Offline, dedicated, navi app. Sygicquote:Op vrijdag 6 september 2024 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Jongens, wat gebruiken jullie als routeplanner?
Google Maps of de kaarten van Apple?
Zijn dit nu diverse apps?quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:26 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Offline, dedicated, navi app. Sygic
Ik ken de persoonlijke voornaamwoorden van de app niet, kan dus niet zeggen of het divers isquote:
TomTom Go, iets van 13 euro per jaar dacht ik. Blijft voor mij toch de fijnste en kan ik afspelen via Apple CarPlay.quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
In de auto altijd Apple Maps. Als ik gewoon iets wil opzoeken merk ik soms dat Apple Maps het niet heeft en dan pak ik toch even Google Maps erbij, maar dat komt maar heel weinig voor.quote:Op vrijdag 6 september 2024 @ 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Waze.quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer dat ie niet 1x trilt bij linksaf en 2x bij rechtsaf..quote:Op zaterdag 7 september 2024 12:18 schreef hilliebillie het volgende:
Apple kaarten gebruik ik (bijna) altijd. Voordeel vind ik dat ik ook trillingen op m’n Apple Watch krijg bij afslaan. Dan hoef ik veel minder te focussen op het scherm merk ik.
Er zit wel verschil in de trillingen voor links en rechts. Moet me zo alleen niet vragen wat het isquote:Op zaterdag 7 september 2024 16:16 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Jammer dat ie niet 1x trilt bij linksaf en 2x bij rechtsaf..
Wat een ouwe lullen kleuren eigenlijk.quote:
Vorig jaar waren ze nog trots dat ze geen lederen accessoires uitbrachten. Om nu weer leer te introduceren zou heel bijzonder zijn na al hun gejank met moeder natuur en de wereld redden……quote:Op zondag 8 september 2024 10:10 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Mag hopen van niet, ivm de naam op de verpakking...
De leuke felle kleurtjes zijn er voor de siliconen hoesjes en eventueel 16 en 16 Plus.quote:Op zondag 8 september 2024 10:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een ouwe lullen kleuren eigenlijk.
Eens, maar als ze dit proberen te verkopen in Nederland (wss EU), met "leer" op de verpakking, zonder leer in het product, gaan ze wéér aangeklaagd worden. Dat mag niet. Iets met misleiding.quote:Op zondag 8 september 2024 10:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vorig jaar waren ze nog trots dat ze geen lederen accessoires uitbrachten. Om nu weer leer te introduceren zou heel bijzonder zijn na al hun gejank met moeder natuur en de wereld redden……
Fauxquote:Op zondag 8 september 2024 10:40 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Eens, maar als ze dit proberen te verkopen in Nederland (wss EU), met "leer" op de verpakking, zonder leer in het product, gaan ze wéér aangeklaagd worden. Dat mag niet. Iets met misleiding.
Daarbij zou het niet de eerste keer zijn dat Apple heel stilletjes terugkomt op eerdere uitspraken...
Het modewoord is vegan leather, en dat kan dan dat ouderwetse PU nepleer zijn, maar net zo goed van cactussen gedestileerd materiaal.quote:
Je wil niet weten hoe ik een Duitser heb zien schuimbekken omdat AI niet naar EU komt.quote:Op maandag 9 september 2024 22:48 schreef Rnie het volgende:
Los van AI (waar niemand op zit te wachten, behalve de bedrijven zelf) wat kunnen deze nieuwe 2024 modellen allemaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |