Is gewoon einde verhaal voor iedereen. Er is bestaat niet "even Rusland hier en daar kort en klein bombarderen". Het is alles of niets mocht zoiets gebeuren. Als ik Poetin was zou ik ook nukes gebruiken als dat gebeurd. Wat wil je anders? Winnen van de NAVO gaat toch niet gebeuren en dat verlies betekend gewoon einde verhaal voor mij als Poetin, dan zit er niks anders op dan alles of niets. Als wij verliezen, dan verliezen we allemaal. Als wij in oorlog komen met Rusland dan is zoiets gewoon een fait accompli.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:28 schreef koemleit het volgende:
Laat ze maar een bom droppen op Navo gebied, en dan alles kort en klein bombarderen wat ook maar een beetje op Russisch militair materiaal lijkt, waar ook ter wereld tot aan Moskou toe.
Nee hoor. Poetin denkt alleen aan Poetin. Dus zolang zijn eigen leven nog enige kans van overleven heeft Al ie het niet doen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:43 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Is gewoon einde verhaal voor iedereen. Er is bestaat niet "even Rusland hier en daar kort en klein bombarderen". Het is alles of niets mocht zoiets gebeuren. Als ik Poetin was zou ik ook nukes gebruiken als dat gebeurd. Wat wil je anders? Winnen van de NAVO gaat toch niet gebeuren en dat verlies betekend gewoon einde verhaal voor mij als Poetin, dan zit er niks anders op dan alles of niets. Als wij verliezen, dan verliezen we allemaal. Als wij in oorlog komen met Rusland dan is zoiets gewoon een fait accompli.
Hij gaat nooit nukes gebruiken wat er ook gaat gebeuren.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:43 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Is gewoon einde verhaal voor iedereen. Er is bestaat niet "even Rusland hier en daar kort en klein bombarderen". Het is alles of niets mocht zoiets gebeuren. Als ik Poetin was zou ik ook nukes gebruiken als dat gebeurd. Wat wil je anders? Winnen van de NAVO gaat toch niet gebeuren en dat verlies betekend gewoon einde verhaal voor mij als Poetin, dan zit er niks anders op dan alles of niets. Als wij verliezen, dan verliezen we allemaal. Als wij in oorlog komen met Rusland dan is zoiets gewoon een fait accompli.
Zijn geen Nederlandse f16's meerquote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:21 schreef Starhopper het volgende:
Poah!!!! Dit gaat leuk wordenNederlandse F16's boven Rusland
![]()
![]()
![]()
![]()
Commandant der Strijdkrachten: Oekraïne mag Nederlandse F-16's in Rusland inzetten
Viel me ook op. Misschien hoopten ze dat ze toch de F35 zouden kunnen krijgen en waren ze bang dat integratie van de S400 dat verder zou blokkeren. Een andere reden weet ik zo snel niet te bedenken.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Over strategische blunders gesproken.
[..]
Waarom zouden ze dat doen. Die systemen hadden ze al lang voor deze oorlog.
En Zaandam. Dat is door de Russen bezet. Er is zelfs een Tsaar Peter paleis.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:33 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Poetin had ons al lang moeten nuken voor het bezetten van historisch Russisch grondgebied zoals Estland en Oost-Duitsland
Piloot is waardevoller op dit momentquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:07 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Zijn ze wel een beetje duur voor...
Nah, die dingen zouden eerst voor een miljoentje of zo naar de opkoper gaan.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:07 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Zijn al afbetaaldquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:07 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Op vrijwel elk momentquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:15 schreef zalkc het volgende:
[..]
Piloot is waardevoller op dit moment
Ik denk dat je heel erg moet oppassen met een machtig iemand die dit ziet als existentiële strijd en nooit echt onder de mensen heeft geleefd maar z'n halve leven zowat al wereldleider is en in een totaal andere wereld leeft dan de meeste mensen. Ik acht het echt niet zeer onwaarschijnlijk. We gaan het vanzelf wel zien.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:47 schreef koemleit het volgende:
[..]
Nee hoor. Poetin denkt alleen aan Poetin. Dus zolang zijn eigen leven nog enige kans van overleven heeft Al ie het niet doen.
Dus zolang "we" heel Rusland aanvallen, en Poetin denkt dat we hem niet pakken zal ie het niet doen.
En daarnaast moeten de generaals en afvuurders ook nog meewerken. Die hebben natuurlijk ook geen zin om hun leven te geven vanwege de waanideeën van een haatwerg. Voor wat? Voor een paar duizend km2 Oekraïne?
Goh, die zeggen nog minder dan Rusland.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:59 schreef Ulx het volgende:
Geen berichten uit Oekraïne zelf over een gecrashte F16.
Vraag me wel af hoe competent ze echt zijn na die relatief snelle trainingen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:50 schreef sp3c het volgende:
Mwah, komt bij de besten voor
Straaljager piloot is nu eenmaal geen veilige baan, zijn laatst in frankrijk ook twee rafales op elkaar geklapt
Starfighters van de Bundeswehr kwamen ook met de bosjes tegelijk uit de lucht vallen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:50 schreef sp3c het volgende:
Mwah, komt bij de besten voor
Straaljager piloot is nu eenmaal geen veilige baan, zijn laatst in frankrijk ook twee rafales op elkaar geklapt
Jij gelooft nog in sprookjes...quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:52 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik denk dat je heel erg moet oppassen met een machtig iemand die dit ziet als existentiële strijd en nooit echt onder de mensen heeft geleefd maar z'n halve leven zowat al wereldleider is en in een totaal andere wereld leeft dan de meeste mensen. Ik acht het echt niet zeer onwaarschijnlijk. We gaan het vanzelf wel zien.
Echt wel.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:58 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Jij gelooft nog in sprookjes...
Dus naast grapjes over Russische vliegtuigen op Russische gebouwen krijgen we ook grapjes over Oekraïense vliegtuigen op Russische gebouwen?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:21 schreef Starhopper het volgende:
Poah!!!! Dit gaat leuk wordenNederlandse F16's boven Rusland
![]()
![]()
![]()
![]()
Commandant der Strijdkrachten: Oekraïne mag Nederlandse F-16's in Rusland inzetten
Dat zegt Rob de Wijk ook. Het probleem is echter dat de inzet van troepen in deze sector betekent dat deze troepen niet in een andere sector worden ingezet. Het gaat eerder om de consequenties van deze acties voor andere sectoren van het front.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:23 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ooh en:
[..]
Lees je mee Rob de Wijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |