Heel tofquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.nationalgeogr(...)t-een-voorraadje-vis
Huuquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
@:aiobi eet geen vis
Bedoelde huhquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Huu? Ben geen paard !
De AVA van Aiobi is een papagaaiduiker.. en ik las net dat ze geen vis at....quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Bedoelde huh
Geen idee waar het op doelde
Ohhhhquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De AVA van Aiobi is een papagaaiduiker.. en ik las net dat ze geen vis at....
Dus op die fiets
Bijzonderquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Net ff terrasje gepakt met een paar vrienden waarvan ik sommige al ken vanaf mijn 16de.. Mooi dat dat er nog is
Eentje zelfs vanaf mijn tiende.
Sommige in het dorpje blijven wonen... en sommige, zoals ik, weer terugverhuisd na de wilde jaren. En mannen gaan gewoon door waar ze gebleven zijn.quote:
Superleuk!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Net ff terrasje gepakt met een paar vrienden waarvan ik sommige al ken vanaf mijn 16de.. Mooi dat dat er nog is
Eentje zelfs vanaf mijn tiende.
Ja! Ben daar zelf ook bijzonder blij en dankbaar voor. Mooi clubje, we zien elkaar niet meer wekelijks of zelfs maandelijks.. maar zoals vandaag.. iemand appt spontaan.. balletje rolt. en dan fietsen er toch een man of 8 het terras op, zo spontaan. Leuke avondquote:
Dat is het leukste, als het zo onverwachts komtquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja! Ben daar zelf ook bijzonder blij en dankbaar voor. Mooi clubje, we zien elkaar niet meer wekelijks of zelfs maandelijks.. maar zoals vandaag.. iemand appt spontaan.. balletje rolt. en dan fietsen er toch een man of 8 het terras op, zo spontaan. Leuke avond
Momentjes om te koesteren.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja! Ben daar zelf ook bijzonder blij en dankbaar voor. Mooi clubje, we zien elkaar niet meer wekelijks of zelfs maandelijks.. maar zoals vandaag.. iemand appt spontaan.. balletje rolt. en dan fietsen er toch een man of 8 het terras op, zo spontaan. Leuke avond
Wat is snel..quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:02 schreef woxxel2 het volgende:
Maar 's de avond al zo snel afgelopen?
Cheers op een gezellige avond danquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat is snel..Was om 5 uur op, lange dag.. Biertempo lag hoog.. en om eerlijk te zijn.. was het gewoon mooi geweest. we druppelden weg.. zat nog wel bij de laatste vier
Nog ff na chillenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 01:08 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Cheers op een gezellige avond dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |