Dit kan toch niet echt zijn.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nketiah en Gimenez willen niet komen.
Weet je wat, dan gaan we voor Brubbie!
Wie is Pete O'Rourke?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit kan toch niet echt zijn.
Mag ik vragen waar die Wellenreuther-nijd eigenlijk vandaan komt? Hij was vorig seizoen toch gewoon goed?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik ben al tijden #teamWellenreuther dus je hebt met mij de verkeerde.
Het is geen Bijlow(lees: jongen van de club).quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar die Wellenreuther-nijd eigenlijk vandaan komt? Hij was vorig seizoen toch gewoon goed?
Volgens mij is er geen Wellenreuther-nijd? Hij is het seizoen vrij slecht begonnen, dat maakt de tongen los. Ik sta voorlopig ook nog achter Timon.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar die Wellenreuther-nijd eigenlijk vandaan komt? Hij was vorig seizoen toch gewoon goed?
Wat. Dan kijk je niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen Wellenreuther-nijd? Hij is het seizoen vrij slecht begonnen, dat maakt de tongen los. Ik sta voorlopig ook nog achter Timon.
Hyperbolero genot. Nee dat is niet zo.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wat. Dan kijk je niet goed genoeg.
Een aanzienlijk deel van de mensen in het Feyenoordtopic (en daarbuiten) wil hem vandaag nog op de bank smijten en nooit meer in Feyenoord 1 zien.
Slide Away is het enige juiste antwoord.quote:
Het erge is dat hij, zeker in de Eredivisie, nog flink wat goals gaat maken ook.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wappie Wout als de verlosser, ja jongens.
Traoré, Rugani en Wappie Wout.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wappie Wout als de verlosser, ja jongens.
Israel Amsterdam Retirement Homequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Traoré, Rugani en Wappie Wout.
Tsja.
Ik kijk nu al uit naar de teksten van demagoog Wout bij zijn prestatie.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:42 schreef Momo het volgende:
Weghorst vertelt over FC Twente-droom: "Stond altijd op Vak-P"
Ach eerder was Twente de droomclub
Wappie Wout gaat er gewoon 20 makenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:58 schreef VoMy het volgende:
Wrghorst. Ajax bevindt zich in het tijdperk Tim de Cler, jongens toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |