Ja die heb ik even gemist denk ik.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En van het computer van de trap filmpje.
Om deze opmerking heb ik ooit een ban gekregen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Was toch ook stiekem een kerel?
Hebben wij nog een ban voor gekregen!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik omdat ik zei dat haar stem irritant was.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Om deze opmerking heb ik ooit een ban gekregen.
Dat was het toppuntquote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Opa is op een leeftijd dat transfobie nog magquote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Om deze opmerking heb ik ooit een ban gekregen.
Zie ik niet terug in je notes.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:06 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Hebben wij nog een ban voor gekregen!
Nou bij mij wel hoor.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:09 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Zie ik niet terug in je notes.
Kloptquote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:09 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Zie ik niet terug in je notes.
Ja dit is visuele contentquote:
Klopt!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Opa is op een leeftijd dat transfobie nog mag
Braddie is een te ruim (haha) begrip. Dat kan zoveel zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:09 schreef Fok-it het volgende:
Ik denk top 3 FOK!-content
Braddie
Fien die d'r computer van de trap gooit
Stuarts sm-foto
Dit heb ik niet meegemaakt.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:11 schreef Fok-it het volgende:
Die hack dat we andermans notes konden lezen was ook goud![]()
Toen ging ik alle notes van Kanovinniegod verwijderen
2 weken ban rip
Ik schrok me rot.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:46 schreef Fok-it het volgende:
BansheeBoy: Mag een week gaan nadenken hoe normaal te posten en hoe te luisteren naar mods.
14 jaar na dato lukt het nog steeds niet
Twijfel tussen Daniel de Ridder en Praadje of hoe heet dat mens gekankerquote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Braddie is een te ruim (haha) begrip. Dat kan zoveel zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |