abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214830445
https://united24media.com(...)d-dietary-needs-1976
quote:
Ukraine Develops Military Rations with Expanded Options for Religious and Dietary Needs
The Ukrainian Ministry of Defense announces a new approach to the formation of military rations, considering religious, medical, and ethical needs.

As part of this initiative, the variety of military rations will be significantly expanded, providing soldiers with a broader range of products, including plant-based, kosher, and halal options.

The new rations will be available to servicemen starting December 2024, once the development and approval process is complete.

“We aim to create conditions where every defender of Ukraine feels comfortable and confident. We understand that many of our military personnel follow different religious traditions or have specific dietary needs, so we are actively working with religious communities and nutrition experts. We also recognize the importance of ethical choices, which is why plant-based rations will be a key part of our new strategy. This is not just a matter of nutrition but also of respecting each soldier's beliefs,” emphasized Deputy Minister of Defense of Ukraine, Dmytro Klimenkov.

"The idea of diversifying the menu arises partly because we are aligning with European standards, where individuals with needs different from the community are not ignored but are provided for. We must align with the EU and NATO not only in standards but also in respecting individual preferences,” stated Halyna Litosh, Director of Project Portfolio Management at State Rear Services Operator (DOT.)
pi_214830449
https://kyivindependent.c(...)nuclear-power-plant/
quote:
Russia demands 'clearer position' from UN nuclear watchdog on situation at Kursk nuclear plant
The Russian government seeks "a more objective and clearer position" from the International Atomic Energy Agency (IAEA) on the situation at the Kursk Nuclear Power Plant, Russian state-controlled news agency RIA Novosti reported on Aug. 28.

A day prior, Rafael Grossi, the director of the IAEA, visited the Kursk Nuclear Power Plant following allegations from Russian President Vladimir Putin and other officials that Ukraine has tried – or intends to try – to attack the plant amid the ongoing Ukrainian incursion in the area.

Kyiv has denied the allegations.

After the visit, Grossi warned about the risks associated with the facility amid Ukraine's ongoing incursion into Kursk Oblast, but said the Kursk Nuclear Power Plant was "operating in very close to normal conditions."

Russian Foreign Ministry Spokesperson Maria Zakharova, in an interview with Radio Sputnik, criticized the IAEA's statement, saying that the agency must speak out more clearly on nuclear security issues.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol, dat is ook alleen maar als het gene wat gezegd wordt in het narratief van Rusland ligt natuurlijk. Als de uitspraken tegen Rusland zouden zijn dan zouden de rapen gaar zijn.
  donderdag 29 augustus 2024 @ 02:17:29 #253
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_214830485
quote:
10s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 01:19 schreef Perrin het volgende:
'Is dit een civiele kruisraket op weg naar Polen?’
:D
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_214830557
quote:
Vandaar dat de Russen er alles aan doen om Korenevo niet te laten vallen in Oekraïense handen.
pi_214830876
quote:
7s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 12:28 schreef ExTec het volgende:
Als we er vanuit gaan dat vliegtuig brandstof in rus, verhoudingsgewijs niet minder wordt gesubsidieerd dan elders, lijken we met schaarste te maken te hebben.

[ x ]
Pas maar op. Straks landen ze helemaal snel.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_214831243
twitter
  donderdag 29 augustus 2024 @ 10:21:28 #257
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_214831884
Poah!!!! Dit gaat leuk worden :D Nederlandse F16's boven Rusland _O_ _O_ _O_ _O_

Commandant der Strijdkrachten: Oekraïne mag Nederlandse F-16's in Rusland inzetten
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 29 augustus 2024 @ 10:23:30 #258
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_214831901
quote:
10s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 10:21 schreef Starhopper het volgende:
Poah!!!! Dit gaat leuk worden :D Nederlandse F16's boven Rusland _O_ _O_ _O_ _O_

Commandant der Strijdkrachten: Oekraïne mag Nederlandse F-16's in Rusland inzetten
Ooh en:
quote:
De hoogste militair van Nederland vindt de Oekraïense aanval op Russisch grondgebied "op praktisch gebied briljant". "Ze hebben op een goede manier, met nieuwe technieken, vrij snel een groot gebied ingenomen. Daarmee hebben ze een dilemma gecreëerd voor Poetin", zegt Eichelsheim.
Lees je mee Rob de Wijk _O-
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_214831921
quote:
10s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 10:21 schreef Starhopper het volgende:

Dat was toch al eerder bekend gemaakt?
  donderdag 29 augustus 2024 @ 10:30:09 #260
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_214831924
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 10:29 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dat was toch al eerder bekend gemaakt?
Het staat nu pas op de NOS.
pi_214831929
Zou Donald Tusk zich nu niet voor lul gezet voelen?

twitter
pi_214831931
quote:
84s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 10:30 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Maanden terug waren er al berichten. Ik heb die hier nog gepost.
  donderdag 29 augustus 2024 @ 10:33:23 #263
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_214831937
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 10:32 schreef Ulx het volgende:

[..]
Maanden terug waren er al berichten. Ik heb die hier nog gepost.
Ooh dat weet ik niet meer joh
pi_214831966
twitter

Ik hoor vaak dat het offensief in Koersk een valstrik zou zijn. Zou dat hier ook kunnen?
pi_214832144
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 10:38 schreef Ulx het volgende:
Ik hoor vaak dat het offensief in Koersk een valstrik zou zijn. Zou dat hier ook kunnen?
Denk het niet, te veel middelen en te veel te verliezen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_214832252
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 00:56 schreef Ulx het volgende:
Ik zie hier wel wat mogelijkheden ontstaan.

[ x ]
Over strategische blunders gesproken.
quote:
Turkey purchased these systems from Russia for $2.5 billion, but they were never put into operation and are still stored in Turkish warehouses
Waarom zouden ze dat doen :? . Die systemen hadden ze al lang voor deze oorlog.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_214832378
quote:
10s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 01:19 schreef Perrin het volgende:
'Is dit een civiele kruisraket op weg naar Polen?’
Die mogen wel over de rode lijnen vliegen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_214832531
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 01:09 schreef Ulx het volgende:
Yeah right.

[ x ]
Angst voor EsCaLaTiE zeker.
pi_214833835
quote:
84s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 10:30 schreef Starhopper het volgende:

[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)or-doelen-in-rusland
  donderdag 29 augustus 2024 @ 16:11:21 #270
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_214834042
Omdat we een nieuwe regering hebben
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_214834069
--

[ Bericht 98% gewijzigd door FL_Freak op 29-08-2024 16:15:22 ]
pi_214834072
quote:
Waarom :X ?

van de rest staat het 2 post boven je al :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_214834086
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 16:15 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Waarom :X ?

van de rest staat het 2 post boven je al :P
Tja geen zin in escalatie met Rusland.
pi_214834158
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 16:16 schreef FL_Freak het volgende:

[..]
Tja geen zin in escalatie met Rusland.
Ik intussen wel, want anders stoppen ze nooit.
Laat ze maar een bom droppen op Navo gebied, en dan alles kort en klein bombarderen wat ook maar een beetje op Russisch militair materiaal lijkt, waar ook ter wereld tot aan Moskou toe.

Ik snap die angst niet
* als we helmen sturen dan Nuked Poetin ons!
* Als we tanks sturen nuked Poetin ons!
* Als we f16's sturen nuked Poetin ons!
* Als ze op Russisch grondgebied gebruikt worden nuked Poetin ons!.

Ten eerste beschouwd Rusland die regio's waar gevocten wordt (in Oekraïne) toch ook al sinds 2022 als Russisch? dus wat is het verschil met het vechten in de Kursk regio?

En ten tweede Rusland gebruikt Noord-Koreaanse en Iraanse wapens op Oekraïns grondgebied, maar niemand die dan zegt "oei deden ze dat maar niet, dalijk wordt de Navo boos".

Zolang de oorlog wordt gevochten in de Oekraïne en Rusland gaat de Navo niet actief ingrijpen en gaat Rusland niemand (behalve Oekraïne) bestoken. Dus daarom alles geven wat we kunnen geven, en dan op naar Moskou om die dwerg een kopje kleiner te maken, eerder zal het (helaas) niet stoppen.

(ook een mogelijkheid dat inter in Rusland een machtwissel wordt gedaan met geweld, maar daar ging ik neit op wachten. Gewoon zelf die kant op, en als je maar dichtbij genoeg komt, komt die coupe er vanzelf en anders schiet je hem zelf voor de flikker .)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_214834191
quote:
7s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 16:28 schreef koemleit het volgende:

[..]
Ik intussen wel, want anders stoppen ze nooit.
Laat ze maar een bom droppen op Navo gebied, en dan alles kort en klein bombarderen wat ook maar een beetje op Russisch militair materiaal lijkt, waar ook ter wereld tot aan Moskou toe.

Ik snap die angst niet
* als we helmen sturen dan Nuked Poetin ons!
* Als we tanks sturen nuked Poetin ons!
* Als we f16's sturen nuked Poetin ons!
* Als ze op Russisch grondgebied gebruikt worden nuked Poetin ons!.

Ten eerste beschouwd Rusland die regio's waar gevocten wordt (in Oekraïne) toch ook al sinds 2022 als Russisch? dus wat is het verschil met het vechten in de Kursk regio?

En ten tweede Rusland gebruikt Noord-Koreaanse en Iraanse wapens op Oekraïns grondgebied, maar niemand die dan zegt "oei deden ze dat maar niet, dalijk wordt de Navo boos".

Zolang de oorlog wordt gevochten in de Oekraïne en Rusland gaat de Navo niet actief ingrijpen en gaat Rusland niemand (behalve Oekraïne) bestoken. Dus daarom alles geven wat we kunnen geven, en dan op naar Moskou om die dwerg een kopje kleiner te maken, eerder zal het (helaas) niet stoppen.

(ook een mogelijkheid dat inter in Rusland een machtwissel wordt gedaan met geweld, maar daar ging ik neit op wachten. Gewoon zelf die kant op, en als je maar dichtbij genoeg komt, komt die coupe er vanzelf en anders schiet je hem zelf voor de flikker .)

SPOILER
SPOILER
Poetin had ons al lang moeten nuken voor het bezetten van historisch Russisch grondgebied zoals Estland en Oost-Duitsland :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')