36quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:50 schreef wolffie het volgende:
Ik vroeg me af hoe oud jullie zijn, gewoon nieuwsgierigheid, denk dat ik de oudste ben hier.🤣🤣🤣🤣🤣
32quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:50 schreef wolffie het volgende:
Ik vroeg me af hoe oud jullie zijn, gewoon nieuwsgierigheid, denk dat ik de oudste ben hier.🤣🤣🤣🤣🤣
52quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:50 schreef wolffie het volgende:
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaahh, dan kunnen de bedden weer tegenelkaar, en kunnen ze met z'n 4'ren lekker KontjeBontje doen
39quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:50 schreef wolffie het volgende:
En gaat daarna lekker even aan de wandel op een eiland daar in 40 graden en zien we nooit meer levend terug….👍quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:06 schreef chufi het volgende:
Boeit dr geen Fuck waar Griekenland ligt ... ze gaat met het vliegtuig
Misschien is ze gewend dat anderen ook gaan flippen als ze zo raar doet, maar dat heeft tot nu toe niet gewerkt bij Bruce, Chi en het laatste slachtoffer Albert.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert.. Faat gaat nog maar een keer op haar favoriete FlipTour.. met Appie als ondertwerp, tsja die heeft natuurlijk nog niet veel TV-werk gehad sinds hij er in is
[ afbeelding ]
Zo ziet het wel naar uit, ze werkt alle gozers af maar krijgt er niet eentje gek, maakt haar eigen act nog gekkerquote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:43 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Misschien is ze gewend dat anderen ook gaan flippen als ze zo raar doet, maar dat heeft tot nu toe niet gewerkt bij Bruce, Chi en het laatste slachtoffer Albert.
60 ik win!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:50 schreef wolffie het volgende:
2590, je komt uit de toekomst!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:46 schreef wolffie het volgende:
🤘
(50 x 39) + (40 x 16) =
Uitkomst is mijn geboortejaar
Huh? De eerste uitkomst is 1950, de tweede 640. Waar haal jij 16 vandaan?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 07:59 schreef wolffie het volgende:
Eerste deel:
50 x 39 = 1950
Tweede deel:
40 x 16 = 640
Optellen:
1950 + 16 = 1966
Wel grappig. Ga er altijd vanuit dat Fokkers allemaal van mijn leeftijd zijn (halverwege de dertig oid)quote:
In 1999 was ik inderdaad 36, toen ik voor het eerst op Fok kwam!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wel grappig. Ga er altijd vanuit dat Fokkers allemaal van mijn leeftijd zijn (halverwege de dertig oid)
Mijn moeder nam pas internet in 2005quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:37 schreef Gia het volgende:
[..]
In 1999 was ik inderdaad 36, toen ik voor het eerst op Fok kwam!
Hier staan alle deelnemers.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:19 schreef woxxel2 het volgende:
Is er ook een overzichtje van oud bewoners?
Ik weet van sommige namen al niet eens meer wie ze zijn
Door deze ontwikkeling kreeg 'De Bondgenoten' volgens sommige kijkers een soapachtig karakterquote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:24 schreef spapaars het volgende:
https://www.hoekschnieuws(...)0een%20medekandidaat.
Toch geniet ik wel van die relatie tussen die twee zeker als ze straks samen in een bondje gaan. Ik vraag me af hoelang de geilheid van Died het gaat winnen van het besef dat ze een kut karakter heeft, al was het eerste scheurtje gister al te zien.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Door deze ontwikkeling kreeg 'De Bondgenoten' volgens sommige kijkers een soapachtig karakter
Dat hebben we meer gehoordKlein geil journalistiekje
Hoe oud is Celine?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:27 schreef Soury het volgende:
Ik zit echt met verbazing te kijken naar Celine. Bestaan dat soort mensen echt? Het is niet zo dat ze is geboren in een land waar geen onderwijs gegeven wordt ofzo. Mijn hemel, zo jong is ook toch ook weer niet dat ze verdwaald zonder telefoon als ze naar de supermarkt moet.
Volgens Justin is het enige voordeel van Celine dat ze weinig eet
In de 30quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:24 schreef spapaars het volgende:
https://www.hoekschnieuws(...)0een%20medekandidaat.
Ik refereerde meer naar dat rare accentje van haar terwijl ze gewoon een roomblanke meid isquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het kind loopt al maanden als een stresskip in de rondte, te bang om maar één woordtje fout te zeggen, een trieste DeugKip
Dat bedoel ik ook, ze heeft een stiff upper lip of in gewoon nederlands die studentikoze hete aardappel, of ook wel die Gooise Errww.. ik hoor niet echt dat Marokse adept, daar is ze te netjes voorquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:03 schreef Vriezer. het volgende:
[..]
Ik refereerde meer naar dat rare accentje van haar terwijl ze gewoon een roomblanke meid is
Jahh.. die Lieverd wordt nu voor eeuwig vereeuwigd als Easy Neukertquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De kleine meid heeft dus al TV ervaring. Het zal niet….
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |