Sorry, u kent die buurten daar?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind het een tikje barbaars, maar google zegt dat dit zo is dus ik laat het er bij
Ik heb er heftig voor moeten googlen dus wat denk je zelfquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sorry, u kent die buurten daar?
Stel je de hel voor, doe dat keer 42, en je bent er nog niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb er heftig voor moeten googlen dus wat denk je zelf
In mijn jeugd was het er rustig om te wonen, nu kan je er overdag amper veilig over straat.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sorry, u kent die buurten daar?
Moet je het voor de lol eens savonds of snachts proberenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In mijn jeugd was het er rustig om te wonen, nu kan je er overdag amper veilig over straat.
Nee dank je, ik ben vorig jaar heel naïef overdag vanaf Pendrecht naar Ahoy en weer terug gelopen, ik heb me nog nooit zo onveilig gevoeld. Mijn collega's verklaarden me ook voor gek.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet je het voor de lol eens savonds of snachts proberen
Vaker naar de filemeldingen luisteren, A15 afslag Charlois.quote:
En zegt die dan ook Sjarloos?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vaker naar de filemeldingen luisteren, A15 afslag Charlois.
Die zegt Sjarloos ja, de echte Rotterdammer zegt Sjaarloosquote:
Zonder Sjar?quote:
He, je leeftquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dank je, ik ben vorig jaar heel naïef overdag vanaf Pendrecht naar Ahoy en weer terug gelopen, ik heb me nog nooit zo onveilig gevoeld. Mijn collega's verklaarden me ook voor gek.
https://nl.forvo.com/word/charlois/#nlquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vaker naar de filemeldingen luisteren, A15 afslag Charlois.
quote:
Gisteren. Met Aoibhin.quote:
Aparte woordvolgorde. Als je het niet wil weten zal ik het voor me houden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:30 schreef Deisyy het volgende:
Maar ik herken de foto niet, dus niet wil ik weten waar @:Domnivoor geweest is.
Ja.quote:
Tis idd wel wat rustiger,waarom ben jij wakker?quote:Op zondag 1 september 2024 05:42 schreef woxxel2 het volgende:
Dit forum leeft niet meer zo als een paar jaar geleden he
Ik slaap heel onregelmatig vaak.quote:
Dat gaat niet,heb een DM ban.quote:
Bijna 6 uur,koffie dan maar?quote:Op zondag 1 september 2024 05:58 schreef woxxel2 het volgende:
Ik twijfel om te gaan slapen of wakker blijven
Dat mag ik niet posten.Bans worden niet besproken.quote:
Dat is een goed teken.quote:
Oke.quote:Op zondag 1 september 2024 06:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat mag ik niet posten.Bans worden niet besproken.
Ik val geen mensen lastig.Dat kan iedereen beamen.Heeft een andere reden gehad toen ik al elders vakantie had.quote:Op zondag 1 september 2024 06:02 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Oke.
Ik ga denken dat je iemand hebt lastig gevallen. Of t mag niet van je vrouw
Goedemorgen vroege vogel.quote:
Weer echt helemaal aan de bakquote:
Als in trainen?quote:
Ja dat is weer helemaal begonnenquote:
En je hebt er zin in.quote:
Nog even wennenquote:
Zo lijkt het best een leuke man.quote:Op zondag 1 september 2024 06:28 schreef pullup het volgende:
https://www.facebook.com/xsenckel/videos/1975629319575375
Oh jee, maar het is goed afgelopenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In mijn jeugd was het er rustig om te wonen, nu kan je er overdag amper veilig over straat.
Heel langzaam kwam er een lachje op zijn gezichtquote:Op zondag 1 september 2024 06:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo lijkt het best een leuke man.![]()
Pciesquote:Op zondag 1 september 2024 06:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh jee, maar het is goed afgelopenDomni en ik zijn er nog
En een paar extra vingersquote:Op zondag 1 september 2024 06:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel langzaam kwam er een lachje op zijn gezicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
VersFruitquote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niks van gemerkt eergisteren. Rotterdam is een leuke stadquote:
Oh jee, daar val ik door de mandquote:
Is het echt zo erg?quote:
Jaquote:
Domni zegt hetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |