Omdat ze helemaal niet weten dat er AI achter zit…quote:Op zondag 15 september 2024 11:55 schreef Rnie het volgende:
[..]
Uiteraard is AI meer dan ChatGPT, maar vraag 100 willekeurige mensen op straat (Dus geen 100 tech fanbois) wat ze graag willen zien en het antwoord zal niet AI gerelateerde functionaliteiten zijn.
En dat is dan ook een van de gevaren. Er zullen in de toekomst steeds meer manieren gevonden worden om AI in bepaalde groepen hun voordeel te laten handelen.quote:Op zondag 15 september 2024 12:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Omdat ze helemaal niet weten dat er AI achter zit…
AI zal uiteindelijk alleen maar leiden tot nog meer centralisatie van geld/macht. Maar dat geldt voor iedere technologie.quote:Op zondag 15 september 2024 12:18 schreef Horsemen het volgende:
[..]
En dat is dan ook een van de gevaren. Er zullen in de toekomst steeds meer manieren gevonden worden om AI in bepaalde groepen hun voordeel te laten handelen.
Als ik mensen vraag wat ze willen zeggen ze snellere paardenquote:Op zondag 15 september 2024 11:55 schreef Rnie het volgende:
[..]
Uiteraard is AI meer dan ChatGPT, maar vraag 100 willekeurige mensen op straat (Dus geen 100 tech fanbois) wat ze graag willen zien en het antwoord zal niet AI gerelateerde functionaliteiten zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Jan_Onderwater op 15-09-2024 13:36:50 ]
Maw; nog ff wachten tot de eerste minor updatequote:Op maandag 16 september 2024 12:57 schreef CoExist het volgende:
Vanavond om 19.00 uur updates:
iOS 18
WatchOS 11
MacOS Sequioa
Waarschijnlijk is dat dan de laatste OS versie voor mijn iMac.quote:Op maandag 16 september 2024 12:57 schreef CoExist het volgende:
iOS 18
WatchOS 11
MacOS Sequioa
Ik verwacht dat Sequioa sowieso de laatste Intel versie is.quote:Op maandag 16 september 2024 14:43 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat dan de laatste OS versie voor mijn iMac.
MacOS - met de meeste spelfouten - Sequioaquote:Op maandag 16 september 2024 12:57 schreef CoExist het volgende:
iOS 18
WatchOS 11
MacOS Sequioa
Betekend ook dat post Sequioa de hoeveelheid code die onderhouden moet worden drastisch omlaag kan en de boel ook slanker kan.quote:Op maandag 16 september 2024 15:22 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Sequioa sowieso de laatste Intel versie is.
Zelfde als met Snow Leopard. Zonder PowerPC-ondersteuning ging een installatie van 17GB naar 6GB omlaag IIRC.quote:Op maandag 16 september 2024 15:23 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Betekend ook dat post Sequioa de hoeveelheid code die onderhouden moet worden drastisch omlaag kan en de boel ook slanker kan.
Uitzetbare zaklampknop is genoeg reden voor mijquote:Op maandag 16 september 2024 14:03 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Maw; nog ff wachten tot de eerste minor updateHelemaal aangezien 18 geen features heeft waar ik heel enthousiast van wordt.
Ik hoop dat de volgende OS release dan een soort High Sierra is, geen nieuwe features maar veel verbeteringen onder de motorkap, slankere en snellere code, ouwe zooi weg.quote:Op maandag 16 september 2024 15:26 schreef Aether het volgende:
[..]
Zelfde als met Snow Leopard. Zonder PowerPC-ondersteuning ging een installatie van 17GB naar 6GB omlaag IIRC.
MacOS SOAquakwaquote:Op maandag 16 september 2024 15:22 schreef Aether het volgende:
[..]
MacOS - met de meeste spelfouten - Sequioa
quote:Op maandag 16 september 2024 17:32 schreef CoExist het volgende:
[..]
MacOS SOAquakwa
Maar het is “Sequoia” dus.
Veel nieuwe features zal je niet krijgen nee 😂quote:Op maandag 16 september 2024 21:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
bezig met ios18 te installeren op mijn iPhone 13.
Veel verschil gaat het niet maken zeker
Gaaf! Waar heb je hem besteld? Ik heb nog niets van KPN gehoord.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:29 schreef RoW_0 het volgende:
Morgen tussen 10 en 12 eindelijk mijn nieuwe foooooonnnnn 16 pro
Vfziggo. Maar postnl zegt al dat het vertraagd isquote:Op vrijdag 20 september 2024 08:49 schreef CoExist het volgende:
[..]
Gaaf! Waar heb je hem besteld? Ik heb nog niets van KPN gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |