SPOILER: speeldag 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 70% gewijzigd door capuchon_jongen op 03-09-2024 18:29:39 ]Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ik vind dit hele systeem maar niks,zo.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Maar uit of thuis maakt wel weer veel verschil.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Door het hogere aantal tegenstanders heeft 1 hele zware tegenstander een stuk minder impact. Je kan nu natuurlijk 8x zwaar loten, die kans is alleen een stuk kleiner dan in het oude systeem 3 zware tegenstanders loten.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Waarom?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:11 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik vind dit hele systeem maar niks,zo.![]()
Verschil tussen bepaalde uit en thuis wedstrijden is veel te groot door loting geluk.quote:
Groep des doods heb je ook niet meer, dus geen topteams die kunnen afstromen. Over zoveel wedstrijden gaan ze altijd wel door.
En nog maar eens meer wedstrijden. Ze melken het compleet uit.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Alsof lotinggeluk in de vorige poulefasen niet meespeelde. Ik denk dat je hier een herhaling van zetten juist mee vermijdt.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:13 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Verschil tussen bepaalde uit en thuis wedstrijden is veel te groot door loting geluk.
Groep des doods heb je ook niet meer, dus geen topteams die kunnen afstromen. Over zoveel wedstrijden gaan ze altijd wel door.
En nog maar eens meer wedstrijden. Ze melken het compleet uit.![]()
Misschien volgorde nog wel meer. Teams die al door zijn sturen soms een B-team.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar uit of thuis maakt wel weer veel verschil.![]()
Omdat je het niet snapt.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:11 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik vind dit hele systeem maar niks,zo.![]()
Tenzij teams de eerste 6 allemaal winnen zullen ze hoogstens in de laatste wedstrijd wat spelers sparen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:16 schreef VoMy het volgende:
[..]
Misschien volgorde nog wel meer. Teams die al door zijn sturen soms een B-team.![]()
Lotinggeluk speelt altijd mee. Maar dan had je tenminste nog dezelfde tegenstanders. Ik denk het niet. Nu krijg je nog meer topwedstrijden (daar doen ze het ook voor), zonder dat er druk opstaat. Maar uiteindelijk is de CL natuurlijk al jaren niet echt heel boeiend meer met altijd dezelfde teams bij de laatste 8. Dat ga je toch nooit meer veranderen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Alsof lotinggeluk in de vorige poulefasen niet meespeelde. Ik denk dat je hier een herhaling van zetten juist mee vermijdt.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Dat gaat de laatste 2 ronden meespelen ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:16 schreef VoMy het volgende:
[..]
Misschien volgorde nog wel meer. Teams die al door zijn sturen soms een B-team.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Misschien de top 5 ofzo. Als er gespeeld wordt om die top 8 plaats.......quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat gaat de laatste 2 ronden meespelen ja.
Weet iemand of het de doelsaldo is die de doorslag geeft?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ja, onderling resultaat speelt geen rol meer, want dat is oneerlijk met alleen een uit/thuisduel.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Misschien de top 5 ofzo. Als er gespeeld wordt om die top 8 plaats.......
Weet iemand of het de doelsaldo is die de doorslag geeft?![]()
Dan vrees ik toch voor de kleine ploegjesquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, onderling resultaat speelt geen rol meer, want dat is oneerlijk met alleen een uit/thuisduel.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Waarom Brugge in de TT op een Nederlands forum
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Omdat het topic geopend is door een Belg allen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:24 schreef tong80 het volgende:
Waarom Brugge in de TT op een Nederlands forum[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Stiekem droom ik van een fok.bequote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:24 schreef tong80 het volgende:
Waarom Brugge in de TT op een Nederlands forumIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Met mij als mod. Staan we gelijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Stiekem droom ik van een fok.be
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Het viel me nu wel echt op hoeveel teams uit de grootste 5 competities tegenwoordig meedoen. 22 van de 36.![]()
Klopt maar met alle respect. Aston Villa voetbalt nu eenmaal veel beter dan de kampioen van Bosniëquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:30 schreef hhh38 het volgende:
Het viel me nu wel echt op hoeveel teams uit de grootste 5 competities tegenwoordig meedoen. 22 van de 36.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Girona ook pittig.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Lille en Leipzig hebben de zwaarste lotingen wellicht.![]()
De kampioen van Bosnië zou in geen enkel systeem meedoen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Klopt maar met alle respect. Aston Villa voetbalt nu eenmaal veel beter dan de kampioen van Bosnië
Je kan beter kijken naar de teams die nu in de laatste play offronde zijn uitgeschakeld. Nog steeds zwakker dan de nummer 4/5 van Engeland, Duitsland en Italië, maar nu is de uitbreiding vooral in hun voordeel geweest.![]()
En dan ook een paar teams uit Bhutan en een paar Amerikaanse jeugdteams!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:45 schreef Nober het volgende:
Waarom niet ook een paar vrouwenteams erbij, de CL finalisten van vorig seizoen bijvoorbeeld.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En dan samen afdouchen en daar ook een competitie van maken.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:45 schreef Nober het volgende:
Waarom niet ook een paar vrouwenteams erbij, de CL finalisten van vorig seizoen bijvoorbeeld.U MAD?![]()
Zeker voor PSV maar mocht Feyenoord alles beetje op orde hebben moet 9 punten kunnen lukken:quote:
Winnen tegen Praag en Salzburg en puntjes sprokkelen tegen Lille, Girona en Benfica. Moet het wel wat meer meezitten dan de loting zelf, maar het kan“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Wanneer is het speelschema eigenlijk bekend?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zaterdag.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer is het speelschema eigenlijk bekend?![]()
Een gemiddeld schoolvoetbaltoernooi heeft een beter format. Wat een circus is dit. Ik kan de Champions League niet langer serieus nemen.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".![]()
Ik ben bang dat het me nu nog minder gaat interesseren dan met de oude poules en dat ik dan ergens in januari wel eens kijk wie naar de knock out fase gaatWeg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
Zijn er twee Girona's?
Zowel op teletekst als op de X kanalen van PSV en Feyenoord staat Girona FCThe hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Zou het misschien kunnen, heel misschien, dat ze allebei tegen Girona moeten?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zijn er twee Girona's?
Zowel op teletekst als op de X kanalen van PSV en Feyenoord staat Girona FC![]()
quote:quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Een gemiddeld schoolvoetbaltoernooi heeft een beter format. Wat een circus is dit. Ik kan de Champions League niet langer serieus nemen.Dit wordt een absolute topshowquote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:14 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik ben bang dat het me nu nog minder gaat interesseren dan met de oude poules en dat ik dan ergens in januari wel eens kijk wie naar de knock out fase gaat![]()
![]()
Is eerder een oplossing vinden voor een probleem dat er niet wasquote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit wordt een absolute topshowgraag op anoniem![]()
Denk het ook. Lijkt me wel lastiger voor kleinere clubs om de knock-out fase te halen. Zes punten halen bij de zwakste broeder zit er niet meer in.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit wordt een absolute topshow![]()
Ja. Eén uit Spanje en één uit Italië.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zijn er twee Girona's?
Zowel op teletekst als op de X kanalen van PSV en Feyenoord staat Girona FC![]()
Het probleem was dat de commerciële waarde van de CL tegen z'n limiet liep, daardoor clubs gingen dreigen met de Super League en dat de meeste groepen zeer voorspelbaar waren gewordenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Is eerder een oplossing vinden voor een probleem dat er niet was![]()
![]()
Tja geen idee dus met deze opzet. Daarom vraag ik het.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zou het misschien kunnen, heel misschien, dat ze allebei tegen Girona moeten?Blijkbaar niet dus.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:49 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ja. Eén uit Spanje en één uit Italië.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Zeg eens heel snel tien keer Genoa.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tja geen idee dus met deze opzet. Daarom vraag ik het.
[..]
Blijkbaar niet dus.![]()
De eerste bal moet nog rollen en mensen zijn al boos jajajajajajaquote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit wordt een absolute topshow![]()
Sportief gezien slaat het toch nergens op dat bijvoorbeeld Feyenoord en PSV niet tegen elkaar spelen, totaal andere tegenstanders treffen, thuiswedstrijden met totaal verschillende moeilijkheidsgraden hebben, maar wel met elkaar wedijveren op dezelfde ranglijst? Ik ben niet geïnteresseerd in deze onzin. Het is een circus geworden.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Deze fase lijkt me dit jaar interessant te worden. Dat vorige systeem vond ik niks, omdat sommige clubs al na 4 van de 6 wedstrijden al geplaatst waren. Nu gaat het er ook om om bij de hoogste acht te eindigen.
Plus dat er nu geen vervuiling meer plaatsvindt met de Europa League halverwege de winter, zoals in het oude systeem.![]()
Valt wel mee, en in de laatste groepswedstrijd spelen alle ploegen tegelijkertijd. Dan krijg je het schakelgenot van de Eerste divisie.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:34 schreef RamboDirk het volgende:
Overload aan random wedstrijden die nergens over gaan![]()
Ik ben heel benieuwd hoe dit gaat uitpakken, maar ik denk dat hiermee het fenomeen stuntploeg wel klaar is. Met 8 wedstrijden tegen 8 verschillende ploegen en ook nog play-offs wordt het vrij onmogelijk voor kleinere clubs de knock out fase te behalen. Een keer winnen van een grote club betekend nu echt helemaal niets meer, want er zijn nog 7 wedstrijden en 35 anderen teams waar mee je voor een plekje in top 8 speelt.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Dat was de insteekquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 01:30 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe dit gaat uitpakken, maar ik denk dat hiermee het fenomeen stuntploeg wel klaar is. Met 8 wedstrijden tegen 8 verschillende ploegen en ook nog play-offs wordt het vrij onmogelijk voor kleinere clubs de knock out fase te behalen. Een keer winnen van een grote club betekend nu echt helemaal niets meer, want er zijn nog 7 wedstrijden en 35 anderen teams waar mee je voor een plekje in top 8 speelt.U MAD?![]()
Als je bedenkt hoe een competitieranglijst er na 8 wedstrijden soms uitziet lijken me stunts nog steeds prima mogelijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 01:30 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe dit gaat uitpakken, maar ik denk dat hiermee het fenomeen stuntploeg wel klaar is. Met 8 wedstrijden tegen 8 verschillende ploegen en ook nog play-offs wordt het vrij onmogelijk voor kleinere clubs de knock out fase te behalen. Een keer winnen van een grote club betekend nu echt helemaal niets meer, want er zijn nog 7 wedstrijden en 35 anderen teams waar mee je voor een plekje in top 8 speelt.![]()
Dit is de denkwijze van een klein kind. Als je in het vorige format je eerste vier groepswedstrijden won dan had je kwalificatie voor de volgende ronde afgedwongen doormiddel van uitstekende prestaties. Dat is de essentie van sport.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 01:19 schreef Idisrom het volgende:
Deze fase lijkt me dit jaar interessant te worden. Dat vorige systeem vond ik niks, omdat sommige clubs al na 4 van de 6 wedstrijden al geplaatst waren. Nu gaat het er ook om om bij de hoogste acht te eindigen.
Nu heb je een systeem, waarbij als Feyenoord 10 punten haalt en PSV 9, je niet per definitie kunt zeggen dat Feyenoord beter gepresteerd heeft want je hebt totaal verschillende wedstrijden gespeeld. Er valt werkelijk geen zinnig woord over de uitslag van de groepsfase te zeggen. Het is pure tijdverspilling om hiernaar te gaan zitten kijken.
De mensen die dit verzonnen hebben zijn totaal krankzinnig. De "loting" hoeft ook niet meer uitgezonden te worden op televisie. Meneer Ronaldo drukt op een knop en er rollen automatisch tegenstanders uit de bus? Dat kan toch kinderlijk eenvoudig gemanipuleerd worden? En dat in een toernooi waarin de belangen enorm zijn en astronomische hoeveelheden geld omgaan. Ze kunnen het wedstrijdschema voor dit circus net zo goed gewoon rechtstreeks publiceren op de Uefa website. Dit is geen loting namelijk. Echt zonde dat dit toernooi compleet de nek omgedraaid is. Mbappe en Haaland spelen nog gewoon in Europa dus deze rare bokkensprong om (nog) meer geld te genereren is nergens voor nodig.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Door die overload aan wedstrijden heb je nog 2 speelrondes in januari. Waarbij een heleboel clubs al om spek en bonen spelen. Moet je een hele winterstop daar op wachten
Mij benieuwen hoe dit allemaal uitpakt. Het komt op mij vooral als too much over.![]()
De kans om verder te komen is nu een stuk groter. Nu is het 66,7% tegen 50% voorheen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 01:30 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe dit gaat uitpakken, maar ik denk dat hiermee het fenomeen stuntploeg wel klaar is. Met 8 wedstrijden tegen 8 verschillende ploegen en ook nog play-offs wordt het vrij onmogelijk voor kleinere clubs de knock out fase te behalen. Een keer winnen van een grote club betekend nu echt helemaal niets meer, want er zijn nog 7 wedstrijden en 35 anderen teams waar mee je voor een plekje in top 8 speelt.
Alleen had je vroeger nog 25% kans om in de Europa League te komen, en dat is nu niet meer. Dat vind ik terecht.![]()
En voor de acht topploegen is het nu ook moeilijker om bij de eerste acht te eindigen, om zo een tussenronde te ontwijken. Ze spelen in de groepsfase nu ook twee maal tegen een soortgenoot (topploeg), waardoor een topploeg gemakkelijker punten kan verliezen dan voorheen.
En ploegen als PSV en Feyenoord hebben geen nadeel, de twee extra wedstrijden zijn tegen gelijkwaardige tegenstanders qua poule-indeling. De overige zes wedstrijden zijn net als vroeger tegen andere poule-sterktes.
En je hebt nu meer diversiteit in de tegenstanders, in plaats van uit en thuis tegen dezelfde tegenstander..
En in de slotfase van de groepswedstrijden gaan de sterkste teams geen B-ploeg meer opstellen, omdat ze toch willen proberen bij de eerste acht uit te komen.
Dat kan zowel een voordeel als een nadeel voor PSV en Feyenoord zijn, afhankelijk wie anders een ongemotiveerde geplaatste tegenstander zou treffen.![]()
We wachten het rustig af maar nu ik me wat heb ingelezen ben ik wel voorzichtig positief over deze opzet. Al kom je de laatste speelronde wel echt ogen en oren tekort denk ik. Schakelkanaaltje met 18 potjes genot.
Leuke potjes voor zowel PSV (goede kans) als Feyenoord (wordt lastig maar al het begint te draaien zeker niet kansloos)![]()
Ziggo zal wel geen schakelkanaal doen nu de NL wedstrijden op het gratis kanaal zijn?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:43 schreef maxi-mus het volgende:
We wachten het rustig af maar nu ik me wat heb ingelezen ben ik wel voorzichtig positief over deze opzet. Al kom je de laatste speelronde wel echt ogen en oren tekort denk ik. Schakelkanaaltje met 18 potjes genot.
Leuke potjes voor zowel PSV (goede kans) als Feyenoord (wordt lastig maar al het begint te draaien zeker niet kansloos)![]()
![]()
Wat doen ze als ze in de laatste wedstrijd tegelijk spelen dan? Als dat überhaupt ook zo is, dat heb ik nog niet gelezen maar het zou wel logisch zijn.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ziggo zal wel geen schakelkanaal doen nu de NL wedstrijden op het gratis kanaal zijn?
Evenementenkanaal openstellen?![]()
Ik vrees daar wel voor inderdaad ja. Gister bijvoorbeeld ook niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ziggo zal wel geen schakelkanaal doen nu de NL wedstrijden op het gratis kanaal zijn?![]()
Dat was in de vorige opzet ook gewoon het geval, want ze (PSV en Feyenoord) zaten dan in andere poulesquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 08:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dit is de denkwijze van een klein kind. Als je in het vorige format je eerste vier groepswedstrijden won dan had je kwalificatie voor de volgende ronde afgedwongen doormiddel van uitstekende prestaties. Dat is de essentie van sport.
Nu heb je een systeem, waarbij als Feyenoord 10 punten haalt en PSV 9, je niet per definitie kunt zeggen dat Feyenoord beter gepresteerd heeft want je hebt totaal verschillende wedstrijden gespeeld.
In plaats van dat je je arbitrair moet meten met slechts 3 andere teams getrokken uit potten die helemaal niet goed op sterkte gesorteerd waren, is er nu tenminste een vergelijking over de gehele breedte van het deelnemersveld met wedstrijden tegen een representatieve selectie.![]()
Ziggo-commentatoren die volledig de draad kwijt zijn, leuke nieuwe rubriek wordt dat.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:43 schreef maxi-mus het volgende:
Je snapt toch wel dat het tegen alle sportieve grondbeginselen indruist dat de prestaties van, bijvoorbeeld, Feyenoord en PSV nu tegen elkaar worden afgemeten op één ranglijst terwijl ze niet tegen elkaar spelen en totaal andere tegenstanders treffen? Zo achterlijk zou je een schoolvoetbaltoernooi niet eens moeten organiseren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:38 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat was in de vorige opzet ook gewoon het geval, want ze (PSV en Feyenoord) zaten dan in andere poules
In plaats van dat je je arbitrair moet meten met slechts 3 andere teams getrokken uit potten die helemaal niet goed op sterkte gesorteerd waren, is er nu tenminste een vergelijking over de gehele breedte van het deelnemersveld met wedstrijden tegen een representatieve selectie.
Stel dat PSV door is met 10 punten en Feyenoord uitgeschakeld met 8 punten of andersom. Wat zegt dat? Er valt geen zinnig woord over te zeggen en geen enkele conclusie aan te verbinden. Pure tijdverspilling. Dit is geen serieuze competitie.
[ Bericht 5% gewijzigd door Lokale_Notabele op 30-08-2024 11:04:55 ]Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Deze rare bokkensprong is juist nodig om nóg meer geld te genereren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 08:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dit is de denkwijze van een klein kind. Als je in het vorige format je eerste vier groepswedstrijden won dan had je kwalificatie voor de volgende ronde afgedwongen doormiddel van uitstekende prestaties. Dat is de essentie van sport.
Nu heb je een systeem, waarbij als Feyenoord 10 punten haalt en PSV 9, je niet per definitie kunt zeggen dat Feyenoord beter gepresteerd heeft want je hebt totaal verschillende wedstrijden gespeeld. Er valt werkelijk geen zinnig woord over de uitslag van de groepsfase te zeggen. Het is pure tijdverspilling om hiernaar te gaan zitten kijken.
De mensen die dit verzonnen hebben zijn totaal krankzinnig. De "loting" hoeft ook niet meer uitgezonden te worden op televisie. Meneer Ronaldo drukt op een knop en er rollen automatisch tegenstanders uit de bus? Dat kan toch kinderlijk eenvoudig gemanipuleerd worden? En dat in een toernooi waarin de belangen enorm zijn en astronomische hoeveelheden geld omgaan. Ze kunnen het wedstrijdschema voor dit circus net zo goed gewoon rechtstreeks publiceren op de Uefa website. Dit is geen loting namelijk. Echt zonde dat dit toernooi compleet de nek omgedraaid is. Mbappe en Haaland spelen nog gewoon in Europa dus deze rare bokkensprong om (nog) meer geld te genereren is nergens voor nodig.
User @Lokale_Notabele is een beetje naïef als het gaat om de bedoelingen van de UEFA.![]()
Wow jij bent positief.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:43 schreef maxi-mus het volgende:
Leuke potjes voor zowel PSV (goede kans) als Feyenoord (wordt lastig maar al het begint te draaien zeker niet kansloos)What can change the nature of a man?![]()
Laatste speelronde speelt iedereen op hetzelfde moment ja? Wat een chaos. En neem aan dat ziggo dan beide wedstrijden voor iedereen open steltquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat doen ze als ze in de laatste wedstrijd tegelijk spelen dan? Als dat überhaupt ook zo is, dat heb ik nog niet gelezen maar het zou wel logisch zijn.
Evenementenkanaal openstellen?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Om matchfixing te voorkomen zou dat wel logisch zijn, zeker als de planning nu al vaststaat. Er zijn competities waar ze op de laatste speeldag nog wedstrijden die geen invloed op elkaar hebben op verschillende momenten spelen, maar dat weet je pas na speelronde 6/7quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laatste speelronde speelt iedereen op hetzelfde moment ja? Wat een chaos. En neem aan dat ziggo dan beide wedstrijden voor iedereen open stelt![]()
Ik heb me niet helemaal in de opzet verdiept, maar hoeveel punten zou je op voorhand ongeveer moeten halen om door te gaan? De helft plus nog een paar, 14 of zo?![]()
Nee, dat doet het helemaal niet. Dat wil jij graag.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat het tegen alle sportieve grondbeginselen indruist dat de prestaties van Feyenoord en PSV nu tegen elkaar worden afgemeten op één ranglijst terwijl ze niet tegen elkaar spelen en totaal andere tegenstanders treffen?
Maar de situatie is juist verbetert ten opzichte van de vorige opzet. Zoals ik net al zei, moest je om je te plaatsen voor de volgende ronde van de CL, je voorheen bij de beste 2 clubs horen uit een arbitraire selectie van 4. Feyenoord kon een makkelijke poule hebben, PSV een moeilijke.
Nu speelt iedereen 8 wedstrijden tegen teams van vergelijkbare sterkte en strijd je niet om 2 maar 24 (of 8 en 16) kwalificatieplekken. Een stuk eerlijker, minder afhankelijk van de loting en sfortief ook veel beter te verkopen.![]()
Tussen de 7 en 11 om bij de beste 24 te eindigen, wat recht geeft op de tussenronde. En tussen de 15 en 19 om bij de beste 8 te eindigen, waarmee je de tussenronde over mag slaan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb me niet helemaal in de opzet verdiept, maar hoeveel punten zou je op voorhand ongeveer moeten halen om door te gaan? De helft plus nog een paar, 14 of zo?![]()
Jij stelt dat de prestaties van Feyenoord en PSV niet tegen elkaar worden afgemeten op één ranglijst?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:18 schreef VoMy het volgende:
[..]
Nee, dat doet het helemaal niet. Dat wil jij graag.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Tussenrondes vind ik altijd zo'n vaag fenomeen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tussen de 7 en 11 om bij de beste 24 te eindigen, wat recht geeft op de tussenronde. En tussen de 15 en 19 om bij de beste 8 te eindigen, waarmee je de tussenronde over mag slaan.
Maar verder wachten we de opzet wel af, ik ben geen groot CL-liefhebber meer de laatste jaren maar de Nederlandse clubs volg ik altijd wel.![]()
Nee, dat het niet indruist tegen alle sportieve grondbeginselen die je uit je domme duim zuigt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:39 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Jij stelt dat de prestaties van Feyenoord en PSV niet tegen elkaar worden afgemeten op één ranglijst?![]()
Je bent te onnozel voor deze discussie.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:47 schreef VoMy het volgende:
[..]
Nee, dat het niet indruist tegen alle sportieve grondbeginselen die je uit je domme duim zuigt.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik merk dat mijn ELO de laatste maanden wat aan het dalen is hier op het forum. Voor nu zou ik zeggen niveautje Sturm Graz.quote:
En die van jou?![]()
Niveau PSVquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik merk dat mijn ELO de laatste maanden wat aan het dalen is hier op het forum. Voor nu zou ik zeggen niveautje Sturm Graz.
En die van jou?What can change the nature of a man?![]()
Nouja 2/3 gaat door. Uitmelken genot net als bij het EK/WK. Als hele kleine club misschien onmogelijk om door te gaan. Maar alles daarboven kan prima door.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 01:30 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe dit gaat uitpakken, maar ik denk dat hiermee het fenomeen stuntploeg wel klaar is. Met 8 wedstrijden tegen 8 verschillende ploegen en ook nog play-offs wordt het vrij onmogelijk voor kleinere clubs de knock out fase te behalen. Een keer winnen van een grote club betekend nu echt helemaal niets meer, want er zijn nog 7 wedstrijden en 35 anderen teams waar mee je voor een plekje in top 8 speelt.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Als je ploegen gaat tellen (12) die onder Feyenoord moeten eindigen om door te gaan kom ik wel uit op het feit dat Stuttgart of Celtic ondanks hun makkelijke loting daar ook bij horen. Het wordt heel pittig.quote:![]()
Schakelkanaalliefhebbers krijgen hier wel een MEGA stijve van.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ afbeelding ]
Omcirkel deze datum maar vast met rood in de agenda.
Stukje GENOT.![]()
Knotsgek.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:44 schreef Wertha het volgende:
[..]
Schakelkanaalliefhebbers krijgen hier wel een MEGA stijve van.What can change the nature of a man?![]()
Heb even alle wedstrijden toegevoegd in de OP
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Je bent een goed mens.quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb even alle wedstrijden toegevoegd in de OP![]()
Juventus uit.
Lichtelijk uitdagend voor Veerman.
Leverkusen thuis.
Wat een topsysteem.Die laatste speelronde moet ineens allemaal op hetzelfde tijdstip op dezelfde dag en geen topclubs tegen elkaar.quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb even alle wedstrijden toegevoegd in de OP
[ Bericht 76% gewijzigd door Nober op 04-09-2024 13:47:54 ]![]()
Had ik ook al opgemerkt dat ze dat zo hebben zo gedaanquote:Op woensdag 4 september 2024 13:28 schreef Nober het volgende:
Juventus uit.
Lichtelijk uitdagend voor Veerman.
Leverkusen thuis.
Wat een topsysteem.
[..]
Die laatste speelronde moet ineens allemaal op hetzelfde tijdstip op dezelfde dag en geen topclubs tegen elkaar.
Alsof die paar uurtjes scheelt.quote:Op donderdag 5 september 2024 12:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
https://www.ed.nl/nederla(...)dig-bekend~a7b5e57e/
De KNVB blijft maar babysitten.
Behalve eerder/later licht/donker niet veel.quote:Op donderdag 5 september 2024 19:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Bij zomertijd/wintertijd merk je al wat een uurtje doet.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Oke boomer.quote:Op donderdag 5 september 2024 19:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Bij zomertijd/wintertijd merk je al wat een uurtje doet.![]()
Die tussenronde is wel wat overbodig vind ik. Gewoon de beste 16 naar de volgende ronde. Of de tussenronde beperken tot 8 teams
De eerste 12 gaan rechtstreeks naar de volgende ronde. Dan speelt 13 tegen 24, 14 tegen 23, 15 tegen 22, 16 tegen 21, 17 tegen 20 en 18 tegen 19 voor een plaatsje voor de volgende ronde.
De 4 winnaars van de tussenronde en de nummers 9 tot 12 spelen dan tegen de beste 8 voor een plaatsje in de kwartfinale.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Zonder die tussen ronde speelt het gros van de teams na drie wedstrijden nergens meer voorquote:Op donderdag 5 september 2024 21:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die tussenronde is wel wat overbodig vind ik. Gewoon de beste 16 naar de volgende ronde. Of de tussenronde beperken tot 8 teams
De eerste 12 gaan rechtstreeks naar de volgende ronde. Dan speelt 13 tegen 24, 14 tegen 23, 15 tegen 22, 16 tegen 21, 17 tegen 20 en 18 tegen 19 voor een plaatsje voor de volgende ronde.
De 4 winnaars van de tussenronde en de nummers 9 tot 12 spelen dan tegen de beste 8 voor een plaatsje in de kwartfinale.![]()
Bijna 40 miljoentjes voor Feyenoord, lekker man!quote:Op maandag 9 september 2024 22:53 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
Nog voor er een bal getrapt is heeft PSG al 3x zoveel inkomsten als Slovan Bratislava.![]()
Waarschuwing! Bevat spoilers, klikken is geheel op eigen risico. FOK! noch de users aldaar kunnen verantwoordelijk worden gesteld!![]()
Negen punten lijkt mij de grens om bij de beste 24 te komen. Met tien punten ben je er wel. Dat zijn drie overwinningen en een gelijkspel.![]()
Een club met veel matige spelers die denken dat Motta de nieuwe Marcelo Lippi is terwijl ze geen Baggio , Del Piero , Ravanelli of Vialli hebben.quote:RED ONS HENNIEGOD![]()
Goed idee, lijkt mij ook wel wat om dan halve teams te implementeren.quote:Op donderdag 5 september 2024 21:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
De 4 winnaars van de tussenronde en de nummers 9 tot 12 spelen dan tegen de beste 8 voor een plaatsje in de kwartfinale.AZ
ALKMAAR![]()
Wat is het programma van woensdag plus wie wat waar uitzendt. ? Of gaan ze schakelen ?
Het is niet meer het Juve van jaren terug nee..heb net even de opstelling van zaterdag bekeken (juve vs empoli), de helft ken ik niet.quote:Op maandag 16 september 2024 17:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een club met veel matige spelers die denken dat Motta de nieuwe Marcelo Lippi is terwijl ze geen Baggio , Del Piero , Ravanelli of Vialli hebben.![]()
Had weer een aanvalquote:Op maandag 16 september 2024 17:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom doe je zo gek tikken met die 7 en *.![]()
Zeg het maar
18:45 Juventus - PSV | Ziggo Sport
@maxi-mus 1-1
@Oriente 3-2
@fetX 3-0
@GGMM -
@PicoMMP 2-1
@Scrummie 5-0
@onlogisch 4-0
@Mexicanobakker
@Tarado 1-0
@klaasweetalles 2-0
@3rr0r 1-1
@Caland 2-2
@DombohetOlifantje1 3-1
@R-woud93 0-1
@tong80
@Bezsen
[ Bericht 0% gewijzigd door Coco op 17-09-2024 18:50:39 ]What can change the nature of a man?![]()
4-0quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:10 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80
@:Bezsen![]()
3-1quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:10 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
3-0quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:10 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Een gelijkspelletjequote:Op dinsdag 17 september 2024 14:10 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
3-2quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:10 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Davids speelde tegen PSV en voor Juve.quote:
Maar verder gaat die gek het moeilijk krijgen vanavond om dit vol te lullen.RED ONS HENNIEGOD![]()
2-0quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:10 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Oriente 3-2
@:fetX 3-0
@:GGMM -
@:onlogisch 4-0
@:DombohetOlifantje1 3-1
@:Bezsen"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2024 15:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Davids speelde tegen PSV en voor Juve.
Maar verder gaat die gek het moeilijk krijgen vanavond om dit vol te lullen.
Dikkere tetten dan Noa.![]()
Waarom heet Juventus de oude dame?
"Ze waren in de jaren 30 heel goed. Dat is een van de verklaringen"
Ik snap het nog steeds niet.
"It was derived from the age of the Juventus star players towards the middle of the 1930s."
Bedankt Wikipedia![]()
5-0quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:10 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:klaasweetalles 2-0
2-1quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:10 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
0-1quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:10 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Bezsen~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Vrouwen kun je na hun 35ste afschieten. Denk ik.quote:Op dinsdag 17 september 2024 16:01 schreef Evangelion het volgende:
Waarom heet Juventus de oude dame?
"Ze waren in de jaren 30 heel goed. Dat is een van de verklaringen"
Ik snap het nog steeds niet.
"It was derived from the age of the Juventus star players towards the middle of the 1930s."
Bedankt Wikipedia![]()
Ik heb er een goed gevoel bij.quote:
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Ik heb geen flauw idee wie er bij Juventus spelen en hoe die het doen. 1-1quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:10 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:PicoMMP 2-1
@:Scrummie 5-0
@:R-woud93 0-1
4 gespeeldquote:Op dinsdag 17 september 2024 17:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wie er bij Juventus spelen en hoe die het doen. 1-1
2 gewonnen (3-0 Como thuis, 0-3 Hellas Verona uit)
2 gelijk (0-0 Roma thuis, 0-0 Empoli uit)
6 voor
0 tegen
En nu?![]()
2-2quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:10 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:BezsenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik vat het seizoen positief aan met een 1-1.quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:10 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Stond er maar een opstelling ook een post erboven.quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:57 schreef Nober het volgende:
[..]
4 gespeeld
2 gewonnen (3-0 Como thuis, 0-3 Hellas Verona uit)
2 gelijk (0-0 Roma thuis, 0-0 Empoli uit)
6 voor
0 tegen
En nu?![]()
Of 2 overwinningen en 3 gelijkquote:Op maandag 16 september 2024 14:22 schreef Idisrom het volgende:
Negen punten lijkt mij de grens om bij de beste 24 te komen. Met tien punten ben je er wel. Dat zijn drie overwinningen en een gelijkspel.
Of 1 overwinning en 6 gelijkIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
1-0quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:10 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Ik weet eigenlijk niet hoe hoog ik uventus moet inschattenquote:Op dinsdag 17 september 2024 14:10 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Bezsen
Ik denk een fel bevochten gelijkspelIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Dat heb je wel met het nieuwe format. Dat er veel teams die nog nooit tegen elkaar hebben gespeeld nu wel tegen elkaar moeten. (Ik las eerste ontmoeting Juventus - PSV? )Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ohja en met het nieuwe format. tellen de doelpunten extra belangrijk. Ik vrees dat kleine ploegjes zoals Club Brugge en Bratislava daar het slachttoffer van zullen zijn . Omdat grote teams "extra" gaan doorduwenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Je zou maar een doelpuntje te kort komen om niet in de top 8 te eindigenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Niet getest afgevinktUn dann rettet kein Kavallerie,
Voorspelling:quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ohja en met het nieuwe format. tellen de doelpunten extra belangrijk. Ik vrees dat kleine ploegjes zoals Club Brugge en Bratislava daar het slachttoffer van zullen zijn . Omdat grote teams "extra" gaan doorduwen
Winst tegen Sturm Graz en Celtic
Gelijk tegen Borussia Dortmund, Sporting Clube de Portugal
Acht punten, benieuwd of dat genoeg is voor KO playoffs.![]()
Zal wel meevallen, die hebben in hun nationale competities ook genoeg belangrijke wedstrijden, puntjes pakken en uitspelen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ohja en met het nieuwe format. tellen de doelpunten extra belangrijk. Ik vrees dat kleine ploegjes zoals Club Brugge en Bratislava daar het slachttoffer van zullen zijn . Omdat grote teams "extra" gaan doorduwen
Ik verwacht er niet bijzonder veel van, dit format.![]()
iedereen roept dat 9 punten de grens is. Ik hoop ergens nog op een stunt tegen thuis tegen Juventus ofzo op verplaatsing tegen AC Milan. puntje is voldoende.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Voorspelling:
Winst tegen Sturm Graz en Celtic
Gelijk tegen Borussia Dortmund, Sporting Clube de Portugal
Acht punten, benieuwd of dat genoeg is voor KO playoffs.
In iedergeval hoop ik dat we er niet eruit liggen door een tegendoelpunt teveel, of een doelpunt te weinig. Dat we ergens 25e staan met een doelpunt te weinigIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
https://www.worldfootball.net/table_calculator/champions-league/
leef je maar uitIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
https://www.worldfootball.net/table_calculator/champions-league/
leef je maar uit![]()
![]()
Wat een afschuwelijke shirts.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
En van PSV houdt het ook niet over.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Ik vind het nog steeds schrikbarend dat @onlogisch op deze post reageerde maar gewoon niet thuis gaf.quote:quote:Op maandag 16 september 2024 01:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben ik met je eens maar de vraag is of een andere trainer het gewenste effect gaat hebben. Met Arend Martijn aan het roer hebben we gewoon een paar jaar zwaar boven onze stand geleefd.
En ook vorig seizoen waren er potjes waarvan je dacht hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat je geen winst boekt en werd PSV met twee vingers in de neus kampioen. Je mist met name voorin ook wel echt kwaliteit. Iets dat zei overduidelijk wel hebben.
Al vind ik het spel nog wel onsamenhangend ogen en doet hij mild uitgedrukt nogal bijzondere wissels.![]()
Juventus heeft dat toch al best lang zo?quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Dat Koopmeiners de beste middenvelder is zegt ook wel alles over de staat van Juventus.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Wat is dat voor jaren 90 beeldschermquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:53 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Het schelden op Ziggo begint al met zijn kut tv.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Lijkt wel een beeldbuis.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:53 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Het schelden op Ziggo begint al met zijn kut tv.What can change the nature of a man?![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:53 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Het schelden op Ziggo begint al met zijn kut tv.![]()
![]()
Wat is er mis met z'n stream dan? Hij drukt op info?quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:53 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Het schelden op Ziggo begint al met zijn kut tv.![]()
Dit wordt straks "We begonnen sterk, daar hadden we meer mee moeten doen. Maar door zo'n foutje komt Juventus op voorsprong en vanaf dat moment liepen we achter de feiten aan"Un dann rettet kein Kavallerie,
ex-ziggo @maxi-mus weet wel raad met dat soort figuren.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat is er mis met z'n stream dan? Hij drukt op info?What can change the nature of a man?![]()
Betaal je zoveel voor de rechten. Kan je 't commentaar niet eens synchroon laten lopenEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Ziggo Premium nemen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:57 schreef Coco het volgende:
Volgens mij loopt het commentaar achter.![]()
Power cycle, resetquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:56 schreef Coco het volgende:
[..]
ex-ziggo @:maxi-mus weet wel raad met dat soort figuren.![]()
Is dit in zijn auto op zijn navigatieschermpje?quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Albert Mantingh loopt inderdaad 25 jaar achter.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:57 schreef Coco het volgende:
Volgens mij loopt het commentaar achter.![]()
Modem wachtwoord veranderen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:56 schreef Coco het volgende:
[..]
ex-ziggo @:maxi-mus weet wel raad met dat soort figuren.![]()
Of een Limburger.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Rolling Stones UI, boomer dus die de knopjes niet snapt![]()
Feyenoord hoog.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
mijn eigen voorspelde eindstand:
[ afbeelding ]
Paar teams misschien overrated of underratedWhat can change the nature of a man?![]()
Feyenoord maar 2x verliezen, wel gelachen hoor.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Paar teams misschien overrated of underrated![]()
Ik denk dat dit perfect zal uitkomenquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Paar teams misschien overrated of underrated![]()
![]()
Hoezo moet je elke keer laten zien er geen verstand van te hebben?quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:03 schreef CR7 het volgende:
[..]
Schouten kan idd goed verstoppertje spelen. "Hij speelt altijd foutloos hoor!!!"Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Goeie genadequote:Op dinsdag 17 september 2024 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had niet het idee dat ik jou iets vroegDit, dus.![]()
Dorpsgek.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hoezo moet je elke keer laten zien er geen verstand van te hebben?Dit, dus.![]()
Wie is jouw favoriete speler bij dit PSV?quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:03 schreef CR7 het volgende:
[..]
Schouten kan idd goed verstoppertje spelen. "Hij speelt altijd foutloos hoor!!!"What can change the nature of a man?![]()
GGZquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hoezo moet je elke keer laten zien er geen verstand van te hebben?![]()
Wie ben jij nou weer dan?quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hoezo moet je elke keer laten zien er geen verstand van te hebben?![]()
Ik denk wel dat PSV hoger zal eindingen dan Feyenoord.
of trap ik hier open deuren in?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Eindingenquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
of trap ik hier open deuren in?![]()
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik denk dat City boven Sturm Graz gaat eindigen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
eindingenquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
of trap ik hier open deuren in?
1-0![]()
Virtueel staan ze nu onder Feyenoordquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
het was een lange werkdagquote:
What can change the nature of a man?![]()
Die heeft hardlooptrainingquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Als het uit de hand loopt moeten we @:onlogisch laten ingrijpen.
Ik kijk de wedstrijd.![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
PSV geeft smerig veel ruimte weg.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Gohquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:08 schreef LordVoldermort het volgende:
PSV geeft smerig veel ruimte weg.What can change the nature of a man?![]()
Dat hoor ik al 30 jaarquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:08 schreef Durmada het volgende:
De toekomst van het Turkse voetbal is hoopvol
Zal wel mislopen omdat ze te hoog in de emotie zitten.![]()
Leukequote:Op dinsdag 17 september 2024 19:08 schreef GGMM het volgende:
PSV staat nu virtueel laatste in hun poule![]()
![]()
Als ze met zijn allen moeten spelen maken ze er altijd een potje van.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat hoor ik al 30 jaar
Zal wel mislopen omdat ze te hoog in de emotie zitten.![]()
Serker nog, ik vind de Belgische Jupiler pro League een sterkere competitie dan de Turkse competitie. Alleen is Fener misschien wat beter.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat hoor ik al 30 jaar
Zal wel mislopen omdat ze te hoog in de emotie zitten.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Nooit zal Schouten de schuld krijgenquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het was Ledezma die teveel ruimte gaf.![]()
![]()
dit is wat anders dan rkc uit....."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
The Koop troeft Schouten volledig af
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Vind deze iets mooier, futsal, Nederland. Video zie link
https://jeugdjournaal.nl/(...)al-op-wk-zaalvoetbal![]()
Is echt een grote meneer in Italië. Als hij dat niveau bij het Nederlands elftal haalt, staat die er wel in.quote:“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: