Same!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is wel de reden waarom ik vaker laat instap
Ja... idd... ik voel hem gewoon... Wel een verademing: Sam die niet schreeuwt!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Same!
Vind dat Sam nog aardig rustig blijft na al die tijd, maar echt duidelijk is ze niet nee
Hij zal wel moeten want in LLDL zal ie wel niet meer in mogen voor een 3e keerquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:10 schreef 5thencounter het volgende:
Toch maar effe Kleffe&Beffe.. maar Diedertje ziet er geen gat meer in![]()
[ afbeelding ]
Ze is wel... niet echt een hoogvlieger. GIsteren vragen wat motoriek is, nu de vage antwoorden...quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:04 schreef 5thencounter het volgende:
Jason... kan je wel wat? Celientje ?
Goeie vraag.. NeuzeLientje lijkt niet veel te willen kunnen.. misschien toch maar een gozertje proberen te pakken![]()
[ afbeelding ]
Ze gaat er toch niet op de fiets heen, dus hoeft ze ook niet te weten waar het ligt. Die is echt zo dommmmmquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:06 schreef chufi het volgende:
Boeit dr geen Fuck waar Griekenland ligt ... ze gaat met het vliegtuig
Dan ben je wel heel sneu als je dat zegt, wat een simpeltje.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:06 schreef chufi het volgende:
Boeit dr geen Fuck waar Griekenland ligt ... ze gaat met het vliegtuig
Maar ze heeft vroeger wel veel gevist , dus ze had die opdracht ook best kunnen doen ... alsof dat hetzelfde is ..quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze gaat er toch niet op de fiets heen, dus hoeft ze ook niet te weten waar het ligt. Die is echt zo dommmmm
Ik weet echt niet wat ik van haar moet denken. Een ding weet ik wel. Met de slimste mens hoeft ze niet mee te doenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ze heeft vroeger wel veel gevist , dus ze had die opdracht ook best kunnen doen ... alsof dat hetzelfde is ..
Sommige vrouwen doen dom voor omdat het "schattig" is... ik hoop dat dit ook dat geval is...quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet echt niet wat ik van haar moet denken. Een ding weet ik wel. Met de slimste mens hoeft ze niet mee te doen
Ach het is een Poppetje mislukte cast, niemand wil eropquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet echt niet wat ik van haar moet denken. Een ding weet ik wel. Met de slimste mens hoeft ze niet mee te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |