Op mijn rechtervoet heb ik kleine rode plekjes opgemerkt. In dezelfde buurt had ik eerder een grote insectenbeet, die ik heb opengekrabd. De beet raakte ontstoken, dus ben ik naar de huisarts geweest, waar ik een zalf op basis van cortison (ik geloof dat het zo geschreven wordt) kreeg voorgeschreven. Gelukkig geneest de grote insectenbeet nu goed.
Sinds een paar dagen heb ik echter last van kleine rode puntjes. Ik maak me zorgen dat het misschien bedwantsen zijn, maar ik heb mijn matras en alle hoeken van de slaapkamer grondig gecontroleerd en geen beestjes gevonden. Vlooienbeten lijken me onwaarschijnlijk, want ik heb geen huisdieren. Ik vermoed eerder dat het mierenbeten zijn, omdat ik afgelopen donderdag de hele dag buiten op het terras heb doorgebracht.
Ik heb het enkel op mijn voet in de buurt van de grote beet.
Heb de foto in een spoiler geplaatst.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo