abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214770442
Op mijn rechtervoet heb ik kleine rode plekjes opgemerkt. In dezelfde buurt had ik eerder een grote insectenbeet, die ik heb opengekrabd. De beet raakte ontstoken, dus ben ik naar de huisarts geweest, waar ik een zalf op basis van cortison (ik geloof dat het zo geschreven wordt) kreeg voorgeschreven. Gelukkig geneest de grote insectenbeet nu goed.

Sinds een paar dagen heb ik echter last van kleine rode puntjes. Ik maak me zorgen dat het misschien bedwantsen zijn, maar ik heb mijn matras en alle hoeken van de slaapkamer grondig gecontroleerd en geen beestjes gevonden. Vlooienbeten lijken me onwaarschijnlijk, want ik heb geen huisdieren. Ik vermoed eerder dat het mierenbeten zijn, omdat ik afgelopen donderdag de hele dag buiten op het terras heb doorgebracht.

Ik heb het enkel op mijn voet in de buurt van de grote beet.

Heb de foto in een spoiler geplaatst.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_214770487
Kom jij nooit in de zon? :@
pi_214770495
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 18:57 schreef Mulle het volgende:
Kom jij nooit in de zon? :@
Mijn voeten niet echt nee. Mijn armen zijn wel een tikkeltje bruiner
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_214770658
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 18:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik heb mijn matras en alle hoeken van de slaapkamer grondig gecontroleerd en geen beestjes gevonden.
Die beesten zitten waar jij op dat moment niet zoekt.
Op naar de stomerij met je matras.
Google is your friend, abuse your friends
  woensdag 21 augustus 2024 @ 19:18:41 #5
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_214770661
open gekrabde vlooienbeten?
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_214770718
quote:
14s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 19:18 schreef cherrycoke het volgende:
open gekrabde vlooienbeten?
Dacht ik ook meteen. Ik had, toen ik een van katten in huis nam van een boerderij, ook last van dit soort wondjes.
Waren vlooienbeten.
Met Cleo naar de dierenarts en het leed was zo geleden.
Trouwens, ik maak me geeneens meer zorgen om vlooien, mieren en ander gedierte dat in en rond huis rondkruipt.
Ik maak me oprecht zorgen om de tijgermug, de aziatische hoornaar en dat tuig dat mensen kan besmetten met (dodelijke) ziektes. Malariamug of tseetseevlieg en meer van dat vliegend importongedierte.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 19:29:42 #7
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_214770746
Dit is schurft
Je bent een waardeloze agent.
pi_214771203
morgen maar eens weer naar de huisarts
pi_214771808
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 20:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
morgen maar eens weer naar de huisarts
:') :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_214771907
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 21:24 schreef Geerd het volgende:

[..]
Beter 1 keer teveel dan 1 keer te weinig naar de HA
pi_214771923
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 21:34 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Beter 1 keer teveel dan 1 keer te weinig naar de HA
:') :') :') ja want je voet gaat eraf vall3n als je niet gaat
Ik zwaai naar dieren.
pi_214772051
Lijken idd vlooiepikken (opengekrabt) Zet vanavond een paar schoteltjes met een waxinelichtje met wat water en sop erin in je huis en kijk morgen of je vlooien ziet drijven.
pi_214772193
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 21:24 schreef Geerd het volgende:

[..]
Waarom kom je nog zo weinig op fok @Geerd :(
pindazakje
pi_214772204
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 22:04 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Waarom kom je nog zo weinig op fok @:Geerd :(
De glans is ervwel vanaf
Ik zwaai naar dieren.
pi_214772235
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 22:05 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Ja en dus, wat doe je dan met je tijd behalve bier klappen op je witte tuinstoelen
Bbqen en bier klappen
Ik zwaai naar dieren.
pi_214772261
Oei.

Ik herken die beetjes wel ja.
-nee-
pi_214772410
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 21:49 schreef vul_maar_in het volgende:
Lijken idd vlooiepikken (opengekrabt) Zet vanavond een paar schoteltjes met een waxinelichtje met wat water en sop erin in je huis en kijk morgen of je vlooien ziet drijven.
heb ik net gedaan!

Ik ben erg benieuwd
pi_214772647
En als je ze hebt, veel succes. Heb fucking PTSD opgelopen van een drie maanden durende vlooienplaag.

Heb uiteindelijk illegaal spul bij de boerenbestrijdingswinkel gehaald want die commerciele of zelfs dierenarts rommel werkt niet altijd.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 21 augustus 2024 @ 23:28:28 #19
485843 crew  Jippie
pi_214772696
Lijken mij gewoon wat krabbelplekjes, hoeven niet perse van een insectenbeet te zijn. Soms heb je gewoon een droge huid die kriebelt, zeker met die hitte. Maar het heeft wel iets weg van vlooienbeet of zwarte mieren beet Maar hoe kom je aan die blauwe plek?

2e1ffa2d41b65f9a229c511e095c28f181076ed6.jpg?1724275696
  donderdag 22 augustus 2024 @ 01:10:45 #20
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_214772898
Vlooienbeten zitten wel typisch rond de enkels. Heb je last van jeuk?
Ben je anders in de buurt van huisdieren geweest (familie of vrienden die een huisdier hebben bijvoorbeeld)?
Ik heb begrepen dat vlooien eitjes leggen en dat die nog een hele tijd kunnen blijven liggen voor ze uitkomen, met name bij warmte (warm weer of als de kachel aan gaat), dus dan zou het theoretisch wel kunnen. Maar ja, zoveel insecten, kan van alles zijn.
pi_214773940
quote:
2s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 23:28 schreef Jippie het volgende:
Lijken mij gewoon wat krabbelplekjes, hoeven niet perse van een insectenbeet te zijn. Soms heb je gewoon een droge huid die kriebelt, zeker met die hitte. Maar het heeft wel iets weg van vlooienbeet of zwarte mieren beet Maar hoe kom je aan die blauwe plek?

[ afbeelding ]
Ik zie er ook eerder krabletseltjes in.
Misschien zelfs kleine petechiën (mini bloeduitstortingen) van het krabben.
Zijn het korstjes of zijn ze alleen zichtbaar maar niet voelbaar?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_214774511
Houd ons niet langer in spanning @capuchon_jongen, wat was de vangst?

[ Bericht 44% gewijzigd door vul_maar_in op 22-08-2024 11:27:47 ]
  donderdag 22 augustus 2024 @ 14:21:19 #23
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_214775979
Kunnen ook petechiën zijn, die krijg je als je krabt. Zijn gesprongen bloedvaatjes.

Weet niet of je toevallig ook snel blauwe plekken krijgt, want bij mij gaat dat altijd samen :P . (Periodes dat ik snel blauwe plekken krijg door vitamine tekort ofzo, krijg ook vaak petechiën).
pi_214776193
Ik heb ook van die plekjes rond mijn enkels en ook geen idee waar het door komt ;( maar als ze in mijn bed zouden zitten dan is het toch het hele jaar rond dat je last van die plekjes zou moeten hebben en niet alleen maar een paar weken in de zomer ?
Ik was mijn beddegoed 1 x in de week op 60 graden en zie geen rare donkere plekjes op de lakens, dus ??

Ik lees net dat er bedwantsen monitorvallen zijn dat kost 12,50 dus om bedwantsen uit te sluiten ga ik die maar kopen.

[ Bericht 12% gewijzigd door Sorella op 22-08-2024 15:03:34 ]
pi_214776328
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 11:06 schreef vul_maar_in het volgende:
Houd ons niet langer in spanning @:capuchon_jongen, wat was de vangst?
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 21:49 schreef vul_maar_in het volgende:
De val is negatief. 3 zulke vallen gezet. Geen enkel beestje gevangen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')