Heb het al verwijderd.quote:
Mag het prima laten staan hoorquote:
Proost.quote:
Mijn parkiet wil dat niet, maf beest.quote:
Die verwacht dat jij hem schoonlikt ofzo?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet wil dat niet, maf beest.
Ze heeft wel een badje waar ze soms gebruik van maakt maar dat heeft ook even geduurd voordat ze dat deed.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die verwacht dat jij hem schoonlikt ofzo?
Ah, vooruit dan. Een bad(eend)je mag ookquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze heeft wel een badje waar ze soms gebruik van maakt maar dat heeft ook even geduurd voordat ze dat deed.
Mijn parkiet is raar. Een stukje appel of mandarijn horen ze ook lekker te vinden, de mijne mot er niets van weten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, vooruit dan. Een bad(eend)je mag ook
Durf bijna niet te vragen wat die dan wel eetquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet is raar. Een stukje appel of mandarijn horen ze ook lekker te vinden, de mijne mot er niets van weten.
Zaad.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Durf bijna niet te vragen wat die dan wel eet
Als haar voederbakje leeg is dan krijg ik het ook gelijk te horen.quote:
En dan moet jij dat gaan vullen jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als haar voederbakje leeg is dan krijg ik het ook gelijk te horen.
Ach dat is ook weer binnen een minuut gebeurd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan moet jij dat gaan vullen ja
Gaat dat zo snel bij SBE's jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach dat is ook weer binnen een minuut gebeurd.
Ik denk dat we op een verkeerde golflengte zitten.quote:
Ik zit vooral op een brede golf nuquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat we op een verkeerde golflengte zitten.
kun je lekker surfenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zit vooral op een brede golf nu
Lekker en gezondquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:02 schreef Domnivoor het volgende:
Pandora Petronella, met Aoibhin![]()
[ afbeelding ]
Ik herken boontjes, aardappel augurk en ui.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:02 schreef Domnivoor het volgende:
Pandora Petronella, met Aoibhin![]()
[ afbeelding ]
Halloumi. Aoibhin eet geen vis.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:13 schreef maily het volgende:
[..]
Ik herken boontjes, aardappel augurk en ui.
En wat nog? Witvis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |