SPOILER: speeldag 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 70% gewijzigd door capuchon_jongen op 03-09-2024 18:29:39 ]Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ik vind dit hele systeem maar niks,zo.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Maar uit of thuis maakt wel weer veel verschil.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Door het hogere aantal tegenstanders heeft 1 hele zware tegenstander een stuk minder impact. Je kan nu natuurlijk 8x zwaar loten, die kans is alleen een stuk kleiner dan in het oude systeem 3 zware tegenstanders loten.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Waarom?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:11 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik vind dit hele systeem maar niks,zo.![]()
Verschil tussen bepaalde uit en thuis wedstrijden is veel te groot door loting geluk.quote:
Groep des doods heb je ook niet meer, dus geen topteams die kunnen afstromen. Over zoveel wedstrijden gaan ze altijd wel door.
En nog maar eens meer wedstrijden. Ze melken het compleet uit.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Alsof lotinggeluk in de vorige poulefasen niet meespeelde. Ik denk dat je hier een herhaling van zetten juist mee vermijdt.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:13 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Verschil tussen bepaalde uit en thuis wedstrijden is veel te groot door loting geluk.
Groep des doods heb je ook niet meer, dus geen topteams die kunnen afstromen. Over zoveel wedstrijden gaan ze altijd wel door.
En nog maar eens meer wedstrijden. Ze melken het compleet uit.![]()
Misschien volgorde nog wel meer. Teams die al door zijn sturen soms een B-team.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar uit of thuis maakt wel weer veel verschil.![]()
Omdat je het niet snapt.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:11 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik vind dit hele systeem maar niks,zo.![]()
Tenzij teams de eerste 6 allemaal winnen zullen ze hoogstens in de laatste wedstrijd wat spelers sparen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:16 schreef VoMy het volgende:
[..]
Misschien volgorde nog wel meer. Teams die al door zijn sturen soms een B-team.![]()
Lotinggeluk speelt altijd mee. Maar dan had je tenminste nog dezelfde tegenstanders. Ik denk het niet. Nu krijg je nog meer topwedstrijden (daar doen ze het ook voor), zonder dat er druk opstaat. Maar uiteindelijk is de CL natuurlijk al jaren niet echt heel boeiend meer met altijd dezelfde teams bij de laatste 8. Dat ga je toch nooit meer veranderen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Alsof lotinggeluk in de vorige poulefasen niet meespeelde. Ik denk dat je hier een herhaling van zetten juist mee vermijdt.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Dat gaat de laatste 2 ronden meespelen ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:16 schreef VoMy het volgende:
[..]
Misschien volgorde nog wel meer. Teams die al door zijn sturen soms een B-team.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Misschien de top 5 ofzo. Als er gespeeld wordt om die top 8 plaats.......quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat gaat de laatste 2 ronden meespelen ja.
Weet iemand of het de doelsaldo is die de doorslag geeft?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ja, onderling resultaat speelt geen rol meer, want dat is oneerlijk met alleen een uit/thuisduel.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Misschien de top 5 ofzo. Als er gespeeld wordt om die top 8 plaats.......
Weet iemand of het de doelsaldo is die de doorslag geeft?![]()
Dan vrees ik toch voor de kleine ploegjesquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, onderling resultaat speelt geen rol meer, want dat is oneerlijk met alleen een uit/thuisduel.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Waarom Brugge in de TT op een Nederlands forum
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Omdat het topic geopend is door een Belg allen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:24 schreef tong80 het volgende:
Waarom Brugge in de TT op een Nederlands forum[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Stiekem droom ik van een fok.bequote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:24 schreef tong80 het volgende:
Waarom Brugge in de TT op een Nederlands forumIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Met mij als mod. Staan we gelijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Stiekem droom ik van een fok.be
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Het viel me nu wel echt op hoeveel teams uit de grootste 5 competities tegenwoordig meedoen. 22 van de 36.![]()
Klopt maar met alle respect. Aston Villa voetbalt nu eenmaal veel beter dan de kampioen van Bosniëquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:30 schreef hhh38 het volgende:
Het viel me nu wel echt op hoeveel teams uit de grootste 5 competities tegenwoordig meedoen. 22 van de 36.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Forum Opties Forumhop: Hop naar: