AirPods 2e Generatie en AirPods 3e Generatie worden vervangen door de 4e Generatie (USB-C-aansluiting) met en zonder noise cancelling.quote:
Wat is je batterijconditiequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 02:12 schreef moemoe het volgende:
Hello peepz,
De batterij van mijn IPhone 15 gaat zo vreselijk snel leeg in vergelijking met mijn iPhone 11. Dit was al in de eerste maand zo.
Ik heb het opgestuurd ter reparatie, maar anders dan een firmware update/reset/opnieuw instellen/afregelen hebben ze niet gedaan. Het heeft ook niet geholpen.
Ook gebeld met Apple support daarna, die hebben de batterij getest op afstand en daar kwam niks uit.
Wat raden jullie me aan? Weer opsturen ter reparatie of hebben jullie andere suggesties?
Hoop dat de Max2's beter zijn dan de 1's... Ik heb een setje gehad een tijd, maar kreeg BT verbindings issues. We gaan het zien.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
AirPods 2e Generatie en AirPods 3e Generatie worden vervangen door de 4e Generatie (USB-C-aansluiting) met en zonder noise cancelling.
AirPods Max 2e Generatie krijgt een USB-C-aansluiting en nieuwe kleuren. Onduidelijke of de hoes, het geluid en de chip.
AirPods Pro 3e Generatie krijgt nog betere noise cancelling.
Volgens de geruchten.
De batterijconditie is inderdaad zeer slecht.quote:Op zondag 1 september 2024 20:43 schreef moemoe het volgende:
Mijn batterijconditie is nu 91%. Het is sinds het terug is van reparatie, twee weken geleden, gezakt met 2%.
Al in de eerste maand (gekocht in november) merkte ik dat mijn batterij bagger was en toen was het nog 100%.
Mijn top 4 stroomverbruikers:
- Safari
- Pokemon Go
- Spotify
Ik doe echt niks anders met mijn telefoon dan voorheen en ik heb al meer dan 10 jaar Iphones en deze batterij is het meest bagger van allemaal.
Oké, dat is wel een heel groot verschil in vergelijking met mijn batterijconditiequote:Op vrijdag 6 september 2024 11:03 schreef Horsemen het volgende:
[..]
De batterijconditie is inderdaad zeer slecht.
Zelf heb ik een iPhone 13 van 2,5 jaar oud. Ik probeer wel altijd het minimum batterijpercentage boven de 20% te houden maar verder gebruik ik hem de nodige uren per dag en laad ik ook minimaal 1 keer per dag.
Mijn batterijconditie is 95%.
Even het lijstje erbij gepakt:quote:Op zondag 1 september 2024 22:14 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Hoop dat de Max2's beter zijn dan de 1's... Ik heb een setje gehad een tijd, maar kreeg BT verbindings issues. We gaan het zien.
Verder; wat zeggen de geruchten over een nieuwe SE? Die zit er toch al een tijd aan te komen?
Jammer... Vriend van me heeft de SE (de originele) en is ondertussen wel toe aan een nieuwe. Als in; hij valt bijna uit elkaarquote:Op vrijdag 6 september 2024 17:21 schreef DKUp het volgende:
[..]
Even het lijstje erbij gepakt:
6.1-inch OLED display
A18 chip
Face ID
USB-C port
Action button
Apple-designed 5G chip
A single 48-megapixel rear camera
8GB of RAM for Apple Intelligence
Rond maart 2025 met het design van de iPhone 14. Je krijgt dus dezelfde chip als de iPhone 16.
T'is maar wat je "zeer slecht" noemt. Ik behandel mijn telefoon ongeveer hetzelfde als jij en mijn 14Pro zit nu op 84%.quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:03 schreef Horsemen het volgende:
[..]
De batterijconditie is inderdaad zeer slecht.
Zelf heb ik een iPhone 13 van 2,5 jaar oud. Ik probeer wel altijd het minimum batterijpercentage boven de 20% te houden maar verder gebruik ik hem de nodige uren per dag en laad ik ook minimaal 1 keer per dag.
Mijn batterijconditie is 95%.
Ik weet niet hoe lang hij hier is, maar er zit meestal ook wel wat tijd tussen aankondiging en leverbaar zijn in Nederland.quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:26 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Jammer... Vriend van me heeft de SE (de originele) en is ondertussen wel toe aan een nieuwe. Als in; hij valt bijna uit elkaar.. Als die niet maandag wordt aangekondigd, moet hij de huidige maar kopen.
In Turkije, waar hij woont, zijn die dingen veel duurder dan hier, waar hij nu ff is.
Oktober, tegenwoordig is de levering in NL 2 weken na pre-orders, uit m'n hoofd...quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:39 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang hij hier is, maar er zit meestal ook wel wat tijd tussen aankondiging en leverbaar zijn in Nederland.
Moet je die dingen uit het buitenland in Turkije niet voor een behoorlijke prijs alsnog registreren?quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:26 schreef ashardalan het volgende:
In Turkije, waar hij woont, zijn die dingen veel duurder dan hier, waar hij nu ff is.
Geen idee, was wel wat mee, maar da's nog altijd goedkoper dan een nieuwe telefoon kopenquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:33 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Moet je die dingen uit het buitenland in Turkije niet voor een behoorlijke prijs alsnog registreren?
841 euro registratiefeequote:Op vrijdag 6 september 2024 19:51 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Geen idee, was wel wat mee, maar da's nog altijd goedkoper dan een nieuwe telefoon kopen
SE is aanzienlijk goedkoper dan dat... Misschien dat hij op z'n NL abo zit, geen idee... Interesseert me ook nietquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:53 schreef Bezsen het volgende:
[..]
841 euro registratiefee
Dus zal inderdaad net iets goedkoper zijn
Waar Apple Maps heel lang lachwekkend slecht was heb ik de laatste tijd een paar keer gehad dat Google een afgesloten weg niet herkende en Apple wel. Maar Apple weigert nog steeds ‘noorden boven’ als optie te geven dus na verloop van tijd val ik toch weer terug op Google. Ja, ik ben soms best ouderwetsquote:Op vrijdag 6 september 2024 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Jongens, wat gebruiken jullie als routeplanner?
Google Maps of de kaarten van Apple?
Offline, dedicated, navi app. Sygicquote:Op vrijdag 6 september 2024 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Zijn dit nu diverse apps?quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:26 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Offline, dedicated, navi app. Sygic
Ik ken de persoonlijke voornaamwoorden van de app niet, kan dus niet zeggen of het divers isquote:
TomTom Go, iets van 13 euro per jaar dacht ik. Blijft voor mij toch de fijnste en kan ik afspelen via Apple CarPlay.quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
In de auto altijd Apple Maps. Als ik gewoon iets wil opzoeken merk ik soms dat Apple Maps het niet heeft en dan pak ik toch even Google Maps erbij, maar dat komt maar heel weinig voor.quote:Op vrijdag 6 september 2024 @ 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Waze.quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer dat ie niet 1x trilt bij linksaf en 2x bij rechtsaf..quote:Op zaterdag 7 september 2024 12:18 schreef hilliebillie het volgende:
Apple kaarten gebruik ik (bijna) altijd. Voordeel vind ik dat ik ook trillingen op m’n Apple Watch krijg bij afslaan. Dan hoef ik veel minder te focussen op het scherm merk ik.
Er zit wel verschil in de trillingen voor links en rechts. Moet me zo alleen niet vragen wat het isquote:Op zaterdag 7 september 2024 16:16 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Jammer dat ie niet 1x trilt bij linksaf en 2x bij rechtsaf..
Wat een ouwe lullen kleuren eigenlijk.quote:
Vorig jaar waren ze nog trots dat ze geen lederen accessoires uitbrachten. Om nu weer leer te introduceren zou heel bijzonder zijn na al hun gejank met moeder natuur en de wereld redden……quote:Op zondag 8 september 2024 10:10 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Mag hopen van niet, ivm de naam op de verpakking...
De leuke felle kleurtjes zijn er voor de siliconen hoesjes en eventueel 16 en 16 Plus.quote:Op zondag 8 september 2024 10:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een ouwe lullen kleuren eigenlijk.
Eens, maar als ze dit proberen te verkopen in Nederland (wss EU), met "leer" op de verpakking, zonder leer in het product, gaan ze wéér aangeklaagd worden. Dat mag niet. Iets met misleiding.quote:Op zondag 8 september 2024 10:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vorig jaar waren ze nog trots dat ze geen lederen accessoires uitbrachten. Om nu weer leer te introduceren zou heel bijzonder zijn na al hun gejank met moeder natuur en de wereld redden……
Fauxquote:Op zondag 8 september 2024 10:40 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Eens, maar als ze dit proberen te verkopen in Nederland (wss EU), met "leer" op de verpakking, zonder leer in het product, gaan ze wéér aangeklaagd worden. Dat mag niet. Iets met misleiding.
Daarbij zou het niet de eerste keer zijn dat Apple heel stilletjes terugkomt op eerdere uitspraken...
Het modewoord is vegan leather, en dat kan dan dat ouderwetse PU nepleer zijn, maar net zo goed van cactussen gedestileerd materiaal.quote:
Je wil niet weten hoe ik een Duitser heb zien schuimbekken omdat AI niet naar EU komt.quote:Op maandag 9 september 2024 22:48 schreef Rnie het volgende:
Los van AI (waar niemand op zit te wachten, behalve de bedrijven zelf) wat kunnen deze nieuwe 2024 modellen allemaal?
De "mirror iPhone"-functie komt óók niet naar de EU. Die wilde ik heel graag hebben, maar goed... Blijkbaar mag dat niet van de EU, een functie voor 1 ecosysteemquote:Op woensdag 11 september 2024 10:17 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe ik een Duitser heb zien schuimbekken omdat AI niet naar EU komt.
Want je moet wel met je telefoon kunnen praten en het aan je telefoon laten om je foto's te rangschikken.
Is dan ook typisch een gevalletje malicious compliance. Ik heb het niet nodig, persoonlijk, maar dat is een van de weinige dingen waar Apple buitengewoon goed in is (behalve dat mijn watch vaak in de slaapstand blijft hangen, ondanks dat deze aan de telefoon gekoppeld is en die wel telkens daaruit weet te komen...)quote:Op woensdag 11 september 2024 11:58 schreef ashardalan het volgende:
[..]
De "mirror iPhone"-functie komt óók niet naar de EU. Die wilde ik heel graag hebben, maar goed... Blijkbaar mag dat niet van de EU, een functie voor 1 ecosysteem
Zie wel altijd veel transparant qua casequote:Op woensdag 11 september 2024 17:10 schreef KingRoland het volgende:
Wat ik niet snap is die hele promotie rondom de kleuren van de iphone. De meeste mensen doen toch een case erover…
Juist jammer dat de pro dit keer geen mooie kleuren heeft. Heb nu een lichtblauwe 13 pro, met transparant hoesje, die vond ik wel mooi. Nu dus voor saai zwart dan maar met een gekleurd hoesje oidquote:Op woensdag 11 september 2024 17:10 schreef KingRoland het volgende:
Wat ik niet snap is die hele promotie rondom de kleuren van de iphone. De meeste mensen doen toch een case erover…
Dan doe je het toch niet?quote:Op vrijdag 13 september 2024 10:21 schreef CoExist het volgende:
Nou om 14.00 uur gaat het los. Zal eens kijken waar en wat ik kan pre-orderen.
Heb nu nog een iPhone 13 Pro Max die ik bijna 3 jaar heb en ben wel toe aan een upgrade. Het liefst een iPhone 16 Pro Max.
Maar eigenlijk vind ik het allemaal veel te duur worden.
Nieuwe foon, nieuwe hoes, screenprotector, nieuwe oplaadkabels.
Daar zie ik juist een beetje tegenop. Als ik zie hoeveel oplaadproblemen man heeft met zijn 15pro. Had hij eerder nooit zo veel. En als hij dat eerder wel had was het op te lossen met het schoonmaken van de laadaansluiting (of hoe dat heet) dat heeft nu amper effect en hij loopt er dagelijks mee te klooien.quote:Op vrijdag 13 september 2024 11:51 schreef RoW_0 het volgende:
Joaa ik ga voor natural titanium dit jaar. Vind desert echt een kleur voor… desertmensen.
Eindelijk van de kut lightningkabel af.
Hoezo denk jij dat niemand daarop zit te wachten?quote:Op maandag 9 september 2024 22:48 schreef Rnie het volgende:
Los van AI (waar niemand op zit te wachten, behalve de bedrijven zelf) wat kunnen deze nieuwe 2024 modellen allemaal?
Je hebt daar wel een punt. Heeft mijn vriendin ook last van. Heel irritant als je dan geen carplay meer hebt.quote:Op vrijdag 13 september 2024 12:26 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Daar zie ik juist een beetje tegenop. Als ik zie hoeveel oplaadproblemen man heeft met zijn 15pro. Had hij eerder nooit zo veel. En als hij dat eerder wel had was het op te lossen met het schoonmaken van de laadaansluiting (of hoe dat heet) dat heeft nu amper effect en hij loopt er dagelijks mee te klooien.
Nou heb ik voor in de nacht een draadloze lader, maar ooit voor even bijladen overdag hoop ik niet dat ik daar ook zo veel gedoe mee krijg
Held.quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:48 schreef RoW_0 het volgende:
Leuk nieuws en slecht nieuws.
Het leuke: 2 VF-medewerkers hebben bevestigd dat ik de eerste ben dit jaar.
Minder leuk nieuws: kan mijn bestelling niet bevestigen door system overload. Dus moet een uurtje wachten. FML
Weleens iemand gezien die enthousiast is geworden van de nieuwe AI functionaliteiten, behalve de bedrijven zelf?quote:Op vrijdag 13 september 2024 12:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hoezo denk jij dat niemand daarop zit te wachten?
Ja.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:23 schreef Rnie het volgende:
[..]
Weleens iemand gezien die enthousiast is geworden van de nieuwe AI functionaliteiten, behalve de bedrijven zelf?
Ik vind ze geweldig, maar goed, veel AI functionaliteit bij Apple is er al langer, lang voor ChatGTP en de meeste mensen hebben geen idee dat het AI is.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:23 schreef Rnie het volgende:
[..]
Weleens iemand gezien die enthousiast is geworden van de nieuwe AI functionaliteiten, behalve de bedrijven zelf?
Leuk hoor dat ChatGPT, maar hoevaak gebruik je het nou echt? Ik schaar zaken als vertaling, autocorrectie en een tool om afbeeldingen te verbeteren niet onder "AI". Ik kan mij daarom niet voorstellen dat het klootjesvolk al die hippe gimmick AI tooltjes prefereert boven een batterijduur van 5 dagen of een volledige oplaadtijd van 10 minuten oid.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:50 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik vind ze geweldig, maar goed, veel AI functionaliteit bij Apple is er al langer, lang voor ChatGTP en de meeste mensen hebben geen idee dat het AI is.
Ik ga denk ik dezelfde upgrade doen. Krijg je ook ineens 5G erbij bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 13 september 2024 12:10 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga van een SE 2020 naar de 16 Pro, dat is pas een upgrade.
Voor het eerst FaceID bijvoorbeeld.
Alles leuk en aardig, maar niet iedereen denkt hetzelfde als jij.quote:Op zondag 15 september 2024 08:50 schreef Rnie het volgende:
[..]
Leuk hoor dat ChatGPT, maar hoevaak gebruik je het nou echt? Ik schaar zaken als vertaling, autocorrectie en een tool om afbeeldingen te verbeteren niet onder "AI". Ik kan mij daarom niet voorstellen dat het klootjesvolk al die hippe gimmick AI tooltjes prefereert boven een batterijduur van 5 dagen of een volledige oplaadtijd van 10 minuten oid.
De bedrijven doen net alsof AI noodzakelijk is, terwijl het imo gewoon een excuus is om de echte belangrijke zaken (batterijduur, opladen) waar ze ogenschijnlijk zeer kleine stappen maken de laatste jaren, niet of nauwelijks te vermelden.
Als ik zie hoe jongere collega's van mij ChatGPT voor zo ongeveer alles gebruiken dan lijkt me er wel een markt voor. Die schrijven het liefst geen e-mail meer zelf maar laten het voor zich doen.quote:Op zondag 15 september 2024 08:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Alles leuk en aardig, maar niet iedereen denkt hetzelfde als jij.
Mijn punt is, er is veel meer dan Chat GPT, geïntegreerd in applicaties. Jij meent klaarblijkelijk dat het er om draait, maar dat is de hype.quote:Op zondag 15 september 2024 08:50 schreef Rnie het volgende:
[..]
Leuk hoor dat ChatGPT, maar hoevaak gebruik je het nou echt? Ik schaar zaken als vertaling, autocorrectie en een tool om afbeeldingen te verbeteren niet onder "AI". Ik kan mij daarom niet voorstellen dat het klootjesvolk al die hippe gimmick AI tooltjes prefereert boven een batterijduur van 5 dagen of een volledige oplaadtijd van 10 minuten oid.
Wellich moet je je eens verdiepen waar in (Apple) applicaties overal AI onder de motorkap geïntegreerd zit voordat je je op gaat winden.quote:De bedrijven doen net alsof AI noodzakelijk is, terwijl het imo gewoon een excuus is om de echte belangrijke zaken (batterijduur, opladen) waar ze ogenschijnlijk zeer kleine stappen maken de laatste jaren, niet of nauwelijks te vermelden.
Uiteraard is AI meer dan ChatGPT, maar vraag 100 willekeurige mensen op straat (Dus geen 100 tech fanbois) wat ze graag willen zien en het antwoord zal niet AI gerelateerde functionaliteiten zijn.quote:Op zondag 15 september 2024 09:12 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Mijn punt is, er is veel meer dan Chat GPT, geïntegreerd in applicaties. Jij meent klaarblijkelijk dat het er om draait, maar dat is de hype.
Draai het eens om, stel dat die "AI" functionaliteiten niet in die applicaties zitten, zijn deze applicaties van de mensen bruikbaar? Een nieuw toestel uit 2014, tien jaar geleden, voldoet technisch gezien nog gewoon prima.quote:Op zondag 15 september 2024 09:12 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Wellich moet je je eens verdiepen waar in (Apple) applicaties overal AI onder de motorkap geïntegreerd zit voordat je je op gaat winden.
Omdat ze helemaal niet weten dat er AI achter zit…quote:Op zondag 15 september 2024 11:55 schreef Rnie het volgende:
[..]
Uiteraard is AI meer dan ChatGPT, maar vraag 100 willekeurige mensen op straat (Dus geen 100 tech fanbois) wat ze graag willen zien en het antwoord zal niet AI gerelateerde functionaliteiten zijn.
En dat is dan ook een van de gevaren. Er zullen in de toekomst steeds meer manieren gevonden worden om AI in bepaalde groepen hun voordeel te laten handelen.quote:Op zondag 15 september 2024 12:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Omdat ze helemaal niet weten dat er AI achter zit…
AI zal uiteindelijk alleen maar leiden tot nog meer centralisatie van geld/macht. Maar dat geldt voor iedere technologie.quote:Op zondag 15 september 2024 12:18 schreef Horsemen het volgende:
[..]
En dat is dan ook een van de gevaren. Er zullen in de toekomst steeds meer manieren gevonden worden om AI in bepaalde groepen hun voordeel te laten handelen.
Als ik mensen vraag wat ze willen zeggen ze snellere paardenquote:Op zondag 15 september 2024 11:55 schreef Rnie het volgende:
[..]
Uiteraard is AI meer dan ChatGPT, maar vraag 100 willekeurige mensen op straat (Dus geen 100 tech fanbois) wat ze graag willen zien en het antwoord zal niet AI gerelateerde functionaliteiten zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Jan_Onderwater op 15-09-2024 13:36:50 ]
Maw; nog ff wachten tot de eerste minor updatequote:Op maandag 16 september 2024 12:57 schreef CoExist het volgende:
Vanavond om 19.00 uur updates:
iOS 18
WatchOS 11
MacOS Sequioa
Waarschijnlijk is dat dan de laatste OS versie voor mijn iMac.quote:Op maandag 16 september 2024 12:57 schreef CoExist het volgende:
iOS 18
WatchOS 11
MacOS Sequioa
Ik verwacht dat Sequioa sowieso de laatste Intel versie is.quote:Op maandag 16 september 2024 14:43 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat dan de laatste OS versie voor mijn iMac.
MacOS - met de meeste spelfouten - Sequioaquote:Op maandag 16 september 2024 12:57 schreef CoExist het volgende:
iOS 18
WatchOS 11
MacOS Sequioa
Betekend ook dat post Sequioa de hoeveelheid code die onderhouden moet worden drastisch omlaag kan en de boel ook slanker kan.quote:Op maandag 16 september 2024 15:22 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Sequioa sowieso de laatste Intel versie is.
Zelfde als met Snow Leopard. Zonder PowerPC-ondersteuning ging een installatie van 17GB naar 6GB omlaag IIRC.quote:Op maandag 16 september 2024 15:23 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Betekend ook dat post Sequioa de hoeveelheid code die onderhouden moet worden drastisch omlaag kan en de boel ook slanker kan.
Uitzetbare zaklampknop is genoeg reden voor mijquote:Op maandag 16 september 2024 14:03 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Maw; nog ff wachten tot de eerste minor updateHelemaal aangezien 18 geen features heeft waar ik heel enthousiast van wordt.
Ik hoop dat de volgende OS release dan een soort High Sierra is, geen nieuwe features maar veel verbeteringen onder de motorkap, slankere en snellere code, ouwe zooi weg.quote:Op maandag 16 september 2024 15:26 schreef Aether het volgende:
[..]
Zelfde als met Snow Leopard. Zonder PowerPC-ondersteuning ging een installatie van 17GB naar 6GB omlaag IIRC.
MacOS SOAquakwaquote:Op maandag 16 september 2024 15:22 schreef Aether het volgende:
[..]
MacOS - met de meeste spelfouten - Sequioa
quote:Op maandag 16 september 2024 17:32 schreef CoExist het volgende:
[..]
MacOS SOAquakwa
Maar het is “Sequoia” dus.
Veel nieuwe features zal je niet krijgen nee 😂quote:Op maandag 16 september 2024 21:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
bezig met ios18 te installeren op mijn iPhone 13.
Veel verschil gaat het niet maken zeker
Gaaf! Waar heb je hem besteld? Ik heb nog niets van KPN gehoord.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:29 schreef RoW_0 het volgende:
Morgen tussen 10 en 12 eindelijk mijn nieuwe foooooonnnnn 16 pro
Vfziggo. Maar postnl zegt al dat het vertraagd isquote:Op vrijdag 20 september 2024 08:49 schreef CoExist het volgende:
[..]
Gaaf! Waar heb je hem besteld? Ik heb nog niets van KPN gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |