Helaas. Ging toch 7 post goedquote:Op maandag 2 september 2024 11:19 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Met LNG schepen blijft de handel in gas toegestaan, om de zuid varen , dat is niet winstgevend met deze prijzen
[..]
Investeerders verdubbelen hun portefeuilles lees ik.quote:Op maandag 2 september 2024 11:20 schreef BEFEM het volgende:
[..]
More than doubled is niet erg indrukwekkend
Is al een topic over he, zie de linkquote:Op maandag 2 september 2024 10:27 schreef Elan het volgende:
NWS / EU importeert sinds bijna twee jaar meer gas uit Rusland dan
EU subsidieert de oorlog inmiddels op twee fronten
Niks mis mee, volgende keer ff verder lezen dan de TT pls, zoveel tekst is het nietquote:Vergeleken met het eerste kwartaal van 2024 daalden de leveringen uit Rusland licht, maar die uit de VS daalden sterker, aldus het onderzoek.
De grootste gasleverancier van de EU blijft Noorwegen met 23,9 miljard kubieke meter in het tweede kwartaal.
Tot februari 2022, toen Rusland Oekrane binnenviel, waren de Russen de grootste gasleverancier van de EU.
We zaten historisch laag, er breekt een gigantische oorlog uit aan onze Oost-grens die ons ook allemaal militair raakt en alsnog doen we maar iets meer dan verdubbelen. Echt bizar.quote:Op maandag 2 september 2024 11:29 schreef Ulx het volgende:
[..]
Investeerders verdubbelen hun portefeuilles lees ik.
Wat verdubbelt dan volgens jou?quote:Op maandag 2 september 2024 11:47 schreef BEFEM het volgende:
[..]
We zaten historisch laag, er breekt een gigantische oorlog uit aan onze Oost-grens die ons ook allemaal militair raakt en alsnog doen we maar iets meer dan verdubbelen. Echt bizar.
Deze gas import met LNG om de zuid is met zwaar verlies voor Gazprom en dat is primaquote:Op maandag 2 september 2024 11:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
Is al een topic over he, zie de link
Besides 'de EU' is nooit opgehouden, het is alleen radicaal veel minder dan het was en die trend zet gewoon door
[..]
Niks mis mee, volgende keer ff verder lezen dan de TT pls, zoveel tekst is het niet
nou nou nou gigantisch, kom kom, Ruzzia is bijna naar de filistijnen, financieelquote:Op maandag 2 september 2024 11:47 schreef BEFEM het volgende:
[..]
We zaten historisch laag, er breekt een gigantische oorlog uit aan onze Oost-grens die ons ook allemaal militair raakt en alsnog doen we maar iets meer dan verdubbelen. Echt bizar.
Groot gelijk.quote:Op maandag 2 september 2024 12:28 schreef ExTec het volgende:
Creatief. Thermiet is zwaar nasty spul. Die troep wordt gewoon 2500 graden celsius. Daar zet je letterlijk alles mee in de fik.
[ x ]
Valt nog mee, vind ik. Hij doet geen verslag van fanatisme zoals onze pussy-whipped troll etaleert. Hij omschrijft kop in het zand, de bekende disconnectie tussen wat rus regeert en de mensen die er wonen, en paranoia.quote:Op maandag 2 september 2024 13:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Een goed inkijkje in hoe ziek de gedachtegang van de gewone Rus is
Je moet het maar durven, een school in Oekrane bezoeken. Kinderen zijn het favoriete doelwit van de Russen.quote:
Ik denk dat er vlakbij een kinderziekenhuis was. Dan ben je in die school veilig.quote:Op maandag 2 september 2024 16:41 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Je moet het maar durven, een school in Oekrane bezoeken. Kinderen zijn het favoriete doelwit van de Russen.
Mooi!quote:
Is een rode lijn waar de Russen zich al altijd aan houden. Die treinen met mensen uit het Westen worden met rust gelaten.quote:Op maandag 2 september 2024 16:41 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Je moet het maar durven, een school in Oekrane bezoeken. Kinderen zijn het favoriete doelwit van de Russen.
Ja. Dat is een afspraak. Net als dat er geen Oekraense raket op het Kremlin landt.quote:Op maandag 2 september 2024 17:55 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Is een rode lijn waar de Russen zich al altijd aan houden. Die treinen met mensen uit het Westen worden met rust gelaten.
Ik zou me eerder afvragen hoe zij aan die informatie komt. Kennelijk is ze al een half jaar geleden uit haar positie gezet. Als je geen onnodige toegang meer tot vertrouwelijke informatie hebt, kun je het ook niet per ongeluk lekken.quote:Op maandag 2 september 2024 02:17 schreef Delenlill het volgende:
[ x ]
[..]
Die Maryana B. is niet helemaal goed bezig zeg, eerst de verklaring over dat het neerhalen van de F-16 gebeurd is door een Patriot en dus "friendly fire" is. En nu brengt zij de 72ste brigade, hun vervanging en het front bij Vuhledar in gevaar door hun roulatie publiekelijk te verkondigen waardoor zij een grote aanval van de Russen heeft uitgelokt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |