Ja, dikke lul 3 bier!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:40 schreef dl3b het volgende:
Kijk maar uit, dadelijk komt hier een een of ander wezen binnen vliegen die je wijst op een een of ander beduimeld Belgisch spellingboekje waarin al dit soort dingen gewoon goed gepraat wordt.
Onzin, leer je gewoon bij rekenen in groep 3. In ieder geval in de reken methodes die ik de afgelopen jaren heb onderwezen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:04 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nu niet meer. Net als dat jij wss ook niet hebt geleerd hoe een draaischijftelefoon werkt.
Het is rekenmethodes meneer de onderwijzer. Met zulk onderwijs wordt het nooit wat met de jeugdquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 00:08 schreef soeverein het volgende:
[..]
Onzin, leer je gewoon bij rekenen in groep 3. In ieder geval in de reken methodes die ik de afgelopen jaren heb onderwezen.
Klokkijken niet geleerd, geen biologie gehad. Wat heb je eigenlijk wel geleerd tijdens je schoolperiode?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:02 schreef Mikeytt het volgende:
Mwuah. Toen ik op de basischool zat, leerde we dit al niet. Dus deze generatie zal er wss niks van meegekregen hebben
Psssst het is mbo.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:16 schreef Poefbank het volgende:
Ooit een stagiaire meegemaakt die niet wist hoeveel maanden er in een jaar gaan. Hij kon ze dus ook niet allemaal benoemen. Dan zit je op het MBO.
Ja, ik zie mijn fout nu.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Walgelijke OP van user mikeytt weer inderdaad
Mijn fiets had altijd een lekke band.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:32 schreef Alarmonoff het volgende:
En de bruggen stonden vroeger ook echt open als je te laat was.
Klopt. Het zal zich dan ook voornamelijk afspelen op scholen waar de kinderen zoveel achterstand en problemen hebben dat het leren klokkijken er bij inschiet. Een school kan natuurlijk ook niet alles wegpoetsen wat de ouders thuis laten liggen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Doet er niet toe. Het is sowieso onzin. Elke normale school leert het gewoon.
Mijn nichtje van 6 krijgt het ook gewoon op school.
Mijn vriendin geeft les op de basisschool en in groep 3 en 4 wordt er anno 2024 nog volop klokkijken geleerd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:02 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Mwuah. Toen ik op de basischool zat, leerde we dit al niet. Dus deze generatie zal er wss niks van meegekregen hebben
Alle kassa's geven tegenwoordig al tot op de cent nauwkeurig aan hoeveelheid het wisselgeld is. Dan kon die persoon gewoon niet tellen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:02 schreef stavromulabeta het volgende:
Verbaast me niets. Ik moest laatst al helpen met het teruggeven van contant wisselgeld.
Toen je poep nog met lange oe schreef.quote:
En de bierkratten nog van hout waren en je moest doorzuipen om de kachel aan te houden!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toen je poep nog met lange oe schreef.
En de politie nog op varkens reed!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
En de bierkratten nog van hout waren en je moest doorzuipen om de kachel aan te houden!
Toen de Batavieren nog met hun vijven waren!
Toen de boten nog van hout waren en de mannen van staal!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |