Kan je niet beter kijken naar hoe pinguīns het doen? Die hebben helemaal geen armen nodigquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zijn toch al een paar jaar gewend hoe ze gemakkelijkst uit het water kunnen komen, als ik me via het trappetje uit het water wil hijsen lukt dat echt niet met één arm, je moet namelijk overpakken en daar heb je er twee voor nodig.
En dan ook zo'n buikschuiver makenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je niet beter kijken naar hoe pinguīns het doen? Die hebben helemaal geen armen nodig
Al vliegen die er natuurlijk gewoon uit
Wel even oefenen eerst en een goede ondergrond kiezen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan ook zo'n buikschuiver maken
Dus er is een trappetje .. ken genoeg trappen waar maar aan 1 kant een trapleuning is ...quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zijn toch al een paar jaar gewend hoe ze gemakkelijkst uit het water kunnen komen, als ik me via het trappetje uit het water wil hijsen lukt dat echt niet met één arm, je moet namelijk overpakken en daar heb je er twee voor nodig.
Voor je het weet heb je je pens voor splintersquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel even oefenen eerst en een goede ondergrond kiezen.
De meeste steigers raad ik niet aan
Of zo'n heel mooie brandwond door wrijving van kin tot knieënquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor je het weet heb je je pens voor splinters
In een mooi steigerplank-motief, helemaal hip.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of zo'n heel mooie brandwond door wrijving van kin tot knieën
Dat wordt dan vooral in gevlekt rood motiefquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In een mooi steigerplank-motief, helemaal hip.
Maar als jij daar nou een buikschuiver op maakt. Zijn de brandwonden op jouw buik dan gestreept of toch meer rood gevlekt?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:03 schreef chufi het volgende:
Zijn meestal gewoon gestreept.. liggen ook hier op mn balkon
rood gestreeptquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar als jij daar nou een buikschuiver op maakt. Zijn de brandwonden op jouw buik dan gestreept of toch meer rood gevlekt?
Ik zeg gevlektquote:
Nee hier niet en mijn stukje is te klein ..quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zeg gevlekt
Nu nog iemand vinden die dat testen wel.
Geen Jack-ass crew oid hier in de buurt?
Steigers zat waar dat wel kan, zelfs met aanloopquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hier niet en mijn stukje is te klein ..
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Steigers zat waar dat wel kan, zelfs met aanloop
beetquote:
Ik vond het een prachtige zin, die veel leuke wendingen heeft veroorzaaktquote:
Wat een toffe vogolquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat moet je aan Danny vragen
Die vogel bestaat wel echt, een papagaaiduiker
Een vrouwquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben ze het mes ineens heruitgevonden in Duitsland ofzo
https://www.ad.nl/buitenl(...)ats-siegen~a5c61ed4/
https://www.nationalgeogr(...)t-een-voorraadje-visquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat moet je aan Danny vragen
Die vogel bestaat wel echt, een papagaaiduiker
Goed gevonden dan weerquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.nationalgeogr(...)t-een-voorraadje-vis
Heel tofquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.nationalgeogr(...)t-een-voorraadje-vis
Huuquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
@:aiobi eet geen vis
Bedoelde huhquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Huu? Ben geen paard !
De AVA van Aiobi is een papagaaiduiker.. en ik las net dat ze geen vis at....quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Bedoelde huh
Geen idee waar het op doelde
Ohhhhquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De AVA van Aiobi is een papagaaiduiker.. en ik las net dat ze geen vis at....
Dus op die fiets
Bijzonderquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Net ff terrasje gepakt met een paar vrienden waarvan ik sommige al ken vanaf mijn 16de.. Mooi dat dat er nog is
Eentje zelfs vanaf mijn tiende.
Sommige in het dorpje blijven wonen... en sommige, zoals ik, weer terugverhuisd na de wilde jaren. En mannen gaan gewoon door waar ze gebleven zijn.quote:
Superleuk!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Net ff terrasje gepakt met een paar vrienden waarvan ik sommige al ken vanaf mijn 16de.. Mooi dat dat er nog is
Eentje zelfs vanaf mijn tiende.
Ja! Ben daar zelf ook bijzonder blij en dankbaar voor. Mooi clubje, we zien elkaar niet meer wekelijks of zelfs maandelijks.. maar zoals vandaag.. iemand appt spontaan.. balletje rolt. en dan fietsen er toch een man of 8 het terras op, zo spontaan. Leuke avondquote:
Dat is het leukste, als het zo onverwachts komtquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja! Ben daar zelf ook bijzonder blij en dankbaar voor. Mooi clubje, we zien elkaar niet meer wekelijks of zelfs maandelijks.. maar zoals vandaag.. iemand appt spontaan.. balletje rolt. en dan fietsen er toch een man of 8 het terras op, zo spontaan. Leuke avond
Momentjes om te koesteren.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja! Ben daar zelf ook bijzonder blij en dankbaar voor. Mooi clubje, we zien elkaar niet meer wekelijks of zelfs maandelijks.. maar zoals vandaag.. iemand appt spontaan.. balletje rolt. en dan fietsen er toch een man of 8 het terras op, zo spontaan. Leuke avond
Wat is snel..quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:02 schreef woxxel2 het volgende:
Maar 's de avond al zo snel afgelopen?
Cheers op een gezellige avond danquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat is snel..Was om 5 uur op, lange dag.. Biertempo lag hoog.. en om eerlijk te zijn.. was het gewoon mooi geweest. we druppelden weg.. zat nog wel bij de laatste vier
Nog ff na chillenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:08 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Cheers op een gezellige avond dan
Nee.quote:
Morguh ASquote:
Morguhquote:
Herenquote:
Hey D.quote:
Heel tof!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Sommige in het dorpje blijven wonen... en sommige, zoals ik, weer terugverhuisd na de wilde jaren. En mannen gaan gewoon door waar ze gebleven zijn.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:33 schreef D. het volgende:
[..]
Die misschien ook wel, maar die zaten niet in zijn vriendengroep
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:44 schreef Deisyy het volgende:
Ik had el zo'n deja vu gevoel![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morguh Deisyy, goed geheugen heb jequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:44 schreef Deisyy het volgende:
Ik had el zo'n deja vu gevoel![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Hallo moppersmurf.quote:
Hoe ruikt Halloween candy?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:06 schreef drakin het volgende:
Mijn handen ruiken naar halloween candy
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:16 schreef maily het volgende:
[..]
Naar koper (van de deurbellen) en suiker
Je bent zelluf...quote:
Ik ook.quote:
Ik weet waar dit isquote:
Deze zegt me niksquote:
Dat zijn duidelijk de sluizen in het Skagerakquote:
Ik vroeg mij al af waarvan ik het herkende.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zijn duidelijk de sluizen in het Skagerak
Ook goede eendjesquote:
Maar deze heeft vast een ventiel aan de onderkant, en daar kan ook lucht doorquote:
Je zal hem al wel eens gezien hebben,quote:
Neh ik geloof datze vrij krijgen omdat tegen die Polen speelden maar zo schiet het niet opquote:
Nee, ze spelen niet omdat de politie staakt. Morgen was het de klassieker geweest.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Neh ik geloof datze vrij krijgen omdat tegen die Polen speelden maar zo schiet het niet op
Oh jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, ze spelen niet omdat de politie staakt. Morgen was het de klassieker geweest.
Die vrije wedstrijd was afgelopen zondag.
T is al laat hequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh jaDacht dat dat een ander weekeinde was
Geweldigquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je zal hem al wel eens gezien hebben,
maar
Hij is zo goed deze
Talk to the roommatequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:59 schreef Superbadeendje het volgende:
We gaan toch geen badeendjes belachelijk maken.
Ik mag mijn parkiet niet storen.quote:
Die uit het filmpje he,quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mag mijn parkiet niet storen.
Zit ze weer GTST te kijken?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mag mijn parkiet niet storen.
Nee ze bladert het instructieboek van haar nieuwe kettingzaag door.quote:
Wie heb je opgeblazen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:13 schreef aloa het volgende:
Nog even wezen kijken bij het vuurwerk![]()
Was wel mooi.
Naar mijn handenquote:
Sjaarloosquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dit is in Charlois. Vraag maar aan @:Deisyy hoe je dat uitspreekt.
omg .... en wij als mensen maar altijd voorzichtig doen met airbags en stootkussens etc .....quote:
Dat is een rare manier om het uit te sprekenquote:
Dat is het, maar zelfs op de radio zeggen ze het zo tijdens de filemeldingen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is een rare manier om het uit te spreken
Ik vind het een tikje barbaars, maar google zegt dat dit zo is dus ik laat het er bijquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is het, maar zelfs op de radio zeggen ze het zo tijdens de filemeldingen.
Ik woonde in Charlois en had ooit een vriendje uit Zoetermeer, die sprak het dus netjes op zijn Frans uit, we hebben hem heel hard uitgelachen
Even een dubbelcheck gedaanquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind het een tikje barbaars, maar google zegt dat dit zo is dus ik laat het er bij
Ik ben nog van voor de rubber tegel generatie.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:25 schreef maily het volgende:
[..]
omg .... en wij als mensen maar altijd voorzichtig doen met airbags en stootkussens etc .....
Jaquote:
Sorry, u kent die buurten daar?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind het een tikje barbaars, maar google zegt dat dit zo is dus ik laat het er bij
Ik heb er heftig voor moeten googlen dus wat denk je zelfquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sorry, u kent die buurten daar?
Stel je de hel voor, doe dat keer 42, en je bent er nog niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb er heftig voor moeten googlen dus wat denk je zelf
In mijn jeugd was het er rustig om te wonen, nu kan je er overdag amper veilig over straat.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sorry, u kent die buurten daar?
Moet je het voor de lol eens savonds of snachts proberenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In mijn jeugd was het er rustig om te wonen, nu kan je er overdag amper veilig over straat.
Nee dank je, ik ben vorig jaar heel naīef overdag vanaf Pendrecht naar Ahoy en weer terug gelopen, ik heb me nog nooit zo onveilig gevoeld. Mijn collega's verklaarden me ook voor gek.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet je het voor de lol eens savonds of snachts proberen
Vaker naar de filemeldingen luisteren, A15 afslag Charlois.quote:
En zegt die dan ook Sjarloos?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vaker naar de filemeldingen luisteren, A15 afslag Charlois.
Die zegt Sjarloos ja, de echte Rotterdammer zegt Sjaarloosquote:
Zonder Sjar?quote:
He, je leeftquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dank je, ik ben vorig jaar heel naīef overdag vanaf Pendrecht naar Ahoy en weer terug gelopen, ik heb me nog nooit zo onveilig gevoeld. Mijn collega's verklaarden me ook voor gek.
https://nl.forvo.com/word/charlois/#nlquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vaker naar de filemeldingen luisteren, A15 afslag Charlois.
quote:
Aparte woordvolgorde. Als je het niet wil weten zal ik het voor me houden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:30 schreef Deisyy het volgende:
Maar ik herken de foto niet, dus niet wil ik weten waar @:Domnivoor geweest is.
Ja.quote:
Tis idd wel wat rustiger,waarom ben jij wakker?quote:Op zondag 1 september 2024 05:42 schreef woxxel2 het volgende:
Dit forum leeft niet meer zo als een paar jaar geleden he
Ik slaap heel onregelmatig vaak.quote:
Dat gaat niet,heb een DM ban.quote:
Bijna 6 uur,koffie dan maar?quote:Op zondag 1 september 2024 05:58 schreef woxxel2 het volgende:
Ik twijfel om te gaan slapen of wakker blijven
Dat mag ik niet posten.Bans worden niet besproken.quote:
Dat is een goed teken.quote:
Oke.quote:Op zondag 1 september 2024 06:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat mag ik niet posten.Bans worden niet besproken.
Ik val geen mensen lastig.Dat kan iedereen beamen.Heeft een andere reden gehad toen ik al elders vakantie had.quote:Op zondag 1 september 2024 06:02 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Oke.
Ik ga denken dat je iemand hebt lastig gevallen. Of t mag niet van je vrouw
Goedemorgen vroege vogel.quote:
Weer echt helemaal aan de bakquote:
Als in trainen?quote:
Ja dat is weer helemaal begonnenquote:
En je hebt er zin in.quote:
Nog even wennenquote:
Zo lijkt het best een leuke man.quote:Op zondag 1 september 2024 06:28 schreef pullup het volgende:
https://www.facebook.com/xsenckel/videos/1975629319575375
Oh jee, maar het is goed afgelopenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In mijn jeugd was het er rustig om te wonen, nu kan je er overdag amper veilig over straat.
Heel langzaam kwam er een lachje op zijn gezichtquote:Op zondag 1 september 2024 06:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo lijkt het best een leuke man.![]()
Pciesquote:Op zondag 1 september 2024 06:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh jee, maar het is goed afgelopenDomni en ik zijn er nog
En een paar extra vingersquote:Op zondag 1 september 2024 06:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel langzaam kwam er een lachje op zijn gezicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niks van gemerkt eergisteren. Rotterdam is een leuke stadquote:
Oh jee, daar val ik door de mandquote:
Is het echt zo erg?quote:
Domni zegt hetquote:
Morguh Chanelquote:
Dame Chanel.quote:
Wauwquote:
Echt hoor,die gozer doet het zo knap.quote:Op zondag 1 september 2024 08:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
WauwZouden meer mensen moeten doen
Mobiel fokken is niets voor mij, ik heb de post aangepastquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Aparte woordvolgorde. Als je het niet wil weten zal ik het voor me houden.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:30 schreef Deisyy het volgende:
Maar ik herken de foto niet, dus niet nu wil ik weten waar @:Domnivoor geweest is.
Gelukkigquote:Op zondag 1 september 2024 06:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh jee, maar het is goed afgelopenDomni en ik zijn er nog
Rotterdam is ook een leuke stad, op bepaalde gedeeltes na en niet heel Charlois is drama.quote:Op zondag 1 september 2024 07:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Niks van gemerkt eergisteren. Rotterdam is een leuke stad
Goedemorgen Dot!quote:Op zondag 1 september 2024 08:14 schreef Dotteke het volgende:
Morguh Deisyyhoe is het nu met je arm?
Zuiderbegraafplaatsquote:Op zondag 1 september 2024 08:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rotterdam is ook een leuke stad, op bepaalde gedeeltes na en niet heel Charlois is drama.
Maar waar in Charlois was je foto gemaakt?
Aha ik dacht eerst dat het de Maeterlinckweg (crematorium) was, zat ik er niet ver vandaan.quote:
Even wat foto’s gegoogled.quote:Op zondag 1 september 2024 08:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aha ik dacht eerst dat het de Maeterlinckweg (crematorium) was, zat ik er niet ver vandaan.
Fijn om te horen, ook al met de therapie begonnen?quote:Op zondag 1 september 2024 08:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goedemorgen Dot!
De arm gaat steeds een beetje beter, en hoe is het met jouw bekken?
Ben je ook nog in andere gedeeltes van de stad geweest?quote:Op zondag 1 september 2024 08:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Even wat foto’s gegoogled.
Dat lijkt er wel op ja.
Ik hoop dat het met jou nu de goede kant op gaatquote:Op zondag 1 september 2024 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn om te horen, ook al met de therapie begonnen?
Hier ook steeds iets beter, per dag verschillend
Het meeste kwelt het bekken mij nog.
Maar het gaat wel een heel stuk beter
Jaquote:Op zondag 1 september 2024 08:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt hoor,die gozer doet het zo knap.
quote:Op zondag 1 september 2024 08:32 schreef Prisha het volgende:
Gister weer eens een stommiteit begaan.
Stonden we in Utrecht bij het Werkspoorkathedraal voor een bijzonder avondje uit, scande de vrouw mijn kaartjes en zei ze: jullie zijn een week te vroeg.
Was het voor 7 september ipv gisteren![]()
Ik zou zweren dat ik het voor gisteren geboekt had, maar blijkbaar toch niet, en verkeerd in de agenda gezet. Dom dom dom.
wat is er toch mis met mensenquote:
Dat soort dingen kunnen gebeuren natuurlijk, maar wel een domper als je daar staat. Heb je wel nog wat anders kunnen doen?quote:Op zondag 1 september 2024 08:32 schreef Prisha het volgende:
Stonden we in Utrecht bij het Werkspoorkathedraal voor een bijzonder avondje uit, scande de vrouw mijn kaartjes en zei ze: jullie zijn een week te vroeg.
Ik zou zweren dat ik het voor gisteren geboekt had, maar blijkbaar toch niet, en verkeerd in de agenda gezet. Dom dom dom.
Dat zei die mevrouw ookquote:Op zondag 1 september 2024 08:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig was je niet een week te laat, dat zou helemaal jammer zijn.
We zijn terug gegaan en ergens in een restaurant maar sushi gaan eten, want we zouden daar ook eten.quote:Op zondag 1 september 2024 08:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat soort dingen kunnen gebeuren natuurlijk, maar wel een domper als je daar staat. Heb je wel nog wat anders kunnen doen?
Ah, hopelijk heeft de sushi dan gesmaaktquote:Op zondag 1 september 2024 08:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
We zijn terug gegaan en ergens in een restaurant maar sushi gaan eten, want we zouden daar ook eten.
Wel bijzonder gebouw daar trouwens, ik moet even de geschiedenis ervan bekijken. En zeer fotowaardig, misschien de camera meenemen volgende week, als dat mag.
Dat heeft zeker gesmaaktquote:Op zondag 1 september 2024 08:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, hopelijk heeft de sushi dan gesmaakt![]()
Ik kom eigenlijk nooit in dat gedeelte van Utrecht, maar wel een bijzonder gebouw ja
Ik moet nog steeds plannen voor de DomUnder trouwens. Nog niet aan toegekomen. Hopelijk binnenkort!quote:Op zondag 1 september 2024 08:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, hopelijk heeft de sushi dan gesmaakt![]()
Ik kom eigenlijk nooit in dat gedeelte van Utrecht, maar wel een bijzonder gebouw ja
Dat is zeker de moeite waard kan ik je vertellen!quote:Op zondag 1 september 2024 08:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds plannen voor de DomUnder trouwens. Nog niet aan toegekomen. Hopelijk binnenkort!
quote:Op zondag 1 september 2024 08:32 schreef Prisha het volgende:
Die wil ik wel doen alleen ik twijfel of dat op dezelfde dag dan is of daar apart tijd voor uit te trekken.quote:Op zondag 1 september 2024 08:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is zeker de moeite waard kan ik je vertellen!Ga je ook nog Paleis Lofen doen? Het enige op dat plein wat Domni en ik nog niet hebben gedaan
quote:
Ah, leukquote:Op zondag 1 september 2024 08:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je ook nog in andere gedeeltes van de stad geweest?
Eigenlijk ben je een week te vroeg, volgende week zijn de Wereldhavendagen, dat is altijd erg leuk, maar wel heel druk.
Oh jeequote:Op zondag 1 september 2024 08:32 schreef Prisha het volgende:
Allebei duurt het ongeveer ruim een uur, dus het kan prima samen op een dag. Ik zou er dan wel apart tickets voor kopen ipv dat combiticket, want dan ga je overal heel snel doorheen.quote:Op zondag 1 september 2024 08:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die wil ik wel doen alleen ik twijfel of dat op dezelfde dag dan is of daar apart tijd voor uit te trekken.
Yep. Ik denk er sterk over een uur of wat eerder te komen en mijn Canon mee te nemen. Het gebouw en de omgeving leent zich perfect voor een zwart/wit reportage. Echt prachtig.quote:Op zondag 1 september 2024 08:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oh jee![]()
Volgende week een nieuwe kans.
Oeh dat lijkt me ook zo'n mooie stadquote:Op zondag 1 september 2024 08:54 schreef Prisha het volgende:
In ben vorige week in Brugge geweest. Mooie stad, maar veel te veel verleidingen qua heerlijke chocola. Blij dat ik daar niet woon
check! Allebei op 1 dag gaat het wordenquote:Op zondag 1 september 2024 08:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Allebei duurt het ongeveer ruim een uur, dus het kan prima samen op een dag. Ik zou er dan wel apart tickets voor kopen ipv dat combiticket, want dan ga je overal heel snel doorheen.
Leuk! Ben benieuwd wat je ervan gaat vinden. Je kunt bij DomUnder ook leuk met een soort slimme zaklamp zelf op onderzoek uitgaan. Dat vond ik ook zo leuk eraanquote:Op zondag 1 september 2024 08:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
check! Allebei op 1 dag gaat het wordenNu een datum prikken.
Echt heel erg leuk. We hadden een hele leuke B&B net buiten het centrum wat makkelijk loopbaar was. Maar ze hebben daar meer dan 30 chocolade fabrieken. Dat is dus wel te merken. Ik heb me nog redelijk kunnen inhouden. Zo'n beetjequote:Op zondag 1 september 2024 08:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh dat lijkt me ook zo'n mooie stadBedankt voor de waarschuwing, als ik ooit nog die richting op ga
Oeh dat klinkt als iets voor mijquote:Op zondag 1 september 2024 08:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Leuk! Ben benieuwd wat je ervan gaat vinden. Je kunt bij DomUnder ook leuk met een soort slimme zaklamp zelf op onderzoek uitgaan. Dat vond ik ook zo leuk eraan
Daar ben ik ook een keer geweest, echt heel mooi daarquote:Op zondag 1 september 2024 08:54 schreef Prisha het volgende:
In ben vorige week in Brugge geweest. Mooie stad, maar veel te veel verleidingen qua heerlijke chocola. Blij dat ik daar niet woon
quote:Op zondag 1 september 2024 08:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Yep. Ik denk er sterk over een uur of wat eerder te komen en mijn Canon mee te nemen. Het gebouw en de omgeving leent zich perfect voor een zwart/wit reportage. Echt prachtig.
Zwaar gefaaldquote:Op zondag 1 september 2024 07:38 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ] Top 40 van forum 40+ - Memory Lane van 01-08-2024 t/m 31-08-2024
nr / aantal posts / gebruiker
Het is een grote kracht, ik overwoog KLB zelfsquote:Op zondag 1 september 2024 11:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Er was ook een poos een kleine-klachten topic. Misschien is die ook nog actief.
Ik heb je klacht gelezen, en ik zou het ook niet doen. Zeker niet op zo'n Marktplaats. Pffff.quote:Op zondag 1 september 2024 11:42 schreef D. het volgende:
[..]
Het is een grote kracht, ik overwoog KLB zelfs
Bedankt, ik voel me gesteundquote:Op zondag 1 september 2024 11:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb je klacht gelezen, en ik zou het ook niet doen. Zeker niet op zo'n Marktplaats. Pffff.
Dottie on tourquote:Op zondag 1 september 2024 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar ben ik ook een keer geweest, echt heel mooi daar
Schuld?quote:Op zondag 1 september 2024 12:14 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom is het weer zo warm? Wiens schuld is dat?
Schuld jaquote:
quote:Op zondag 1 september 2024 12:14 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom is het weer zo warm? Wiens schuld is dat?
Ook een steeds zeldzamer straatbeeld, banken. Steeds meer filialen zijn weg...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |