Lekker dat zoutige van de halloumiquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Halloumi. Aoibhin eet geen vis.
Dat at ik gisteren voor het eerst. Was lekkerquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Halloumi. Aoibhin eet geen vis.
Waarom is dat dus? Is dat altijd als ze komen waterskiën?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:25 schreef Deisyy het volgende:
waterskiën, dus hadden we sushi gehaald
Wel lastig met 1 arm lijkt me.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:25 schreef Deisyy het volgende:
Mijn dochter en schoonzoon kwamen waterskiën, dus hadden we sushi gehaald en op het water gegeten. Heerlijke avond!
Sushi eten?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel lastig met 1 arm lijkt me.
Logischquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom is dat dus? Is dat altijd als ze komen waterskiën?
1 arm; 2 stokjes.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waterskiën.quote:
Dus sloeg op het op het water eten, niet op de sushiquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom is dat dus? Is dat altijd als ze komen waterskiën?
Maar dat gingen dochter en schoonzoon doen, lees niet dat Deisyy dat ging doen.quote:
Hoeveel armen heb jij nodig om sushi te eten?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Taalnazi-achtig is er dan wat van die zin te vindenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus sloeg op het op het water eten, niet op de sushi
Ik durfde afgelopen week het water niet omdat ik bang was dat ik niet meer in de boot kon komenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar dat gingen dochter en schoonzoon doen, lees niet dat Deisyy dat ging doen.
Maar je viel er vandaag wel af met je zatte kopquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik durfde afgelopen week het water niet omdat ik bang was dat ik niet meer in de boot kon komen
Tijdens het waterskiën?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoeveel armen heb jij nodig om sushi te eten?
@maily wat vind jij ervan?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Taalnazi-achtig is er dan wat van die zin te vinden
Geweldig filmpje vind ik datquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar je viel er vandaag wel af met je zatte kop
Je was toch niet alleen ? Kijk eens naar dat para zwemmen en hoe die het bad uit komenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik durfde afgelopen week het water niet omdat ik bang was dat ik niet meer in de boot kon komen
Die hebben daar al een tijdje op getraind, goede vergelijkingquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Je was toch niet alleen ? Kijk eens naar dat para zwemmen en hoe die het bad uit komen
Dat is echt anders hoor, die zijn dat gewend en maken zich geen zorgen om andere lichaamsdelen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Je was toch niet alleen ? Kijk eens naar dat para zwemmen en hoe die het bad uit komen
Op het zwemmen ja niet op hoe er uit te komen .. dat lukt ze wel altijd iddquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die hebben daar al een tijdje op getraind, goede vergelijking
Dat rolstoelsporten lijkt me ook ontzettend zwaar, wel tof dat je dat een keer geprobeerd hebt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is echt anders hoor, die zijn dat gewend en maken zich geen zorgen om andere lichaamsdelen.
Heb in het verleden een keer gerolstoelhockeyed als demonstratieding. Waren meerdere veld clubs in rolstoelen en 2 teams die echt in een rolstoel zaten. Ik was continue bang voor benen en vingers, zij ramden door over het algemeen. Bij een deel zat er toch al geen gevoel meer in de benen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |