Ja hijzelfquote:
wtfquote:
zullen we mod worden van dig met chevyquote:
denk dat ik daar te digibeet voor benquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
zullen we mod worden van dig met chevy
maakt niet uit doen we gewoon net alsofquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
denk dat ik daar te digibeet voor ben
ik heb een heel goedlopende dig reeks gestart daarquote:
Fijn voor je!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik heb een heel goedlopende dig reeks gestart daar
mag ik nu admin wordenquote:
Nicequote:
Je weet wat je tussen de spatlappen van yvonne moet doen voordat je FA/A kan worden?quote:
nouja zegquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:01 schreef bonanza8 het volgende:
[..]
Je weet wat je tussen de spatlappen van yvonne moet doen voordat je FA/A kan worden?
nee en ik heb voornamelijk positieve notesquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:02 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Jij was eerder mod toch (geen zin om door je notes te scrollen)
Tutututut. Zelf dan ook geen moeder reacties meer he Capuchon.quote:
Kloonscan gedaan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:59 schreef FlippingCoin
[b]Op dinsdag 27 augustus 2024 23:01 schreef bonanza8 het volgende:
[..]
Je weet wat je tussen de spatlappen van yvonne moet doen voordat je FA/A kan worden?
Dit is ook banbaarquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tutututut. Zelf dan ook geen moeder reacties meer he Capuchon.
Dit ookquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit is ook banbaar
uitlokken reactie
Dat klopt wel idd.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nee en ik heb voornamelijk positieve notes
Flip is sowieso een toppertjequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij heeft ook veel donaties gedaan met altijd een leuke boodschap
ssssst straks mag ik geen admin meer wordenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij heeft ook veel donaties gedaan met altijd een leuke boodschap
wow wtf, jou heb ik echt al jaren niet meer gezien. ben je al die tijd gewoon FA geweest?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:07 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Jij was ooit wel mod toch? In PUB? Succes verhaal was dat!
Ik wil de Grab them by the poosah platinum cardquote:
Zeker!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:08 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
wow wtf, jou heb ik echt al jaren niet meer gezien. ben je al die tijd gewoon FA geweest?
het begint steeds lastiger te worden om memes van werkelijkheid te onderscheiden daarquote:
neequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:07 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Jij was ooit wel mod toch? In PUB? Succes verhaal was dat!
THE GOAT!quote:
Oh ja jij was modquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:27 schreef Fok-it het volgende:
Ik was een erg geliefd mod
Ik ben blij dat @:GGMM online is om dit te kunnen erkennen!
Ik zie mezelf als de bovenkantquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:30 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is iedereen in KLB-SC mod geweest
Behalve de échte onderkant
what the actual fuckquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:30 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is iedereen in KLB-SC mod geweest
Behalve de échte onderkant
Dit waren de gloriedagen van @GGMMquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:51 schreef yvonne het volgende:
GGMM mag lang wegblijven met z'n obsessie.
Mail maar over een maand of drie
Indianen forum dacht ik toch.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
leuk feitje: @:GGMM is begonnen als KLB mod!
Nee als Indianenmodquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
Erg benieuwd waar dit over ging!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:38 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dit waren de gloriedagen van @:GGMM
Ook gewoon niet waarquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
Wat is er mis met BansheeBoy GODquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:46 schreef Fok-it het volgende:
BansheeBoy: Mag een week gaan nadenken hoe normaal te posten en hoe te luisteren naar mods.
14 jaar na dato lukt het nog steeds niet
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:46 schreef Fok-it het volgende:
BansheeBoy: Mag een week gaan nadenken hoe normaal te posten en hoe te luisteren naar mods.
Dat is echt een pretentieuze idioot jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat weet ik nog, over SunChaser
Dat vond ik echt een lul
Jep. Helaaschquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:50 schreef Fok-it het volgende:
Waarom geen banmeld meer dan boys?
AVG aids?
Omdat het een hall of fame werdquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:50 schreef Fok-it het volgende:
Waarom geen banmeld meer dan boys?
AVG aids?
Het kan idd al heel lang niet meer omdat er gezeur over kwamquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:51 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dat was al ver daarvoor @:Opa.Bakkebaard
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:53 schreef Mortaxx het volgende:
Toen @:fok-it de fok stok had gestolen was ook leuk
Uit deze lijst staan denk ik wel wat Henkies die Yatsgod toen thuis hebben opgezocht lolquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:52 schreef Bezsen het volgende:
Goed dan hier:
tl;tr
Kindjes zijn boos op papa en mamma, kindjes gaan daarom de zandkasteeltjes van onschuldige kindjes in elkaar trappen.
Kort samengevat wat de hele grap was.
Er zijn een hele bende misverstanden en die ga ik nu oplossen, doe ermee wat je wilt.
Allereerst, jullie groep is minder hecht dan je denkt, ik krijg uit diverse richtingen dm's, pm's van users over wat er speelt, waar men zich van distantieert en regelrechte verontschuldigingen.
Al tijden.
Dus is het een vrij kleine groep die het voor een ander verpest, en daardoor mede schuld draagt aan de gevolgen.
Ik kan nu een heel verhaal ophangen maar dat gaat niet werken.
Kanker: ja leuk, haha, over heel FOK! en in iedere post 6x is al een stuk minder grappig,
het is weer een hype aan het worden maar dat was het al onder de breezermeisjes in 2002.
Jullie lopen dus achter. Dus ja, daar gaat op gemod worden, en ja dan verdwijnen er posst want zoals de zittende mods hier wel weten, weghalen gaat gewoon sneller als je een topic hebt met 6000 kankers.
Noord-Korea, ook al zo enorm hilarisch, 3x ongeveer, maar NK loopt uit naar NaziHahazetdecrewtegendemuurenschietzeaf.
Tsja, ik weet niet precies hoe jullie dit zien, maar de policy op FOK! geldt ook voor VBL.
VBL is geen vrijstaat binnen FOK!, we hebben heel lang zaken door de vingers gezien omdat dat gevraagd werd door zo'n beetje alle mods door de jaren heen, in livetopics kan het snel gaan en kan er gescholden worden.
Alleen: het schelden gebeurt nu structureel alleen in de SC waar toch écht geen livewedstrijd te vinden is..
Overvallen van andere fora, nee nou dát is leuk, zelden zo gelachen, ook zo verschrikkelijk origineel.
Als je dat soort grappen uitvoert moet je niet raar staan te kijken dat je gemodereert wordt.
Tl:tr
De policy geldt ook voor de VBL sc, meer is het eigenlijk niet.
Oh en dat kankergescheld heeft niks met google te maken maar met het feit dat heel FOK! een en al kankergedoe begon te worden, daar wordt op gemod, en dat gaat toch ook echt voor de VBL sc op, wat dat aangaat wilde ik dat Stief er nog was..
Lange bans, die krijgen alle users die aangeven geen zak om de policy te geven en gewoon door te gaan met hun gedrag, simpel.
En wees eens een held en neem de consequenties van je daden, nu gaat er zo een hele groep de dupe van worden, dus: wie hoort hier absoluut niet op te staan:
Caland
Charmed_Angel
Sjaakbauer
Onlogisch
Jimbo
Muto
Dr.Mikey
Typisch
Happel
Cara
Grifte
Kapiteintje
Insomnia
Tyron
Ajacied422
Rensajacied
Jordiiii
Tarado
JanCees
JR-Style-93
Tjacka
Doublepain
Mrstylo
DJ_Day_V
Knutdeijsbeer
Adames
Johannes_vermeer
TwenteFC
LosbuenosMuchachos
Smoofie
Littlerabbit
Yats'dquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:55 schreef Fok-it het volgende:
Uit deze lijst staan denk ik wel wat Henkies die Yatsgod toen thuis hebben opgezocht lol
Het was Fien @Amaquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mag je nu best toegeven. Is toch verjaard
Ja en van de gecrashte auto tijdens het zoeken van die stomme stok.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:03 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Fien was toch van die bus borden?
En van het computer van de trap filmpje.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja en van de gecrashte auto tijdens het zoeken van die stomme stok.
Dat wist toch iedereen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Was toch ook stiekem een kerel?
Ja die heb ik even gemist denk ik.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En van het computer van de trap filmpje.
Om deze opmerking heb ik ooit een ban gekregen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Was toch ook stiekem een kerel?
Hebben wij nog een ban voor gekregen!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik omdat ik zei dat haar stem irritant was.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Om deze opmerking heb ik ooit een ban gekregen.
Dat was het toppuntquote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Opa is op een leeftijd dat transfobie nog magquote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Om deze opmerking heb ik ooit een ban gekregen.
Zie ik niet terug in je notes.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:06 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Hebben wij nog een ban voor gekregen!
Nou bij mij wel hoor.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:09 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Zie ik niet terug in je notes.
Kloptquote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:09 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Zie ik niet terug in je notes.
Ja dit is visuele contentquote:
Klopt!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Opa is op een leeftijd dat transfobie nog mag
Braddie is een te ruim (haha) begrip. Dat kan zoveel zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:09 schreef Fok-it het volgende:
Ik denk top 3 FOK!-content
Braddie
Fien die d'r computer van de trap gooit
Stuarts sm-foto
Dit heb ik niet meegemaakt.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:11 schreef Fok-it het volgende:
Die hack dat we andermans notes konden lezen was ook goud![]()
Toen ging ik alle notes van Kanovinniegod verwijderen
2 weken ban rip
Ik schrok me rot.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:46 schreef Fok-it het volgende:
Twijfel tussen Daniel de Ridder en Praadje of hoe heet dat mens gekankerquote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Braddie is een te ruim (haha) begrip. Dat kan zoveel zijn.
Wat/wie bedoel je nou weer met dat laatste.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Twijfel tussen Daniel de Ridder en Praadje of hoe heet dat mens gekanker
sow dan praadje sow danquote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat/wie bedoel je nou weer met dat laatste.
Oh dat is wel een mooie ja.quote:
Man weet je hoeveel er voorbij is gekomen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:16 schreef Fok-it het volgende:
@:Ama moet aan de Max geheugentrainer
Daarin herken je je het meest zekerquote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:15 schreef Fok-it het volgende:
Beste gifje is sowieso blubberbuik op de bank
Met afstand
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daarin herken je je het meest zeker
Nee nee dit kan niet
Denk niet dat hij ooit richting de 200 is gegaan dus het kan nog heel wat ergerquote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:40 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je zo vet kan worden.
Ja maar als niet 200kg aantikt als maatstaaf neemt is ongeveer iedereen goed bezigquote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk niet dat hij ooit richting de 200 is gegaan dus het kan nog heel wat erger
Eensquote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:42 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ja maar als niet 200kg aantikt als maatstaaf neemt is ongeveer iedereen goed bezig
Wat wordt als maatstaf genomen dan. Kilo's of bmiquote:
BMI. Die manlets komen niet weg.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat wordt als maatstaf genomen dan. Kilo's of bmi
Dan hoop ik geen koploper te zijn in ieder gevalquote:
Welterusten broquote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:51 schreef Fok-it het volgende:
Binnenkant van mijn ogen maar eens bekijken
Lekker voor jequote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:55 schreef Rozevla het volgende:
Altijd fijn, nog ff een naheffing van 17K door die joden van de belasting dienst.
Ik hoop dat dat tyfus kantoor morgen in de fik vliegt![]()
![]()
En Feyenoord - Ajax is afgelast zondag as omdat de politie geen zin heeft.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 01:43 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Formule 1 lekker weg uit Zandvoort
Bedankt kunnen we weer drie maanden een asielzoeker van betalen gr gr geertquote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:55 schreef Rozevla het volgende:
Altijd fijn, nog ff een naheffing van 17K door die joden van de belasting dienst.
Ik hoop dat dat tyfus kantoor morgen in de fik vliegt![]()
![]()
Zie je wel dat ik het niet was @GGMMquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:53 schreef Mortaxx het volgende:
Toen @:fok-it de fok stok had gestolen was ook leuk
Alleen Mortiequote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:47 schreef datismijnmening het volgende:
Jullie vinden deze meneer leuk toch?
Waarschijnlijk wel, ik ben het zo zat om zo debiel veel belasting te betalen als ondernemer zijnde.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bedankt kunnen we weer drie maanden een asielzoeker van betalen gr gr geert
Dan tyf je toch lekker op johquote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:33 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, ik ben het zo zat om zo debiel veel belasting te betalen als ondernemer zijnde.
Nederland belasting op belasting kkland
echt he, gaat hij toch lekker in oeleboeleland "ondernemen". Kijken hoe lang hij het uithoudt zonder de overheidquote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dan tyf je toch lekker op joh
Ja hoor prima. Ik was een uurtje op het dak van een paktank zonder schaduw. Gewoon voldoende water drinken.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hee maat. Red je het een beetje met die hitte
Graag!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dan tyf je toch lekker op joh
Je hebt je wel goed ingesmeerd hoop ikquote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:38 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ja hoor prima. Ik was een uurtje op het dak van een paktank zonder schaduw. Gewoon voldoende water drinken.
Ook nog een fat fuck van een bemoeizuchte pool die al dagen spijkers op laag water zoekt verrotgescholden en middelvinger naar opgestoken op het werk.Prima dagje.
zeker met zo'n kaal koppiequote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:56 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Je hebt je wel goed ingesmeerd hoop ik
Wow ik ookquote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zeker met zo'n kaal koppie
over kale koppies gesproken. Ik ben net terug van de kapper en het zit uitstekend
Niet nodig, tropen-overall, tropenpet en witte handschoentjes ivm chemicaliën in die tank.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:56 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Je hebt je wel goed ingesmeerd hoop ik
Ik ben al jaren niet meer kaal.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
over kale koppies gesproken. Ik ben net terug van de kapper en het zit uitstekend
Picsquote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom wil je geen pics van Solo?quote:
Wil alleen mooie jongens zienquote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom wil je geen pics van Solo?
Solo is een mooie jongen van binnenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:51 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Wil alleen mooie jongens zien
Vind je echt?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Solo is een mooie jongen van binnen
Er moet iets zijn waar Ama en Cachet voor gevallen zijnquote:
Hoe krijg je dat nou voor elkaar. Die gebruik jij toch helemaal nietquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:02 schreef Bezsen het volgende:
Net uit het ziekenhuis boys.
1 bal ontstoken boys
Sterkte vriend.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:02 schreef Bezsen het volgende:
1 bal ontstoken boys
ik ben ook net uit het ziekenhuis komt wel dichtbij zoquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:02 schreef Bezsen het volgende:
1 bal ontstoken boys
Heb zijn berichtje ook niet verwijderd maatje.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tutututut. Zelf dan ook geen moeder reacties meer he Capuchon.
Biddenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:02 schreef Bezsen het volgende:
1 bal ontstoken boys
Misschien is het allemaal een actquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou voor elkaar. Die gebruik jij toch helemaal niet
Balactquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien is het allemaal een act
Altijd dat gejank om een paar spel en grammatica fouten.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:16 schreef Aberkullie het volgende:
Als als ondernemer.
Lekker Nederlands ook.
Beastquote:
Dit was een taalfout.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Altijd dat gejank om een paar spel en grammatica fouten.
Ik mag iedereen. Maar als mensen mij niet mogen, kunnen ze enig tegenwind verwachten.quote:
Gewoon je macht misbruiken als een tapirquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik mag iedereen. Maar als mensen mij niet mogen, kunnen ze enig tegenwind verwachten.
Wat krijg je daarvoor terug?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
¤12.5 voor een visschotel betaald. Ik was lekker lui en heb dit gekocht. Beetje spijt van want vind die prijzen zwaar overpriced.
Toch logisch om wat strenger te zijn op mensen die je niet mogen dan op mensen die je leuk vind.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Gewoon je macht misbruiken als een tapir
Ik schiet heel die kutschool overhoop door pumped up kicksquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Toch logisch om wat strenger te zijn op mensen die je niet mogen dan op mensen die je leuk vind.
Dat is toch puur menselijk. Zoals de etter die in klas sneller straf krijgt dan het lief meisje. En ik was vroeger een etter.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik schiet heel die kutschool overhoop door pumped up kicks
ik zal het bespreken met Kimquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wil je reageren op mijn voorstel
Er zat zalm in, garnaaltjes, groentjes enzo. sausje in een zakje. heilbot ook denk ikquote:
Klinkt prima?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Er zat zalm in, garnaaltjes, groentjes enzo. sausje in een zakje. heilbot ook denk ik
en nog andere vis wqaar ik even niet op kan komen
Klinkt toch wel als een redelijke prijs voor de vis die je krijgt. Je kan niet verwachten dat je daar 7 euro voor hoeft af te tikken. Dat betaal je al voor een gemiddelde bak kibbelingquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Er zat zalm in, garnaaltjes, groentjes enzo. sausje in een zakje. heilbot ook denk ik
en nog andere vis wqaar ik even niet op kan komen
het was heel lekker. Maar ¤12.5..quote:
Minder miepen meer geld verdienen ouwequote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
het was heel lekker. Maar ¤12.5..
Misschien moet ik maar niet zo miepen
Broodje zalm 6 euroquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klinkt toch wel als een redelijke prijs voor de vis die je krijgt. Je kan niet verwachten dat je daar 7 euro voor hoeft af te tikken. Dat betaal je al voor een gemiddelde bak kibbeling
Zalm is alleen gebakken lekkerquote:
quote:
Maar wel met 2 gezonde klotenquote:
Dat valt ook wel mee heb ik me laten vertellenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar wel met 2 gezonde kloten
Dan is het helaas een verloren zaakquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:48 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee heb ik me laten vertellen
Altijd even voelen bij het douchen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar wel met 2 gezonde kloten
Geloof me als ik een heel de dag in de koude heb rond gelopen kan een warme kop koffie/soep/chocolademelk heel veel deugd doen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:50 schreef Fok-it het volgende:
Warm eten is gewoon superieur aan koud eten simpel.
Net als dat koude drank superieur is aan warme drank
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:53 schreef Abid-Meher het volgende:
@:capuchon_jongen sterkte man, ik lees het net van je ontsteking. Hopelijk voel je je nu weer beter.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]onsteking
Had laatst een paar mierenbeten die nu netjes genezen zijn.
Foto zag er niet echt plezant uit, maar blij dat nu weer alles goed is. Beestquote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Op mijn rechtervoet heb ik kleine rode plekjes opgemerkt. In dezelfde buurt had ik eerder een grote insectenbeet, die ik heb opengekrabd. De beet raakte ontstoken, dus ben ik naar de huisarts geweest, waar ik een zalf op basis van cortison (ik geloof dat het zo geschreven wordt) kreeg voorgeschreven.
Alsof jij enige vorm van macht hebt, pannenkoekquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Toch logisch om wat strenger te zijn op mensen die je niet mogen dan op mensen die je leuk vind.
Dat is toch puur menselijk. Zoals de etter die in klas sneller straf krijgt dan het lief meisje. En ik was vroeger een etter.
Ach dit ja. Maar dat is al genezen. Dus geen zorgenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:55 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
[..]
Foto zag er niet echt plezant uit, maar blij dat nu weer alles goed is. Beest
Dat is minder, zorg dat je genoeg drinkt. Uitdrogen is niet fijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
En heb ook de diarree
Maar dit is ook al beetje beter
Pannenkoeken zijn wel erg lekkerquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:56 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Alsof jij enige vorm van macht hebt, pannenkoek
Gelukkigquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ach dit ja. Maar dat is al genezen. Dus geen zorgen
Laat Capu met rust, jij deed het slechter dan capu toen je blauw was. Daarom hebben ze je weer zwart gemaakt.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:56 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Alsof jij enige vorm van macht hebt, pannenkoek
Eens.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Pannenkoeken zijn wel erg lekker
Pannenkoek shoarmaquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:02 schreef Fok-it het volgende:
Hebben ze in Belgie ook die kneuterige pannenkoekenhuizen @:Capuchon_jongen?
Kaasspekgodenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:07 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Hou alleen van pannenkoek met spek
Ziet er niet white pilled uit dus neequote:
Ja, dit zou mij ook 100 procent gebeuren als ik in een keuken zou werkenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:12 schreef FlippingCoin het volgende:
Een vriend van mij werkte bij zo'n pannenkoeken toko, was wel lekker
Had die wel een keer een stuk vinger afgesneden onder werktijd lol
wat is de white pill?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ziet er niet white pilled uit dus nee
soms moet je het verleden onder ogen zien om verder te komenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ziet er niet white pilled uit dus nee
De pil om in een witmensch te veranderenquote:
bijzonder weinig; In rotterdam op een boot eens pannekoeken gegeten was erg lekker.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:02 schreef Fok-it het volgende:
Hebben ze in Belgie ook die kneuterige pannenkoekenhuizen @:Capuchon_jongen?
Oh ja johquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
bijzonder weinig; In rotterdam op een boot eens pannekoeken gegeten was erg lekker.
https://maps.app.goo.gl/9PKQnJREhYZyzsiT7quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja joh
Weet je hoe die tent heet?
De pannenkoekenboot
[ afbeelding ]
Tegenovergestelde van altijd slachtofferrol kiezen en zo als ik het goed begrijpquote:
In het verleden waren wij van de vocquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
soms moet je het verleden onder ogen zien om verder te komen
Wel een redelijk begrip in Rotterdamquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
https://maps.app.goo.gl/9PKQnJREhYZyzsiT7
ik express zoeken op google lol. Wist de naam niet meer
Prachtige tijden.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
In het verleden waren wij van de voc
🙏quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:05 schreef Abid-Meher het volgende:
NIEUWE SOLICITATIE VERSTUURD, BID VOOR MIJ.
eens per maandquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:00 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Volgens mij ga jij nog altijd vaker
jullie hebben een andere(geen) muzieksmaak dan ikquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:04 schreef Mortaxx het volgende:
flip praat liever met tong dan met ons. Sad
wat suggereer je hier precies voor verwerpelijksquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Ben jij wel eens mod geweest? PUB of zo?
wat vond je van de videoquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Ben jij wel eens mod geweest? PUB of zo?
Jij vindt mortie geen goede mod?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
wat suggereer je hier precies voor verwerpelijks
nee ik wil mortie liever beschermen tegen al die beesten die wij hier liefkozend user noemenquote:
Leuke serie.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die ik postte natuurlijk, de rest kun je negeren
als je kijkt wie er nog meer mod is tegenwoordig (lol)quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nee ik wil mortie liever beschermen tegen al die beesten die wij hier liefkozend user noemen
het is soms wel wat bedenkelijk jaquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als je kijkt wie er nog meer mod is tegenwoordig (lol)
We zijn ver afgegleden
Wanneer race?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Rempedaal van mijn sim is gebroken
Klote maatquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Altijd Syriërquote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb wel gekeken maar zijn allemaal rond die prijs hier. En ga niet naar een Turk of Chinees
Zondag. Ben erbij maat.quote:
Nee, godverdomme. Kan je apart een nieuwe kopen of moet je nu hele nieuwe halen? Klotequote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |