quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Waarom zouden deze jongeren zich in vredesnaam moeten aanpassen aan de oude gewoonten van oudere generaties??
Als het aan mijn oma lag, zou iedereen ook moeten weten hoe je met een nokia 3310 moet gaan typen, maar dat is natuurlijk gewoon niet zo.
Mwuah. Die weten vooral meer over hun eigen generatie.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:53 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Niet per se beter maar oudere generaties weten wel veel meer én hebben meer ervaring.
Het is vrij letterlijk, meneer vond het wel geinig om een topic te openen over zijn kanker die hij nooit bleek te hebben gehad.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:39 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat een liefde toch weer van boze mensen.
Omdat het zo is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De rare kronkel waar ik het over heb is het belachelijke idee dat analoge klokken ouderwets zouden zijn.
Die formules heb ik mezelf geleerd. Gewoon door dingen uit te proberen en veel oefenen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Mwuah. Die weten vooral meer over hun eigen generatie.
Ik ga bejaarden ook niet als minderwaardig neerzetten omdat ze niet weten hoe je bepaalde simpele excel formules moet gebruiken of moeite hebben met AI gebruik.
Ongetwijfeld maar toch vertrouw ik die youtube clickbait filmpjes vaak niet (zelfde met mensen vragen waar land x op de kaart ligt)quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:02 schreef stalybridge het volgende:
Ik zag op Youtube een item waar dit aan Amerikaanse studenten werd gevraagd, die konden dit ook niet. Diegene die ze uitzonden in ieder geval.
Ehm, nou, nee. Ik zie analoge klokken volop in het dagelijkse leven hoor. Ik heb er thuis eentje hangen (en zo'n beetje iedereen die ik ken ook), op m'n werk hangen er meerdere, in winkelcentra zie je regelmatig analoge klokken hangen, horloges hebben analoge wijzerplaten, ik gebruik op mijn smartwatch een traditionele wijzerplaat en zo kan ik nog wel even doorgaan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:58 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Omdat het zo is.
In het dagelijks leven zie je analoge klokken nauwelijks. Bussen, trams, metro's, winkelcentra, allemaal digitaal.
Treinstations zijn zo'n beetje de enige plekken waar je ze nog ziet, en als je het jonge mensen vraagt, wordt daar nooit gebruik van gemaakt.
Ik kom uit '97 en toen ik op school zat, hingen er al digitale klokken. Zou mijn god niet weten waarom deze school nog analoog gebruikt.
Nog even dit. Hoe moet ik dit dan rijmen met je OP waarin beweerd wordt dat scholieren regelmatig te laat komen omdat ze geen klok kunnen kijken?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:33 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Ik zie analoge klokken in het dagelijks leven alleen op kerkgebouwen en in treinstations.
Overal zijn digitale klokken.
Verder gebruikt IEDEREEN natuurlijk hun smartphone of smartwatch om de tijd te checken.
Nou ja, die telefoons moeten dus worden ingeleverd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:04 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nog even dit. Hoe moet ik dit dan rijmen met je OP waarin beweerd wordt dat scholieren regelmatig te laat komen omdat ze geen klok kunnen kijken?
Of elf dubbele punt vijfenvijftig dus volgens de scholieren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:18 schreef Weltschmerz het volgende:
Volgens mij is het vijf voor twaalf.
Maar dan nog. Als je weet dat je na een les Nederlands naar het klaslokaal moet waar biologie wordt gegeven, dan vraag je toch aan iemand hoe en wat?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:15 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Nou ja, die telefoons moeten dus worden ingeleverd.
Of je verdiept je gewoon even een kwartier in hoe een analoge klok werkt en dan is je probleem opgelost.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:20 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Maar dan nog. Als je weet dat je na een les Nederlands naar het klaslokaal moet waar biologie wordt gegeven, dan vraag je toch aan iemand hoe en wat?
En het laatste lesuur op vrijdag is als de grote wijzer naar de twaalf wijst en de kleine naar de twee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Bijles op vrijdagmiddag na het laatste lesuur. Hebben ze het na 1 of 2 bijlessen onder de knie.
Die smartphone is dus ingeleverd....quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:29 schreef sp3c het volgende:
Ik geloof hier geen bal van hoor, ze hebben die smartphone nagenoeg aan hun hand geplakt zitten en dan kijken ze steeds op die klok die ze zogenaamd niet snappen?
Was ik niet mee weggekomen denk ik
#fakeNWS!
Ja maar dan ben je er alquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Die smartphone is dus ingeleverd....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |