Hopelijk zit mijn vakantie er snel op.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:40 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Lekker voor je! Iedereen heeft z'n vakantie al gehad en jij kan zeggen dat je vakantie hebt, heerlijk!
Ik open geen nieuwe topic
Whyquote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hopelijk zit mijn vakantie er snel op.
Wat bedoel je daar nou weer mee!!quote:
fittiequote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:49 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar nou weer mee!!
Zijn jullie allemaal tutjes vandaag?quote:
Gewoon een lekker zomers nummer.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:49 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar nou weer mee!!
Ik ben altijd een tutje waarschijnlijkquote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn jullie allemaal tutjes vandaag?
Dan heb ik weer een baan natuurlijk. Vandaag een goed solli gesprek gehad verliep goed en nu maar afwachten.
Wat een mooi vooruitzicht!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn jullie allemaal tutjes vandaag?
Dan heb ik weer een baan natuurlijk. Vandaag een goed solli gesprek gehad verliep goed en nu maar afwachten.
Sure.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon een lekker zomers nummer.
Was wel een apart gesprek, ik tegenover 3 personen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ben altijd een tutje waarschijnlijk![]()
Ik zal voor je duimen dat je de baan krijgt
Klinkt goed!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was wel een apart gesprek, ik tegenover 3 personen.
Ze waren wel onder de indruk over de kennis die ik heb.
Was dat die met 5 uur reistijd ?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was wel een apart gesprek, ik tegenover 3 personen.
Ze waren wel onder de indruk over de kennis die ik heb.
Ik krijg het over 2 weken te horen. Ik moest op de terugweg wachten op de bus. Om mij tegen de zon te beschermen wou ik in het bushokje staan. Heb het maar niet gedaan aangezien het bushokje vol hing met spinnenwebben en de bijbehorende kruisspinnen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Wanneer hoor je het?
Nee, daar begin ik niet aan.quote:
Nooit v gehoordquote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh je kende het nog niet ... ik hoefde niet te klikken
Maar jij bent toch een SUPERbadeendje?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik krijg het over 2 weken te horen. Ik moest op de terugweg wachten op de bus. Om mij tegen de zon te beschermen wou ik in het bushokje staan. Heb het maar niet gedaan aangezien het bushokje vol hing met spinnenwebben en de bijbehorende kruisspinnen.
Broekie.quote:
Maar ga je het ook doen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:08 schreef HappyCharly het volgende:
Trustem!
Ja ik moet eigenlijk ook slapen
Liedjes met piano.quote:
Maar ik nu wel iets gemist door vaag niet alles teruglezen ... wat is er met je duim, dat ie geopereerd moet worden ? Ja dat bloeden laatst maar nu de diagnose graagquote:
Hij ligt op sterven, misschien kunnen ze zijn duim nog redden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ik nu wel iets gemist door vaag niet alles teruglezen ... wat is er met je duim, dat ie geopereerd moet worden ? Ja dat bloeden laatst maar nu de diagnose graag
Lijkt me ook wel slim, alles afzetten en de duim behoudenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij ligt op sterven, misschien kunnen ze zijn duim nog redden.
Om de een of andere reden groeit er daar iets, zit ook een ader in. Dus het bloeden zal regelmatig blijven gebeuren omdat bult die zo nu en dan open gaat. Het zit tegen de zenuw aan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ik nu wel iets gemist door vaag niet alles teruglezen ... wat is er met je duim, dat ie geopereerd moet worden ? Ja dat bloeden laatst maar nu de diagnose graag
5vinger typen zal dan wel niet lukkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij ligt op sterven, misschien kunnen ze zijn duim nog redden.
OK dat had ik idd gemist ... Sterktequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel slim, alles afzetten en de duim behouden
[..]
Om de een of andere reden groeit er daar iets, zit ook een ader in. Dus het bloeden zal regelmatig blijven gebeuren omdat bult die zo nu en dan open gaat. Het zit tegen de zenuw aan.
Dat gaan ze weghalen.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel slim, alles afzetten en de duim behouden
Dit dusquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ach met een paar weken kan je weer duimen.
Ik hoop dat alles goed verloopt en dat je er straks om kan lachen.
Mot mijn parkiet even langskomen met de slaaphamer?quote:
Ben jij al wezen kijken naar de lijken in de kerk? Als je een helm opdoet mag het nog ookquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dat had ik idd gemist ... Sterkte
Alleen als ie zacht isquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mot mijn parkiet even langskomen met de slaaphamer?
Pas wel op hoor, als die parkiet er niet helemaal bij is krijg je de kettingzaagquote:
Met één hand nog welquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
5vinger typen zal dan wel niet lukken
Nou, als alles is afgezet behalve de duim ook niet meer hequote:
Het is jouw half uurtje.quote:
Wil je die dan in haar mond proppenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mot mijn parkiet even langskomen met de slaaphamer?
Neezegquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Wil je die dan in haar mond proppen
Is dat irritante gegaap misschien over.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Neezeg
Dan kan ik toch niet slapen
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat irritante gegaap misschien over.
Ik moet er van gapen.quote:
Vervelend is het.quote:
De wetenschap staat nog steeds voor een raadsel waarom mensen gapen en waarom het aanstekelijk is.quote:
Dieren doen het ook wel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De wetenschap staat nog steeds voor een raadsel waarom mensen gapen en waarom het aanstekelijk is.
Dit is de meest genoemde mogelijkheid. Maar idd, tis n beetje n mysterie. Grappig wel tochquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De wetenschap staat nog steeds voor een raadsel waarom mensen gapen en waarom het aanstekelijk is.
Ergens werd als mogelijkheid genoemd dat je het doet om zuurstof je hoofd in te krijgen. En dus beter op te kunnen letten. Past weer bij een soort reset.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dieren doen het ook wel.
Ik zie het als een kleine reset van wat functies
Ja t gapen zelfquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ergens werd als mogelijkheid genoemd dat je het doet om zuurstof je hoofd in te krijgen. En dus beter op te kunnen letten. Past weer bij een soort reset.
Ja, en je oren poppen vaak open.. ( althans bij mij )quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ergens werd als mogelijkheid genoemd dat je het doet om zuurstof je hoofd in te krijgen. En dus beter op te kunnen letten. Past weer bij een soort reset.
Die theorie is al ontkracht.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zolang ze het niet weten is er niets ontkrachtquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die theorie is al ontkracht.
Dat kan alleen als ze weten wat het wel isquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die theorie is al ontkracht.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Wat een apartequote:
Pracht beest zegquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 07:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Een harpij arend, daar zijn veel fotogenieke foto's van
[ afbeelding ]
quote:
Zwaaitquote:
Daar zit vast wel wat lekkers bijquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 08:33 schreef pullup het volgende:
Elke dag een andere kaas kunnen kiezen uit je eigen land![]()
[ afbeelding ]
Die tekst dat ze voor elke dag een kaas hadden moest ik altijd aan horen van mijn Franse zwager die er dan bij meldde dat wij in Nederland maar 3 verschillende kazen hebben: Jong, middel en oudquote:
Wat een mislukkelingen zijn die meeste voetbalsupporters tochquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 08:25 schreef pullup het volgende:
Die hoeven niet meer terug te komen![]()
https://www.at5.nl/artike(...)ffen-bij-poolse-fans
En maar mekkeren dat ze niet kunnen spelen als de politie er een keer geen zin in heeft dit te regulerenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 08:41 schreef maily het volgende:
[..]
Wat een mislukkelingen zijn die meeste voetbalsupporters toch
Juist.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 08:44 schreef pullup het volgende:
[..]
En maar mekkeren dat ze niet kunnen spelen als de politie er een keer geen zin in heeft dit te reguleren
Moet je kijken wat dat kost allemaal al die mankrachten op de beenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 08:44 schreef maily het volgende:
[..]
Juist.
Nog steeds belachelijk dat er überhaupt politie/ME nodig is voor die flauwekul.
En altijd in de weekends/avonden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je kijken wat dat kost allemaal al die mankrachten op de been
Ja ook dat.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:34 schreef maily het volgende:
[..]
En altijd in de weekends/avonden.
Met gevaar voor eigen leven.
De meesten?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 08:41 schreef maily het volgende:
[..]
Wat een mislukkelingen zijn die meeste voetbalsupporters toch
hoe dom ben je danquote:Rond datzelfde tijdstip zien agenten in de Warmoesstraat een Poolse fan die een trui draagt met de tekst ACAB, een afkorting voor All Cops Are Bastards. Bij zijn aanhouding blijkt hij ook vuurwerk en fakkels bij zich te hebben.
Hey Sodequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:59 schreef Sodeknetters het volgende:
Het probleem is, zodra voetbalpubliek zich op de openbare weg gaat misdragen, wordt het een zaak van de politie. Want openbare orde. Het zou al helpen als clubs de rekening van die inzet gepresenteerd zouden krijgen.
Mogge
Neequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:59 schreef chufi het volgende:
@:pullup heb je ook nog pararoeiers onder je hoede?
Ik zag ze roeien en op wereldbekers zie ik ze ook wel eens voorbijkomen dus vroeg het me afquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee
Zijn er echt ook maar een paar die er aan doen, zeker op dit niveau. Een van mijn coach vrienden is dit na zijn pensioen als bondscoach opgepakt en dit is al zijn derde spelen als para bondscoach geloof ik.
Heb ooit een blind meisje op de club gehad die uiteindelijk in Peking in een van de para boten zat maar daar zelf nooit mee geweest, haar vriendje roeide op het kanaal in Utrecht voor haar uit en zorgde ervoor dat ze de goede koers bleef varen. Leek mij altijd doodeng om blind achteruit te varen, zeker op dat drukke kanaal met een horde potentiële tegenliggers
quote:
Diep respectquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag ze roeien en op wereldbekers zie ik ze ook wel eens voorbijkomen dus vroeg het me af
Blind lijkt mij ook idd wel wat lastig.. Zag net 5km atletiek blindrennen met begeleiding aan een touwtje ... zowaar een WR..
Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:59 schreef Sodeknetters het volgende:
Het probleem is, zodra voetbalpubliek zich op de openbare weg gaat misdragen, wordt het een zaak van de politie. Want openbare orde. Het zou al helpen als clubs de rekening van die inzet gepresenteerd zouden krijgen.
Mogge
De festivals die ik bezocht was nooit grootschalige politie inzet nodig. Daar waren beveiligingsbedrijven voor ingehuurd die dat ook prima deden. Het is toch van de gekke dat wangedrag van “supporters” op de samenleving afgewenteld moeten worden? Laat de clubs dat maar betalen. Misschien wordt de stimulans om zich te gedragen wat groter als het de clubs bakken met geld gaat kosten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren.
Dan kan je alle evenementen wel afschaffen ook.
Festivals e.d. zijn tegenwoordig al niet meer te betalen vanwege de verplichte beveiliging.
Wat helaas nodig is, want daar komen de hooligans ook al op af.
Volkomen met je eens jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
De festivals die ik bezocht was nooit grootschalige politie inzet nodig. Daar waren beveiligingsbedrijven voor ingehuurd die dat ook prima deden. Het is toch van de gekke dat wangedrag van “supporters” op de samenleving afgewenteld moeten worden? Laat de clubs dat maar betalen. Misschien wordt de stimulans om zich te gedragen wat groter als het de clubs bakken met geld gaat kosten.
Keuzes makenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:30 schreef marcb1974 het volgende:
Ow shit, krijg net mails. Alle DRIE mijn Antivirus programma's verlopen binnenkort. Wat moet ik nu?
Verlengenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:30 schreef marcb1974 het volgende:
Ow shit, krijg net mails. Alle DRIE mijn Antivirus programma's verlopen binnenkort. Wat moet ik nu?
Tot drie jaar geleden had ik nooit een officieel antivirus programma, wel altijd een crackquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:30 schreef marcb1974 het volgende:
Maar degene die ik gebruik zit er niet tussen? Dus hoe dan?quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar degene die ik gebruik zit er niet tussen? Dus hoe dan?
Dus eigenlijk gebruik je er 4?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon klikken. Veiligheid voor alles.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook daar al in de file,quote:
Als je niet van een kantje afflikkert om de perfecte selfie te maken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook daar al in de file,
en straks janken dat ze je met een heli moeten weghalen omdat je op je bek gaat met je lelijke sandalen
Ik heb ooit nog eens geskied op de Zugspitze, komt wel dichtbij zo.quote:
Zonde, leuk speelgoedquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:46 schreef maily het volgende:
[..]
Als je niet van een kantje afflikkert om de perfecte selfie te maken.
https://www.bd.nl/buitenl(...)jeskasteel~a725a796/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo ongeveer ja, mensen zijn stomquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:46 schreef maily het volgende:
[..]
WTFquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo ongeveer ja, mensen zijn stom
[ x ]
Ja echtquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:45 schreef maily het volgende:
[..]
Idioten.
Die moeten gewoon onderaan tegengehouden worden.
Nog een WTFquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:46 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is nou iets wat ik nog nooit heb gedaan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ooit nog eens geskied op de Zugspitze, komt wel dichtbij zo.
Wel eerst winnen van Austria Klagenfurt vanavond... en danquote:
And nothing of value was lostquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo ongeveer ja, mensen zijn stom
[ x ]
Moet je eigenlijk een alcohol test doen voor je in de botsauto's gaat?quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel eerst winnen van Austria Klagenfurt vanavond... en dan
Zeg me dat het niet waar isquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:15 schreef marcb1974 het volgende:
De jeugd van tegenwoordig wordt wel steeds dommer he
En de betreffende ouders moeten zich eens gaan afvragen hoe hard ze falen
NWS / Scholieren regelmatig te laat omdat ze geen klok kunnen kijken
Maar de nacht zal wel koud zijn ....quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:17 schreef mario390 het volgende:
zo heet als deze jaar was nog niet
op wiesenmarkt
Mij ook niet meerquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is nou iets wat ik nog nooit heb gedaan.
Trekt me ook niet trouwens
Dat soort nachten zijn vaak niet koud hequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar de nacht zal wel koud zijn ....
Je ziet hem zich niet klemzuipen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:45 schreef chufi het volgende:
ja ja , maar dat zie ik mario nog niet doen
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar de nacht zal wel koud zijn ....
Ik ben een aantal jaar geleden dit bord tegengekomen in Zion National Park toen we daar aan het klimmen waren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:46 schreef maily het volgende:
[..]
Ben jij dat, die eerste?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ooit nog eens geskied op de Zugspitze, komt wel dichtbij zo.
Want je was bezopen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:18 schreef mario390 het volgende:
ook niet mijn
in mai zijn ze op teentfest gewezen
was ik maar heb ze niet veel metgegregen
quote:
Uit je dorp of uit Oostenrijk ? Hij zingt geen schlagerquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:19 schreef mario390 het volgende:
dit was en van onze grotste zanger,overleden 1988
Dat was Falco toch?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:19 schreef mario390 het volgende:
dit was en van onze grotste zanger,overleden 1988
Wat is er mis met augustus?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Weeekend!! en een Speciaal weekend... Tering Augustus bijna voorbij!
Dit was niet mijn beste augustus zeg maar.... en hij wilde ook maar niet voorbij :quote:
Succes in september dan maar..quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dit was niet mijn beste augustus zeg maar.... en hij wilde ook maar niet voorbij :![]()
Ik moet ook niet te vroeg juichen.. want we hebben nog een dag
Wat een vreemde bouwstijl...quote:
Gotischquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat een vreemde bouwstijl...
quote:Of moet ik zegen
Uit verschillende periodes ja.quote:stijlen?
Ooit katholiek, later protestants ja.quote:Doet me protestants aan... met een katholiek topje.. .. en nog wat mengelmoesjes
Ja maar het klopt niet... Ding is verkeerd omquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gotisch
[..]
[..]
Uit verschillende periodes ja.
[..]
Ooit katholiek, later protestants ja.
Ik begrijp wat je bedoelt qua stijlen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja maar het klopt niet... Ding is verkeerd om
Het lijkt alsof het nieuwste (protestantse) onderaan in het midden is gebouwd... .. en het oudste katholieke on top.
#timelineshift
En dan heb ik het nog niet eens over die aannemer die aan de zijkanten heeft bijgeklust.
Snap ik wel ergens.. soort van klassiek dilemma. Kunst, schoonheid, vakmanschap, enerzijds... functie, doel, verleden, anderzijds.. Kan het niet goed omschrijven ,...maar snap het wel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:58 schreef Puzzie het volgende:
Ik heb altijd een dubbel gevoel bij kerken : Ik vind ze prachtig, de beelden , de schilderingen , mozaïek in de ramen, ik heb zelfs een beeldje van Maria van mijn overleden opa in mijn vitrine staan, en tegelijkertijd heb ik een afkeer van alles wat met geloof en onderdrukking te maken heeft.
Waarom zeg jij dit, jij bent vrouw. Doe eens stil zijn, je hoofd bedekken en breien ofzoquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:58 schreef Puzzie het volgende:
Ik heb altijd een dubbel gevoel bij kerken : Ik vind ze prachtig, de beelden , de schilderingen , mozaïek in de ramen, ik heb zelfs een beeldje van Maria van mijn overleden opa in mijn vitrine staan, en tegelijkertijd heb ik een afkeer van alles wat met geloof en onderdrukking te maken heeft.
Ik volg je helemaal en dat zijn kwesties die mij ook heel lang bezig hebben gehoudenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Snap ik wel ergens.. soort van klassiek dilemma. Kunst, schoonheid, vakmanschap, enerzijds... functie, doel, verleden, anderzijds.. Kan het niet goed omschrijven ,...maar snap het wel.
Heel aparte vergelijking.. Zo vind ik bijvoorbeeld straaljager, of een Apache helikopter.. prachtige , fascinerende machines.. .. anderzijds verafschuw ik het doel ze gemaakt zijn om te doden...
Volg je me nog
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zeg jij dit, jij bent vrouw. Doe eens stil zijn, je hoofd bedekken en breien ofzo
Geen idee of jij dat gelooft, ik nam een aantal van de standaard dingen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]Met dat laatste heb ik geen enkel probleem als mensen dat geloven .
Toen mijn zoon bij de Imam moest komen om te trouwen was ik ook een uur verkleed als Pinguïn (alleen hoofddoek)
Dat soort dingen doe je op dat moment namelijk voor je kinderen
Of ik wat geloofquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee of jij dat gelooft, ik nam een aantal van de standaard dingen.
En oh, vrouwenkiesrecht
Hopelijk wordt het een geweldige september.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dit was niet mijn beste augustus zeg maar.... en hij wilde ook maar niet voorbij :![]()
Ik moet ook niet te vroeg juichen.. want we hebben nog een dag
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:24 schreef Shii het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het een geweldige september.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:37 schreef marcb1974 het volgende:
Het was een beetje heet in Iran vandaag (als het bericht klopt).
Of vinden jullie 82 graden nog te doen?
https://www.hln.be/wetens(...)t-op-aarde~ad8e66fa/
Als dat schip geen raketten zou vangen was het ook al een bijzonder schip. Dat schip word vaak vergeten.,.. maar dat is een autonoom schip (behalve dan met aan en afmeren ) Ook een mooi stukje techniek.quote:
Ja echt wel!!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als dat schip geen raketten zou vangen was het ook al een bijzonder schip. Dat schip word vaak vergeten.,.. maar dat is een autonoom schip (behalve dan met aan en afmeren ) Ook een mooi stukje techniek.
Daar zijn die tetten voorquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Hangt hier een wijzerklok ... moet je zoiets opwinden ?
Ah kunnen die dat ? ff bier halen danquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daar zijn die tetten voor
Hoe laat ongeveer?quote:
Heer aloa.quote:
Druk hierquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer aloa.![]()
Nog steeds groot feest?
Heb het al verwijderd.quote:
Mag het prima laten staan hoorquote:
Proost.quote:
Mijn parkiet wil dat niet, maf beest.quote:
Die verwacht dat jij hem schoonlikt ofzo?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet wil dat niet, maf beest.
Ze heeft wel een badje waar ze soms gebruik van maakt maar dat heeft ook even geduurd voordat ze dat deed.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die verwacht dat jij hem schoonlikt ofzo?
Ah, vooruit dan. Een bad(eend)je mag ookquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze heeft wel een badje waar ze soms gebruik van maakt maar dat heeft ook even geduurd voordat ze dat deed.
Mijn parkiet is raar. Een stukje appel of mandarijn horen ze ook lekker te vinden, de mijne mot er niets van weten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, vooruit dan. Een bad(eend)je mag ook
Durf bijna niet te vragen wat die dan wel eetquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet is raar. Een stukje appel of mandarijn horen ze ook lekker te vinden, de mijne mot er niets van weten.
Zaad.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Durf bijna niet te vragen wat die dan wel eet
Als haar voederbakje leeg is dan krijg ik het ook gelijk te horen.quote:
En dan moet jij dat gaan vullen jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als haar voederbakje leeg is dan krijg ik het ook gelijk te horen.
Ach dat is ook weer binnen een minuut gebeurd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan moet jij dat gaan vullen ja
Gaat dat zo snel bij SBE's jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach dat is ook weer binnen een minuut gebeurd.
Ik denk dat we op een verkeerde golflengte zitten.quote:
Ik zit vooral op een brede golf nuquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat we op een verkeerde golflengte zitten.
kun je lekker surfenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zit vooral op een brede golf nu
Lekker en gezondquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:02 schreef Domnivoor het volgende:
Pandora Petronella, met Aoibhin![]()
[ afbeelding ]
Ik herken boontjes, aardappel augurk en ui.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:02 schreef Domnivoor het volgende:
Pandora Petronella, met Aoibhin![]()
[ afbeelding ]
Halloumi. Aoibhin eet geen vis.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:13 schreef maily het volgende:
[..]
Ik herken boontjes, aardappel augurk en ui.
En wat nog? Witvis?
Lekker dat zoutige van de halloumiquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Halloumi. Aoibhin eet geen vis.
Dat at ik gisteren voor het eerst. Was lekkerquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Halloumi. Aoibhin eet geen vis.
Waarom is dat dus? Is dat altijd als ze komen waterskiën?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:25 schreef Deisyy het volgende:
waterskiën, dus hadden we sushi gehaald
Wel lastig met 1 arm lijkt me.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:25 schreef Deisyy het volgende:
Mijn dochter en schoonzoon kwamen waterskiën, dus hadden we sushi gehaald en op het water gegeten. Heerlijke avond!
Sushi eten?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel lastig met 1 arm lijkt me.
Logischquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom is dat dus? Is dat altijd als ze komen waterskiën?
1 arm; 2 stokjes.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waterskiën.quote:
Dus sloeg op het op het water eten, niet op de sushiquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom is dat dus? Is dat altijd als ze komen waterskiën?
Maar dat gingen dochter en schoonzoon doen, lees niet dat Deisyy dat ging doen.quote:
Hoeveel armen heb jij nodig om sushi te eten?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Taalnazi-achtig is er dan wat van die zin te vindenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus sloeg op het op het water eten, niet op de sushi
Ik durfde afgelopen week het water niet omdat ik bang was dat ik niet meer in de boot kon komenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar dat gingen dochter en schoonzoon doen, lees niet dat Deisyy dat ging doen.
Maar je viel er vandaag wel af met je zatte kopquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik durfde afgelopen week het water niet omdat ik bang was dat ik niet meer in de boot kon komen
Tijdens het waterskiën?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoeveel armen heb jij nodig om sushi te eten?
@maily wat vind jij ervan?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Taalnazi-achtig is er dan wat van die zin te vinden
Geweldig filmpje vind ik datquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar je viel er vandaag wel af met je zatte kop
Je was toch niet alleen ? Kijk eens naar dat para zwemmen en hoe die het bad uit komenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik durfde afgelopen week het water niet omdat ik bang was dat ik niet meer in de boot kon komen
Die hebben daar al een tijdje op getraind, goede vergelijkingquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Je was toch niet alleen ? Kijk eens naar dat para zwemmen en hoe die het bad uit komen
Dat is echt anders hoor, die zijn dat gewend en maken zich geen zorgen om andere lichaamsdelen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Je was toch niet alleen ? Kijk eens naar dat para zwemmen en hoe die het bad uit komen
Op het zwemmen ja niet op hoe er uit te komen .. dat lukt ze wel altijd iddquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die hebben daar al een tijdje op getraind, goede vergelijking
Dat rolstoelsporten lijkt me ook ontzettend zwaar, wel tof dat je dat een keer geprobeerd hebt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is echt anders hoor, die zijn dat gewend en maken zich geen zorgen om andere lichaamsdelen.
Heb in het verleden een keer gerolstoelhockeyed als demonstratieding. Waren meerdere veld clubs in rolstoelen en 2 teams die echt in een rolstoel zaten. Ik was continue bang voor benen en vingers, zij ramden door over het algemeen. Bij een deel zat er toch al geen gevoel meer in de benen
Ze zijn toch al een paar jaar gewend hoe ze gemakkelijkst uit het water kunnen komen, als ik me via het trappetje uit het water wil hijsen lukt dat echt niet met één arm, je moet namelijk overpakken en daar heb je er twee voor nodig.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Op het zwemmen ja niet op hoe er uit te komen .. dat lukt ze wel altijd idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |