SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze SC vanuit BB is op verzoek van users in RLS geplaatst zodat ze nog gezellig samen kunnen kletsen.
Iedereen is natuurlijk van harte welkom.
Lieve groet Dot“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Who the fuck was Danny en waarom is dat een VIP?quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:22 schreef KinKiJan het volgende:
Danny van Big Brother 2023 gaan we in oktober terug zien bij De Alleskunner VIPS
[ afbeelding ]
edit: en als ik het goed zie staat ook Utopia Billy ertussen
Die ex van Gaby Blazerquote:Op maandag 26 augustus 2024 19:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Who the fuck was Danny en waarom is dat een VIP?
Ok..quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die ex van Gaby Blazer
[ afbeelding ]
Morguh Frum. Wordt weer een dagje binnen blijven. Hoelaat is de saté klaarquote:Op woensdag 28 augustus 2024 05:19 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Het wordt weer 🥵 vandaag!
Saté staat al in de marinade, beetje kruidenboter maken strakjes... stokbroodje erbij... lekker wat meloen erbij oid dan is Frum weer klaar voor vanavond...
Mogge Dotje...quote:Op woensdag 28 augustus 2024 05:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frum. Wordt weer een dagje binnen blijven. Hoelaat is de saté klaar
Lekker hoor. Ik maakte ook altijd de saté zelf. Hou sowieso niet van die voorgekruide dingen. Smaakt allemaal het zelfdequote:Op woensdag 28 augustus 2024 05:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogge Dotje...![]()
Ja echt hé, alles lekker potdicht..![]()
Meestal rond een uurtje of 18.00 gezellie aanschuiven..
Ik ben gewoon een zeikerd maak alles liever zelf..quote:Op woensdag 28 augustus 2024 05:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker hoor. Ik maakte ook altijd de saté zelf. Hou sowieso niet van die voorgekruide dingen. Smaakt allemaal het zelfde
Ja ik ook hoor.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 05:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een zeikerd maak alles liever zelf..
Ja precies en ik wil gewoon weten wat ik eet...
Straks als een speer naar de bakker lekkere broodjes halen.. en wat beleg... om 08.00 sta ik voor de deur hahaquote:
Hier is de warme bakker al om 7 uur openquote:Op woensdag 28 augustus 2024 05:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Straks als een speer naar de bakker lekkere broodjes halen.. en wat beleg... om 08.00 sta ik voor de deur haha
Ooo wow was het maar zo'n feest ... helaas pas om 8 uur hier..quote:Op woensdag 28 augustus 2024 05:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier is de warme bakker al om 7 uur open
Deze bakker is zo ontzettend druk, als je denkt zaterdagmorgen om 7 uur ik ga even snel naar de bakker heb je pech. Dan staat er al een rij b uitenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 06:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooo wow was het maar zo'n feest ... helaas pas om 8 uur hier..
Jeetje hejj, lekker bakkertje dus...quote:Op woensdag 28 augustus 2024 06:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze bakker is zo ontzettend druk, als je denkt zaterdagmorgen om 7 uur ik ga even snel naar de bakker heb je pech. Dan staat er al een rij b uiten
Wordt weer lekker alles dichthouden en in het donker zitten dag.quote:
Morguh Spapaars:Wquote:
Euh neuh was niet de bedoelingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |