Mooi.quote:
Nee daar krabt de kat de krullen alquote:
Geen idee, draait hij het om?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar echt: hoe draait hij het om.
Amsterdam toch?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:04 schreef pullup het volgende:
Waar was dat tomaten smijt festival ook al weer?
Was dat niet ergens in Espanja?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:04 schreef pullup het volgende:
Buol in de Spaanse provincie Valencia.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:04 schreef pullup het volgende:
Zoiets jaquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Was dat niet ergens in Espanja?
ik wil je nu ook wel bekogelen met tomaten hoorquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:08 schreef pullup het volgende:
Ik moet toegeven dat dat me wel lachen lijkt om mee te maken
Als ik terug mag mikken hebben we een dealquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik wil je nu ook wel bekogelen met tomaten hoor
In je berging zeker?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik wil je nu ook wel bekogelen met tomaten hoor
Dan boek je alvast voor volgend jaar he, ben je zeker op tijdquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:17 schreef pullup het volgende:
Effe checken wanneer dat is
Ah verdomme vandaag![]()
En daarmee je eigen La Tomatina gestart?quote:
Ja dat kan ook nogquote:
Dat is wel heel toevalligquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:17 schreef pullup het volgende:
Effe checken wanneer dat is
Ah verdomme vandaag![]()
Ik ga dit zeker onthoudenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan boek je alvast voor volgend jaar he, ben je zeker op tijd
quote:
Uhuh, en volgend jaar rond deze tijd is het:quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga dit zeker onthouden![]()
Wel een beetje warm nu daar vrees ik
Ik had dat wel een beetje bedachtquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uhuh, en volgend jaar rond deze tijd is het:
joh, waar was dat festival ook al weer? En wanneer zou het zijn?![]()
Gun die mensen ook hun pretje.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:29 schreef pullup het volgende:
We kunnen er hier ook wel eentje opstarten dan.
Op Koningsdag en dan mogen om 5 uur s'middags alle Amsterdammers mensen van buiten de ring bekogelen tot ze foetsie zijn
Ja precies, tot 5 uurquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gun die mensen ook hun pretje.
Hmm, lekkerquote:
In het vorige topic had ik al een live YT gepostquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:04 schreef pullup het volgende:
Ok ik had niet teruggelezenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:34 schreef chufi het volgende:
[..]
In het vorige topic had ik al een live YT gepost
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:35 schreef Aoibhin het volgende:
Oh, we gaan ook met tomaten gooien zie ik
Doet @chufi ook niet.quote:
Ik was het ook vergeten maar zag iemand die in 1 van de vrachtwagens live probeerde te streamen , maar dat ging al gauw mis , dus toen ff gezocht naar andere live beelden ... 120.000 kilo tomatenquote:
meestal wel een stukje ... maar ook niet altijd en soms is het al te laat om op iets te reageren ..quote:
Gaat hier tegenwoordig wel op zo'n tempo dat ik overdag even terug blader en lees. In de ochtend op zijn hoogst de laatste twee postsquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:40 schreef chufi het volgende:
[..]
meestal wel een stukje ... maar ook niet altijd en soms is het al te laat om op iets te reageren ..
Top .. vanavond is er ook nog een optreden van 2 locale bands , vanaf 22:45 op https://www.apuntmedia.es/quote:
Tis er best wel wat groener en de bergen zijn wat grilliger .. (jonger)quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:42 schreef pullup het volgende:
Ik kijk weer even naar de Vuelta, erg grappig dit verschil tussen Andalucia en Galicia te zien
Maar wat moet jij dan eten?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:35 schreef Aoibhin het volgende:
Oh, we gaan ook met tomaten gooien zie ik
Echt leukquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Top .. vanavond is er ook nog een optreden van 2 locale bands , vanaf 22:45 op https://www.apuntmedia.es/
Ja ook niet meer zo kaal en de olijfboompjes zijn foetsiequote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis er best wel wat groener en de bergen zijn wat grilliger .. (jonger)
Daar ben ik nooit geweest, die tomatina trouwens ook niet .. Er schijnt ook nog ergens een wijngooi feest te zijn ergen in Navarra dacht ikquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:48 schreef pullup het volgende:
Moet ook nog naar dat Feria d' Abril in Sevilla. Ben er nu zo vaak geweest dat ik dat ook toch echt nog een keer moet hebben meegemaakt
Ik moet zeggen dat Spanje dit soort dingen altijd wel meteen goed en grondig aanpaktquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar ben ik nooit geweest, die tomatina trouwens ook niet .. Er schijnt ook nog ergens een wijngooi feest te zijn ergen in Navarra dacht ik
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:51 schreef pullup het volgende:
Die doen dit soort dingen niet een beetje...
Ik neem het terugquote:
Bij bijna elk Spaans feest wordt je meestal witte kleding wel door wijn of sangria rood gekleurd....quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik neem het terugDit ziet er suffer uit haha
Er liggen vast nog wel wat blaadjes slaquote:
Geen baal stro in je schuur liggen ofzo?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er liggen vast nog wel wat blaadjes sla
Prima dagje,En jij?quote:
Lekker met dit weer.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:13 schreef Deisyy het volgende:
Gewoon een doordeweekse werkdag op het water
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |