En een paar recalcitrante post op FOK! gaan daar verandering in brengen?quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:35 schreef Nattekat het volgende: [..] Hebberigheid van grote bedrijven belonen -> ze worden nog hebberiger. Beetje zoals hoe Netflix het delen van wachtwoorden aan banden heeft gelegd. Als iedereen gewoon voet bij stuk had gelaten in plaats van schaapachtig toch maar geld doneren, was de wereld een betere plek geweest.
Nou, nou, nou, nou...quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:43 schreef Zipportal het volgende:
Zijn die klootzakken van het Koningshuis al gespot?
Huisjemelk Prins GENOTquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:43 schreef Zipportal het volgende:
Zijn die klootzakken van het Koningshuis al gespot?
Is dat Guus Til?quote:
Als je ook andere dingen buiten F1 wil zien die ze uitzendenquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:37 schreef Nattekat het volgende:
Beetje zoals nog steeds Viaplay geld geven.
Daar heb ik een mooie boot voor.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Als je ook andere dingen buiten F1 wil zien die ze uitzenden
F1TV voorbeschouwing ookquote:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:00 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat is het enige wat vorig jaar en die crashende sukkel de race heeft opgeleukt.
Zijn zoon is ook zo ontzettend goed.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:00 schreef pmponer het volgende:
Jan moet zijn kunstjes doen... vermoeiende man
Prijswinnende schrijver.....quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:47 schreef Zipportal het volgende:
Kennen jullie mensen die Ayolt heten?
quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:00 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat is het enige wat vorig jaar en die crashende sukkel de race heeft opgeleukt.
Meer kans dat Max wint met regen. Hup een poncho om en genieten.quote:
Ook niet bij jouquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, ik weet nu dat ik daarvoor niet bij jou hoef te zijn.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Prijswinnende schrijver.....
[ afbeelding ]
Hier ging het vanmorgen ook niet regenen volgens buienradar.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:07 schreef DKUp het volgende:
Geen regen in Zandvoort verwacht volgens Buienrader.
Buienradar neem ik meestal met een korreltje zoutquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:07 schreef DKUp het volgende:
Daar denkt een mod anders over.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:05 schreef DKUp het volgende:
“In Zandvoort in Zandvoort in Zandvoort…”
“In Zandvoort schijnt altijd de zon!”
Wel windkracht 6..quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:07 schreef DKUp het volgende:
Niks mis met wat eigen weerkennisquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Buienradar neem ik meestal met een korreltje zout
Welke van de twee?quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar denkt een mod anders over.
Die zag de zondvloed.
Gaat rechtdoor in de tarzanbochtquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:09 schreef DKUp het volgende:
Norris is niet helemaal zeker van zijn start.
Dan gaat ie zeker falenquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:09 schreef DKUp het volgende:
Norris is niet helemaal zeker van zijn start.
Die schade is niet lekker met de budgetcapquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:12 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als die auto al gerepareerd is.
Williams komt bijna onderdelen tekort
Paardrijlessen?quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:14 schreef pmponer het volgende:
Perez heeft rijlessen gekregen in de vakantie
Nee joh, die heeft de legendarische Konami code gekregen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:14 schreef pmponer het volgende:
Perez heeft rijlessen gekregen in de vakantie
Ze hebben de auto nu in beeld. Ziet er niet heel goed uit.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:12 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als die auto al gerepareerd is.
Williams komt bijna onderdelen tekort
Rond de 3 miljoen inmiddels maar Red Bul zit al aan bijna 5 miljoen aan kosten.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die schade is niet lekker met de budgetcap
Waar? zag niks voorbij komen op race cafe of F1tvquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze hebben de auto nu in beeld. Ziet er niet heel goed uit.
De streamingdienst waar niet over gesproken mag wordenquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:17 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Waar? zag niks voorbij komen op race cafe of F1tv
Ah, pauperTVquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
De streamingdienst waar niet over gesproken mag worden
Waterpolo toch?quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die ondanks zijn naam niks met water heeft
Mick reed in zijn tijd bij Haas veel schadequote:Op zondag 25 augustus 2024 14:21 schreef SiGNe het volgende:
Bij Race Cafe zeiden ze gister dat de kans best groot is dat Logan vanaf Imola vervangen gaat worden voor Mick Schumacher..
Lijkt me een verstandige beslissing
Als ze nog meer schade willen hebben wel, ja. Schumacher was bij Haas ook al zo goed met de auto op de baan houden.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:21 schreef SiGNe het volgende:
Bij Race Cafe zeiden ze gister dat de kans best groot is dat Logan vanaf Imola vervangen gaat worden voor Mick Schumacher..
quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:21 schreef SiGNe het volgende:
Want Mick rijdt over het algemeen schadevrij ja?quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:21 schreef SiGNe het volgende:
Dat viel reuze mee uiteindelijk, maar hij kreeg het voor elkaar om meteen gigantische schade te veroorzaken als ie eens een foutje maakte.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mick reed in zijn tijd bij Haas veel schade
Op een paard?quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Volgens mij is hij beter in droogpolo
Zou slim zijn als Red Bull Lawson even uitleent, bouwt die toch net even weat meer ervaring op voor volgend jaar.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ x ]
Meerdere bronnen die bevestigen dat die overweging gemaakt wordt.
Horner heeft vandaag bevestigd dat een verhuurconstructie voor Lawson tot de mogelijkheden behoort (zonder teamnamen te noemen).
Gisteren alquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ x ]
Meerdere bronnen die bevestigen dat die overweging gemaakt wordt.
Horner heeft vandaag bevestigd dat een verhuurconstructie voor Lawson tot de mogelijkheden behoort (zonder teamnamen te noemen).
Nee maar de verwachting bij Williams is dan dat dei minder schade zal rijden dan Logan.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Want Mick rijdt over het algemeen schadevrij ja?
Oh, nu wel? En als ik het heb over uitlenen in 2025 was het niet goed (in Silly Season topic).quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zou slim zijn als Red Bull Lawson even uitleent, bouwt die toch net even weat meer ervaring op voor volgend jaar.
nieuwe informatie en is alsnog een ander geval.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:27 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Oh, nu wel? En als ik het heb over uitlenen in 2025 was het niet goed (in Silly Season topic).
Ze spelen met mijn emotie.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:29 schreef pmponer het volgende:
Echt he... gaan het gewoon weer over 2021 hebben bij Racecafe
Ik denk dat het een combinatie is van 'het moeten doen met wat ze aangeboden krijgen', ruimte is immers schaars rond Zandvoort en daarnaast hoeveel budget beschikbaar is voor een one-off event.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:33 schreef Remco het volgende:
Vast al besproken maar die studio van de NOS kan echt niet qua locatie. Ik dacht dat het vorig jaar een foutje was oid, maar dit jaar gewoon weer ergens random in de duinen naast een stuk hekwerk.
Nepfan met blauw bloed gespot inderdaad.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:37 schreef heywoodu het volgende:
"Het moet niet al te spannend worden natuurlijk!"
Koning vlaggetjesjuicher
Dat plekje is waarom ze bijna failliet gingen tot de Fransen dat hadden voorkomen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik denk dat het een combinatie is van 'het moeten doen met wat ze aangeboden krijgen', ruimte is immers schaars rond Zandvoort en daarnaast hoeveel budget beschikbaar is voor een one-off event.
Reken maar dat de studio van ViaPlay op Zandvoort een flink stukje duurder is.
Ik zie echt nul redenen om niet 6-7 uur geleden al op m'n plek te zitten als ik daar wasquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:39 schreef Middelpunt het volgende:
Bijzonder veel lege plekken.
Oke, het is nog niet begonnen, maar zou nu toch al wel op mn plek willen zitten.
De fanzone is afgestorven inmiddels, dus iedereen is wel minimaal op weg.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:39 schreef Middelpunt het volgende:
Bijzonder veel lege plekken.
Oke, het is nog niet begonnen, maar zou nu toch al wel op mn plek willen zitten.
Wc, koffie, wat te eten, beentjes strekken...quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zie echt nul redenen om niet 6-7 uur geleden al op m'n plek te zitten als ik daar was
Hans Klokquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:41 schreef heywoodu het volgende:
Hans Kazan tovert vrouwen tevoorschijn.
WC doe ik bij zoiets voor ik naar binnen ga, koffie hoef ik niet (voorkomt ook gelijk de benodigdheid van het eerste punt), een boterhammetje ofzo om de dag door te komen en benen strekken doe ik aan het eind van de dag wel weer. Nergens voor nodig om je plek te verlaten.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wc, koffie, wat te eten, beentjes strekken...
Omdat er ook genoeg in de fanzone te doen is. En je af en toe een en drinken gaat halen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zie echt nul redenen om niet 6-7 uur geleden al op m'n plek te zitten als ik daar was
Ach, ja, dat had ik ook in mijn hoofdquote:
Hey wat leuk, ook even zo'n post tussendoor.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:42 schreef Starhopper het volgende:
Ik zit ff te zappen en kijk nu de F1Tering wat doet al dat volk op de baan?
Zo kan ik toch niet de auto's zien?
Al heeft ie, voor deze ene keer, wel een punt.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hey wat leuk, ook even zo'n post tussendoor.
Hans wilde een muis vangen met een muizenval maar er zat geen Kazan.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:41 schreef heywoodu het volgende:
Je gaat me niet wijs maken dat je van 8 tot 15 niet naar de wc hoeftquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
WC doe ik bij zoiets voor ik naar binnen ga, koffie hoef ik niet (voorkomt ook gelijk de benodigdheid van het eerste punt), een boterhammetje ofzo om de dag door te komen en benen strekken doe ik aan het eind van de dag wel weer. Nergens voor nodig om je plek te verlaten.
Waarom doet Andre Rieu niet het volkslied? Dit klinkt echt nergens naar hoorquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Andre Rieu ook weer gespot dit jaar.
Ik heb terecht gemute, merk ikquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:45 schreef LTVDK het volgende:
Jezus, wat is dit voor verkrachting van het Wilhelmus
Ik hoor het probleem niet.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:45 schreef LTVDK het volgende:
Jezus, wat is dit voor verkrachting van het Wilhelmus
Er zijn tribunalen voor minder opgerichtquote:
Na de race is er ook een verkrachtte versiequote:Op zondag 25 augustus 2024 14:45 schreef HiDiHo het volgende:
Bewaar dat volkslied maar voor na de race
Wie gaat hem dan zingen?quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Na de race is er ook een verkrachtte versie
Dat zagen we tijdens de OSquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:46 schreef AgnesGru het volgende:
Willie is er ook, dit kan niet meer misgaan
Bij zo'n evenement? Meestal ga ik dan daadwerkelijk voor ik naar binnen ga ergens en kan ik het prima aan tot het tijd is om te vertrekken (of zelfs tot ik thuis ben)quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je gaat me niet wijs maken dat je van 8 tot 15 niet naar de wc hoeft
De helikopter shots van Zandvoort blijven indrukwekkend ja.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:47 schreef Faraday01 het volgende:
Dit is toch een mooi beeld voor de samenvatting
Dat gaat een stuk vrolijker zijn dusquote:
Jaquote:
Was ieder geval niet slechtquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:48 schreef heywoodu het volgende:
Wel een bijzonder volkslied. Beetje op z'n Amerikaans, zo'n eigen slinger eraan. Weet niet echt wat ik er van vind
Dit was alleen niet het volkslied.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:48 schreef heywoodu het volgende:
Wel een bijzonder volkslied. Beetje op z'n Amerikaans, zo'n eigen slinger eraan. Weet niet echt wat ik er van vind
Met Olav Mol commentaarquote:
Dit was een vrij behoudende versie.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:48 schreef heywoodu het volgende:
Ja, je kunt wel een heel iets andere melodie kiezen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:49 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Dit was alleen niet het volkslied.
Je kunt toch niet zomaar even een hele andere melodie kiezen?
Rolex Ralf hèquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:49 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Deed het goed. Deed het voor zijn opa en Ralph Schumacher.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:49 schreef vosss het volgende:
Moet serieus echt fucking IEDERE race Gasly met zn kloteballetjes in beeld komen?
Olav met Jack is echt niets mis mee, geloof het of niet.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Stevie Wonder ziet meer dan Olav
Maar kan Stevie Wonder ook je tanden doen?quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Stevie Wonder ziet meer dan Olav
Waarom zou ik betalen als het gratis kan?quote:
Heeft weinig met geloven te maken, mensen hebben gewoon hun mening over die twee.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Olav met Jack is echt niets mis mee, geloof het of niet.
De gemiddelde Amerikaan verpest het volkslied volledig door allerlei versieringen te zingen waardoor het verschrikkelijk wordt. Ego tripperij want blijkbaar willen laten horen hoe goed je bent maar is vooral onkunde. Zing het eerst gewoon zuiver rechtdoor!quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:48 schreef heywoodu het volgende:
Kan Olav dat ook dan?quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar kan Stevie Wonder ook je tanden doen?
Olav ook nietquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Olav ook nietquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wij in Zuid-Frankrijkquote:
F1TVquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet wie dit zegt en wat ze kijkt.
Geen Viaplaycommentaarquote:
Even een oude creatie uit 2018 van mij opgezochtquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:41 schreef heywoodu het volgende:
Ja bij mij wel/super sundayquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:52 schreef vosss het volgende:
Als ik bij viaplay naar de super sunday kijk, schakelt dat vanzelf over naar de race? Er is namelijk ook een grand prix Zandvoort kanaal.
Iemand?
Die 2de doet het niet. De eerste wel, maar zag ook reclame van f1 Kids voorbij komen wat om 5 voor 3 start.
Anders f1tv pro streamen vanaf m'n telefoon. Maar dan kan ik niet mee posten tijdens de race.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jammer dat ze de draaiorgelversie niet aandurfden
Lolquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ben niet gewend dat de tv voor loopt op GPR.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee het stond lang stil voordat de intro begon
[..]
Het moest anderhalve noot hogerquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:49 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Dit was alleen niet het volkslied.
Je kunt toch niet zomaar even een hele andere melodie kiezen?
De manier om muziek te verpestenquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:57 schreef schommelstoel het volgende:
Intro muziek als wekker in de ochtend, wakker worden als een race winnaar
Ik kijk via de NOS stream met VLC. Werkt tot nu toe vlekkeloosquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:55 schreef potjecreme het volgende:
Ik kijk via Ziggo. Viaplay hapert teveel.
Met een abo tegenwoordig ja, hoorde ik gisteren ook voor het eerstquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:57 schreef Kickstart het volgende:
ik heb zeker onder een steen gelegen
Grandprix Radio kan je nu zonder VPN luisteren?
ik heb geen VPN nodig om het te horen (Mol en Plooy haters hoeven niet te reageren dank u!)
Daarom F1TVquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:55 schreef potjecreme het volgende:
Dat was ook een goede versie eigenlijk, dat was niet even snel in elkaar geflatstquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik mis "donder op met je acts" als optie.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Tijd voor een Poll?
[poll=7771]
nounounou.gifquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik mis "donder op met je acts" als optie.
kadoquote:
Dan hoef ik beide niet op pauze te zetten.quote:
Wacht je wel op ons met posten?quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:59 schreef Nizno het volgende:
ik heb een ouderwets kabeltje vanuit de muur in de TV geprikt en NPO1 doet het, dus voor de verandering eens niet vertraagd aan het kijken
Ik heb vrijwillig NPO1 een paar seconden gepauzeerd om Olav te syncen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:59 schreef Nizno het volgende:
ik heb een ouderwets kabeltje vanuit de muur in de TV geprikt en NPO1 doet het, dus voor de verandering eens niet vertraagd aan het kijken
Ze beginnen op geelquote:
Ik heb geen abboquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met een abo tegenwoordig ja, hoorde ik gisteren ook voor het eerst
Echt superspannend, die formationlap inderdaad..quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jemig wat is dit spannend zeg. Ongelofelijk
Misschien woon je gewoon te dicht bij België.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:00 schreef Kickstart het volgende:
[..]
Ik heb geen abbo
altijd geluisterd met VPN maar was niet nodig dit weekend
Misschien omdat het de NL GP is, net zoals het ook op NOS te zien is.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:00 schreef Kickstart het volgende:
[..]
Ik heb geen abbo
altijd geluisterd met VPN maar was niet nodig dit weekend
Via welke stream?quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb vrijwillig NPO1 een paar seconden gepauzeerd om Olav te syncen.
Beeldkwaliteit
Is pas de formation lap.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jemig wat is dit spannend zeg. Ongelofelijk
Even geld inleggenquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Norris wint met twee vingers in de neus vandaag.
ik vergeet sowieso vaak te posten, ben ik aan het lezen en luister naar het commentaar en dan denk ik... ow ja ik kan ook ergens op reageren....quote:
Gras is groenquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is pas de formation lap.
Ik haak toch af op het commentaar. Sky is verschrikkelijk chauvinistisch, maar wel sfeervol.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:59 schreef Nizno het volgende:
0quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
Veel plezier!
Hoeveel rode vlaggen?
Max lag er eens af in de formation lap...quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Echt superspannend, die formationlap inderdaad..
2.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
Veel plezier!
Hoeveel rode vlaggen?
2quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
Veel plezier!
Hoeveel rode vlaggen?
4quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
Veel plezier!
Hoeveel rode vlaggen?
Welke ziggo zender?quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:55 schreef potjecreme het volgende:
1quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
Veel plezier!
Hoeveel rode vlaggen?
Nee de start van zometeen. Duhquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Echt superspannend, die formationlap inderdaad..
Ja, dat is alles. Fijne middagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |