Mooi.quote:
Nee daar krabt de kat de krullen alquote:
Geen idee, draait hij het om?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar echt: hoe draait hij het om.
Amsterdam toch?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:04 schreef pullup het volgende:
Waar was dat tomaten smijt festival ook al weer?
Was dat niet ergens in Espanja?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:04 schreef pullup het volgende:
Buol in de Spaanse provincie Valencia.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:04 schreef pullup het volgende:
Zoiets jaquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Was dat niet ergens in Espanja?
ik wil je nu ook wel bekogelen met tomaten hoorquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:08 schreef pullup het volgende:
Ik moet toegeven dat dat me wel lachen lijkt om mee te maken
Als ik terug mag mikken hebben we een dealquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik wil je nu ook wel bekogelen met tomaten hoor
In je berging zeker?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik wil je nu ook wel bekogelen met tomaten hoor
Dan boek je alvast voor volgend jaar he, ben je zeker op tijdquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:17 schreef pullup het volgende:
Effe checken wanneer dat is
Ah verdomme vandaag![]()
En daarmee je eigen La Tomatina gestart?quote:
Ja dat kan ook nogquote:
Dat is wel heel toevalligquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:17 schreef pullup het volgende:
Effe checken wanneer dat is
Ah verdomme vandaag![]()
Ik ga dit zeker onthoudenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan boek je alvast voor volgend jaar he, ben je zeker op tijd
quote:
Uhuh, en volgend jaar rond deze tijd is het:quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga dit zeker onthouden![]()
Wel een beetje warm nu daar vrees ik
Ik had dat wel een beetje bedachtquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uhuh, en volgend jaar rond deze tijd is het:
joh, waar was dat festival ook al weer? En wanneer zou het zijn?![]()
Gun die mensen ook hun pretje.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:29 schreef pullup het volgende:
We kunnen er hier ook wel eentje opstarten dan.
Op Koningsdag en dan mogen om 5 uur s'middags alle Amsterdammers mensen van buiten de ring bekogelen tot ze foetsie zijn
Ja precies, tot 5 uurquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gun die mensen ook hun pretje.
Hmm, lekkerquote:
In het vorige topic had ik al een live YT gepostquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:04 schreef pullup het volgende:
Ok ik had niet teruggelezenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:34 schreef chufi het volgende:
[..]
In het vorige topic had ik al een live YT gepost
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:35 schreef Aoibhin het volgende:
Oh, we gaan ook met tomaten gooien zie ik
Doet @chufi ook niet.quote:
Ik was het ook vergeten maar zag iemand die in 1 van de vrachtwagens live probeerde te streamen , maar dat ging al gauw mis , dus toen ff gezocht naar andere live beelden ... 120.000 kilo tomatenquote:
meestal wel een stukje ... maar ook niet altijd en soms is het al te laat om op iets te reageren ..quote:
Gaat hier tegenwoordig wel op zo'n tempo dat ik overdag even terug blader en lees. In de ochtend op zijn hoogst de laatste twee postsquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:40 schreef chufi het volgende:
[..]
meestal wel een stukje ... maar ook niet altijd en soms is het al te laat om op iets te reageren ..
Top .. vanavond is er ook nog een optreden van 2 locale bands , vanaf 22:45 op https://www.apuntmedia.es/quote:
Tis er best wel wat groener en de bergen zijn wat grilliger .. (jonger)quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:42 schreef pullup het volgende:
Ik kijk weer even naar de Vuelta, erg grappig dit verschil tussen Andalucia en Galicia te zien
Maar wat moet jij dan eten?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:35 schreef Aoibhin het volgende:
Oh, we gaan ook met tomaten gooien zie ik
Echt leukquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Top .. vanavond is er ook nog een optreden van 2 locale bands , vanaf 22:45 op https://www.apuntmedia.es/
Ja ook niet meer zo kaal en de olijfboompjes zijn foetsiequote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis er best wel wat groener en de bergen zijn wat grilliger .. (jonger)
Daar ben ik nooit geweest, die tomatina trouwens ook niet .. Er schijnt ook nog ergens een wijngooi feest te zijn ergen in Navarra dacht ikquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:48 schreef pullup het volgende:
Moet ook nog naar dat Feria d' Abril in Sevilla. Ben er nu zo vaak geweest dat ik dat ook toch echt nog een keer moet hebben meegemaakt
Ik moet zeggen dat Spanje dit soort dingen altijd wel meteen goed en grondig aanpaktquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar ben ik nooit geweest, die tomatina trouwens ook niet .. Er schijnt ook nog ergens een wijngooi feest te zijn ergen in Navarra dacht ik
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:51 schreef pullup het volgende:
Die doen dit soort dingen niet een beetje...
Ik neem het terugquote:
Bij bijna elk Spaans feest wordt je meestal witte kleding wel door wijn of sangria rood gekleurd....quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik neem het terugDit ziet er suffer uit haha
Er liggen vast nog wel wat blaadjes slaquote:
Geen baal stro in je schuur liggen ofzo?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er liggen vast nog wel wat blaadjes sla
Prima dagje,En jij?quote:
Lekker met dit weer.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:13 schreef Deisyy het volgende:
Gewoon een doordeweekse werkdag op het water
Dat was het. Lekkere temperatuur om te gaan zwemmen, maar gelukkig bedacht ik me op tijd dat ik dan nooit meer de boot in zou kunnen klimmenquote:
Nu heb ik er een MI bij hoe jij weer aan boord moet komenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was het. Lekkere temperatuur om te gaan zwemmen, maar gelukkig bedacht ik me op tijd dat ik dan nooit meer de boot in zou kunnen klimmen![]()
![]()
Dus dan maar met de pootjes in het water gebungeld.
Die MI had ik vanmiddag zelf ookquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu heb ik er een MI bij hoe jij weer aan boord moet komen
volleyballquote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij bijna elk Spaans feest wordt je meestal witte kleding wel door wijn of sangria rood gekleurd....
Waren de Oostenrijkers ook op de spelen?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
volleyball
oostenrijk spelt in belgien teg belgien
Ah kom op, jij hebt die ene verdwaalde Oostenrijkse supportert ook gezienquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Waren de Oostenrijkers ook op de spelen?
vele niet geloof ikquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Waren de Oostenrijkers ook op de spelen?
Naja het team natuurlijkquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah kom op, jij hebt die ene verdwaalde Oostenrijkse supportert ook gezien
En volleybal?quote:
Wat moesten die daar doen dan? Verkeerde spelen hequote:
Dat ze mogen winnenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
volleyball
oostenrijk spelt in belgien teg belgien
Dat kan nog maar dat is dan niet in Belgiequote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien bij de Paralympics dan ? Die beginnen vandaag om 20 uur
Heel verstandigquote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was het. Lekkere temperatuur om te gaan zwemmen, maar gelukkig bedacht ik me op tijd dat ik dan nooit meer de boot in zou kunnen klimmen![]()
![]()
Dus dan maar met de pootjes in het water gebungeld.
Wederom Parijs, maar ze zwemmen niet in de Seine geloof ikquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat kan nog maar dat is dan niet in Belgie
Daar wordt ook al met tomatensap gegooid!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:33 schreef chufi het volgende:
IJsland doet mee met rood
[ afbeelding ]
ze spuiten er meequote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar wordt ook al met tomatensap gegooid!
Ik zie het al .. ze moeten de hele Champs Elysee af ...quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:13 schreef chufi het volgende:
Die Openingsceremonie bij de paralympics duurt ook tot 23:30 of zo ...
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie het al .. ze moeten de hele Champs Elysee af ...
O, is dat nu?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:13 schreef chufi het volgende:
Die Openingsceremonie bij de paralympics duurt ook tot 23:30 of zo ...
Het kan verkerenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:52 schreef Domnivoor het volgende:
IJsland
[ afbeelding ]
Vuurland
[ afbeelding ]
Mooi contrastquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:52 schreef Domnivoor het volgende:
IJsland
[ afbeelding ]
Vuurland
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:52 schreef Domnivoor het volgende:
IJsland
[ afbeelding ]
Vuurland
[ afbeelding ]
Ah okquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik werd op vakantie gestuurd
Hulloquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik werd op vakantie gestuurd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent in Utrechtquote:
Hij is weer zonder ondersteuningquote:
Kan ik zelfsquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je krijgt bonuspunten als je ook de straatnaam raadt
Ga zaterdag eens even langs fietsen daarquote:
Maar he, streamingsdiensten gingen dat toch allemaal oplossen?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:24 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom maken streamingdiensten series die ze wekelijks uitbrengen..
Dan kan k net zo goed tv kijken
Dat is makkelijkquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je krijgt bonuspunten als je ook de straatnaam raadt
Dan heb je er toch ook een abo op of ?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:24 schreef HappyCharly het volgende:
Jawel maar t hele punt v streamen is dat je kunt bingen wanneer je wil. Wekelijks wachten is terug naar analoge tv..quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heb je er toch ook een abo op of ?
Nou precies..quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar he, streamingsdiensten gingen dat toch allemaal oplossen?
Die platformen verzorgen een exclusieve dienst die te streamen is wanneer zij het online zetten ... dat kan een hele serie zijn (die ze dan vaak van een 3e partij hebben) of afleveringen ...quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jawel maar t hele punt v streamen is dat je kunt bingen wanneer je wil. Wekelijks wachten is terug naar analoge tv..
Bingen kan dan wel weer, over een tijdje, als alle afleveringen van het seizoen erop staan.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jawel maar t hele punt v streamen is dat je kunt bingen wanneer je wil. Wekelijks wachten is terug naar analoge tv..
Ja moet ik eerst 2 maanden wachten.. en ik had me verheugd op t Seizoenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bingen kan dan wel weer, over een tijdje, als alle afleveringen van het seizoen erop staan.
Ze gedragen zich nu als analoge tv ja.
Maar gelukkig in totaal wel veel duurder
Nu ja, maar dat was niet het startpunt hequote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Die platformen verzorgen een exclusieve dienst die te streamen is wanneer zij het online zetten ... dat kan een hele serie zijn (die ze dan vaak van een 3e partij hebben) of afleveringen ...
Ik weet niet wat ik hier op moet zeggenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Die platformen verzorgen een exclusieve dienst die te streamen is wanneer zij het online zetten ... dat kan een hele serie zijn (die ze dan vaak van een 3e partij hebben) of afleveringen ...
Ah jij welquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu ja, maar dat was niet het startpunt he
quote:
Ik zal het wat moeilijker makenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is makkelijkIk kan zelfs spieken op de foto
Dat is om te zorgen dat je niet meteen weer opzegtquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:24 schreef HappyCharly het volgende:
Wedt niet of dat de reden is.. kan nu beter 2 maanden opzeggen en daarna weer abo nemenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is om te zorgen dat je niet meteen weer opzegt
En welke serie?
Zo goed ken ik Utrecht nietquote:
Volgens mij niet, maar dat sluit ik niet helemaal uit.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je die niet al een keer gepost?
Correctquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo goed ken ik Utrecht niet![]()
Wijkje iets ten noorden van het centrum
Hangt van de streamingsdienst af, wanneer je met de 50% kortingsactie bent begonnen blijf je die houden.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wedt niet of dat de reden is.. kan nu beter 2 maanden opzeggen en daarna weer abo nemen
Ben ik nietquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Hangt van de streamingsdienst af, wanneer je met de 50% kortingsactie bent begonnen blijf je die houden.
Ik twijfel nog.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan het ook niet doen natuurlijk
Hier ben ik zo vaak doorheen gelopen, maar hoe heet het ook alweerquote:
Waar komt het op uit?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier ben ik zo vaak doorheen gelopen, maar hoe heet het ook alweer
Hoe kunnen we je helpen een keuze te maken?quote:
Opzeggen dan en pas lid worden als de serie er helemaal isquote:
Geen ideequote:
Mee gaan doen dan hequote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:27 schreef aloa het volgende:
Stadsfeest hier.
Dus nogal rumoerig buiten
Visserijdagen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:27 schreef aloa het volgende:
Stadsfeest hier.
Dus nogal rumoerig buiten
Ik overweeg tquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Opzeggen dan en pas lid worden als de serie er helemaal is
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Of je begint nu wat andere series die wel klaar zijn ...
Hoe snel binge je als je Bingedquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
Zo kun je alles oplossen ja
Of het boeit je niet genoeg om het toch niet zoveel kost?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
Zo kun je alles oplossen ja
T was gewoon even n frustratietjequote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of het boeit je niet genoeg om het toch niet zoveel kost?
Die herkenbaar is, twijfel soms ook of ik er niet een paar moet opzeggen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
T was gewoon even n frustratietje
Ik ook. Dat houdt me tegen. Gedoequote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die herkenbaar is, twijfel soms ook of ik er niet een paar moet opzeggen.
Maar dan heeft drankin weer gelijk, heb er een paar met korting die dan vervalt
T is dus gewoon weer een soort doping die ze ons hebben aangesmeerdquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ook. Dat houdt me tegen. Gedoe
Ja dat had ik ook , met HBO ... vond het aanbod niet genoeg maar OS aanbod toch ff een maandje genomen, ondanks mogelijke andere alternatievenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is dus gewoon weer een soort doping die ze ons hebben aangesmeerd
Drankin?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Welke is onderschrift ook al weer?quote:
quote:
Oh dat weet ik eihrnlijk niet... Ik doelde op de zin helemaal onderaanquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Welke is onderschrift ook al weer?
#doeslief of Uitzicht ......
Ik had een lekkere appelcider vanavondquote:
signature ... je had een tekeningquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh dat weet ik eihrnlijk niet... Ik doelde op de zin helemaal onderaan
0.0%quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had een lekkere appelcider vanavond
Dat is limonade.quote:
Kloptquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij maakte de typo Mulders ipv Murders ...
Jillzquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:01 schreef drakin het volgende:
Cider zit tussen de 4 en 8% alcohol in.
En het is lekker
Ik ken het uit Spanje dat ze het van meter hoog in je glas gieten ... tis daar altijd nat op de vloer in de kroegquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:01 schreef drakin het volgende:
Cider zit tussen de 4 en 8% alcohol in.
En het is lekker
Nee.quote:
Ik ben daar ook altijd mee in de war tot ik m weer eens moet aanpassen ivm nieuwe topic van mequote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:02 schreef HappyCharly het volgende:
Signature dus. En onderschrift staat erboven? Weer wat geleerd
Zoet appelig.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Probeer me de smaak te herinneren
Ik ken het uit Duitsland, vrij normaal om te drinken.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken het uit Spanje dat ze het van meter hoog in je glas gieten ... tis daar altijd nat op de vloer in de kroeg
Die heb ik nog nooit gehadquote:
Lekker slipe.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:07 schreef drakin het volgende:
Slapen![]()
Vakantie voorbij, wekker gaat vroeg
Tige tankquote:
Oh Strongbowquote:
Prutsers, allemaal prutsers.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:38 schreef chufi het volgende:
Er wordt hier behoorlijk meegelezen door nieuwssites ... ook al zijn ze behoorlijk laat wel ...
Alleen stond dat bericht er veel eerder vandaag ook alquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:38 schreef chufi het volgende:
Er wordt hier behoorlijk meegelezen door nieuwssites ... ook al zijn ze behoorlijk laat wel ...
Ja echt .. ze lieten de uitbarsting ook gewoon een uur eerder beginnen ..quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Prutsers, allemaal prutsers.
Maar ik was sws eerstquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen stond dat bericht er veel eerder vandaag ook al
Klopt.quote:
Ach wijzen op een fout in een nieuwsbericht op de FP duur ook 10 uur.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt .. ze lieten de uitbarsting ook gewoon een uur eerder beginnen ..
Dat ging om een andere fout .... 7 dagen geleden inmiddels al ...quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach wijzen op een fout in een nieuwsbericht op de FP duur ook 10 uur.
Een fout in het nieuwsbericht mag wel sneller opgepakt worden.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ging om een andere fout .... 7 dagen geleden inmiddels al ...
Avond.quote:
Nacht gek.quote:
Mijn parkiet zegt dat je niet moet zeiken.quote:
Hier leeft de lol en soms is het even serieus.quote:
Grote jongen.quote:
Jij ging slapen.quote:
Aan je manier van posten wist ik het wel.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:30 schreef woxxel2 het volgende:
Eigenlijk is meestal m'n naam ladonna op andere fora
Dat je geen jongentje bent.quote:
Oh gelukkig. Maakt ook niet zo uit. Maar wel als je voor een jongen aangezien wordt. Ik bekijk gewoon iemand z'n profilequote:
Zeker.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:38 schreef woxxel2 het volgende:
Maar fesh. We zijn een soort van bondgenoten he
Bij jou staat dat nou net niet ingevuld 🤣quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:37 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Maakt ook niet zo uit. Maar wel als je voor een jongen aangezien wordt. Ik bekijk gewoon iemand z'n profile
Omg ik ga t meteen aanpassenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:39 schreef maily het volgende:
[..]
Bij jou staat dat nou net niet ingevuld 🤣
Jij ging slapen.quote:
Wat was het voor baan eigenlijk? Wel lachen dat iemand dan boos wordt.quote:
Whaha ja is wel verstandig idd . Morgen heb ik spijt.quote:
Familie van "boze loopeend"quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat was het voor baan eigenlijk? Wel lachen dat iemand dan boos wordt.
https://www.alara-lukagro.com/quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat was het voor baan eigenlijk? Wel lachen dat iemand dan boos wordt.
Morgen zullen we je even helpen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:44 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Whaha ja is wel verstandig idd . Morgen heb ik spijt.
Maar t lukt me niet om m'n profile aan te passen. Meneer badeend
Dat is iets voor de kelder van @DerRabbitquote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
https://www.alara-lukagro.com/
Of het Tuinhuisje.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:48 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is iets voor de kelder van @:DerRabbit
Hij is streng soms.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:49 schreef woxxel2 het volgende:
Nou jullie horen t. Ik moet naar bed van meneertje badeend
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:52 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Maar...verstandig.
Slaap lekker.
Hey ASquote:
Een paar uurtjes, en jij?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 07:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Lekker sliepie gedaan?
Lekker zo ruk wil ik ook wel eens maken.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 07:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Volle bak van 22.00 tot 6.00
Ventilator aan en lekker sliepequote:Op donderdag 29 augustus 2024 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker zo ruk wil ik ook wel eens maken.
Die had ik ook aan. Alleen het sliepequote:Op donderdag 29 augustus 2024 07:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ventilator aan en lekker sliepe
Dag nootjequote:
Morguh heer pullupquote:
Hey borrelquote:
Nazomer ftw.quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 07:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Echt gebroken geslapen, ik denk wel 10 x wakker geweest steeds op vage tijden.
Voordeel wel is nu ff lekker doorwaaien nu het nog kan kan. Voordeel uit nadeel halen
Vervelend, dat is echt kutgedrag.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 07:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ook.
Schreeuwende mensen op straat.
Het is hier binnen niet warmer geweest dan 23 in de woonkamer.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 07:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nazomer ftw.
Hier is 25 graden nu binnen rip.
Stadsfeesten hier.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 07:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Vervelend, dat is echt kutgedrag.
En maar bezuinigen op de GGZ.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 07:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ook.
Schreeuwende mensen op straat.
Zo herkenbaar heb dat iedere nachtquote:Op donderdag 29 augustus 2024 07:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Echt gebroken geslapen, ik denk wel 10 x wakker geweest steeds op vage tijden.
Voordeel wel is nu ff lekker doorwaaien nu het nog kan kan. Voordeel uit nadeel halen
Oh beter...quote:Op donderdag 29 augustus 2024 07:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is hier binnen niet warmer geweest dan 23 in de woonkamer.
Boven wel warmer.
Heerlijke frisse lucht!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo herkenbaar heb dat iedere nacht
Heerlijk dat doorwaaien, ik vind dat iedere morgen weer fijn
O hier komt dat ookquote:Op donderdag 29 augustus 2024 07:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Stadsfeesten hier.
Maar goed, alsnog wel redelijk geslapen.
Goedemorgen Tong80quote:Op donderdag 29 augustus 2024 07:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
En maar bezuinigen op de GGZ.
Goeiemorgen
Gisteren was lekker koel, 19.1 graden in huis, heerlijk was datquote:
Ik ook.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
O hier komt dat ookzal wel stadseizoenfeesttijd zijn.
Woon in het centrum dus dat gaat wel geluidoverlast geven..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |