En dan is 99,9% eigenlijk nog een veel te conservatieve schatting. Mensen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zou me pas zorgen gaan maken als iedereen het hier met me eens is, gezien de mentale capaciteiten van 99,9% van alle voetbalfans mensen op deze planeet.
Dan zou ik het wel weer lachen vinden om de kop van Zak hooi Brown te zien, gaan het zichzelf dan nooit vergeven dat ze Piastri een zege cadeau hebben gedaan!quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:38 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee Norris dan als ie een paar puntjes tekort zou komen
Een betere wereld begint bij jezelf.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En dan is 99,9% eigenlijk nog een veel te conservatieve schatting. Mensen.
Een meteoriet die de totale mensheid gaat uitroeien kan niet snel genoeg komen.
Ik had eigenlijk wel verwacht dat zo'n extreme cynicus als jij de hoop op een betere wereld allang had opgegeven.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een betere wereld begint bij jezelf.
PEC, RKC en Almere, een van de 3 gaat het geluk hebben dat ze het redden tot in de plee offsquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
We kunnen tevens concluderen dat PEC Zwolle er dus echt geen kut van kan.
Als Namli alsnog bij PEC tekent, zou ik deze take wel aanpassen. Die is dusdanig goed dat hij PEC in zijn eentje kan laten handhaven.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PEC, RKC en Almere, een van de 3 gaat het geluk hebben dat ze het redden tot in de plee offs
(en dan alsnog kansloos eruit)
Gebeurde genoeg vandaagquote:Op zondag 25 augustus 2024 18:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hebben demense nu wel door dat het een kutcircuit is?
De zich altijd voor een kleinere overheid hardmakende VVD wil weer met subsidies gaan strooien richting het bedrijfsleven, je verwacht het niet.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:12 schreef DeeBee het volgende:
De nieuwe InNoVaTiE is uit ook uit:
Nieuwe koers VVD: toch iets doen tegen arbeidsmigratie - https://nos.nl/l/2534640
Robots, die werken tenminste ook 's nachts en hebben geen last van hun rug!
Thierry kan beter zelfs eens wat tomaten gaan plukken met zijn lugubere obesitas...
Kunnen we Thierry ook niet door een robot vervangen?quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:12 schreef DeeBee het volgende:
De nieuwe InNoVaTiE is uit ook uit:
Nieuwe koers VVD: toch iets doen tegen arbeidsmigratie - https://nos.nl/l/2534640
Robots, die werken tenminste ook 's nachts en hebben geen last van hun rug!
Thierry kan beter zelfs eens wat tomaten gaan plukken met zijn lugubere obesitas...
Don't look back in anger Maniquote:
Nketiah en Gimenez willen niet komen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 23:06 schreef Szura het volgende:
Nottingham dat tig keer met een nieuw bod moet komen en als het eindelijk prijs lijkt te hebben, te horen krijgt dat het spitsje zelf niet wil komen
Dit kan toch niet echt zijn.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nketiah en Gimenez willen niet komen.
Weet je wat, dan gaan we voor Brubbie!
Wie is Pete O'Rourke?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit kan toch niet echt zijn.
Mag ik vragen waar die Wellenreuther-nijd eigenlijk vandaan komt? Hij was vorig seizoen toch gewoon goed?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik ben al tijden #teamWellenreuther dus je hebt met mij de verkeerde.
Het is geen Bijlow(lees: jongen van de club).quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar die Wellenreuther-nijd eigenlijk vandaan komt? Hij was vorig seizoen toch gewoon goed?
Volgens mij is er geen Wellenreuther-nijd? Hij is het seizoen vrij slecht begonnen, dat maakt de tongen los. Ik sta voorlopig ook nog achter Timon.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar die Wellenreuther-nijd eigenlijk vandaan komt? Hij was vorig seizoen toch gewoon goed?
Wat. Dan kijk je niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen Wellenreuther-nijd? Hij is het seizoen vrij slecht begonnen, dat maakt de tongen los. Ik sta voorlopig ook nog achter Timon.
Hyperbolero genot. Nee dat is niet zo.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wat. Dan kijk je niet goed genoeg.
Een aanzienlijk deel van de mensen in het Feyenoordtopic (en daarbuiten) wil hem vandaag nog op de bank smijten en nooit meer in Feyenoord 1 zien.
Slide Away is het enige juiste antwoord.quote:
Het erge is dat hij, zeker in de Eredivisie, nog flink wat goals gaat maken ook.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wappie Wout als de verlosser, ja jongens.
Traoré, Rugani en Wappie Wout.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wappie Wout als de verlosser, ja jongens.
Israel Amsterdam Retirement Homequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Traoré, Rugani en Wappie Wout.
Tsja.
Ik kijk nu al uit naar de teksten van demagoog Wout bij zijn prestatie.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:42 schreef Momo het volgende:
Weghorst vertelt over FC Twente-droom: "Stond altijd op Vak-P"
Ach eerder was Twente de droomclub
Wappie Wout gaat er gewoon 20 makenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:58 schreef VoMy het volgende:
Wrghorst. Ajax bevindt zich in het tijdperk Tim de Cler, jongens toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |