235 euro pp all inquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:53 schreef golfer het volgende:
[..]
De Nederlandse en Fok!-vraag: quanta costa?
Is at alleen op uitnodiging of kan je je gewoon ergens aanmelden?quote:
Volgens mij eenmalig. Diner partner was geabonneerd op een nieuwsbrief of zo waar het in stond.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:26 schreef flipsen het volgende:
[..]
Is at alleen op uitnodiging of kan je je gewoon ergens aanmelden?
Ik was eerst bang dat ze Daim taart hadden gebruikt maar Daim bevat geen pinda's (gelukkig). Dus ik neem aan huisgemaakt.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoek de verschillen op de afbeeldingen...
Darn.... ik hoop dat het voor hen het herhalen waard bleek.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Volgens mij eenmalig. Diner partner was geabonneerd op een nieuwsbrief of zo waar het in stond.
Ja, ik heb dat een paar jaar geleden bij Brienen aan de Maas gedaan. Was helemaal top.quote:Op woensdag 28 mei 2025 08:03 schreef Holiday76 het volgende:
Ik zie wel es aanbiedingen op Social Deal voorbij komen, zoals deze.
https://www.socialdeal.nl(...)-mrt-2025-den-bosch/
maar dan krijg je een 9 gangen amuse menu (in dit voorbeeld).
Ik haak daar vooralsnog op af omdat ik twijfel of je dan genoeg gegeten hebt, als alle gangen daadwerkelijk amuse-formaat zijn: dus in feite in 1-2 happen op.
Iemand zoiets wel es gedaan en hier ervaring mee ?
Ik had vorige week een 5 gangen social deal. Iedereen aan tafel twijfelde of het dessert nog wel kon. Een paar hapjes lukte (omdat het zo lekker was) maar het was meer dan genoeg. Dat is ook de opzet. Ooit maar 1x meegemaakt dat iemand niet genoeg at, maar die at sowieso iedere avond een pak rijstquote:Op woensdag 28 mei 2025 08:03 schreef Holiday76 het volgende:
Ik haak daar vooralsnog op af omdat ik twijfel of je dan genoeg gegeten hebt, als alle gangen daadwerkelijk amuse-formaat zijn: dus in feite in 1-2 happen op.
En bij welke Michelin zaak was dit ?quote:Op woensdag 28 mei 2025 09:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik had vorige week een 5 gangen social deal. Iedereen aan tafel twijfelde of het dessert nog wel kon. Een paar hapjes lukte (omdat het zo lekker was) maar het was meer dan genoeg. Dat is ook de opzet. Ooit maar 1x meegemaakt dat iemand niet genoeg at, maar die at sowieso iedere avond een pak rijst
Geen Michelin maar wel heel goed, Brasserie de Boerderij in Arnhem. Foto's grotendeels mislukt en weet nog maar een beetje wat ik gehad heb. Maar alles was heerlijk.quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:46 schreef Holiday76 het volgende:
[..]
En bij welke Michelin zaak was dit ?
Was vanwege 10 jarig bestaan White Room meen ik.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Volgens mij eenmalig. Diner partner was geabonneerd op een nieuwsbrief of zo waar het in stond.
9 amuses lijkt me vrij weinig, maar ik heb bij de Lindehof in Nuenen wel eens 24 amuses gehad, dat was echt fantastisch. Tribeca in Heeze heeft ook meerdere amuse-avonden in de planning dit jaar, maar daar kan ik in de herfst pas een mening over geven.quote:Op woensdag 28 mei 2025 08:03 schreef Holiday76 het volgende:
EDIT; ik bedoel dan bij Michelin zaken waar dit soort amuse-menu's dan worden aangeboden.
Ik had eens 450 amuses, dát was pas fantastischquote:Op maandag 2 juni 2025 01:21 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
9 amuses lijkt me vrij weinig, maar ik heb bij de Lindehof in Nuenen wel eens 24 amuses gehad, dat was echt fantastisch. Tribeca in Heeze heeft ook meerdere amuse-avonden in de planning dit jaar, maar daar kan ik in de herfst pas een mening over geven.
Ja, daar wil ik ook ooit eens heen, die avonden in Tribeca. Ik vind in dergelijke restaurants regelmatig de amuses de grootste verrassing van de hele maaltijd.quote:Op maandag 2 juni 2025 01:21 schreef FrankRicard het volgende:
EDIT; ik bedoel dan bij Michelin zaken waar dit soort amuse-menu's dan worden aang
Waarom dan ´maar´ een 7,5quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:22 schreef golfer het volgende:
Wanneer: 21-6-2025
[b]Waar: De Bank, Santpoort-Noord
Cijfer: 7,5
Al met al een prima ervaring met uiterst attente en vriendelijke bediening.
Totaal waren wij voor deze deal met alle supplementen en drankjes 107,10 euro kwijt.
Prijs/Kwaliteit: 7,5/10
Zeker een keer voor herhaling vatbaar.
Ik vond het net even te duur (met al die supplementen) voor wat er geboden werd.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:27 schreef flipsen het volgende:
[..]
Waarom dan ´maar´ een 7,5Als je de impressie leest zou ik eerder aan een 8 of zelfs 8,5 denken?
zelfs met kortings duurquote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:22 schreef golfer het volgende:
Wanneer: 21-6-2025
[b]Waar: De Bank, Santpoort-Noord
Cijfer: 7,5
Impressie:
Om het begin van de zomer (het werd opeens 32 graden) te vieren hadden wij via een Social Deal met 28% korting gereserveerd bij De Bank in Santpoort-Noord.
In het voormalige bankgebouw zit nu een wijnbar en een restaurant met 'bites to share'
We konden a la carte kiezen uit elk 1 voorgerecht, 2 hoofdgerechten en 1 nagerecht.
Voorgerechten:
[ afbeelding ]
Blues had gekozen voor 3 stuks Bruschetta met tomatensalsa.
En ik had gekozen voor 3 verse oesters met balsamico en ui van onze vaste viswinkel Santpoort aan Zee, die schuin tegenover De Bank zit. Hiervoor moesten we wel een supplement van 3 euro betalen.
[ afbeelding ]
Hoofdgerechten (om te delen):
[ afbeelding ]
Rouleaux van carpaccio (van slagerij Duijn) met truffelmayonaise, parmezaan en pijnboompitten.
[ afbeelding ]
Iberico vingers met BBQ saus. (supplement 3 euro)
[ afbeelding ]
Taco kreeft (3 stuks) met kreeft, selderij en dragon. (supplement 2,50)
[ afbeelding ]
Tonijntartaar met soja, kappertjes, wasabi en rode ui.
Alle gerechten waren vers gemaakt en prima van smaak.
Dessert:
[ afbeelding ]
We kozen allebei voor een scroppino (citroenijs, wodka en prosecco) Heerlijk verfrissend.
Bij de maaltijd dronken we een fles gezuiverd plat water en elk 2 glazen Misty Cove Sauvignon blanc uit Marlborough (NZ).
Tijdens de maaltijd werd er door een zangeres met gitaar een aantal nummers live gezongen.
Al met al een prima ervaring met uiterst attente en vriendelijke bediening.
Totaal waren wij voor deze deal met alle supplementen en drankjes 107,10 euro kwijt.
Prijs/Kwaliteit: 7,5/10
Zeker een keer voor herhaling vatbaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |