Mooi.quote:
Nee daar krabt de kat de krullen alquote:
Geen idee, draait hij het om?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar echt: hoe draait hij het om.
Amsterdam toch?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:04 schreef pullup het volgende:
Waar was dat tomaten smijt festival ook al weer?
Was dat niet ergens in Espanja?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:04 schreef pullup het volgende:
Buñol in de Spaanse provincie Valencia.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:04 schreef pullup het volgende:
Zoiets jaquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Was dat niet ergens in Espanja?
ik wil je nu ook wel bekogelen met tomaten hoorquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:08 schreef pullup het volgende:
Ik moet toegeven dat dat me wel lachen lijkt om mee te maken
Als ik terug mag mikken hebben we een dealquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik wil je nu ook wel bekogelen met tomaten hoor
In je berging zeker?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik wil je nu ook wel bekogelen met tomaten hoor
Dan boek je alvast voor volgend jaar he, ben je zeker op tijdquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:17 schreef pullup het volgende:
Effe checken wanneer dat is
Ah verdomme vandaag![]()
En daarmee je eigen La Tomatina gestart?quote:
Ja dat kan ook nogquote:
Dat is wel heel toevalligquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:17 schreef pullup het volgende:
Effe checken wanneer dat is
Ah verdomme vandaag![]()
Ik ga dit zeker onthoudenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan boek je alvast voor volgend jaar he, ben je zeker op tijd
quote:
Uhuh, en volgend jaar rond deze tijd is het:quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga dit zeker onthouden![]()
Wel een beetje warm nu daar vrees ik
Ik had dat wel een beetje bedachtquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uhuh, en volgend jaar rond deze tijd is het:
joh, waar was dat festival ook al weer? En wanneer zou het zijn?![]()
Gun die mensen ook hun pretje.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:29 schreef pullup het volgende:
We kunnen er hier ook wel eentje opstarten dan.
Op Koningsdag en dan mogen om 5 uur s'middags alle Amsterdammers mensen van buiten de ring bekogelen tot ze foetsie zijn
Ja precies, tot 5 uurquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gun die mensen ook hun pretje.
Hmm, lekkerquote:
In het vorige topic had ik al een live YT gepostquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:04 schreef pullup het volgende:
Ok ik had niet teruggelezenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:34 schreef chufi het volgende:
[..]
In het vorige topic had ik al een live YT gepost
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:35 schreef Aoibhin het volgende:
Oh, we gaan ook met tomaten gooien zie ik
Doet @chufi ook niet.quote:
Ik was het ook vergeten maar zag iemand die in 1 van de vrachtwagens live probeerde te streamen , maar dat ging al gauw mis , dus toen ff gezocht naar andere live beelden ... 120.000 kilo tomatenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |