quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:08 schreef TheVulture het volgende:
Voor het geval dat we meedoen heb ik toch maar een hotel in Mulhouse Frankrijk vastgelegd voor 6 nachten, kosten 400 EUR. Zo goedkoop heb ik nog nergens gezeten voor zoveel dagen. En het is met de trein 22 minuten naar Basel
Duur wordt het sowieso welquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:37 schreef Nexum het volgende:
Volgens mij boeide het werkelijk niemand dit jaar wat de gaststad zou worden
Maar hoe spreek je het uit? 'Basél' of 'Basil'? #durftevragenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:02 schreef Pino112 het volgende:
Zullen we het gewoon Basel noemen? Dat doet zo'n beetje elke site.
Baaaazul.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar hoe spreek je het uit? 'Basél' of 'Basil'? #durftevragen
Hou er wel rekening mee dat nachtelijk OV tussen Basel en Mulhouse wat lastiger kan zijn.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:08 schreef TheVulture het volgende:
Voor het geval dat we meedoen heb ik toch maar een hotel in Mulhouse Frankrijk vastgelegd voor 6 nachten, kosten 400 EUR. Zo goedkoop heb ik nog nergens gezeten voor zoveel dagen. En het is met de trein 22 minuten naar Basel
Het is Duits. Dus min of meer hoe je het op z'n Nederlands ook zou zeggen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar hoe spreek je het uit? 'Basél' of 'Basil'? #durftevragen
Ik kan er erg slecht tegen dat dit dus de lui zijn die ook elke reactie waarin Nederland wordt genoemd verwijderen, nog steeds.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:35 schreef Greys het volgende:
Zo gênant hoe een internationaal groots event dat serieus genomen wil worden zich als een tiener gedraagt op de socials. Hoe hun socialsteam (onder aanvoering van 40+ Rob Holley) dan op TikTok zit te gluren wat op dit moment hip is (niet het woord hip iig Greys 👵🏻) en dat snel zelf gaat gebruiken om er maar bij te horen. Heb echt plaatsvervangende schaamte.![]()
[ x ]
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:35 schreef Greys het volgende:
Zo gênant hoe een internationaal groots event dat serieus genomen wil worden zich als een tiener gedraagt op de socials. Hoe hun socialsteam (onder aanvoering van 40+ Rob Holley) dan op TikTok zit te gluren wat op dit moment hip is (niet het woord hip iig Greys 👵🏻) en dat snel zelf gaat gebruiken om er maar bij te horen. Heb echt plaatsvervangende schaamte.![]()
[ x ]
Ja dat.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:21 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heeft nogal deze vibes. Ze mogen daar best meer een middenweg in vinden, ten eerste stukje professionaliteit en ten tweede gezien er ook veel mensen op social media 25-50 jaar hun volgen.
Ja, het is toch van een grote treurigheid dat het ESF wordt gerepresenteerd op de sociale media door die ene ouwe gek in een hostel vol jongerenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:21 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heeft nogal deze vibes. Ze mogen daar best meer een middenweg in vinden, ten eerste stukje professionaliteit en ten tweede gezien er ook veel mensen op social media 25-50 jaar hun volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |