers
ja ik zei toch met 16 beginnen? dus.. dat mag...quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe oud moet ik zijn voor ik rijles mag nemen en rijexamen mag doen voor mijn autorijbewijs? Je mag vanaf 16,5 jaar rijles nemen voor je autorijbewijs. Vanaf 17 jaar mag je praktijkexamen doen.
Maar hoe oud was je toenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen kinderen he? Weet wel dat ik mij het klok kijken thuis werd aangeleerd, niet op school.
16.5quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja ik zei toch met 16 beginnen? dus.. dat mag...
met 17 inderdaad je rijbewijs halen
Werd geproduceerd in Taiwan geloof ikquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kwamen die niet uit Duitsland?
En nu zitten ze in de wielerploegquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:57 schreef greysbones het volgende:
Mijn kinderen hadden een gewone fiets
Mein kampfquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij weet waar ik voor betaald krijg, dan kun je wel bedenken in welk kamp ik zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Greytjes van der Boontjesquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En nu zitten ze in de wielerploeg
De kwestie blijft wel als @SwJ het verstandig vind om te openen wanneer iedereen lief blijft en lief blijft doen tegen elkaar....quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
we zitten hier onze tijd uit tot DTS open gaat![]()
![]()
![]()
![]()
en dan iedereen weer de moeder bolken![]()
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij weet waar ik voor betaald krijg, dan kun je wel bedenken in welk kamp ik zit
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:58 schreef FreshFruit het volgende:
Mijn eerste was een Yamaha FS1 Sheriff.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mein kampf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest heel hard lachen, mijn arm schoot omhoog!"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
En dit.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De kwestie blijft wel als @:SwJ het verstandig vind om te openen wanneer iedereen lief blijft en lief blijft doen tegen elkaar....
Ik wacht in spanning af
En dan met blauwe tank.quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mein kampf
Hier kan ik nog op door gaan mijn foute grapjes en snelheid en zulksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Hoeft ook nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik ga je geen gelijk geven.. 16......
Ik heb op basisschool een klas overgeslagen, middelbare school op 14e afgerond en daarna vervolgopleidingen niet afgemaakt voor paar jaar omdat ik te jong was en er niet klaar voor was met al die oude lui in een klas. Tussentijds beetje zelfstudie en werken en daarna HBO gedaan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar hoe oud was je toen
Met 4 jaar klokkijken leren is wel voor de wat pienterdere kinderen
Reed je op gas dan?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier kan ik nog op door gaan mijn foute grapjes en snelheid en zulks![]()
Cyclon B.quote:
De nieuwe geur van Hugo Bossquote:
hij heeft een schopje gedaan om het 'sneller te vinden' 'morgen'.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De kwestie blijft wel als @:SwJ het verstandig vind om te openen wanneer iedereen lief blijft en lief blijft doen tegen elkaar....
Ik wacht in spanning af
een spasme?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moest heel hard lachen, mijn arm schoot omhoog!
doe maar buiten fokquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is hier ook geen liefdes scquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hij heeft een schopje gedaan om het 'sneller te vinden' 'morgen'.uhm er wordt hier al niet lief gedaan..illusie dat het zometeen weer beter gaat daar.
Jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar we zijn wel lief hoor!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het is hier ook geen liefdes sc
feit is 16...... daar ging het om...... je ziet toch ook dat het van 16.5 magquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoeft ook niet
Je komt er vanzelf achter
Is die wacht tijd tegenwoordig serieus zo hoog?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:01 schreef greysbones het volgende:
En dan is er bij het CbR nog steeds het probleem dat ze niet zo vlot zijn met examens inplannen
Dus de kans dat je echt als je net 17 bent een rijbewijs hebt vrij klein
De wachttijd voor aanvragen is nog steeds minstens 6 maanden
Ja het is echt dramatischquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is die wacht tijd tegenwoordig serieus zo hoog?
Mensen die dat over zichzelf zeggen vertrouw ik nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar we zijn wel lief hoor!
denk dat het daardoor komtquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het is hier ook geen liefdes sc
16.5 is net zo dicht bij 16 als bij 17quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
feit is 16...... daar ging het om...... je ziet toch ook dat het van 16.5 mag
neinquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
16.5 is net zo dicht bij 16 als bij 17
Theorie was 20 jaar geleden ook al verplicht voor je mocht afrijden. Maar ik had in een dik jaar mijn B en A bewijs gehaald. Dat was een dikke maand van aanvraag tot afrijdenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja het is echt dramatisch
Dan moet je ook nog je theorie hebben voor je überhaupt mag aanvragen
Don't trust anyone little Padawan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mensen die dat over zichzelf zeggen vertrouw ik niet
Ja, dat moet het wel zijn!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
denk dat het daardoor komtverkeerde tt
WIJ ZIJN LIEFquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mensen die dat over zichzelf zeggen vertrouw ik niet
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat moet het wel zijn!
Maar ik ben weer even weg, slapen, zodat ik vannacht de hele nacht kan bolken
Die theorie nuquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Theorie was 20 jaar geleden ook al verplicht voor je mocht afrijden. Maar ik had in een dik jaar mijn B en A bewijs gehaald. Dat was een dikke maand van aanvraag tot afrijden
ja dat schijnt wel moeilijk te zijn tegenwoordig..quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die theorie nu
Pfffff
Wat een debiel gedoe
Je moet voor de grap eens een oefen examen doen
Liever niet, doe ik wel als ik 70 plus ben en op herexamen moetquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die theorie nu
Pfffff
Wat een debiel gedoe
Je moet voor de grap eens een oefen examen doen
Dat groen blauwe en rozequote:
The Stig's Schizo Cousin!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
altijd over jezelf praten niet in meervoud tenzij je schizo bent![]()
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Liever niet, doe ik wel als ik 70 plus ben en op herexamen moet
Ik laat geen kans onbenut om een tesla plat te rijden en het af te schrijven op ouderdomquote:
quote:
NWS / Scholieren regelmatig te laat omdat ze geen klok kunnen kijkenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben dan wellicht een boomer, maar onder de leeftijd van 50 heb je geniet aan een gewone fiets.
Gewoon met je beentjes op de pedaaltjes trap trap trap doen en zulksquote:
Nu nogquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:57 schreef greysbones het volgende:
Mijn kinderen hadden een gewone fiets
Dan mag ik een fatbike dus.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon met je beentjes op de pedaaltjes trap trap trap doen en zulks
Die produceert gas waar ik en de rest van de wereld dan weer op kooktquote:
Jij bent een Fries, dus jij mag een fatbike gebruiken.quote:
ow ja dat is echt wel een mooie kleurquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi kleurtje wel.
Dit is wel wat dichterbijquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:18 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Op geen 100 meter afstand van mijn huis.
Joh!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit is wel wat dichterbij
quote:
enge mannenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:18 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Op geen 100 meter afstand van mijn huis.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Zeg ToT, hier niet mijn niffo plagen he?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Zeg ToT, hier niet mijn niffo plagen he?
I knowquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
I've got your back maat.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
But I'm not bending over... Even duidelijk maken
Op je knietjes mag ook hoor.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast, je weet dat die al versleten zijn daardoor en dat ik op kunstknieën zit te wachten. Binnenkort krijg ik die en dank God op mijn blote knietjes daarvoor...quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zat hier al penissen te zweten....quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast, je weet dat die al versleten zijn daardoor en dat ik op kunstknieën zit te wachten. Binnenkort krijg ik die en dank God op mijn blote knietjes daarvoor...
Wait whut?
Uh huh.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zat hier al penissen te zweten....
Nee bedoel peentjes.... peentjes.....
Ik drink niet, maar ik ga je niet tegenhouden!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ff een vraag, ik heb nog 4 biertjes in de koelkast. Heb nog niet gedronken vanavond, is het tijd om dat toch maar te gaan doen? Ben al te flauw van mezelf vanavond
Lijkt me een prima moment.Ik doe mee.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ff een vraag, ik heb nog 4 biertjes in de koelkast. Heb nog niet gedronken vanavond, is het tijd om dat toch maar te gaan doen? Ben al te flauw van mezelf vanavond
En ik maar denken dat je in Thailand woontquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
Als je nu al te flauw bent, kun je bedenken hoe je je over een uur na dat eerste biertje voelt .... staat je dat niet aan dan moet je er niet aan beginnen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
Zou het doen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
Weet ook niet of dat mijn kwaliteitsposts beter gaat maken vanavondquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik drink niet, maar ik ga je niet tegenhouden!
Jij leest ook echt niks he? NOG NIET!!!!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je in Thailand woont
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet ook niet of dat mijn kwaliteitsposts beter gaat maken vanavond
zijn we van je gewendquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet ook niet of dat mijn kwaliteitsposts beter gaat maken vanavond
Ik lees alleen wat ik wil lezenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij leest ook echt niks he? NOG NIET!!!!
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lijkt me een prima moment.Ik doe mee.
Ok, jullie schuld als ik straks onzin posts maakquote:
Herkenbaar ook welquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik lees alleen wat ik wil lezen
Het is hier net een gedoogkabinetquote:
Je zit hier prima voor onzin posts.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Ok, jullie schuld als ik straks onzin posts maak
Mijn bijdragen zijn niet anders dan van uitmuntende kwaliteit, onzin komt niet in mijn woordenboek voor.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:47 schreef Shii het volgende:
[..]
Je zit hier prima voor onzin posts.
Zijn die dingen bij de duitse otto geen optie? tijd terug een link geplaatst.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik was aan het internetten opzoek naar inspiratie voor de badkamer voor kasten enzo, maar alles is zo klein![]()
Zo maar met boek naar bed.
Heerlijkquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jaaa om 21uur is het al donker nu
Hopen dat het dan helder weer isquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Kan ik volgend weekend lekker sterren kijken op Terschelling
Die waren zeker leuk, maar heel klein en ik heb een hele grote badkamerquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zijn die dingen bij de duitse otto geen optie? tijd terug een link geplaatst.
ja dat zijn wel kleinere kasten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die waren zeker leuk, maar heel klein en ik heb een hele grote badkamer
Denk t welquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow dan moet je dus morgen afscheid nemen?
Klinkt als goeie shitquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Denk t wel![]()
Een goede start in de ochtend begint met een kak op de wc
Ikea, bauhaus?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die waren zeker leuk, maar heel klein en ik heb een hele grote badkamer
Dingen speciaal voor de badkamer zijn vaak klein en duur. Heb Ikea zowat uitgepluistquote:
Probleem is wel, alles is duur inmiddels. De prijzen slaan echt nergens meer op.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dingen speciaal voor de badkamer zijn vaak klein en duur. Heb Ikea zowat uitgepluist
Ik denk shitshow is een mooie naamquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
@:ieniminimuis zeg er wat van!
Ik heb weer een dingetje gemaaktquote:
Hoezo moet ik hier een mening over hebben?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
@:ieniminimuis zeg er wat van!
Behuizing van de dimmer van plastic?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:58 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb weer een dingetje gemaakt![]()
Schakelkastje geprintEn daar de voeding, dimmer, etc. in verwerkt. In de overkapping een draadloze dimmer gemaakt met een geprinte behuizing
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wilde hiervoor geen groot gat in de rabatdelen boren, dus ik heb een opbouwdoosje geprint. Is maar 20mm hoog en volgt de hoek van de rabatdelen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hierna wil ik nog een astrotimer installeren zodat de leds met zondsondergang -1u aangaan en het seizoen volgen
Je kunt het nog veranderen voor je hem/haar/het/etc gaat aangevenquote:
Tss, nu mag je dus wel aan vrouwen vragen of ze zwanger zijn?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoezo moet ik hier een mening over hebben?
Ik noem het groze. Mix van groen en roze.
Ik heb hem ook al gezegd als ik mijn huisje far far away heb hij mag komen overvliegen en hij het terras mag bouwenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Behuizing van de dimmer van plastic?
Ziet er wel fancy uit!
dat sowieso nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Tss, nu mag je dus wel aan vrouwen vragen of ze zwanger zijn?
Ik snap er niets meer van
Ik ga niks aangevenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kunt het nog veranderen voor je hem/haar/het/etc gaat aangeven
Zorg je wel dat er maandag morgen om 9 uur koffie en koekjes klaar staan als de konijnlijk garde aan de deur staan om verhaal te halen?quote:
Ja, geprint met ASA kunststof.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ziet er wel fancy uit!
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat kan strafbaar zijn volgens de wet.
Het frontplaatje is van glasquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ziet er wel fancy uit!
Doe ik lekker niet openquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zorg je wel dat er maandag morgen om 9 uur koffie en koekjes klaar staan als de konijnlijk garde aan de deur staan om verhaal te halen?
Ik las alleen dat ik iets een naam moest gevenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Tss, nu mag je dus wel aan vrouwen vragen of ze zwanger zijn?
Ik snap er niets meer van
Doe je nu ook al.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Ok, jullie schuld als ik straks onzin posts maak
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Lees net dat een oom van me overleden is. En het gekke is, ik voel eigenlijk niets. Die kant van de familie hebben we weinig contact mee, ook al was hij nog 1 van de meer normale ooms.
Denk dat het nog moet indalen.
Herkenbaar, gecondoleerd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Lees net dat een oom van me overleden is. En het gekke is, ik voel eigenlijk niets. Die kant van de familie hebben we weinig contact mee, ook al was hij nog 1 van de meer normale ooms.
Ook al heb je er op dit moment geen gevoel bij, gecondoleerd makker! Dat gevoel kan nog komen. Sterkte.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gecondoleerd. Dat gevoel komt meestal later pasquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ja heb een heerlijke dag gehadquote:
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ook al heb je er op dit moment geen gevoel bij, gecondoleerd makker! Dat gevoel kan nog komen. Sterkte.
quote:
Thanks. We gaan het zien wel. Heel gek eigenlijk.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Dat gevoel komt meestal later pas
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
It comes like a blast..... Later you thinkquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Thanks. We gaan het zien wel. Heel gek eigenlijk.
Hier ook! BBQ voor de kinders en voor ons mosselen van de markt gemaaktquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja heb een heerlijke dag gehaden met jou?
Maar ik heb het geboekt he die vuurwerkshow in Abingdon!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja heb een heerlijke dag gehaden met jou?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gecondoleerd.
Kan ook zijn dat je er niet zo veel bij voelt, ook dat is oké.
Thanks.quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:14 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hier ook! BBQ voor de kinders en voor ons mosselen van de markt gemaakt
Sorryquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]Mosselen en ik was er niet
Denk het ook.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
It comes like a blast..... Later you think
Ik ook bbq gegeven voor de naaste familiequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:14 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hier ook! BBQ voor de kinders en voor ons mosselen van de markt gemaakt
Ja hou maar opquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Maar ik heb het geboekt he die vuurwerkshow in Abingdon!
In Chimay bier bereidtquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]Mosselen en ik was er niet
snap hetquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Thanks.
Ik denk het KB, ook al was hij mijn favoriete oom. Ik denk dat ik even numb ben om het zo te zeggen.
Is in November maat. Je hebt nog tijd zat om je vrouwtje te overtuigen!quote:
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Thanks.
Ik denk het KB, ook al was hij mijn favoriete oom. Ik denk dat ik even numb ben om het zo te zeggen.
Haha ja das waarquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:16 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Is in November maat. Je hebt nog tijd zat om je vrouwtje te overtuigen!
Ja dat vooral. Ik merk het vanzelfquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
snap het
het is wat het is (aan gevoel).
Thanksquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dikke bro hug maat! Het is altijd kut!
Ga ik ook doen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:16 schreef maily het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Neem je tijd om te ontnumben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |