Hopelijk zit mijn vakantie er snel op.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:40 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Lekker voor je! Iedereen heeft z'n vakantie al gehad en jij kan zeggen dat je vakantie hebt, heerlijk!
Ik open geen nieuwe topic
Whyquote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hopelijk zit mijn vakantie er snel op.
Wat bedoel je daar nou weer mee!!quote:
fittiequote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:49 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar nou weer mee!!
Zijn jullie allemaal tutjes vandaag?quote:
Gewoon een lekker zomers nummer.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:49 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar nou weer mee!!
Ik ben altijd een tutje waarschijnlijkquote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn jullie allemaal tutjes vandaag?
Dan heb ik weer een baan natuurlijk. Vandaag een goed solli gesprek gehad verliep goed en nu maar afwachten.
Wat een mooi vooruitzicht!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn jullie allemaal tutjes vandaag?
Dan heb ik weer een baan natuurlijk. Vandaag een goed solli gesprek gehad verliep goed en nu maar afwachten.
Sure.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon een lekker zomers nummer.
Was wel een apart gesprek, ik tegenover 3 personen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ben altijd een tutje waarschijnlijk![]()
Ik zal voor je duimen dat je de baan krijgt
Klinkt goed!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was wel een apart gesprek, ik tegenover 3 personen.
Ze waren wel onder de indruk over de kennis die ik heb.
Was dat die met 5 uur reistijd ?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was wel een apart gesprek, ik tegenover 3 personen.
Ze waren wel onder de indruk over de kennis die ik heb.
Ik krijg het over 2 weken te horen. Ik moest op de terugweg wachten op de bus. Om mij tegen de zon te beschermen wou ik in het bushokje staan. Heb het maar niet gedaan aangezien het bushokje vol hing met spinnenwebben en de bijbehorende kruisspinnen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Wanneer hoor je het?
Nee, daar begin ik niet aan.quote:
Nooit v gehoordquote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh je kende het nog niet ... ik hoefde niet te klikken
Maar jij bent toch een SUPERbadeendje?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik krijg het over 2 weken te horen. Ik moest op de terugweg wachten op de bus. Om mij tegen de zon te beschermen wou ik in het bushokje staan. Heb het maar niet gedaan aangezien het bushokje vol hing met spinnenwebben en de bijbehorende kruisspinnen.
Broekie.quote:
Maar ga je het ook doen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:08 schreef HappyCharly het volgende:
Trustem!
Ja ik moet eigenlijk ook slapen
Liedjes met piano.quote:
Maar ik nu wel iets gemist door vaag niet alles teruglezen ... wat is er met je duim, dat ie geopereerd moet worden ? Ja dat bloeden laatst maar nu de diagnose graagquote:
Hij ligt op sterven, misschien kunnen ze zijn duim nog redden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ik nu wel iets gemist door vaag niet alles teruglezen ... wat is er met je duim, dat ie geopereerd moet worden ? Ja dat bloeden laatst maar nu de diagnose graag
Lijkt me ook wel slim, alles afzetten en de duim behoudenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij ligt op sterven, misschien kunnen ze zijn duim nog redden.
Om de een of andere reden groeit er daar iets, zit ook een ader in. Dus het bloeden zal regelmatig blijven gebeuren omdat bult die zo nu en dan open gaat. Het zit tegen de zenuw aan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ik nu wel iets gemist door vaag niet alles teruglezen ... wat is er met je duim, dat ie geopereerd moet worden ? Ja dat bloeden laatst maar nu de diagnose graag
5vinger typen zal dan wel niet lukkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij ligt op sterven, misschien kunnen ze zijn duim nog redden.
OK dat had ik idd gemist ... Sterktequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel slim, alles afzetten en de duim behouden
[..]
Om de een of andere reden groeit er daar iets, zit ook een ader in. Dus het bloeden zal regelmatig blijven gebeuren omdat bult die zo nu en dan open gaat. Het zit tegen de zenuw aan.
Dat gaan ze weghalen.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel slim, alles afzetten en de duim behouden
Dit dusquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ach met een paar weken kan je weer duimen.
Ik hoop dat alles goed verloopt en dat je er straks om kan lachen.
Mot mijn parkiet even langskomen met de slaaphamer?quote:
Ben jij al wezen kijken naar de lijken in de kerk? Als je een helm opdoet mag het nog ookquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dat had ik idd gemist ... Sterkte
Alleen als ie zacht isquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mot mijn parkiet even langskomen met de slaaphamer?
Pas wel op hoor, als die parkiet er niet helemaal bij is krijg je de kettingzaagquote:
Met één hand nog welquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
5vinger typen zal dan wel niet lukken
Nou, als alles is afgezet behalve de duim ook niet meer hequote:
Het is jouw half uurtje.quote:
Wil je die dan in haar mond proppenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mot mijn parkiet even langskomen met de slaaphamer?
Neezegquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Wil je die dan in haar mond proppen
Is dat irritante gegaap misschien over.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Neezeg
Dan kan ik toch niet slapen
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat irritante gegaap misschien over.
Ik moet er van gapen.quote:
Vervelend is het.quote:
De wetenschap staat nog steeds voor een raadsel waarom mensen gapen en waarom het aanstekelijk is.quote:
Dieren doen het ook wel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De wetenschap staat nog steeds voor een raadsel waarom mensen gapen en waarom het aanstekelijk is.
Dit is de meest genoemde mogelijkheid. Maar idd, tis n beetje n mysterie. Grappig wel tochquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De wetenschap staat nog steeds voor een raadsel waarom mensen gapen en waarom het aanstekelijk is.
Ergens werd als mogelijkheid genoemd dat je het doet om zuurstof je hoofd in te krijgen. En dus beter op te kunnen letten. Past weer bij een soort reset.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dieren doen het ook wel.
Ik zie het als een kleine reset van wat functies
Ja t gapen zelfquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ergens werd als mogelijkheid genoemd dat je het doet om zuurstof je hoofd in te krijgen. En dus beter op te kunnen letten. Past weer bij een soort reset.
Ja, en je oren poppen vaak open.. ( althans bij mij )quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ergens werd als mogelijkheid genoemd dat je het doet om zuurstof je hoofd in te krijgen. En dus beter op te kunnen letten. Past weer bij een soort reset.
Die theorie is al ontkracht.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zolang ze het niet weten is er niets ontkrachtquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die theorie is al ontkracht.
Dat kan alleen als ze weten wat het wel isquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die theorie is al ontkracht.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Wat een apartequote:
Pracht beest zegquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 07:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Een harpij arend, daar zijn veel fotogenieke foto's van
[ afbeelding ]
quote:
Zwaaitquote:
Daar zit vast wel wat lekkers bijquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 08:33 schreef pullup het volgende:
Elke dag een andere kaas kunnen kiezen uit je eigen land![]()
[ afbeelding ]
Die tekst dat ze voor elke dag een kaas hadden moest ik altijd aan horen van mijn Franse zwager die er dan bij meldde dat wij in Nederland maar 3 verschillende kazen hebben: Jong, middel en oudquote:
Wat een mislukkelingen zijn die meeste voetbalsupporters tochquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 08:25 schreef pullup het volgende:
Die hoeven niet meer terug te komen![]()
https://www.at5.nl/artike(...)ffen-bij-poolse-fans
En maar mekkeren dat ze niet kunnen spelen als de politie er een keer geen zin in heeft dit te regulerenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 08:41 schreef maily het volgende:
[..]
Wat een mislukkelingen zijn die meeste voetbalsupporters toch
Juist.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 08:44 schreef pullup het volgende:
[..]
En maar mekkeren dat ze niet kunnen spelen als de politie er een keer geen zin in heeft dit te reguleren
Moet je kijken wat dat kost allemaal al die mankrachten op de beenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 08:44 schreef maily het volgende:
[..]
Juist.
Nog steeds belachelijk dat er überhaupt politie/ME nodig is voor die flauwekul.
En altijd in de weekends/avonden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je kijken wat dat kost allemaal al die mankrachten op de been
Ja ook dat.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:34 schreef maily het volgende:
[..]
En altijd in de weekends/avonden.
Met gevaar voor eigen leven.
De meesten?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 08:41 schreef maily het volgende:
[..]
Wat een mislukkelingen zijn die meeste voetbalsupporters toch
hoe dom ben je danquote:Rond datzelfde tijdstip zien agenten in de Warmoesstraat een Poolse fan die een trui draagt met de tekst ACAB, een afkorting voor All Cops Are Bastards. Bij zijn aanhouding blijkt hij ook vuurwerk en fakkels bij zich te hebben.
Hey Sodequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:59 schreef Sodeknetters het volgende:
Het probleem is, zodra voetbalpubliek zich op de openbare weg gaat misdragen, wordt het een zaak van de politie. Want openbare orde. Het zou al helpen als clubs de rekening van die inzet gepresenteerd zouden krijgen.
Mogge
Neequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:59 schreef chufi het volgende:
@:pullup heb je ook nog pararoeiers onder je hoede?
Ik zag ze roeien en op wereldbekers zie ik ze ook wel eens voorbijkomen dus vroeg het me afquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee
Zijn er echt ook maar een paar die er aan doen, zeker op dit niveau. Een van mijn coach vrienden is dit na zijn pensioen als bondscoach opgepakt en dit is al zijn derde spelen als para bondscoach geloof ik.
Heb ooit een blind meisje op de club gehad die uiteindelijk in Peking in een van de para boten zat maar daar zelf nooit mee geweest, haar vriendje roeide op het kanaal in Utrecht voor haar uit en zorgde ervoor dat ze de goede koers bleef varen. Leek mij altijd doodeng om blind achteruit te varen, zeker op dat drukke kanaal met een horde potentiële tegenliggers
quote:
Diep respectquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag ze roeien en op wereldbekers zie ik ze ook wel eens voorbijkomen dus vroeg het me af
Blind lijkt mij ook idd wel wat lastig.. Zag net 5km atletiek blindrennen met begeleiding aan een touwtje ... zowaar een WR..
Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:59 schreef Sodeknetters het volgende:
Het probleem is, zodra voetbalpubliek zich op de openbare weg gaat misdragen, wordt het een zaak van de politie. Want openbare orde. Het zou al helpen als clubs de rekening van die inzet gepresenteerd zouden krijgen.
Mogge
De festivals die ik bezocht was nooit grootschalige politie inzet nodig. Daar waren beveiligingsbedrijven voor ingehuurd die dat ook prima deden. Het is toch van de gekke dat wangedrag van “supporters” op de samenleving afgewenteld moeten worden? Laat de clubs dat maar betalen. Misschien wordt de stimulans om zich te gedragen wat groter als het de clubs bakken met geld gaat kosten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren.
Dan kan je alle evenementen wel afschaffen ook.
Festivals e.d. zijn tegenwoordig al niet meer te betalen vanwege de verplichte beveiliging.
Wat helaas nodig is, want daar komen de hooligans ook al op af.
Volkomen met je eens jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
De festivals die ik bezocht was nooit grootschalige politie inzet nodig. Daar waren beveiligingsbedrijven voor ingehuurd die dat ook prima deden. Het is toch van de gekke dat wangedrag van “supporters” op de samenleving afgewenteld moeten worden? Laat de clubs dat maar betalen. Misschien wordt de stimulans om zich te gedragen wat groter als het de clubs bakken met geld gaat kosten.
Keuzes makenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:30 schreef marcb1974 het volgende:
Ow shit, krijg net mails. Alle DRIE mijn Antivirus programma's verlopen binnenkort. Wat moet ik nu?
Verlengenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:30 schreef marcb1974 het volgende:
Ow shit, krijg net mails. Alle DRIE mijn Antivirus programma's verlopen binnenkort. Wat moet ik nu?
Tot drie jaar geleden had ik nooit een officieel antivirus programma, wel altijd een crackquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:30 schreef marcb1974 het volgende:
Maar degene die ik gebruik zit er niet tussen? Dus hoe dan?quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar degene die ik gebruik zit er niet tussen? Dus hoe dan?
Dus eigenlijk gebruik je er 4?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon klikken. Veiligheid voor alles.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |