Het kan verkerenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:52 schreef Domnivoor het volgende:
IJsland
[ afbeelding ]
Vuurland
[ afbeelding ]
Mooi contrastquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:52 schreef Domnivoor het volgende:
IJsland
[ afbeelding ]
Vuurland
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:52 schreef Domnivoor het volgende:
IJsland
[ afbeelding ]
Vuurland
[ afbeelding ]
Ah okquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik werd op vakantie gestuurd
Hulloquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik werd op vakantie gestuurd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent in Utrechtquote:
Hij is weer zonder ondersteuningquote:
Je krijgt bonuspunten als je ook de straatnaam raadtquote:
Kan ik zelfsquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je krijgt bonuspunten als je ook de straatnaam raadt
Jaquote:
Ga zaterdag eens even langs fietsen daarquote:
Maar he, streamingsdiensten gingen dat toch allemaal oplossen?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:24 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom maken streamingdiensten series die ze wekelijks uitbrengen..
Dan kan k net zo goed tv kijken
Dat is makkelijkquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je krijgt bonuspunten als je ook de straatnaam raadt
Dan heb je er toch ook een abo op of ?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:24 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom maken streamingdiensten series die ze wekelijks uitbrengen..
Dan kan k net zo goed tv kijken
Jawel maar t hele punt v streamen is dat je kunt bingen wanneer je wil. Wekelijks wachten is terug naar analoge tv..quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heb je er toch ook een abo op of ?
Nou precies..quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar he, streamingsdiensten gingen dat toch allemaal oplossen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |